Nyt on nähty tällä palstalla sekin ihme, että synnittömät riitelevät keskenään. Tämänhän ei pitäisi olla mitenkään mahdollista. Missä mättää?
Synnittömät riitelevät
22
948
Vastaukset
- Jumalan työtä
Heidän mielettömyytensä on paljastunut kaikille. Jumala itse päästi eripuran heidän keskellensä, jotta heidän ihmisoppinsa paljastuisi.
- kiitos Herralle
Hän on keskellämme. Hän näkee ja kuulee kaiken!
- Andree.
kiitos Herralle kirjoitti:
Hän on keskellämme. Hän näkee ja kuulee kaiken!
Ap. t. 5:39
Jos se taas on Jumalasta, te ette pysty heitä kukistamaan. Pitäkää varanne! Entä jos te taistelettekin itseään Jumalaa vastaan?" Gamalielin puhe saavutti vastakaikua.
Viis.
14 ei voi myöskään yksikään kuningas tai hallitsija nousta sinun silmäisi edessä puolustamaan niitä, joita sinä olet rangaissut.
Paljastaa synnin, valheen henki ei mitään paljasta, vaan peittelee. Totuuden Henki paljastaa synnin aina, SE EI VALIKOI. Valheen henki pitää yllä näennäistä, valheellista rauhaa, hyssyttelee.
Vaikka pelastuksen olisikin saanut, ja päässyt vapauteen, mutta sitten eksynyt, ja alkaa palvella valhetta, senki Totuuden Henki paljastaa.
Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne,
ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio.
Jumalan omat ei riitele keskenään, heillä on yksi mieli, vaan valhe potkii totuutta vastaan, aina.- tapani12
1.Kor 3:1-4
Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
2. Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;
3. olettehan vielä lihallisia. SILLÄ KUN KESKUUDESSANNE ON KATEUTTA JA RIITAA, ETTEKÖ SILLOIN OLE LIHALLISIA JA VAELLA IHMISTEN TAVOIN?
4. Kun toinen sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", ja toinen: "Minä olen Apolloksen", ettekö silloin ole niinkuin ihmiset ainakin?
Se siitä totuuden hengestä, ahtaasta portista ja synnittömyydestä. - tapani12
"Vaikka pelastuksen olisikin saanut, ja päässyt vapauteen, mutta sitten eksynyt, ja alkaa palvella valhetta, senki Totuuden Henki paljastaa."
Tehän väitätte olevanne synnittömiä, miten semmoinen ihminen voi enää eksyä? Eikö teidän tehtävänne ole sensijaan moittia syntisiä ihmisiä? niin jos ihminen tahtoo valhetta palvella EI HÄN MILLÄÄN voi tulla näkemään kuka täällä lietsoo ja mitä.
Sanooko Raamattu käykää SOTAA LIHA LIHAA VASTAAN?
Tällaista se täällä on, ja kuka niin tekee, se on sielujemme vihollinen. Sielujen vihollinen laittaa
ihmiset vihamaan niitä jotka tuovat sanomaa Jumalalta Jeesuksessa.
Aivan hämmästyttävää on ollut nähdä tuo silmitön viha joka kohdistuu muutamaa harvaa kohtaan jotka tuovat sanomaa KAIKKIEN TOSI PARHAAKSI.ArmiK kirjoitti:
niin jos ihminen tahtoo valhetta palvella EI HÄN MILLÄÄN voi tulla näkemään kuka täällä lietsoo ja mitä.
Sanooko Raamattu käykää SOTAA LIHA LIHAA VASTAAN?
Tällaista se täällä on, ja kuka niin tekee, se on sielujemme vihollinen. Sielujen vihollinen laittaa
ihmiset vihamaan niitä jotka tuovat sanomaa Jumalalta Jeesuksessa.
Aivan hämmästyttävää on ollut nähdä tuo silmitön viha joka kohdistuu muutamaa harvaa kohtaan jotka tuovat sanomaa KAIKKIEN TOSI PARHAAKSI.Valhe potkii totuutta vastaan aina, niinkuin noissa vastauksissa mitä minullekin tuli voi huomata. Ei ollut yllätys.
tapani12 kirjoitti:
"Vaikka pelastuksen olisikin saanut, ja päässyt vapauteen, mutta sitten eksynyt, ja alkaa palvella valhetta, senki Totuuden Henki paljastaa."
Tehän väitätte olevanne synnittömiä, miten semmoinen ihminen voi enää eksyä? Eikö teidän tehtävänne ole sensijaan moittia syntisiä ihmisiä?Kukaan ihminen ei ole synnitön, enkä minäkään ole sellaista väittänyt. Mutta siitä synnistä voi ja pitää päästä eroon, siitä synnistä mikä itsekunkin sisällä, sydämessä asustaa. Ihmisestä pitää tulla uusi, puhdas astia, saastasta vapaa, että siihen voi Jumalan henki tulla asumaan, ei Pyhä Henki tule samaan majaan pahan hengen kanssa.
Ja kyllä kerran vapauteen, synnistä vapaaksi päässyt ihminenkin voi vielä eksyä, jos ei valvo.- tapani12
Hssu kirjoitti:
Kukaan ihminen ei ole synnitön, enkä minäkään ole sellaista väittänyt. Mutta siitä synnistä voi ja pitää päästä eroon, siitä synnistä mikä itsekunkin sisällä, sydämessä asustaa. Ihmisestä pitää tulla uusi, puhdas astia, saastasta vapaa, että siihen voi Jumalan henki tulla asumaan, ei Pyhä Henki tule samaan majaan pahan hengen kanssa.
Ja kyllä kerran vapauteen, synnistä vapaaksi päässyt ihminenkin voi vielä eksyä, jos ei valvo.Raamattua. Tuntuu evankeliumin perusasiat olevan hukassa. Omavanhurskaudella ei pitkälle pötkitä.
No, kyllähän se tulee ilmi aloitusta seuraavissa viesteissäsi.
Tarkoitat ahtaan portin spesialisteja, joilla on synnittömän 'paperit' taskussaan.
Minulla ei ole henkilökohtaisesti yhtään mitään hairahtuneita ihmispoloja vastaan.
Päinvastoin, heidän hyväkseen haluaisin tehdä paljonkin sen armon ja
viisauden avulla, jonka Jeesus minulle näkee hyväksi antaa.
Se, että nuo 'synnittömät' riitelevät keskenään, ei ole mikään yllätys.
Yllätys olisi ollut, jos he sovussa olisivat eksytysmissiotaan jatkaneet.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713