Ilmainen ruuan jako lopetettava

.............

10

1007

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa sivistymään

Näkee että olet hyvin sivistynyt ihminen. Vanhempiesi kasvatuksen tulos vai oletko itse kehittänyt itseäsi?

• ......

Syödään epäterveellisesti ja loput heitetään kadulle.

• on erittäin
        ...... kirjoitti:

Syödään epäterveellisesti ja loput heitetään kadulle.

köyhä, mutta kyllä meillä tavat on opetettu. Tyttäremme opettaja juuri vanhempainillassa sanoi, että tyttärestämme näkee, että on saanut hyvän kotikasvatuksen. Minun mottoni on, etten halua lapsiani maailmalla moukkamaisuudesta tunnettavan.

Onhan noita kaikenlaisia lapsia tullut nähtyä.

Eräänkin perheen kouluikäiset lapset meillä vieraillessaan pyyhkivät ruokailun päätteeksi likaiset suunsa t-paitoihinsa, vaikka lautasliinatkin oli.
        Sanoin heille ystävällisesti, että pyyhkikää lapset suunne tuohon paperiin ensi kerralla, kun se kuuluu hyviin tapoihin. Ei tule vaatteetkaan sitten niin likaisiksi.
        Lapsia sanomani vain nauratti.

Tämä nyt vaan oli yksi esimerkki siitä, kuinka lapsiparat leimaantuvat kasvatuksen puutteen takia.

• maahan iso

kuoppa, laitetaan sinne pohjalle joukko köyhiä, täytetään kuoppa. Siihen loppuu köyhyys Suomesta.

Toisaalta aina joku on köyhä, köyhempi, köyhin.

• köyhimys

Hyvätuloistenkin kerrostaloissa sikaillaan minkä ehditään, rappukäytävät todella saastaisia viikonloppuisin. Ehkä he ajattelevat, että hyvä yhteiskunnallinen asema oikeuttaa sikailemaan, joku muu korjatkoon jäljet. Köyhät taas eivät välitä, koska kukaan ei välitä heistä. Kun on tarpeksi pohjalla, ei välitä enää mistään.

• asunnoton,,

tekee pullajauhoilla tai muulla valmistusta vaativalla?

• itse katsomassa...

..millaista se ruoka on niissä jakelupaikoissa.. Ei aina ihan tuoretta.

• köyhiä, onhan muillakin

kotona leipää. Minä tunnen monta mmmoa jotka säästävät leivänkanikkoja ja vievät sitten puistoon linnuille, ehkä siinä sitten joku rottakin saa ruokaa. Tätä se on kn liikaa ihmisiä sullotaan pieneen paikkaan, ihmisillä pitäis olla pientilan verran tilaa ollaakseen onnellisia.

• tai oikeastaan aika iso

Aloittaja on erehtynyt, artikkelissa puhuttiin rotista ei ihmisistä. Opettele lukemaan.

• Apua saanut

Kuka sinä olet sen lopettamaan? Siihen ei muuten mene penniäkään sun verorahojas! Kyllä ne oikeat auttajat tietävät itse kokemuksesta, että apua tarvitaan ja siitä ollaan kiitollisia. Itse olen hetkellisesti tilanteessa, jossa en pystyisi syömään, koska ei ole rahaa. Tilanteeseen on tulossa helpotus, koska työt on alkamassa, mutta ruoka-avun varassa mennään vielä pari viikkoa.

Suuri kiitos ruoka-avun vapaaehtoistyöntekijöille ja lahjoittajille, koska apu on ollut suunnaton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      837
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe