Takki tyhjänä

Mietintämyssykkä

Mitähän sitä tänään tuohon lukujärjestykseen on tullut laitettua, ainakin näin aamusta kun pilvet peittää auringon on mitäänsanomaton olo.
Täytynee jäädä odottamaan jos aurinko edes pilkahtaisi ja antaisi elinvoimaa vaikka torireissuun.
Mitä teillä muilla on mielessä tänään, jos vaikka näin löytyisi se innostus!

26

937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yliarvostettu

Omasta sisimmästä pitää etsiä kirkkautta ja hengen valoa. Pilvinen päivä näyttää tulevan, mutta aurinkohan on pahaksi vanhalle iholle ja silmille. Lue jotain hyvää ja mieltä kohottavaa kirjaa. Torilla on kalliit hinnat ja flunssapöpöt leviävät. Pitääkö sitä aina olla muitten kanssa tekopirteänä pälättämässä, voisi joskus mietiskellä yksin syntyjä syviä ja omaa kuolevaisuuttaan.

• kehoitus

laina-aika vähissä, palautan lukemani kirjan ja merkillistä että melkein aina löytyy siitä oven lähistöltä mielenkiintoisia uutuuksia.

• Marja-Jatta
        kehoitus kirjoitti:

laina-aika vähissä, palautan lukemani kirjan ja merkillistä että melkein aina löytyy siitä oven lähistöltä mielenkiintoisia uutuuksia.

Tuo kirjasto käynti olisi minulta unohtunut ja sakot varmaan tullut, ollut monta päivää jo tunne että jotain olen unohtanut.

Kivaa kun täältä saa vinkkejä, ja oikeista asioista, samalla voin lukea viimeksi ilmestyneet aikakausilehdet, voinpa tavata jotain tuttujakin.

Kyllä aurinko ihan yksi tärkeimmistä on, antaa kuin uuden elämän, varsinkin meille pohjoismaalaisille.

Miksi me matkustamme talvisin aurinkoon???

-Juuri aurinkoa tervehtimään.

• Muumi-iso-Äiti
        Marja-Jatta kirjoitti:

Tuo kirjasto käynti olisi minulta unohtunut ja sakot varmaan tullut, ollut monta päivää jo tunne että jotain olen unohtanut.

Kivaa kun täältä saa vinkkejä, ja oikeista asioista, samalla voin lukea viimeksi ilmestyneet aikakausilehdet, voinpa tavata jotain tuttujakin.

Kyllä aurinko ihan yksi tärkeimmistä on, antaa kuin uuden elämän, varsinkin meille pohjoismaalaisille.

Miksi me matkustamme talvisin aurinkoon???

-Juuri aurinkoa tervehtimään.

Minulla on tilaus tänään.
        Sain sähköpostia lapsen lapsilta ja tänään letuntekoon, niitä tehdään pieniä ja isoja, pienet on heti syötäviä ja isot täytetään ja pakastetaan.
        Onneksi tällaisia tilauksia ei kovin usein ole ja yritän maksimoida tuotannon ;-D.
        Mukavia hetkiä on luvassa ja hyviä juttutuokioita, heillä on paljon kertomista, toinen harrastaa mönkkäreitä ja toinen hevosia.

• kuihtunut pois

Masentuneesta aurinkokin voi tuntua pahalta. Mieheni kuoleman jälkeinen kesä ja syksy oli aurinkoinen ja lämmin. En kestänyt syksyn väriloistoa ja auringonpaistetta, se oli ristiriidassa sisimpäni kanssa. Suljin sälekaihtimet ja olin sisällä iltaan asti.

Aika on kulunut ja elämässäni on taas aurinkoa. Mieleni virkistyy auringonpaisteesta ja linnunlaulusta, oli se sitten terveellistä tai ei. Tänään kyllä ulkona on tasaisen harmaa sää, mittari näyttä 2 ja on vapaaehtoisen vapapäivä, en lähde minnekään paitsi lenkille. Viime aikoina on ollut paljon menoa ja juuri nyt kaipaan omaa rauhaa ja yksinäisyyttä.

Näillä kulmilla ennen niin vilkas torielämä on talveksi kuihtunut olemattomiin, pari kojua löytyy. Kesällä taas kaikki elpyy. Talvella käyn joskus ostoskeskuksissa katselemassa ja kävelemässä ihan huvikseni, harvoin ostan mitään. Juon kupin kahvia ja istun hetken ja katselen ihmisiä. Sekin piristää päivän.

Hyvää maanantaipäivää sinulle!

• Mietintämyssykkä

Tässä istuessani ja lukiessani alan virkistymään ihan hyvää vauhtia.
        Tutkin noita käsityösivuja ja ei se ole nyt ollenkaan mielekästä, on hyvä ulkoilusää, hyvä mennä kiertämään taajamaa
        Torista puheen ollen tänne on tehty tori ja 2x viikossa näyttää olevan muutama koju, varmaankin vilkastuu kesää kohden, onhan täällä asukkaita melkoisesti.
        *kuihtunut pois*, olen valoa kaipaava ja aurinko on sitä parasta, pimeät talvet ja kylmyys on aivan kuin hengityskatkos, ikääntyessä se vaan korostuu, mutta taas on kaunein aika edessä nyt jo jaksaa, virikkeistä vain joskus pulaa.
        Nuo ostoskeskukset ovat kylminä ja sateisina aikoina ihan hyvät liikunta paikat, siellä menee aikakin nopeasti, näkee ihmisiä ja jopa jotain ohjelmaakin muuttamissa ostareissa.

• Sinisirkku<

kun on ensin viettänyt omanlaisensa aamun,mikä kullekin sopii,ennen pukeutumista kokeilla vaikka uutta frisyyriä peilin edessä(siis kampausta).Minulla on taipumus silloin tällöin koko ikäni aikana,napsia sieltä täältä tukkaani
      sellaiseksi missä viihdyn.

Vaatteitakin on hauska kokeilla mitkä sopii sen tunnelman kanssa,jossa sillä hetkellä olen.Sitten voin joskus unohtaa kaikki mitä "pitäisi tehdä" ja soittaa mielimusiikkia
      kaseteista tai cd rompuista.

Tämähän ei kaikista olisi hauskaa,mutta kyllä sieltä itsestä voi löytyä jotain joka antaa elämäniloa:)Kellään ei oo tyhjää takkia,paitsi naulakossa:)

• jjoutava

minäkin menin ja join kaksi Kaljaa, aikaakin kului ja huomasin olevani myöhässä ilta pvä kahvilta.
      Puolijuoksua tulin kotimatkan, ihmettelen suuresti miten pystyin sellaiseen vauhtiin.
      Pitääpä ottaa juoksulenkit ohjelmaan taasen.

• Marja-Jatta

Sait minut hörähtämään oikeaan nauruun, kuvittelin vain kuinka terhakasti askelesi etenivät, et kai sitten hörppinyt kahvia 'väärään kurkkuun'?
        Toiset vaan osaa kertoa ihan oikeita asioista niin mukavasti että niitä on hauska lukea.
        Kiitos jjoutava ilosta!!

• minä...

luin lehdestä että iltapäiväkahviseuraa on herramies vailla. Menin sinne mutta hän alkoikin juottaa viinaksia ja tuupata kohti makuukammaria. Juoksin karkuun niin kovaa kuin pääsin ja aion jatkaa juoksuharjoituksia vastakin. llmoittauduin jo ensi kesän Tukholman maratoonille.

• minkäänlaiselle kahville
        minä... kirjoitti:

luin lehdestä että iltapäiväkahviseuraa on herramies vailla. Menin sinne mutta hän alkoikin juottaa viinaksia ja tuupata kohti makuukammaria. Juoksin karkuun niin kovaa kuin pääsin ja aion jatkaa juoksuharjoituksia vastakin. llmoittauduin jo ensi kesän Tukholman maratoonille.

Eipä kannata nykyään kutsua miespuolista tuttavaa kahville. Ilmestyy pullo kainalossa, maistissa ja yökylää kinuamaan. Kokemusta on, valitettavasti, enkä edes käytä alkoholia.

• Erikoinen tarkoitus
        minkäänlaiselle kahville kirjoitti:

Eipä kannata nykyään kutsua miespuolista tuttavaa kahville. Ilmestyy pullo kainalossa, maistissa ja yökylää kinuamaan. Kokemusta on, valitettavasti, enkä edes käytä alkoholia.

Nehän ovat olleet kaiken aikaa niin kuin tyrkytystä, avatkaa HSn henkilökohtaiset sivut, siellä niitä pilvin pimein ja vain seksi tarkoitus.

Tuskin siellä kahveja keitetään.

On eri juttu jos on joku jo tuttu ja alkaa ehdottelemaan, oudolta tuntuu.

Tietääkseni poliisikin on noista kahvitarjouksista kiinnostunut,en tiedä missä mielessä?

Kyllä ne kahvit kannattaa itse hörppiä, ei tarvitse karkuun kesken kaiken juosta.

• Mietintämyssykkä
        Erikoinen tarkoitus kirjoitti:

Nehän ovat olleet kaiken aikaa niin kuin tyrkytystä, avatkaa HSn henkilökohtaiset sivut, siellä niitä pilvin pimein ja vain seksi tarkoitus.

Tietääkseni poliisikin on noista kahvitarjouksista kiinnostunut,en tiedä missä mielessä?

Kyllä ne kahvit kannattaa itse hörppiä, ei tarvitse karkuun kesken kaiken juosta.

Voi kun oli kaunista ja aurinkokin kurkisteli, kävelin tuolla metsikössä, peurojen poluilla kuuntelin tinttien lauluharjoitusta, ei onnistu vielä.

Hirvien ja peurojen syöttöpaikalla oli kyllä ollut kävijöitä, jäniksillekin oli joku kiltti ihminen kaatanut jonkun haavan lähistöltä, kuorettomalta näytti.

En oikein kauan uskaltanut siellä vilkuilla jotenkin tuntui kuin olisin ollut luvatta siellä, vaikka joka kevät käyn kurkkimassa onko syöttöpaikka jonkun hoidossa.

Kivasti se aamupäivä menikin ja nyt on sitten ihan mukava olo ja kahvikin pian jälkiruoaksi valmistumassa, maistuis varmaan sullekin!

• Mietintämyssykkä kirjoitti:

Voi kun oli kaunista ja aurinkokin kurkisteli, kävelin tuolla metsikössä, peurojen poluilla kuuntelin tinttien lauluharjoitusta, ei onnistu vielä.

Hirvien ja peurojen syöttöpaikalla oli kyllä ollut kävijöitä, jäniksillekin oli joku kiltti ihminen kaatanut jonkun haavan lähistöltä, kuorettomalta näytti.

En oikein kauan uskaltanut siellä vilkuilla jotenkin tuntui kuin olisin ollut luvatta siellä, vaikka joka kevät käyn kurkkimassa onko syöttöpaikka jonkun hoidossa.

Kivasti se aamupäivä menikin ja nyt on sitten ihan mukava olo ja kahvikin pian jälkiruoaksi valmistumassa, maistuis varmaan sullekin!

sinulla ei ole enää takki tyhjänä..Minulla on ongelmana,kun aika kuluu, kuin siivin. Illalla
        mietin,että mitä oikein tein,kun päivä livahti noin nopeasti.Uskoisin,että naiset tekevät aina jotakin,
        mihin eivät kiinnitä edes huomiota,jotenkin ohimennen.Tulee pyyhittyä pölyä ja imuroitua,tulee tehtyä ruokaa ym. kotitöitä.Kahvia juodessa,tulee luettua kirjaa.Jaa'a,jos mies vielä eläisi,pitäisi vähän saarnaa siitä.Hih...Ei ole takki tyhjä koskaan,ei ehdi tulla. Hauskaa päivää! t.Irkku

• Mietintämyssykkä
        irkku-37 kirjoitti:

sinulla ei ole enää takki tyhjänä..Minulla on ongelmana,kun aika kuluu, kuin siivin. Illalla
        mietin,että mitä oikein tein,kun päivä livahti noin nopeasti.Uskoisin,että naiset tekevät aina jotakin,
        mihin eivät kiinnitä edes huomiota,jotenkin ohimennen.Tulee pyyhittyä pölyä ja imuroitua,tulee tehtyä ruokaa ym. kotitöitä.Kahvia juodessa,tulee luettua kirjaa.Jaa'a,jos mies vielä eläisi,pitäisi vähän saarnaa siitä.Hih...Ei ole takki tyhjä koskaan,ei ehdi tulla. Hauskaa päivää! t.Irkku

Noinhan se yleensä menee, vaan joskus haluaa poiketa niistä 'normaaleista', kotihommat on aina tässä ja nyt.

Ulkoilulenkkikään ei ole mielekästä aina samaa polkua, vaihtelua ja aurinkoa kaipasin.

Nyt sitten on ensiyöksi jo luvassa lumipyryä, ja vielä huomiseksikin, no hyvä että nyt maaliskuussa tulee lunta, sitten huhtikuu onkin jo kesän aatto.

Liukastelin siellä peurapoluilla ja nyt tuntuu molemmissa kintuissa kipua toisessa nivel toisessa lihas, sekin vielä, pitää kai mennä saunaan lämpöiseen hellivään ja kaiken parantavaan.

• sinisirkku<
        Mietintämyssykkä kirjoitti:

Noinhan se yleensä menee, vaan joskus haluaa poiketa niistä 'normaaleista', kotihommat on aina tässä ja nyt.

Ulkoilulenkkikään ei ole mielekästä aina samaa polkua, vaihtelua ja aurinkoa kaipasin.

Nyt sitten on ensiyöksi jo luvassa lumipyryä, ja vielä huomiseksikin, no hyvä että nyt maaliskuussa tulee lunta, sitten huhtikuu onkin jo kesän aatto.

Liukastelin siellä peurapoluilla ja nyt tuntuu molemmissa kintuissa kipua toisessa nivel toisessa lihas, sekin vielä, pitää kai mennä saunaan lämpöiseen hellivään ja kaiken parantavaan.

En ole koskaan kuullut mietintämyssyist! Lisääkö se aivoverenkiertoa -:)Enkä tyhjistä takeista.
        Huvittavaa.Oletko mies vai nainen?

• sinisirkku<
        sinisirkku< kirjoitti:

En ole koskaan kuullut mietintämyssyist! Lisääkö se aivoverenkiertoa -:)Enkä tyhjistä takeista.
        Huvittavaa.Oletko mies vai nainen?

Just kun minulla on työn lomassa tauko,sitten on niin peevelin hiljaista.Minä olen pensselini kanssa seikkaillut Kiinan vuoristossa,alkaa se hahmottua.Siinä saa kanssa liikuntaa kun täytyy mennä kolme neljä metriä aina taaksepäin nähdäkseen kokonaisuuden.

Ikkuna on oltava auki ettei vedä maalin kemikaaleja koko päivä keuhkoisiinsa! Ulos kaipaan minäkin vaan vielä ehtii!

Miksi ei rouva tai herra käytä irtopiikkareita samoillessaan metsäpoluilla?

Pidän itse eri jalkineet vain niitä varten.Ei tarvitse istua laittamassa niita alati.
        No tulihan tässä jutusteltua hetken aikaa,mukavaa jatkoa:)

• minkäänlaiselle kahville
        Erikoinen tarkoitus kirjoitti:

Selvennykseksi, en kutsunut tuttavaani päiväkahville, vaan sanoin, että poikkea kahville jos haluat nähdä minkä tyyppisiä asuntoja siinä talossa on. Hän oli kiinnostunut asunnoista talossa missä asun ja lopputulus oli edellä mainittu. Tuttavuus päättyi minun osalta siihen.

• Aamun lämpö oli jo plussan puolella, kun mittaria eka kerran vilkaisin.
      Ei tänään mennä hiihtämään.

Pyörän siis ulos tempaisin ja uimahallille polkaisin.

Nyt on sitten rento olo.

• Sinisirkku<

Minä taas olen heilutellut maalausvälineitä,työstä käy sekin ,jatkuva puhdistaminen veden vaihto,taakse hyppääminen.

Ulos lähden vasta viiden aikaan,on tapaaminen tutun kanssa.

On se hyvä kun saa jotain tehtyä,on mieli niin hyvä! Heippa, mukaavaa iltaa.

• Mietintämyssykkä

Totta saunassa istuin ja vihdanraadolla yritin pehmitellä tuota pohjelihasta, voi olla että nyt joudun rasvailemaan noita jälkiä he hee, no ei ole mitään jälkiä.

Kyllä jos joku ei tunne metsäneläinten polkuja niin voi pian luulla että siellä piikit pohjissa auttaa, voinpa kertoa, että se polku on hyvin kapea ja helposti siitä luiskahtaa ihmisen kenkä, voisi käydä huonostikin jos olisi ne piikit.

Sillä olenko mies vai nainen ei kai kovin suurta väliä, koska tuo tyhjä takki ja mietintämyssy ovat kyllä täällä suunnalla aivan käytössä, ovat jutuissa useinkin esillä.

Esimerkiksi rankan työpäivän jälkeen, varsinkin henkisen työn, takki voi todella olla tyhjä, minulla se oli tänään aamusta, ja sitten keksin kirjoittaa sivulle, täällä on tapana saada kaikkiin vastauksia, kiitos vaan kivaa tämä on ollut lueskella, eikä lisä ole ollenkaan haitaksi.

Nyt on ruuan vuoro ja sitten voi ottaa pienet unet jaksaa taas tuijottaa jos jotain katsomista tulee televisiosta.

Minäkin maalaan, mutta kesällä ja laiturilla...

• Marja-Jatta

Totta saunassa istuin ja vihdanraadolla yritin pehmitellä tuota pohjelihasta, voi olla että nyt joudun rasvailemaan noita jälkiä he hee, no ei ole mitään jälkiä.

Kyllä jos joku ei tunne metsäneläinten polkuja niin voi pian luulla että siellä piikit pohjissa auttaa, voinpa kertoa, että se polku on hyvin kapea ja helposti siitä luiskahtaa ihmisen kenkä, voisi käydä huonostikin jos olisi ne piikit.

Sillä olenko mies vai nainen ei kai kovin suurta väliä, koska tuo tyhjä takki ja mietintämyssy ovat kyllä täällä suunnalla aivan käytössä, ovat jutuissa useinkin esillä.

Esimerkiksi rankan työpäivän jälkeen, varsinkin henkisen työn, takki voi todella olla tyhjä, minulla se oli tänään aamusta, ja sitten keksin kirjoittaa sivulle, täällä on tapana saada kaikkiin vastauksia, kiitos vaan kivaa tämä on ollut lueskella, eikä lisä ole ollenkaan haitaksi.

Nyt on ruuan vuoro ja sitten voi ottaa pienet unet jaksaa taas tuijottaa jos jotain katsomista tulee televisiosta.

Minäkin maalaan, mutta kesällä ja laiturilla...

Sinulla kiva harraste, vai onko se työtäsi, kuvitusta johonkin vai aivan omiin tarkoituksiin?

• Kuparipannu
        Marja-Jatta kirjoitti:

Sinulla kiva harraste, vai onko se työtäsi, kuvitusta johonkin vai aivan omiin tarkoituksiin?

Aamusta asti olen ahkeroinut ja en tiedä muuta, mutta paikat on tosi sekaisin ja imuroinnin tarpeessa.

Vaatekaapit tuuletin, kaikki vaatteet ulos tangolle, vipsulla/vapsulla sivelin ja pesin kaapit, nyt ne vaatteet on takaisin paikoillaan ja tuntuu itsestä hyvälle kun ei katsele ympärilleen.

Outoa on kun vaatekaapit on aina makuuhuoneessa ja parveke olohuoneesta, sieltä vain pujottelet ja kantelet..

Ei tätä joka vuosi tule tehtyä, kunhan joskus!

• meri-kukka98.
        Kuparipannu kirjoitti:

Aamusta asti olen ahkeroinut ja en tiedä muuta, mutta paikat on tosi sekaisin ja imuroinnin tarpeessa.

Vaatekaapit tuuletin, kaikki vaatteet ulos tangolle, vipsulla/vapsulla sivelin ja pesin kaapit, nyt ne vaatteet on takaisin paikoillaan ja tuntuu itsestä hyvälle kun ei katsele ympärilleen.

Outoa on kun vaatekaapit on aina makuuhuoneessa ja parveke olohuoneesta, sieltä vain pujottelet ja kantelet..

Ei tätä joka vuosi tule tehtyä, kunhan joskus!

nais-ihmisellä on lähes aina kaikenlaista näkymätöntä puuhaa.
        Aamusta iltaan. siivota komerot ja pestä ikkunat ja milloin mitäkin.
        Jos ei muuta keksi, leipoa ainakin täytyy.
        Oikein innolla odotan että "takki olis joskus ihan tyhjä". Sais nollata itsensä ja tekemisensä.
        Ettei huvittais ja haluttais mikään.
        Varmaan monen mielestä paha toive,, Oikeasti on kuitenkin ilo, kun voi kaikkea tehdä ja innostusta riittää.
        Ja ne kaikenlaiset harrastukset siinä sivussa väriä elämään antamassa.

• Mietintämyssykkä
        meri-kukka98. kirjoitti:

nais-ihmisellä on lähes aina kaikenlaista näkymätöntä puuhaa.
        Aamusta iltaan. siivota komerot ja pestä ikkunat ja milloin mitäkin.
        Jos ei muuta keksi, leipoa ainakin täytyy.
        Oikein innolla odotan että "takki olis joskus ihan tyhjä". Sais nollata itsensä ja tekemisensä.
        Ettei huvittais ja haluttais mikään.
        Varmaan monen mielestä paha toive,, Oikeasti on kuitenkin ilo, kun voi kaikkea tehdä ja innostusta riittää.
        Ja ne kaikenlaiset harrastukset siinä sivussa väriä elämään antamassa.

Nainen on niin kovin tehokas, tekee kahta työtä ja jo kolmas homma alkamassa.

Olen kyllä tavannut sellaisiakin naiseläjiä että tiskatessa pitää sanoa jotain, on kuivattava kädet ja vasta sitten voi vastata johonkin...uskomatonta.

Vastaavia tapauksia useita, mutta on varmaankin toisillakin.

Naisten työt ovat sellaisia, joita pitää kaiken aikaa tehdä, ja ne ei näy, mutta..jos nämä hommat jätetään tekemättä niin jo alkaa näkymään.

Näin se on ollut aina, joten jatketaan tätä ikiliikkujan ammattia.

• Muumi-iso-Äiti

Nainen on niin kovin tehokas, tekee kahta työtä ja jo kolmas homma alkamassa.

Olen kyllä tavannut sellaisiakin naiseläjiä että tiskatessa pitää sanoa jotain, on kuivattava kädet ja vasta sitten voi vastata johonkin...uskomatonta.

Vastaavia tapauksia useita, mutta on varmaankin toisillakin.

Naisten työt ovat sellaisia, joita pitää kaiken aikaa tehdä, ja ne ei näy, mutta..jos nämä hommat jätetään tekemättä niin jo alkaa näkymään.

Näin se on ollut aina, joten jatketaan tätä ikiliikkujan ammattia.

Olipa työntäyteinen päivä, no ei sentään, niitä lettuja on tullut paistettua, syötyä, täytettyä ja pakastettua.

Tuon allekirjoitan kyllä mitä aloittaja kertoi, naisen työt kotona ovat monitaiturin hommia ja vaativia, jos meinaa pitää siistin ja viihtyisän kodin, ja jos jotain jää tekemättä se kyllä huomataan.

Lapsilla on nykyisin mahdottoman pitkiä päivä, läksyjä paljonkaan, tunneilla käydään niin tarkkaan tuleva läpi, että ehtivät tehtävätkin siinä samalla tehdä.

Ovat niin mukavia nuoria, voidaan jutella mistä hyvänsä asiasta.

Lopuksi lauloivat minulle karaokea, niin että talo raikui, *pysy aina pikkuveljenä ja lintuna, älä koskaan miehisty, ei meidän taloon...*jäi kaikumaan mieleeni.

Suloisia ovat lapsenlapset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      119
      2445
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      97
      1663
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1205
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      180
      1164
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1077
    6. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      25
      967
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      61
      957
    8. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      947
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      860
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      830
    Aihe