Terveyskeskuksesta ei saa aikoja lääkärille kun huhtikiin puolessavälissä ja aikoja ei voi vielä antaa kun järjestelmä ei sitä salli.
Politbyrolla eli kaupunkinhallituksella on varaa lähteä meidän varoin Unkariin jupottelemaan ja huoraamaan.
Meno Lapualla on nykysin kuin entisessä Neuvostoliitossa.
Merkillistä touhua Lapualla
11
4816
Vastaukset
- Puolivanhus
Mee lääkärikeskukseen. Palvelusta joutuu kyllä maksamaan mutta sitä todellista palvelua sieltä myös saa. Eroa on kun yöllä ja päivällä vs. tk:n touhuun. Ajan saa heti samalle päivää ja siellä oikeasti kuunnellaan mikä on hätänä, toisin kun tk:ssa, tuupi mobilaattia käteen hälventämään potilaan "luulotautia", tyyliin "tuu ensviikolla uurestaan jos et oo sitä ennen jo kuollu". Koko paikka tuntuu eräillä olevan ns. suojatyöpaikka, "saman rahan saa teki mitää tai ei". Pahoja motivaatio ongelmia siellä on. Näin tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=sV4JlrqJ8Co- kahdella pallilla istujia
Terveystalo Oyj:n omistaman Lapuan Lääkärikesuksen lääkäreistä osa on Lapuan terveyskeskuslääkäreitä. Nyt ymmärän miksi aikoja ei saa terveyskeskuslääkäreille.
Ihmetellä pitää miten Lapuan perusturvalautakunta on voinut antaa sivutoimilupa terveyskeskuslääkäreilleen tässä tilanteessa.
- potilas saarinen
itse sain ajan viikon päähän kun kävin tossa pari viikkoa sitten ajan varaamassa, ja olin erittäin tyytyväinen.
- pentti pm...
täällä maristaan heti jos jokin on pielessä. muuta seinäjoelle ja huomaa millaset jonot siellä on. ja hauku sitte niitten hallintoa. jos tää olis niinku neuvostoliitos, nii sut olis jo ammuttu, jos olisit marissu ku et aiemmin pääse.
- huonoa palvelua
Lapuan terveyskeskuspalvelut on myös tarkoiteetu niille, joiden verovaroin terveyskeskustoimintaa ylläpidetään.
- laki...
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2004/20040855
siitä vaan valituksia tekemään - Kertoi
Risikkohan kehui juuri Lapuan terveydenhoitoa.
Mutta niinhän se on, että vain rikkailla on mahdollisuus sairastaa. Ne pääsee työterveyden kautta vaikka päiväs tai muutaman tunnin sisällä lääkäriin. Köyhä pääsee niin nopeasti vaan silloon ku sitä ei enää itte tajua. - Reumaatikko
Terveystalo lapua ja sen lääkäri.ja maksaa siitä vielä.aina uus resepti käydessä asiaan kunnolla perehtymättä, kaks käyntiä.vaihto tk.lääkäriin ja asia kuntoon tuli.tk.lääkäri kysyi että syönkö kyseisiä lääkkeitä.no en syöny.ja ajan sai tk.hin nopeasti.
- Monta...virkaa
Terkkarin lääkärit siirtyvät klo 13.30'yksityilääkrihommiin,
Kallista keplottelua meidän rahoilla.
- vihaanen
voi saatana mitä touhua
- apua_saanut
Mitä te marisette ettei saa muka aikoja? Kiireellisenä pääsee vaikka heti, jos vain kehtaat sanoa, että kiire on.
Kävin itse kysymässä aikaa ja seuraavalle viikolle olisi päässyt, mutta hoitsu sanoi, että mene tuonne päivystyksen puolelle ja kun kerran kehotettiin niin menin vaikka vaivani ei olisi sitä vaatinut.
Hoitsut tekivät alustavat tutkimukset ja ottivat varmuudeksi sydänfilmin ja kohta tuli lääkäri paikalle ja sain erinomaisen hyvää hoitoa.
Minusta palvelu ei oikein paremmin voi pelata.
Lääkäreitä on tarvittava määrä, koska enemmälle ei taitaisi löytyä maksajaa, joten osa joutaa hyvin tekemään töitä myös yksityisellä puolella. Ovat sentään käyneet hyvän koulun, joten minusta siinä ei ole mitään pahaa, että hankkivat vähän parempaa makkaraa leivän päälle.
On myös paljon kansalaisia jotka eivät halua odottaa päivääkään, vaan käyttävät vain yksityisiä ja se tietysti helpottaa kunnan painetta. Ei se hoito terveyskeskuksessakaan ihan ilmaista ole, joten erotus hinnassa ei ole ihan mahdoton.
Seinäjoella jonot ovat kuulemma aivan mahdottomat, joten Lapualla pitäisi olla tyytyväinen näinkin hyvään hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592