Rukouspyyntö

minultakin

Rukoilisin, että Jeesus voisi vapauttaa minut synnistä. Elän oikeasti synnin orjana, vaikka haluaisin niin täydestä sydämestäni palvelle Jeesusta kuin voin. Aina muka teen parannuksen, ja sitten lopulta lankean uudestaan. Ei väliä selviänkö päivän, kaksi, viikon tai kuukauden. Mutta aina sama lopputulos lopulta!

Niin kait se on, että "Vaeltakaa Hengessä niin ette lihan himoa täytä." Jumalalta tulee pelastus ja voima palvella Häntä!

9

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäsi Jeesukselle

antanut,et ole enää synnin orja,vaan Jeesuksen oma!Se että lihamme vetää syntiin johtuu tästä lihamme,ts. ruumiimme himoista jotka meissä on.Lihamme ei pyhity,mutta ratkaisevaa on kumpi meissä saa hallita Pyhä Henki vai lihanhenki joka siis aina vetää syntiin?
      Tulee aika kun Jeesus tulee hakemaan omansa pois ja vie Taivaaseen,se on myös silloin vapautuksen hetki tästä liharuumiista,savimajastamme HALLELUJAA!Turvaa vain Jeesukseen ja hänen aloittamaansa työhön sinussa.Siunausta!

• Mfan.

rukoilen edellä olevan rukoilijan vahvistukseksi. Samassa nöyrässä rukouksen hegessä irti kaikesta mikä meitä painaa ja sitoo tähän synnin ruumiiseen. Et ole yksin taistelemassa syntiä vastaan. Paavalikin tuskaili, että "kuka pelastaa minut tästä synnin ruumiista?" Mutta kiitos Jumalalle, Hän lähetti poikansa pelastamaan meidät. Hän tulikin juuri syntisiä, sinua ja minua varten kuolemaan Golgatan ristillä, jotka vaan häneen uskoovat, ne pääsevät vapaaksi kaikesta, mikä heitä sitoo.

"Tulkaa Minun luokseni te työtä tekevät ja raskautetut, Minä annan teille levon. Sillä minä olen hyvä Paimen." Jonka Minä otan luokseni, sitä Minä EN HEITÄ POIS. Sanoo sinunkin Vapahtajasi. Aamen.

• tälle Mirkalle?

Ei hän näillä vastateksteillä muuta mieltään.
        Uskon vain rukouksen voimaan hänen kohdallaan.
        Hän ei vaan tiedä sitä,että joka on syntynyt uudesti
        ylhäältä,niin ei häntä muuteta(auteta,niinkuin hän asian ilmaisee)
        Kuka luopuisi siitä parhaasta minkä on saanut.
        Eli saa olla Jeesuksen pelastama ja Jumalan
        huolenpidossa.Ja saa periä iankaikkisen elämän taivaassa.

• on vastattu
        tälle Mirkalle? kirjoitti:

Ei hän näillä vastateksteillä muuta mieltään.
        Uskon vain rukouksen voimaan hänen kohdallaan.
        Hän ei vaan tiedä sitä,että joka on syntynyt uudesti
        ylhäältä,niin ei häntä muuteta(auteta,niinkuin hän asian ilmaisee)
        Kuka luopuisi siitä parhaasta minkä on saanut.
        Eli saa olla Jeesuksen pelastama ja Jumalan
        huolenpidossa.Ja saa periä iankaikkisen elämän taivaassa.

kysymyksen esittäjälle,joka tuskailee "syntisyytensä" kanssa. Tarkistappa aloitus ja se kysymys!!!

• anteeksi kovasti
        on vastattu kirjoitti:

kysymyksen esittäjälle,joka tuskailee "syntisyytensä" kanssa. Tarkistappa aloitus ja se kysymys!!!

Anteeks,sinulle joka aloitit kysymyksen.
        En tarkottanut sinua,ettei sinulle kannata vastata.
        Vaan tätä Mirkaa.
        Että hänen puolesta kannattaa vain rukoilla.
        Siunausta sinulle kysymyksen aloittaja.

• oishan viestistä pitänyt
        anteeksi kovasti kirjoitti:

Vaan tätä Mirkaa.

huomata kenelle se oli tarkoitettu.Luepas uudestaan.

• Man.
        anteeksi kovasti kirjoitti:

Vaan tätä Mirkaa.

äläkä rukoile millään lailla. Ole vaanhiljaa reagoimatta mitenkään. Älkääolko itse typeriä sekaantumalla saatanan koukkuihin.Pysykää erossa saatanasta tai minä kohta suutun. Rukoukset toimii. Jaihania rukoilijoita on palstalla. Älkää pilatko hyvää palstaa.Kiitos Jeesus.

• Jeesuksen opetuslapsi

Herra Jeesus Kristus tahtoo täyttää Pyhällä Hengellä jokaista, joka sitä häneltä anoo. Meidän tulee anoa kestävinä, läpi elämän. Kuitenkin Herra kuulee hengellisesti köyhien anomukset. Jeesus sanoi: "Autuiaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidät ravitaan". Rukoillaan toistemme puolesta, että meillä olisi öljy astoissamme. Herra antaa, kiitos Isälle. Lisäksi kannattaa lukea Herran Jeesuksen sanoja. Jumalan sana on puhdas ja pyhä. Joka Sanaansa ja Pyhään Henkeen kylvää, puhtautta ja pyhitystä niittää. Jos tiedät vilpittömiä Jumalan palvelijoita, Jeesuksen todistajia, pyydä ihmeessä, että he panisivat kätensä päällesi ja pyytäisivät Pyhän Hengen täytetyttä. Jos et ole käynyt uskovien kasteella merkiksi Isälle Jumalalle että tahdot lähteä seuraamaan Herraa Jeesusta hänen opetuslapsenaan, niin mene kasteelle, jossa sinut upotetaan Jeesuksen ristinkuolemaan ja syntien anteeksiantemukseen. Ja vedestä nouseminen sympoloi uutta elämääsi Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesuskin sai Pyhän Hengen kyyhkysen muodossa, kun hän meni kasteelle Isän Jumalan tahdon mukaan.

• eksytyksen

perään älä missään tapauksessa lähde. harhaoppista karta varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti. varoitan sinua harhaoppinut,nettyä tee parannus ja lakka eksyttämästä viattomia sieluja helvetin kitaan. Olet hankipatto viemässä raittita kristittyjä helvetin porteille.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe