Kyllä nyt meni usko Melleriin. Hän on tehnyt satoja ennustuksia. Mikä niistä on ok?
Meller tehnyt satoja
5
255
Vastaukset
Myy omia ennusteitaan äänitteinä ja seurakunnat ostaa.
- älä viitti!
Kuntele uudestaan, ja esitä sitten mitä mieltä itse olet? Esimerkiksi mikä ennustus? et selventänyt tajuttavasti.
- ennustuksiin on
älä viitti! kirjoitti:
Kuntele uudestaan, ja esitä sitten mitä mieltä itse olet? Esimerkiksi mikä ennustus? et selventänyt tajuttavasti.
uskominen, niin Suomi olisi miehitetty jo monta
kertaa ja Jeesus olisi tullut takaisin jo ajat sitten! - on vain ihminen
ennustuksiin on kirjoitti:
uskominen, niin Suomi olisi miehitetty jo monta
kertaa ja Jeesus olisi tullut takaisin jo ajat sitten!ei muutkaan tämän ajan profeetat pysty antamaan täsmällisiä ennustuksia. Vanhassa liitossa Jumala puhui suoraan profeetoilleen, nyt uudessa liitossa profetoiminen on toisenlaista, vajavaista. Jumala ei puhu kovin suoraan tulevista tapahtumista saati sitten ajankohdista, jolloin ne tulevat tapahtumaan. Wilkersonikin sai ennustuksen nyt päälle kaatuvasta lamasta jo 70-luvulla eikä hänkään yrittänyt edes arvata, milloin ennustukset kävisivät toteen. Ennemmin kuin etsii täsmällisiä määräaikoja, kannattaa tarkastella yleisiä ajanmerkkejä.
- esiintyy Jumalan
on vain ihminen kirjoitti:
ei muutkaan tämän ajan profeetat pysty antamaan täsmällisiä ennustuksia. Vanhassa liitossa Jumala puhui suoraan profeetoilleen, nyt uudessa liitossa profetoiminen on toisenlaista, vajavaista. Jumala ei puhu kovin suoraan tulevista tapahtumista saati sitten ajankohdista, jolloin ne tulevat tapahtumaan. Wilkersonikin sai ennustuksen nyt päälle kaatuvasta lamasta jo 70-luvulla eikä hänkään yrittänyt edes arvata, milloin ennustukset kävisivät toteen. Ennemmin kuin etsii täsmällisiä määräaikoja, kannattaa tarkastella yleisiä ajanmerkkejä.
profeettana, ja hänen ennustuksensa eivät toteudu,
niin VT:n mukaan hänet olisi kivitettävä!
Mutta mies vaan jatkaa profetoimistaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768