Tärkeä henkilö?

Miksi uskovaiset yleensä laittavat toivonsa elämän jatkumiseen kuoleman takana?

Miksi juuri sinun pitäisi kokea ylösnouseminen tai jälleensyntyminen?

Siksi kun sinä katsot olevasi ihan liian helvetin suurenmoinen ja tärkeä henkilö noin vain haihtuaksesi kuolemassa jäljettömiin. Niinhän?
Sinähän olet toisten kärsimyksillä pelastettu ja kaikkea? Voi itserakkautesi määrää.

Mene nyt peilin eteen ja katso itseäsi. Ja siinä itseäsi ihaillessasi mieti ja muistele myös kaikkea salassa harjoittamaasi ilkeyttä, kaikkia konnankoukkujasi, kateellisuuttasi, vilpillisyyttäsi, tyhmyyttäsi.

Tuollainenko on se tärkeä henkilö jolle on valmistettu koskaan päättymättömät "pidot" jonnekin.

5

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krabeli

Oliko kivaa?

Tempaisit juuri joltain uskovaiselta sen ainoan kainalosauvan, jolla hän juuri ja juuri pysyy pystyssä. Eli uskon siihen, että vaikka elämä onkin paskaa, niin Jumala sentään rakastaa. Vielä kuolemankin jälkeen...

Juu, onhan se rasittavaa kuunnella, kun uskovainen kehuskelee taivaspaikallaan. Mutta jos kuuntelet tarkemmin, niin kuulet uskovaisen puheen takana valtavaa epävarmuutta. Hän on kuin yksinäinen lapsi, joka hakee lohtua mielikuvitusolennon seurasta. Kannattaako tuollaista ihmistä kiusata totuudella?

• bubastis.tmi

raamatussahan suorastaan kehoitetaan siihen. "Ylpeys käy lankeemuksen edellä".

• no juu ei

Jos uskovainen yrittää lyödä minua päähän sillä kainalosauvallaan, niin aivan varmasti tempaisen sen häneltä pois!

Ja sitähän uksikset nimenomaan ovat aina minulle tehneet, koko elämäni ajan. Vammaisuus ei oikeuta huitomaan muita sillä sauvalla ja vaatimaan, että kaikkien muidenkin pitäisi käyttää sauvaa, vaikka ovat ihan terveitä.

Ja useimmissa tapauksissahan kyse ei edes ole oikeasta vammasta vaan laiskuudesta - siis ihmisestä joka liikkuu pyörätuolilla, vaikka osaisi kävelläkin. Henkisesti laiska ihminen joka ei jaksa/uskalla ajatella, vaikka oikeasti osaisikin, vaan joka menee vaan massan mukana mitään ajattelematta aina siitä missä aita on matalin.

Sellaiselle ihmiselle tekisi vain hyvää temmata se pyörätuoli pois ja pakottaa kävelemään niin että se itsekin huomaisi, että katos vaan, mullahan onkin ihan terveet jalat.

• Kössönöm

että heidän on sietämätöntä ajatella, että lakkaavat olemasta joskus.

Tulipa mieleen sellainen mielikuvituksellinen asia, että jos kaikki pääsevät taivaaseen (kuten joku evlutkupappi sanoi), niin mahtaisi niitä vituttaa, kun sama tappelu jatkuisi eri lahkojen ja uskontojen välillä sielläkin, mutta ketään ei saisi enää hengiltä:)))))

• HattiWatti

Vain uskovaisen itserakkaus on aitoa rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe