kuuluu eläinten kiima-aikaan ja jos tarkkoja ollaan, niin yksikään elävä olento maapallolla ei pysty lisääntymään vain itsensä kanssa.
Homo- ja lesboliittoja kuitenkin syntyy jo kohta samaan tahtiin, kuin mitä normaaleja aviopareja keritään vihkimään, ja se on minusta täysin väärin. Jopa seurakunnan pastorit ja päämiehet ovat tätä sairasta touhua vastaan, eikä mikään uskonlahko tai uskontokunta tätä täysin käsittämätöntä elämänlaatua hyväksy.
Mitä mieltä täällä ollaan näistä ns. homoliitoista???
Onko näissä mielestänne mitään hyvää vai mennäänkö nyt sellaisille alueille, mistä ei saa edes puhua???
Kaapin ovet ovat aukaistut ja monia taviksinakin pitämiäni henkilöitä on paljastunut sen todellisen minänsä riivaamiksi, mutta onko oikein, että näihin sinänsä vakaviin seurauksiin ei kukaan saa puuttua???
Kaiken maailman rituaaleja...
75
2992
Vastaukset
- liippis
Joteski noi homot ja liittonsa viäl hyväksyn, mut lesbot, niitä inhoan, hyi hitto. lapsii en hyväksy kummillekkaa.
- arkipiru
tämän kaiken sairauden saastuttamina ovatkin.
Kysyykö heiltä kukaan, haluaako hän istua kahden isän polvella ja katsella partasuiden suutelua iltaisin kotinsa sohvalla???
- serop1
Tiedän yhden elävän olennon, mikä pystyy lisääntymään itsekseen. Se on liero, onkimato, kastemato mikä lie oikealtaan nimeltään...
Minsuta homot saavat virallistaa suhteensa ihan hyvin, mutta en ymmärrä ihan täysin, miksi pitäisi kirkossa vihkiä, kun kerrran on monen kirkon ajatuksia vastaan. Tästä pääseekin seuraavaan erittäin arkaan aiheeseen: saako homoparit adoptoida lapsia?- arkipiru
Joku raja pitää olla perverssienkin suhteerssa.
arkipiru kirjoitti:
Joku raja pitää olla perverssienkin suhteerssa.
Väitätkö että olet tän maailman eka mies joka ei ole koskaan esim uneksinut olevansa kahden naisen kanssa sängyssä??? ;)
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
Väitätkö että olet tän maailman eka mies joka ei ole koskaan esim uneksinut olevansa kahden naisen kanssa sängyssä??? ;)
mutta vaikka se olisi totta ollutkin, en missään tapauksessa olisi siihen sänkyyn jäänyt kahden miehen kanssa. En edes yhden ja se muuttaa asian.
arkipiru kirjoitti:
mutta vaikka se olisi totta ollutkin, en missään tapauksessa olisi siihen sänkyyn jäänyt kahden miehen kanssa. En edes yhden ja se muuttaa asian.
hmm,lesboilevaa naista olisi petiin kenties jo kelvannutkin??? =)
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
hmm,lesboilevaa naista olisi petiin kenties jo kelvannutkin??? =)
ei lesboilevaa, vaan kaksi itseäni tyydyttävää.
arkipiru kirjoitti:
ei lesboilevaa, vaan kaksi itseäni tyydyttävää.
lienee kuitenkin se,että myös "tytöt leikkivät näissä keskenään" ;)
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
se on vain fantasia. Tosielämässä niin harvoin tapahtuu.
Mutta okey. Olen ymmärtänyt kyllä tarkoituksesi. arkipiru kirjoitti:
se on vain fantasia. Tosielämässä niin harvoin tapahtuu.
Mutta okey. Olen ymmärtänyt kyllä tarkoituksesi.tapahtuu tosielämässäkin usein...se on sitä vapaampaa ajattelua :)
- arkipiru
davalyan kirjoitti:
tapahtuu tosielämässäkin usein...se on sitä vapaampaa ajattelua :)
on kostautunut jo monen nuoren ihmisen kohdalla.
Vertaa tätä nykyistä nuorisoa siihen, jolloin me oltiin heidän ikäisiään. Tai minä, jolloin kasvatettiin vanhan kaavan mukaan, eikä vapaata kasvatusta todellakaan vielä ollut.
Eikä ollut myöskään homoliittoja. Ei edes tiedetty tälläisiä olevan. - `?`?`?`?`#
davalyan kirjoitti:
simmottos sit vaa, sul tiätty tuata ei nimpal mukavast, mar tietoo riittää tual alal, mikähän o oma suuntaukseis?
`?`?`?`?`# kirjoitti:
simmottos sit vaa, sul tiätty tuata ei nimpal mukavast, mar tietoo riittää tual alal, mikähän o oma suuntaukseis?
tässä ketjussa.
arkipiru kirjoitti:
on kostautunut jo monen nuoren ihmisen kohdalla.
Vertaa tätä nykyistä nuorisoa siihen, jolloin me oltiin heidän ikäisiään. Tai minä, jolloin kasvatettiin vanhan kaavan mukaan, eikä vapaata kasvatusta todellakaan vielä ollut.
Eikä ollut myöskään homoliittoja. Ei edes tiedetty tälläisiä olevan.(lapsille)ja eri väestöryhmien suvaitseminen ja sen opettaminen ovat kaksi aivan eri asiaa =)
Nykyisin lapsia opetetaan suvaitsemaan erilaisuutta,ihan jo siksi että meillä on huomattavasti eri kansalaisuuksia enemmän kuin ennen jolloin suurin ryhmä taisivat olla ruotsalaiset.
Oliko sinun lapsuudessasi kotiseudullasi montaa "mustaa miestä"...tuskimpa jos edes ainoatakaan.- nuttura pää
davalyan kirjoitti:
voisitko ystävällisesti mennä nuita pervoja
fantasioitasi kirjoittamaan johonkin
k-18 foorumeille. nuttura pää kirjoitti:
voisitko ystävällisesti mennä nuita pervoja
fantasioitasi kirjoittamaan johonkin
k-18 foorumeille.en juurikaan fantasioi kahden naisen seurasta ;)
mieltä lainkaan,tärkeintä maailmassa on kunkin yksilön onnellisuus,ei lisääntyminen.
Omassa tuttavapiirissäni on kaksi homo ja kaksi lesboparia...en paljon välittömämpiä ja avoimempia ihmisiä voi väittää tuntevani.Miksi se on täysin käsittämätöntä????Minusta täysin käsittämätöntä on se,että homopareista vanhemmassa toinen osapuoli on ollut kahdesti naimisissa naisen kanssa...koska se on näyttänyt normaalilta,on hänellä lapsiakin jos se siitä kiinni on...lapsia jotka eivät ole tekemisissä isänsä kanssa kun tämä on avoimesti homo =(
Minusta ei ole heteroja,homoja,lesboja,on vain ihmisiä,joilla jokaisella on omanlaisensa tarpeet ja toistaakseni itseäni totean,että onni on tärkeintä.Minua ei myöskään tippaakaan häiritse viettää harvinaisia oikeita vapaitani homo-hetero-lesbo seurueessa jossa kaikilla on hauskaa ja arvatenkin siksi että jokainen voi olla oma itsensä,kenenkään ei tarvitse hienostella eikä esittää.Itse olen,kuten miehenikin aivan tavis heteroita,silti myös mieheni käy kyläilemässä "homolassa" eikä se häiritse häntäkään tippaakaan.
Esiriput pois ja silmät auki,maailmassa on tärkeämpääkin kuin seksuaalinen suhtautuminen.Ja lopuksi vielä niistä lapsista...tänä päivänä yhä useampi heteroliitto on omasta halusta täysin lapseton...uraihmisillä ei ole aikaa eikä halua hoidella kersoja.
Silti,ei siinä mitään,kukin ajatelkoon mitä lystää,mutta inhimillisyyden nimissä kannattaa muistaa että vähemmistöryhmilläkin on oikeasti tunteet.- arkipiru
Onneksi sinun kaltaisiasi vielä tästä maasta löytyy, ja miehesikin viettää aikaansa homppareiden seurassa, joka ei hänen mielestään ole mitenkään poikkeuksellista.
Mutta minun on. Homo tai lesbo; päässä ei ole kaikki kohdallaan eikä tule koskaan olemaankaan.
Ja nyt vielä halutaan nostaa ne lapset tähän maailmaan. Kun nämä parit eivät tietyistä syistä pysty itse lapsia tekemään, sotketaan siihen vielä joku sivullinen, joten lapsella on sitten kolme isää.
Haloo hei!!! arkipiru kirjoitti:
Onneksi sinun kaltaisiasi vielä tästä maasta löytyy, ja miehesikin viettää aikaansa homppareiden seurassa, joka ei hänen mielestään ole mitenkään poikkeuksellista.
Mutta minun on. Homo tai lesbo; päässä ei ole kaikki kohdallaan eikä tule koskaan olemaankaan.
Ja nyt vielä halutaan nostaa ne lapset tähän maailmaan. Kun nämä parit eivät tietyistä syistä pysty itse lapsia tekemään, sotketaan siihen vielä joku sivullinen, joten lapsella on sitten kolme isää.
Haloo hei!!!lapsen onni esim on riippuvainen siitä kasvattaako hänet kaksi naista tai miestä...toisekseen,mikään tutkimus ei myöskään osoita esim sitä,että homoparien kasvattamista lapsista tulisi homoja tai lesboja,suurin todennäköisyys on että heistä tulee heteroita.
Ei,on se kamalaa,mutta minusta homot ovat oikein mukavia IHMISIÄ,se mitä he tekevät makkakrissa ei kuulu mulle...ja tuskin siellä paljon erikoisempaa menoa on kuin keskivertoparin(mikä tahansa "suuntaus" nyt vaan)makkarissakaan.
Moni lapsi asuisi varmasti vaikka mielummin homo tai lesboparin luona kuin esim alkoholistin tai väkivaltaisen perheen luona(ei ole väitös etteikö samoja ongelmia ole homoilla ja lesboilla)lapset ovat paljon avoimempia maailmalle ja hyvä niin.- arkipiru
davalyan kirjoitti:
lapsen onni esim on riippuvainen siitä kasvattaako hänet kaksi naista tai miestä...toisekseen,mikään tutkimus ei myöskään osoita esim sitä,että homoparien kasvattamista lapsista tulisi homoja tai lesboja,suurin todennäköisyys on että heistä tulee heteroita.
Ei,on se kamalaa,mutta minusta homot ovat oikein mukavia IHMISIÄ,se mitä he tekevät makkakrissa ei kuulu mulle...ja tuskin siellä paljon erikoisempaa menoa on kuin keskivertoparin(mikä tahansa "suuntaus" nyt vaan)makkarissakaan.
Moni lapsi asuisi varmasti vaikka mielummin homo tai lesboparin luona kuin esim alkoholistin tai väkivaltaisen perheen luona(ei ole väitös etteikö samoja ongelmia ole homoilla ja lesboilla)lapset ovat paljon avoimempia maailmalle ja hyvä niin.väitätkö todella, että sinä olisit lapsena hengaillut kahden sedän kanssa makkarissa mieluummin kuin isän ja äidin kanssa???
arkipiru kirjoitti:
väitätkö todella, että sinä olisit lapsena hengaillut kahden sedän kanssa makkarissa mieluummin kuin isän ja äidin kanssa???
mut joo,ei lapset ole tuollaisesta kovin tarkkoja vaikka osa ihmisistä niin luuleekin.Toki jossain vaiheessa tulisi kysymys että miks mulla ei ole äitiä yms...mut ei se sen vaikeampaa ole kertoa kuin heteroperheessä että miksi isä on vaikkapa kuollut.
Vastakysymys:jos toinen pojista olisi homo,olisiko hän enää poikasi vai hylkäistkö hänet vain siksi että hän pitää miehistä?- arkipiru
davalyan kirjoitti:
mut joo,ei lapset ole tuollaisesta kovin tarkkoja vaikka osa ihmisistä niin luuleekin.Toki jossain vaiheessa tulisi kysymys että miks mulla ei ole äitiä yms...mut ei se sen vaikeampaa ole kertoa kuin heteroperheessä että miksi isä on vaikkapa kuollut.
Vastakysymys:jos toinen pojista olisi homo,olisiko hän enää poikasi vai hylkäistkö hänet vain siksi että hän pitää miehistä?pitäisin häntä, niin kuin kaikkia muitakin homoja, täysin arvottomana henkilönä ja neuvoisin menemään kiireesti psygiatrille.
Poikani hän tietenkin olisi, mutta ei missään nimessä minun makuuni. arkipiru kirjoitti:
pitäisin häntä, niin kuin kaikkia muitakin homoja, täysin arvottomana henkilönä ja neuvoisin menemään kiireesti psygiatrille.
Poikani hän tietenkin olisi, mutta ei missään nimessä minun makuuni.itselleni on aivan sama vaikka kaikista lapsistani tulisi muita kuin perushetskuja...en ikinä hylkäisi ketään sen tähden.
Toisekseen...psykiatri ei voi auttaa homoja sen enenpää kuin lesbojakaan A)koska eivät he ole millään tavalla sairaita, B)koska tuohon "vaivaan" he eivät mitään apua haluakkaan.
C)seuraavaksi kävelen psykiatrille ja pyydän että hän tekee minustakin ahdasmielisen jotta voin unohtaa sairaat ystäväni.- arkipiru
davalyan kirjoitti:
itselleni on aivan sama vaikka kaikista lapsistani tulisi muita kuin perushetskuja...en ikinä hylkäisi ketään sen tähden.
Toisekseen...psykiatri ei voi auttaa homoja sen enenpää kuin lesbojakaan A)koska eivät he ole millään tavalla sairaita, B)koska tuohon "vaivaan" he eivät mitään apua haluakkaan.
C)seuraavaksi kävelen psykiatrille ja pyydän että hän tekee minustakin ahdasmielisen jotta voin unohtaa sairaat ystäväni.kävele vaan ja kerro minulta terveiset.
- hengaillut
arkipiru kirjoitti:
väitätkö todella, että sinä olisit lapsena hengaillut kahden sedän kanssa makkarissa mieluummin kuin isän ja äidin kanssa???
makkarissa katselemassa mitä isä ja äiti siellä touhuu? :o
On todella vaikeeta ottaa kantaa, kun on määrätyn ikäinen opetettu ajattelumalli on jo saatu aikoja sitten.
Tunnen homoja ja ovat ihastuttavia ihmisiä ja jotkut harmittavaisia ihmisiä, kuten kaikissa muissakin ryhmissä olevat ihmiset. Kesti pitkän aikaa kasvaa siihen että entinen ahdasmielisyyden malli väistyi.
Tohon lapsi asiaan olen sanomatta mitään.- itse en
hyväksy homopareille lapsia.kiinnostaisi tietää miksi sinä et nykyään ota kantaa, painostaako joku sinua vaikenemaan?olithan aiemmin tätä mieltä:
Kyllä minä olen juuri
... ajatusmaailmaansa. Hyväksyn homo ja lesboparit, mutta en hyväksy lapsia heidän kanssaan elämään. Sen verran olen osaan ajatella itse il,man yhteiskuntaa. Jokaisella on oikeus elää sen ihmisen kanssa josta pitää ja tulee onnelliseksi, mutta lapsia ei asiaan pidä sekoittaa. Lapsi kärsii. Huomaa varsin pian erilaisuuden...
10.9.2006 - kirjoittanut: umalehtinen itse en kirjoitti:
hyväksy homopareille lapsia.kiinnostaisi tietää miksi sinä et nykyään ota kantaa, painostaako joku sinua vaikenemaan?olithan aiemmin tätä mieltä:
Kyllä minä olen juuri
... ajatusmaailmaansa. Hyväksyn homo ja lesboparit, mutta en hyväksy lapsia heidän kanssaan elämään. Sen verran olen osaan ajatella itse il,man yhteiskuntaa. Jokaisella on oikeus elää sen ihmisen kanssa josta pitää ja tulee onnelliseksi, mutta lapsia ei asiaan pidä sekoittaa. Lapsi kärsii. Huomaa varsin pian erilaisuuden...
10.9.2006 - kirjoittanut: umalehtinensama vastaus. Poistinko minä, vai poistiko ylläpito?? Oliko poistetun viestin aloitus minulta??
Ellei.... minun on mahdotonta poistaa muut kuin omat viestini ja niihin tulleet vastaukset.
Kannattaa kysäistä ylläpidolta kuka poisti, kun teitä noin kovasti kiinnostaa.
Mielipiteeni ilmaisu kuuluu vapaaehtoisuuteen. Suomi on vapaa maa ja ymmärtääkseni antaa kansalaisilleen vapauden ilmaista oman kantansa, tai olla ilmaisematta.
Antaa myös tietyn suojan kansalaisilleen keskustella rauhallisesti keskustelupalstoilla niistä aiheista jotka kiinnostavat.
Aito Turkulaista nauruttaa vielä makiammin nuo yritykset loukata. On kuin vettä heittäisitte hanhen selkään.....sama teho;))))))- arkipiru
ei kai se sentään ole ahdasmielisyyttä???
Jos olisi, me kaikki olisimme sitten niitä.
Ensiksi se että mun mielestäni on ihan sama mitä kaksi aikuista ihmistä keskenään yhteisymmärryksessä touhuaa mikäli siihen ei liity toisen ihmisen vahingoittaminen.
Mutta: En hyväksy homo-ja lesbopareille esimerkiksi adoptio-oikeutta ja muutenkin karsastan ajatusta että heille hedelmöityshoidoin annettaisiin lapsia.
Ne lapset joutuisivat sen perheen ihmissuhteiden maksumiehiksi, niin julmaa on kouluaailmassa esiintyvä kiusaaminen että miksi pitäisi tahallisesti hankkia lapsi siitä kärsimään.
Kirkon siunaus homoille, eihän kirkko vihi ateistejakaan, miksi sitten homoseksuaaleja joiden sukupuolinen suuntaus on selvästi kirkon sakramentteja vastaan.
Vähän tuntuu siltä että taas yksi "me halutaan ja ellet suostu olet ahdasmielinen"-aihe.
En tajua muutenkaan mikä homobuumi nyt on menossa, ihmiset nostetaan jalustalle vain koska ovat homoja tai lesboja, eihän heterokaan saa erityistä sädekehää heterona olemisestaan.- arkipiru
mutta juuri näin minäkin asian näen.
Mikä on yht´äkkiä nostanut esille nämä homosuhteet, joita uutisissakin lähes joka päivä puidaan??? Tarkoittaako se sitä, että maailmassa onkin homojen vallankumous meneillään ja että heteroiden yhdessäolo onkin jo vähemmistöön kuuluvaa???
- pastorit
puhuvat ihan sitä mistä heille maksetaan. Katollisessa kirkossa on vuosikymmeniä ollut ihan normaalia että papit käyttävät poikia seksuaalisesti hyväkseen Vatikaanin vain peitellesssä asiaa.Uhreja on uhkailtu kirkon kirouksilla jos puhuvat asiasta.Se on sairasta touhua.
Ja mites nää papit Suomessa? Jonottavat sukupuolen vaihdosleikkauksiin oikein joukolla, mies papit kulkevat naisten vaatteissa meikattuina..
Mielenkiintoista että tälläiset henkilöt voivat kertoa mitä ihmisille tapahtuu heidän kuoltuaan kun eivat tiedä edes ovatko miehiä vai naisia...sikäli,että on totta että "uskonnon nimissä" on tehty niin paljon seksirikoksia,että niistä koottu kirja olisi taatusti raamattua paksumpi ja tosiaankin,kirkon "miehet" vaihtelevat sukupuoliaan ym...mutta homot,iik ja apua =))))
Ja siinähän ei ole mitään homoilua jos herra pastori kiksauttelee poikia muutaman vuosikymmenen ajan ;)
ymmärsinkö oikein, siis onko asia sitä enemmän paheksuttava mitä enemmän homoliittoja syntyy?
Minusta tämä on ensinnäkin asia josta saa puhua. Minulla ei ole ollut ikinä yhtään mitään homo- ja lesbopareja vastaan, eikä minusta myöskään ole mitään sairasta siinä että kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä jakaa elämänsä löytäen parisuhteesta onnensa. Minusta siitä ei ole mitään haittaa, vahinkoa tai vaaraa kenellekään.
Lasten suhteen laittaisin vielä kysymysmerkin, mutta vain ja ainoastaan vallitsevien asenteiden vuoksi, joiden toivon vähitellen muuttuvan. Ja jos tämä lauseesi pitäisi paikkansa niin asenteethan varmaan muuttuisivatkin omalla painollaan: >>Homo- ja lesboliittoja kuitenkin syntyy jo kohta samaan tahtiin, kuin mitä normaaleja aviopareja keritään vihkimään>>
Minusta muut asiat kuin seksuaalinen suuntautuminen ovat tärkeitä lastenkasvatuksessa, ja uskon että homoparin kasvattamat lapset ainakin siltä osin saisivat avarakatseisuutta evääksi kotoaan. He eivät siis minusta ole ongelma, vaan heterovanhemmat, joiden lapset päivällispöydässä oppivat että luokkakaverin huoltajat ovat epänormaaleja ja sairaita, ja lapsetkin ovat varmasti päästään vinksahtaneita.
Minä en tunne Raamatun kohtia jotka käsittelevät aihetta enkä ole uskonnollinen ihminen, niillä sivuilla joilla kerrotaan että toisen ihmisen kanssa onnelliseksi tuleminen on väärin jos tämä toinen ihminen on samaa sukupuolta, pyyhkisin p**seeni mökin huussissa. :)- Pukeli 1
vilkaista tätä listaa ja miettiä mitä kaikkea nämä herkät ja lahjakkaat ihmiset ovat meille antaneet.http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista
- Pukeli 1
Tarkoitin vastaukseni aloittajalle.
Ja toinen asia, onko nyt niin, että linkitys ei enään onnistu? Mites sinun koneella? Pukeli 1 kirjoitti:
vilkaista tätä listaa ja miettiä mitä kaikkea nämä herkät ja lahjakkaat ihmiset ovat meille antaneet.http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista
vai Arkipirulle? =)
Jokatapauksessa,aika pitkä lista ja paljon eri alojen taiteilijoita =)Pukeli 1 kirjoitti:
Ja toinen asia, onko nyt niin, että linkitys ei enään onnistu? Mites sinun koneella?Ymmärsin että oli aloittajalle. Onnistuu linkitys, se sinun linkki ei toiminut koska edellisen lauseen pisteen ja sen nettiosoitteen välissä ei ollut välilyöntiä, silloin nämä tyhmät masiinat ei osaa sitä lukea linkiksi. :) Mutta saihan sen siitä kopioitua, ei haitannut:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista- antaa neuvon?
Pukeli 1 kirjoitti:
Ja toinen asia, onko nyt niin, että linkitys ei enään onnistu? Mites sinun koneella?Älä liitä linkkiä samalle riville kuin tekstisi vaan alemmas omalle rivilleen.
Ehkä siten onnistut. davalyan kirjoitti:
Raamatussa puhutaan paljon muutakin jaskaa...
=)perustuen on tehty aika paljon jaskaa... mutta onhan se tietysti paljon kamalampaa tykätä toisesta ihmisestä.
Ursa kirjoitti:
perustuen on tehty aika paljon jaskaa... mutta onhan se tietysti paljon kamalampaa tykätä toisesta ihmisestä.
suorastaan =)))
- Pukeli 1
Ursa kirjoitti:
Ymmärsin että oli aloittajalle. Onnistuu linkitys, se sinun linkki ei toiminut koska edellisen lauseen pisteen ja sen nettiosoitteen välissä ei ollut välilyöntiä, silloin nämä tyhmät masiinat ei osaa sitä lukea linkiksi. :) Mutta saihan sen siitä kopioitua, ei haitannut:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleistaettä selkis. Kiitos sulle ja sille joka neuvoi tuossa alempana kiittelyt myös.
Eilen meinasin linkittää tämän kappaleen, ei onnistunut. Kokeillaas nyt. http://www.youtube.com/watch?v=uJh78QWPLYs&feature=related - arkipiru
teidän avarakatseisuuttanne. Onko näin monella ihmisellä ollut joskus haluja tuohon saman sukupuolen edestajaan vai miksi asia on niin simppeli joidenkin mielestä??? Aivan kuin se olisi ollut täysin normaalia jo vuosituhansia.
Ei hitossa. Minäkin pystyn vielä ymmärtämään joitakin epänormaaleja ajatusmalleja, mutta että mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa; ei uppoa normaaliin käytökseen. arkipiru kirjoitti:
teidän avarakatseisuuttanne. Onko näin monella ihmisellä ollut joskus haluja tuohon saman sukupuolen edestajaan vai miksi asia on niin simppeli joidenkin mielestä??? Aivan kuin se olisi ollut täysin normaalia jo vuosituhansia.
Ei hitossa. Minäkin pystyn vielä ymmärtämään joitakin epänormaaleja ajatusmalleja, mutta että mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa; ei uppoa normaaliin käytökseen.ole ollut koskaan pienintäkään mielenkiintoa intiimiin suhteeseen naisen kanssa, on se omalla kohdalla ajatuksena iso yökötys. Mutta ihan kuten homot ja lesbot eivät voi väittää että minussa on jokin vialla ja minun on päästävä tästä "sairaudesta" eroon, en minäkään voi väittää että heissä olisi jotain vialla. Minua ei kyllä tosiaankaan haittaa yhtään jos kaksi naista tai kaksi miestä löytää toisensa ja ovat onnellisia yhdessä. Kun minun tuskin tarvitsee koskaan olla todistamassa sen enempää heidän kuin tuttujen heteroparienkaan lemmenleikkejä. :D
Normaalia homous lie ollut ennenkin, se on vain ollut niin suurta syntiä että siitä ei ole oikein voinut puhuakaan. Varmaan minulla tuo synnin käsitys on vääristynyt kun minusta ei onnellisuus toisen ihmisen kanssa ja molemminpuolinen, tasa-arvoinen kunnioittava rakkaus ole pienessäkään määrin syntiä.
Minun mielestäni ihan jokaisen oma asia.
En minä muutenkaan näe avioliittoja vaan lisääntymisjuttuina.Voipi niissä elää lisääntymättäkin.Jokaisen oma valinta.
Ja jos rakkautensa haluaa virallistaa,niin siitä vaan.
Ainoastaan lasten hankkimiseen en osaa sanoa mitään,koska ei ole mitään kokemusta (siis muiden kautta ),miten on.
Lähinnä vaan siinä puolessa epäilyttää se,että joutuvatkohan homojen ja lesbojen lapset "erilaisuutensa"vuoksi kiusatuksi.
Onkohan mitenkään kartoitettu.
Jos ei ole mitään ongelmia tuon suhteen,niin mikäs siinä,vaikkka lapsia hankkisivatkin.
Tärkeintä vaan on joka tapauksessa lasten hyvinvointi,ei niinkään vaan se,että haluttaisiin.
Eikös muuten joku mato pysty ainakin lisääntymään itsellisesti?Ja joku muukin elävä olento itseasiassa.En ny muista tarkalleen tuota bilsan puolta.- arkipiru
sukupuolen kanssa häärivät oliotkin, mutta kun nyt enimmistö näyttää heihin luottavan ja toimintansa hyväksyvän, niin ei muuta kuin ruskeelle reijälle sitten vaan.
Toivottavasti kiinalaisetin, ja kaikki muut täyteen ahdetut kansakunnat toisivat homoutensa esiin, niin loppuisi tämä ylikansallistuminenkin kerta laakista. arkipiru kirjoitti:
sukupuolen kanssa häärivät oliotkin, mutta kun nyt enimmistö näyttää heihin luottavan ja toimintansa hyväksyvän, niin ei muuta kuin ruskeelle reijälle sitten vaan.
Toivottavasti kiinalaisetin, ja kaikki muut täyteen ahdetut kansakunnat toisivat homoutensa esiin, niin loppuisi tämä ylikansallistuminenkin kerta laakista.aina ollakin tavalla järjestäkkin , siis sääntele
ylikansoittumista ja muita juttuja ihan itse.
jospa tuo siinä onkin tarkoituksena ?- arkipiru
majorica kirjoitti:
aina ollakin tavalla järjestäkkin , siis sääntele
ylikansoittumista ja muita juttuja ihan itse.
jospa tuo siinä onkin tarkoituksena ?että nämä maailmassa riehuneet konfliktit, jotka ovat tappaneet miljoonia ihmisiä, on todellakin vain sen liiallisen ihmismäärän karsimista.
arkipiru kirjoitti:
että nämä maailmassa riehuneet konfliktit, jotka ovat tappaneet miljoonia ihmisiä, on todellakin vain sen liiallisen ihmismäärän karsimista.
laske kyllä tuohon luonnon karsimiseen vaan sairaudet, luonnonkatastroofit ja sellaiset mitkä tapahtuu imsisistä riippumatta.
- Ärrieri
Jokaisen oma asia tuo suhteen virallistaminen.
Aikaisemmin suhatuduin kielteisesti tuohon adoptioasiaan mut muutaman onnellisen esimerkin kahden samaa sukupuolta olevan perhe-elämästä nähntyäni olen muuttanut mielipidettäni.- arkipiru
Teillä jokaisella tuntuu olevan ystävinä pariskuntia, joiden seksuaalinen suuntaus on ihan metsässä.
Pystytkö sanomaan, miten tämä ystävyys joskus sai alkunsa??? - Ärrieri
arkipiru kirjoitti:
Teillä jokaisella tuntuu olevan ystävinä pariskuntia, joiden seksuaalinen suuntaus on ihan metsässä.
Pystytkö sanomaan, miten tämä ystävyys joskus sai alkunsa???se ystävyys/tuttavuus nyt yleensä alkaa..
Varmaan monella tapaa ja monista syistä tutustutaan uusiin ihmisiin.
- Myy-Pikkuinen
Homo- ja lesboliitot ja että myös ne lapset. On ihan jokaisen asia opettaa lapsilleen siellä ruokapöydässä suvaitsevaisuutta koskipa asia mitä tahansa.
- arkipiru
Olikin minulta ihan typärä kysymys alunperinkin.
Kaikkihan nyt homoparit hyväksyvät ja vielä lisää sellaisia haluaisivat.
Jokainen eläköön tavallaan...mutta...miksi kirkon pitää vihkiä homo/lesbo parit, sitä en ymmärrä, voihan he rekisteröidä suhteensa muutenkin....
Kirkkohan vihkii miehen ja naisen aviopariksi...
Vihkikaavassahan pappi kysyy jotenkin näin...
>> Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, xx, tahdotko ottaa tämän xx:n aviomieheksesi (aviovaimoksesi) ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä ja vastoinkäymisissä?- Myy-Pikkuinen
miks kukaan haluu kirkossa naimisiin tai ylipäätään naimisiin!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
miks kukaan haluu kirkossa naimisiin tai ylipäätään naimisiin!
ymmärrä miksi homot ja lesbot haluaa ns kirkon silmissä naimisiin???Kirkko ei heitä hyväksy,joten olisiko aika taistella läpi joku toinen virallinen instanssi hoitamaan heidän vihkimiset...sellainen joka heidät hyväksyy.
Jokainen naimisiin haluava on siihen oikeutettu,oli motiivi mikä vaan ;)
Sullapa melko jyrkät mielipiteet. :) En tiedä, missä oot kasvanut, mutta sun tekstistäs saa sen käsityksen että homot ja lesbot on tupsahtaneet maailmaan vasta ihan viimeaikoina. Jos kaksi ihmistä tulee toistensa kanssa onnelliseksi, mitä hittoa se muille kuuluu? Itse menin aikoinaan naimisiin mua melkein kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Joidenkin mielestä sekin oli epänormaalia. No, ihan mukava perhe ja mukavat muksut, vaikka "yli-ikäinen" aviomies olikin. :)
Suvaitsevaisuutta kaipaan. Ei se ole keltään pois jos kaksi ihmistä on onnellisia homo- tai lesboliitoissaan.
Sanot "sairasta touhua" -ole huoleti, ei se tartu! :)))
p.s. Ootko lukenut pienenä Muumeja...?Ymmärrän tavallaan sen,miksi monet vanhemmat ihmiset eivät näitä vähemmistöjä hyväksy/eivät osaa suhtautua...mutta voisihan kysyä että moniko heistä noudatti raamatun ohjeita ja jätti esi-aviollisen seksin väliin yms =))
Eikös se kirkon mielestä ole yhtä paha synti ja vastoin opetettua????
(onneksi oppi ei ojaan kaada ja kaikkea opittua ei tarvitse noudattaa)davalyan kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan sen,miksi monet vanhemmat ihmiset eivät näitä vähemmistöjä hyväksy/eivät osaa suhtautua...mutta voisihan kysyä että moniko heistä noudatti raamatun ohjeita ja jätti esi-aviollisen seksin väliin yms =))
Eikös se kirkon mielestä ole yhtä paha synti ja vastoin opetettua????
(onneksi oppi ei ojaan kaada ja kaikkea opittua ei tarvitse noudattaa)oo kuitenkin enemmän sitä, etteivät osaa suhtautua. :)
Juupa juu, onpa sitä esiaviollista seksiä ainakin kirkonkirjojen mukaan harrastanut yksi jos toinenkin. ;)
Kirkon kanta on mua ihmetyttänyt monesti tässä elämäni aikana. Tuttavaperheen oli muutama vuosi sitten vaikea saada lasta kastettua, kun virkavuorossa oleva pappi ei hyväksynyt avoliittoa. Monen mutkan jälkeen kuitenkin onnistui. Eikä ollut millään pienellä paikkakunnalla. Mut jos raamattua aletaan tutkia, niin eikös Jeesuskin ollut au-lapsi? "Kihlattunsa Marian kanssa" Joosefkin sinne Beetlehemiin matkas.
Pitkään oltu huolissaan, kun ei enää mennä naimisiin vaan asutaan avoliitossa "susiparina". Nyt ollaan sitten siitäkin huolissaan kun halutaan naimisiin :))) Tavalla tai toisella ihmiset kuitenkin suhteessa ovat, on se sitten yleisesti hyväksyttyä tai ei.Puskalissu kirjoitti:
oo kuitenkin enemmän sitä, etteivät osaa suhtautua. :)
Juupa juu, onpa sitä esiaviollista seksiä ainakin kirkonkirjojen mukaan harrastanut yksi jos toinenkin. ;)
Kirkon kanta on mua ihmetyttänyt monesti tässä elämäni aikana. Tuttavaperheen oli muutama vuosi sitten vaikea saada lasta kastettua, kun virkavuorossa oleva pappi ei hyväksynyt avoliittoa. Monen mutkan jälkeen kuitenkin onnistui. Eikä ollut millään pienellä paikkakunnalla. Mut jos raamattua aletaan tutkia, niin eikös Jeesuskin ollut au-lapsi? "Kihlattunsa Marian kanssa" Joosefkin sinne Beetlehemiin matkas.
Pitkään oltu huolissaan, kun ei enää mennä naimisiin vaan asutaan avoliitossa "susiparina". Nyt ollaan sitten siitäkin huolissaan kun halutaan naimisiin :))) Tavalla tai toisella ihmiset kuitenkin suhteessa ovat, on se sitten yleisesti hyväksyttyä tai ei.eihän se lapsi Joosefin ollut. vaan sikisi pyhästä hengestä. jos ei sitten pikkusen muunneltu tarinaa. tai olisko Maria käynyt vieraissa ;-)))))))
majorica kirjoitti:
eihän se lapsi Joosefin ollut. vaan sikisi pyhästä hengestä. jos ei sitten pikkusen muunneltu tarinaa. tai olisko Maria käynyt vieraissa ;-)))))))
Ja eiköhän se tee jutusta vieläkin oudomman. Siis siitä miten kirkko näihin maallisiin asioihin suhtautuu. =0
Puskalissu kirjoitti:
Ja eiköhän se tee jutusta vieläkin oudomman. Siis siitä miten kirkko näihin maallisiin asioihin suhtautuu. =0
harvinaisen nokkelia nuo Maria ja Josef. ja ei turhaan kun siihen vieläkin uskoo monet miljoonat ihmiset.
- Pukeli 1
majorica kirjoitti:
harvinaisen nokkelia nuo Maria ja Josef. ja ei turhaan kun siihen vieläkin uskoo monet miljoonat ihmiset.
aina puhutaan, että Jeesus on syntynyt seimessä, mutta paikanpäällä käyneenä voin kertoa, että se oli jonkinlainen luola, minkä päälle myöhemmin on rakennettu kirkko, eli Jeesuksen turisteille näytettävä koti on kirkon kellarissa.
Siellä Golgata nimisen kallion päällä on myös kirkko ja sitten siellä lähes lattiatasossa on luukku mistä voi sipaista kädellään sitä kallion kohtaa missä Jeesus tarinan mukaan sitten ristiinnaulittiin.
Alakerrassa on kivilaatta mitä sai myös sivellä ja haistaa sitten kättään joka tuoksuikin jollekin hyvälle tuoksulle.
Kertoivat, että Jeesus oli siinä paasilla saanut viimeisen voitelun ja alkuperäis haju on vieläkin tallella.
Olisihan sieltä Jerusalemista monenlaista juttua, en nyt jaksa enempää. - arkipiru
enkä isonakaan, mutta ehkä olisi pitänyt, jos siellä ohjataan lukijoita hyväksymään homoliitot.
sopiikin hyvin tämä video....
http://www.youtube.com/watch?v=6nE8hYZzimM- arkipiru
Pistit sitten tähän kohtaan täysin oikean biisin.
Kiitos siitä ja vuoden nauruista. arkipiru kirjoitti:
Pistit sitten tähän kohtaan täysin oikean biisin.
Kiitos siitä ja vuoden nauruista.jollekkin tuo video tuotti sitten suurta tuskaa, kun heti klikkasi...
niinhän sitä sanotaan että se koira älähtää...jne....;)))Sikra kirjoitti:
jollekkin tuo video tuotti sitten suurta tuskaa, kun heti klikkasi...
niinhän sitä sanotaan että se koira älähtää...jne....;)))mitenkähän perusteli, toihan ei ole laiton vaan tekijöiden itse tuubittama.
Haukullinen kirjoitti:
mitenkähän perusteli, toihan ei ole laiton vaan tekijöiden itse tuubittama.
nyt olis kyllä 'hauska' tietää perustelunsa.....;))
Sikra kirjoitti:
on kaapin ovi jumissa..
- arkipiru
Sikra kirjoitti:
perusteluja voi olla. Riittää kun muistuttaa yypeetä siitä, kuka se todellisuudessa on, eli tuttu henkilö.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725