Löydämmekö toisiamme enää koskaan?
Marko
23
3040
Vastaukset
- Ettäs tiedät
Marko on tätä nykyä kuule varattu mies!!
- minä-Marko
Todellisuus on jotain ihan muuta...
- menneisyyden vanki
Tuntuu että Markoja kaipaillaan kovasti, niin minäkin. Ehkä kaikki Markot voisivat ilmottautua tässä viestiketjussa. Eli hakusessa ne Markot joilla on menneisyydessä haamuja.
- Make
et voiko niitä asioita haamuiksi sanoa mut... sanotaanko että joitakin asioita ois mukava selvittää. Mistä päin suomee pitäis Markon olla?
- haamuilijatar
Make kirjoitti:
et voiko niitä asioita haamuiksi sanoa mut... sanotaanko että joitakin asioita ois mukava selvittää. Mistä päin suomee pitäis Markon olla?
oleilee jossain etelä-suomessa.
- Espoon Marko 41
haamuilijatar kirjoitti:
oleilee jossain etelä-suomessa.
Niin on että Espoossa asun lasteni kanssa.
- Make
kaipaan... paljon... ja varmasti löydämme toisemme jos vain tarpeeksi yritämme.
- haamuilijatar
...päässä alkuun?
- yks Marko
tarkempia tietoja, niin vois Marko löytyä :)
- make
S......?
- kaipaanniinsua
...jossain on tämä Marko.
- varmaan
Tuominen...jos näin, ko henkilö on vakisuhteessa.
Sorry. - kaipaanniinsua
varmaan kirjoitti:
Sorry.tuominen, joku muu -nen kyllä.
- vaan asuisi
kaipaanniinsua kirjoitti:
tuominen, joku muu -nen kyllä.
Kotkassa...?
- aatelispääte
kaipaanniinsua kirjoitti:
tuominen, joku muu -nen kyllä.
.....nen liekkö vielä alunperinkin sieltä
mutta nykyään Espoossa meren lähettyvillä:)
vapaa on ollu viimeiset 3 vuotta, charmantti
ja komee nuorekas mies ketä ei ole muita. - minäkin haluun
vaan asuisi kirjoitti:
Kotkassa...?
tietoja markosta mitä kuuluu
- joopa joo
varmaan kirjoitti:
Sorry....jos vakisuhteeksi luetaan monta naista samaan aikaan!!!
- harrastaa
joopa joo kirjoitti:
...jos vakisuhteeksi luetaan monta naista samaan aikaan!!!
Harrastaa vakituisesti monta yhtäaikaa.Olen asiasta tietoinen ja meillä on yksi lapsikin...eipähän vaivaa minua sitten niin usein,jakaa sitä energiaansa tasaisesti ympäri Turkua.Mutta vakaasti varattu on!
- avautuneet silmät
Pysyköön niin kaukana minusta kuin ikinä voi. Vihdoinkin olen siitä luuserista ja loisesta päässyt eroon.
- muuan Marko
K......nen ?
- menneisyyden
Marko jota minä kaipaan, asuu Turussa. Sukunimi alkaa ehkä K:lla..?
- vuosi sitten
itse tavannut turku-tukholma risteilyllä unohtumattoman ihmisen, oltu kyllä yhteyksissä vähän sen jälkeenkin.
- vuosi sitten
T: marko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908