Järjettömyyden jättiläisiä.Kevyellä huumorilla elämään suhtautuvia.Empaattisia ihmisiä,jotka ymmärtävät sen.Että elämä on vakava asia,mutta sitä voi katsella myös eri näkökulmista.(((((((((((((:
Etsitään
21
346
Vastaukset
vaikka mitä,noh miltäs kantilta nyt katottas sivu vai reunakantilta??
- mustaksimaalattu
Hassu juttu tuo elämä,sitä täytyy tähyillä joka kulmasta.Mutta siihen asennoituminen on taas eri juttu.Se riippuu ihan omasta päästä,se voi olla hyvin yksi oikoinen tai hyvin moni mutkainenkin.Ihan miten itse kukin tykkää maailmaa katella.
mustaksimaalattu kirjoitti:
Hassu juttu tuo elämä,sitä täytyy tähyillä joka kulmasta.Mutta siihen asennoituminen on taas eri juttu.Se riippuu ihan omasta päästä,se voi olla hyvin yksi oikoinen tai hyvin moni mutkainenkin.Ihan miten itse kukin tykkää maailmaa katella.
kurjuutta ,surua joka puolelta pyöritä ja kieritä ratkaisua et löydä
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
kurjuutta ,surua joka puolelta pyöritä ja kieritä ratkaisua et löydä
Elämässä on aina tovoa.Ei niin huonoa päivää olekkaan,etteikö se jossain vaiheessa alkaisi hymyillä,,(-:
- mustaksimaalattu
Elämässä on aina tovoa.Ei niin huonoa päivää olekkaan,etteikö se jossain vaiheessa alkaisi hymyillä,,(-:
niin ainahan on huominen.
löysit?;)
sammakko17 kirjoitti:
huominen onko toivoa???
toivoa jos on ??minkälaista??vain yksi sen tietää,senä itse
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
toivoa jos on ??minkälaista??vain yksi sen tietää,senä itse
Koko elämä on sinulla edessäsi kaikkine mahdollisuuksineen.Minä löysin elämästäni niin hyvää kuin huonoakin,olen tavallani onnelllinen.Minulla on ken ties vielä edessäni niin hyviä, kuin huonojakin asioita.Yksi asia lohduttaa,että niitä hyviä ja huonoja taitaa olla yhä paljon.
Koko elämä on sinulla edessäsi kaikkine mahdollisuuksineen.Minä löysin elämästäni niin hyvää kuin huonoakin,olen tavallani onnelllinen.Minulla on ken ties vielä edessäni niin hyviä, kuin huonojakin asioita.Yksi asia lohduttaa,että niitä hyviä ja huonoja taitaa olla yhä paljon.
jos elämä on mahdollisuuksia täynnä niin mitä silloin jos elämä tuo elämään yllätyksiä??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
jos elämä on mahdollisuuksia täynnä niin mitä silloin jos elämä tuo elämään yllätyksiä??
Ei elämän yllätyksiä kannata pelätä.Ne tulevat aikanaan,ja sillonkun ne tulevat pystyt kyllä varmaan käsittelemään ne.Siinä ehkä elämän mielekyys onkin ,ettei ihan varmasti voi suunnitella kaikkea.
Ei elämän yllätyksiä kannata pelätä.Ne tulevat aikanaan,ja sillonkun ne tulevat pystyt kyllä varmaan käsittelemään ne.Siinä ehkä elämän mielekyys onkin ,ettei ihan varmasti voi suunnitella kaikkea.
yllätyksiin kuuluu liian paljon pahaa,miten sellaisen voi kohdata,jos elämä ottaa pois sinulle rakkaan ihmisen
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
yllätyksiin kuuluu liian paljon pahaa,miten sellaisen voi kohdata,jos elämä ottaa pois sinulle rakkaan ihmisen
Aika hupaisaa,vai mitä.Raskas menetys vaatii myös ,että ne käsitellään.Itse olen kohdannut elämässäni menetyksiä.Itkeminen auttaa,vaikka se ei poistakkaan menetyksen tunnetta,mutta silti se jotenkin auttaa käsittelemään sitä surua mitä sattuu tuntemaan.
Aika hupaisaa,vai mitä.Raskas menetys vaatii myös ,että ne käsitellään.Itse olen kohdannut elämässäni menetyksiä.Itkeminen auttaa,vaikka se ei poistakkaan menetyksen tunnetta,mutta silti se jotenkin auttaa käsittelemään sitä surua mitä sattuu tuntemaan.
itkenyt muistot kultaavat kaiken...vanha klisee
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
itkenyt muistot kultaavat kaiken...vanha klisee
Sinä olet vaan hiukan eri ihminen kuin ennen menetystä.Kaikki me olemme kokemuksiemme summa.Niin hyvät kuin huonot asiat kasvattavat meitä.Useimmista ihmisistä tulee vahvempia.Joistakin sydämmettömiä,joistakin inhimmillisempiä.Kumpikin edellisitä on kasvamista.
Sinä olet vaan hiukan eri ihminen kuin ennen menetystä.Kaikki me olemme kokemuksiemme summa.Niin hyvät kuin huonot asiat kasvattavat meitä.Useimmista ihmisistä tulee vahvempia.Joistakin sydämmettömiä,joistakin inhimmillisempiä.Kumpikin edellisitä on kasvamista.
tunteiden käsitteleminen kasvattaa luonnetta ja antaa sinulle inhimillisyyttä ja vahvuutta,tuo on totta (((
- ex-er1
naulankantaan tai asian ytimeen=)
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
näin minäkin ajattelin-upposi ja osui
Just niin; sanoo vähän mutta paljon, kerrankin! Yleensä se on toisinpäin, ainakin poliitikoilla;) Puhuu pulputtaa sanomatta mitään;) Nyt hyvää yötä, nalle kainakoon ja untenmaille=)
ex-er1 kirjoitti:
Just niin; sanoo vähän mutta paljon, kerrankin! Yleensä se on toisinpäin, ainakin poliitikoilla;) Puhuu pulputtaa sanomatta mitään;) Nyt hyvää yötä, nalle kainakoon ja untenmaille=)
nallukat kainaloon ja nukkumaan kaunosia unia
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
nallukat kainaloon ja nukkumaan kaunosia unia
ja peiton alle(-:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944