Ihminen niittää toista

riskittä-sijoille

Oli ihan pakko ottaa kantaa muutaman kuukauden täältä sivusta seuranneena.

Ei vaan voi ymmärtää, kuinka sairas voi olla, että täytyy järjestelmällisesti pilkata ja henkisesti pahoinpidellä rahansa menettäneitä tavallisia kanssaihmisiä. Luulisi että olotila on jo muutenkin kaikilla pohjissa. Jokainen, joka on joskus menettänyt elämässään jotain tietää kyllä tuon pohjattoman tunteen.

Mikä sitten niin katkeroittaa, että on valmis painamaan toisen henkisesti niin alas kuin vaan voi? Kyllähän nyt jokaisella tavan tallaajallakin on oikeus haaveilla paremmasta tulevaisuudesta, ja jos sellainen eteen asetetaan vielä luottoystävän toimesta, kukapa ei siihen tarttuisi.

Kuinka mukavaa mahtaisi olla jos itse hakisi vertaistukea vaikka nyt siihen, että on mennettänyt huonolla taloudenpidolla katon pään päältään, ja asiaa kuitattaisiin jatkuvasti herjaten ja pilkaten: "mitäs olet niin tyhmä", "kärsi nyt, hölmö"!.

Poliisin johdatteleva tiedottaminen ei ole ainoa verijälki mitä seurata näihin moniin itsemurhatapauksiin liittyen. Myös monet pahasuiset siviilit, vailla myötätuntoa kantaa mielestäni osavastuun tapauksiin.

Ihminen on ihmisen pahin vihollinen.

15

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsittääkseni onkin

Juuri näiden WinClubilaisten salaisten tapaamisten
      tarkoitus. Sieltä saa tukea kanssaihmisiltä ja mietitään miten eteenpäin ym. Pohdinnassa myös tietty se onko mitään mahdollisuuksia saada sijoitettuja pääomia koskaan takaisin.

Vertaistuli olisi hyvä myös järjestää niin että joku kehitäisi oman keskustelupalstan pelkästään Rahansa winCapita huijauksessa menettäneille.

Jonkinlainen paikka minne voisi purkaa tunteitaan ja koitta vaikka sitä kautta selittää esim alapuolellaan oleville että yhtälailla kusetetuiksi on tulleet myös ne jotka klubia alapuolellaan oleville on suositellut ja että tarkoitus oli hyvä.

• No niin varmaan

"Se vertaistuki käsittääkseni onkin juuri näiden WinClubilaisten salaisten tapaamisten
        tarkoitus. Sieltä saa tukea kanssaihmisiltä ja mietitään miten eteenpäin ym."

No eipä taida kyllä olla! Kokouksista kertovien uutisten perusteella kokousten tarkoitus on jatkaa kusetusta ja yrittää kaikin keinoin tyynnytellä rahansa menettäneitä. Sekä vahvistaa vainoharhaisia, täysin järjettömiä salaliittoteorioita.

Ihan oikeasti, pitäisikö meidän tuntea sääliä ja myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka YHÄ EDELLEEN, kaiken sen jälkeen mitä on tullut julki, ovat tätä mieltä:

"Tuusulan kokouksessa olleiden mukaan suurin osa piensijoittajista jäi ilman rahaa poliisitutkinnan takia. Sijoittajilla olisi ollut nosto-oikeus, mutta toiminnan äkillinen jäädyttäminen esti nostot."

"Olisi ollut nosto-oikeus" anna mun kaikki kestää!! Ja siis paha poliisihan se tietysti on syypää siihen että rahat jäivät saamatta!

Ei, en todellakaan tunne mitään muuta kuin silkkaa ja puhdasta vahingoniloa noita tyyppejä kohtaan. Ja yleensä olen erittäin mukava ja joviaali tyyppi.

• Simo Salminen
        No niin varmaan kirjoitti:

"Se vertaistuki käsittääkseni onkin juuri näiden WinClubilaisten salaisten tapaamisten
        tarkoitus. Sieltä saa tukea kanssaihmisiltä ja mietitään miten eteenpäin ym."

No eipä taida kyllä olla! Kokouksista kertovien uutisten perusteella kokousten tarkoitus on jatkaa kusetusta ja yrittää kaikin keinoin tyynnytellä rahansa menettäneitä. Sekä vahvistaa vainoharhaisia, täysin järjettömiä salaliittoteorioita.

Ihan oikeasti, pitäisikö meidän tuntea sääliä ja myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka YHÄ EDELLEEN, kaiken sen jälkeen mitä on tullut julki, ovat tätä mieltä:

"Tuusulan kokouksessa olleiden mukaan suurin osa piensijoittajista jäi ilman rahaa poliisitutkinnan takia. Sijoittajilla olisi ollut nosto-oikeus, mutta toiminnan äkillinen jäädyttäminen esti nostot."

"Olisi ollut nosto-oikeus" anna mun kaikki kestää!! Ja siis paha poliisihan se tietysti on syypää siihen että rahat jäivät saamatta!

Ei, en todellakaan tunne mitään muuta kuin silkkaa ja puhdasta vahingoniloa noita tyyppejä kohtaan. Ja yleensä olen erittäin mukava ja joviaali tyyppi.

Aivan järjetöntä. Silloinhan ne kokouksien järjestäjät syyllistyvät itse huijaamisen jatkamiseen jos vielä koittavat väittää toiinnan olevan laillista ja että poliisi on syypää siihen että toiminta loppui ja rahat meni. Eiköhän kaikki jo tiedä että syy oli siinä että Hannu ja kumppanit päättivät panna kioskin kiinni ja kadota rahojen kanssa teille tietymättömille. Eihän poliisi ollut vielä siinä vaiheessa tehnyt mitään muuta kuin seurannut toimintaa, kun sivut suljettiin päähuijareiden toimesta.

• Veka L

Ei sinne varmaan kukaan yksittäinen ihminen nyt sentään omaisuuttaan ole voinut sijoittaa.

• insinööri

"Ihminen on ihmisen pahin vihollinen."

Olin kuullut tuon sanonnan toki ennenkin, mutta täällä tuo sanonta on konkretisoitunut aivan täysin. En tiennyt, että ihmisiä, joita viestissäsi kuvasit, on edes olemassa. Täällä heitä todellakin on.

Klubilaiset ovat kylväneet ahneutta ja niittäneet tyhmyyttä. Mutta nämä pilkkaajat ovat kylväneet ivaa ja pilkkaa ja niittävät tuskaa.

• jessusp

Ollos rauhallinen. Pilkattujen ja kaltoinkohdeltujen suupielet ovat jo kääntymässä hymyyn. Tämän totisesti sanon ja kärventykööt pilkkakirveiden viskelijät totuuden tulessa, itse pahoista pahimman sytyttämässä.

(nyt taisin kyllä mennä jo itsekkin sekaisin tuossa viimeisessä lauseessa, mutta olkoon)

• rikollisia!

Niitä saatanan luusereita jotka on varastaneet niiden ns. tavallisten ihmisten rahat.
      juuri niitä kusipäitä jotka vielä tasan vuosi täällä ja teidänkin kylänraitilla huutelivat takki auki.'

"Naatitaan ja naaratellaan"

"Hilloa tulee ja purkit pursuaa yli, siis hilloa"

"Pelokkaat perseaukiset pikku MUUUUrot menkää nukkumaan kun isi sijoittaa valuuttamarkkinoille"

"Hannu on nero"

"että täytyy järjestelmällisesti pilkata ja henkisesti pahoinpidellä rahansa menettäneitä tavallisia kanssaihmisiä."

Eihän kukaan halua ilkkua 10.000 tyhmälle ahneelle WinCapita nimisen yksityisen valuuttasijoituskerhon ns.jäsenelle. mutta kyllähän se suupieli silti raitilla hymyyn kääntyy kun ulosottomies hinaa työpaikastaan irtisanoutuneen EX valuuttakauppiaan maasturia pakkohuutokauppaan.

Sorry vaan.

• tunnistaa kyllä

Ja olet yksi niistä pahimmista. Niität mitä kylvät.

• jessusp
        tunnistaa kyllä kirjoitti:

"Ja olet yksi niistä pahimmista. Niität mitä kylvät"

Rienaatko ruoja. Totisesti olen sanonut ja onnen hymyt ovat pian nähtävissä raskautettujen suupielissä. Rienaajat ja riistäjät tulevat palamaan hiljaisen tulen liekeissä totuuden lämmittäminä.

• Veka L
        jessusp kirjoitti:

"Ja olet yksi niistä pahimmista. Niität mitä kylvät"

Rienaatko ruoja. Totisesti olen sanonut ja onnen hymyt ovat pian nähtävissä raskautettujen suupielissä. Rienaajat ja riistäjät tulevat palamaan hiljaisen tulen liekeissä totuuden lämmittäminä.

Tuloutuspäivä mistä joku kirjoitti onko se oikeasti 30.03 ? Olisi kyllä rahoille käyttöä. Mistä tiedätte että sijoitetut rahat edelleen tahkoavat kovaa korkoa ?

• ..........
        Veka L kirjoitti:

Tuloutuspäivä mistä joku kirjoitti onko se oikeasti 30.03 ? Olisi kyllä rahoille käyttöä. Mistä tiedätte että sijoitetut rahat edelleen tahkoavat kovaa korkoa ?

Näin on kerrottu.

• ihan OK mutta
        .......... kirjoitti:

Näin on kerrottu.

puhuit itseäsi vastaan kertomalla, että KRP:n tiedottaminen muka johdattelevaa. Olisi mukava kuulla miten?

Paljonhenkistä väkivaltaa on esiintynyt palstoilla on monenlaista ilkkumista ja suorastaan pilkkaa. Näillä kirjoituksilla kuitenkin, tähdätään noiden langenneiden auttamiseen, jotta hekin heräisivät näkemään totuuden ja voisivat aloittaa surutyönsä.

Paljon pahempaa henkistä väkivaltaa rahansa menettäneitä kohtaan on tässä vaiheessa jo 100% turhien toiveiden herättely ja kannattelu.
        Eräs muoto tuota väkivaltaa on ulkopuolisten tahojen, kuten KRP:n toiminnasta vikojen etsiminen.

• ,.,ompas

trollit menny läpi sinulla!

• Capitaan?
        tunnistaa kyllä kirjoitti:

Perintösi?

• Tellustelija

Tätä ilkkumista esiintyy:

A. Koska tästä huijauksesta on kyllä varoitettu toistuvasti näillä foorumeilla jo vuosikausia. Jos ei hyvällä ole uskonut, niin kai sitä saa muistuttaa kovakorvaisuudesta.

B. Koska "capitaanot" kyllä osasivat aikoinaan herjata näitä "totuudentorvimuroja" senverran, että moinen takaisinmaksu on kyllä eräille täysin ansaittua.

Sitäpaitsi, kai sinäkin nyt suomalaisen kateutta senverran tunnet, että vaikka itsellä menisikin elämä päin pers... niin oikeastaan kaikki on ihan hyvin, kunhan naapurilla menee VIELÄ HUONOMMIN! Ei siis tässä mistään sen vakavammasta ole kyse, kuin ihan normaalista suomalaisesta perusluonteesta. Sen kanssa vaan pitää osata elää.

T:Tellustelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe