WC-varat jättimäiset!

1 500 000 000 (siis 1,5 mrd)

Minulle on kerrottu, että varoja olisi todellisuudessa 1,500.000.000 euroa eli puolitoista miljardia euroa.
Eiköhän niistä Hannu maksele hätäisempien sijoitukset ja tuosta summasta on vasta otettu murusia.
Kannattaa huomioda, että kun pullat on hyvin uunissa,niin tuo summa on tuottamassa koko ajan.
Tällaisilla summilla olisi kansantaloudellisestikin jo vaikutusta ja varsinkin siinä tapauksessa, kun valuuttakauppa saisi aivan normaalisti toimia - tarkoitan lähinnä Hannua ja sivuja.

http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=113752&start=1380&tstart=0

15

1970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suihkussa uunissa

Uskoisin nettä alkaa "uunia" vitu...maan jossakin vaiheessa.

• Pala rautaa naa

Rahojen palautuspäivä on pian!

31.3. on hieno päivä.

Ja ne tulevat SUORAAN jäsenille, media ja krp jäävät nuolemaan näppejään. Ei kerrota niille, mistä rahat tulivat.

Siinä sitten ihmettelevät: "Mu...mu-mutta mistä nuo ra-rahat tu-tulivat tilille? Eihän Capita ole voinut ma-ma-maksaa? Entä jos he kostavat..."

toivoo Konneveden iso esÄntä.

• Ei hemmetti saa selvää

Olen mielenkiinnolla seurannut nimimerkin Kuolematon touhuja tuon ketjun kestäessä.

Aina kun tuntuu että nyt tuli kyllä paksuinta settiä mitä vaan voi, niin tyyppi tekee uuden ennätyksn!

Mutta pahus kun en saa selvää, kumpi se on!

Eli välillä olen täysin vakuuttunut, että kyseessä on pakko olla trolli (tosin harvinaisen sitkeä ja asialleen omistautunut).

Mutta sitten joskus iskee epäilys että ei kai vaan tuo sittenkin voi kirjoitella ihan tosissaan?

Mutta koska jälkimmäinen vaihtoehto on niin pelottava (siis että keskuudessamme elää ihminen jonka todellisuudentaju on noin pahasti heilahtanut) niin haluan uskoa että trollista on kyse.

Tosin se taas sitten herättää kysymyksen, miten tervejärkistä on käyttää kymmeniä tunteja trollaamalla Kauppalehden palstalla.

Tosin tunnen kyllä parikin tyyppiä joiden huumorintajuun tuollainen sopisi hyvinkin.

• Mie ite vaan

Sanos muuta.
        Itsekin olen seurannut ketjua. Aivan uskomatonta tavaraa.
        Jos tuo on trolli, sillä olisi lahjoja kirjailijan/käsikirjoittajan hommiin.
        Jos se on oikeasti uskovainen, pahimmat ajatukseni uskonnosta ja uskovaisuudesta
        alkavat vahvistua.

• kirjailija joka

tapauksessa.

Sana on hallussa.

Jos on trolli, niin täysin sekopää. Ellei ole trolli, niin äärimmäisen vahva uskossaan.

Tiesi kuitenkin Hannun uskoontulon taustan, jota ei ole levitelty foorumeilla. Voi olla aito.

• jessusp
        kirjailija joka kirjoitti:

tapauksessa.

Sana on hallussa.

Jos on trolli, niin täysin sekopää. Ellei ole trolli, niin äärimmäisen vahva uskossaan.

Tiesi kuitenkin Hannun uskoontulon taustan, jota ei ole levitelty foorumeilla. Voi olla aito.

Hymyyn kääntyeiden suupielten välistä kuiskaan teille johdatetut, että kuolematon on väärä profeetta. Totuuden tulessa tulkoon hänkin kokemaan tuskan kosketuksen.

• Ei hemmetti saa selvää...
        Mie ite vaan kirjoitti:

Sanos muuta.
        Itsekin olen seurannut ketjua. Aivan uskomatonta tavaraa.
        Jos tuo on trolli, sillä olisi lahjoja kirjailijan/käsikirjoittajan hommiin.
        Jos se on oikeasti uskovainen, pahimmat ajatukseni uskonnosta ja uskovaisuudesta
        alkavat vahvistua.

Minulla on yksi ystävä joka on copywriterina mainostoimistossa, ja kova ateisti sekä harrastaa mustaa, voisi sanoa vinksahtanutta huumoria.

"Kuolemattoman" takana voisi piillä jotain tuollaista. Kun on verbaalisesti lahjakas, niin tuollainen trollailu on varmasti antoisaa puuhaa ja piristää työpäivää.

Pari päivää sitten olin ihan varma että kyse on trollista, kun tuli joku sellainen viesti kuin "Hetken aikaa aloin ajatella, olisiko Hannu sittenkin minua huijannut, mutta ei sentään".

• Onnellinen sijoittaja
        jessusp kirjoitti:

Hymyyn kääntyeiden suupielten välistä kuiskaan teille johdatetut, että kuolematon on väärä profeetta. Totuuden tulessa tulkoon hänkin kokemaan tuskan kosketuksen.

ihan Onnelliselta sijoittajalta eli Konneveden FMännältä eli Wincapitamanilta.

Hän tulee kärvistelemään avotulella tai sitten fuusiosta (fissiokin käy) vapautuvassa kuumuudessa ja plasmassa.

• jessusp
        Onnellinen sijoittaja kirjoitti:

ihan Onnelliselta sijoittajalta eli Konneveden FMännältä eli Wincapitamanilta.

Hän tulee kärvistelemään avotulella tai sitten fuusiosta (fissiokin käy) vapautuvassa kuumuudessa ja plasmassa.

Fmäntä on väärien profeettojen profeetta. Palakoon tulessa ja olkoon liekki hänen kohdallaan hehkuva kirkkaimmillaan totuuden tuskaa.

Fmäntä monine nimimerkkeineen ei ole minun tuttuja, mutta Lupimies on napalankoni.

• Onnellinen Mäntä
        jessusp kirjoitti:

Fmäntä on väärien profeettojen profeetta. Palakoon tulessa ja olkoon liekki hänen kohdallaan hehkuva kirkkaimmillaan totuuden tuskaa.

Fmäntä monine nimimerkkeineen ei ole minun tuttuja, mutta Lupimies on napalankoni.

"Fmäntä monine nimimerkkeineen ei ole minun tuttuja, mutta Lupimies on napalankoni."

Senkin valehteleva siivekäs kärsäksäs.

Konneveden FMäntä eli (savuava) takarengas on kaikkien VPN-keksintöjen äiti, ja hän on jälleen ottanut uuden hahmon: jessusp. Sana lienee johdettu raamatun päähenkilöstä sekä ison kiusaajan toisen nimen lyhenteestä.

FMäntä jaksaa aina nousta kompostista kuten Felix-lepakko.

Kerro siistä VPN-patentistasi joka sai yli 20000 lukijaa.

• jessusp
        Onnellinen Mäntä kirjoitti:

"Fmäntä monine nimimerkkeineen ei ole minun tuttuja, mutta Lupimies on napalankoni."

Senkin valehteleva siivekäs kärsäksäs.

Konneveden FMäntä eli (savuava) takarengas on kaikkien VPN-keksintöjen äiti, ja hän on jälleen ottanut uuden hahmon: jessusp. Sana lienee johdettu raamatun päähenkilöstä sekä ison kiusaajan toisen nimen lyhenteestä.

FMäntä jaksaa aina nousta kompostista kuten Felix-lepakko.

Kerro siistä VPN-patentistasi joka sai yli 20000 lukijaa.

"Senkin valehteleva siivekäs kärsäksäs"

Tulessa tulet palamaan väärän tiedon vaalija. Tulessa, jonka kirkkauden ylittävät vain oikeamielisten ja johdatettujen silmien palo hymyyn käätyneiden suiden yllä. Tumma syvyys odottaa kirkkaiden liekkien nieltyä, ankara on kohtalo kadotettujen. Läpi liekkien pauhun kuuluu huuto tuskan. nielköön tuli, ahmikoon tuoni, sillä totisesti hymyn aika koittaa.

• Pellervo

Jos rahaa oikeasti olisi 1500 000 000,00€ niin silloin jokaisen sijoittajan (10000kpl) olisi pitänyt sijoittaa 150 000,00€. Aika kummallisia lukuja tänne työnnetään.

• faktaali...

porukkaa tuo WC-kannattajajoukko. Näköjään lestadiolaisetkin kalpenee moisille pelleille.

• -Vedätystä-

Ne muutamat sadat jotka on saaneet tuloutettua rikoksella saatua rahaa yrittää viimeisillä hätävalheilla sumuttaa rahansa menettäneitä.
        Voi kristus, vuosi on mennyt erillaisia satuja keksiessä mutta mitään TODELLISTA NÄYTTÖÄ ei kenellekkään jäsenelle ole tullut. Ei varmaan mene enää kauankaan kun ensimmäisiltä häviäjiltä alkaa mennä hermot ja lähdetään perimään omiaan "mopopoikien" konsteilla.
        Kusetus klupin eräs motto oli että älä sijoita enempää kun olet valmis menettämään.
        No tuntuu kovalta sijoitukselta kun jotkut on menettänyt henkensäkkin Wincapita kusetuksen takia

• äsken, mikä
        -Vedätystä- kirjoitti:

Ne muutamat sadat jotka on saaneet tuloutettua rikoksella saatua rahaa yrittää viimeisillä hätävalheilla sumuttaa rahansa menettäneitä.
        Voi kristus, vuosi on mennyt erillaisia satuja keksiessä mutta mitään TODELLISTA NÄYTTÖÄ ei kenellekkään jäsenelle ole tullut. Ei varmaan mene enää kauankaan kun ensimmäisiltä häviäjiltä alkaa mennä hermot ja lähdetään perimään omiaan "mopopoikien" konsteilla.
        Kusetus klupin eräs motto oli että älä sijoita enempää kun olet valmis menettämään.
        No tuntuu kovalta sijoitukselta kun jotkut on menettänyt henkensäkkin Wincapita kusetuksen takia

on tilanne. Suljin netin, ettei kukaan pääse syöttämään mitään muor-tiedostoja. Avasin omassa koneessani olevan excellin ja sieltä sponssini laatiman Autoexcell- ohjelmiston tuohon päivämäärään 31.3.2009. Ja toden totta. Saldoni on 31.3.2009 654.985,05 euroa. Sijoitin helmikuussa 2008 170.000,- euroa ja toden totta parin viikon päästä nostan voitot pois (tai ne 50% jotka ilmeisesti vain voi nostaa, ja jätän vielä toiselle kierrokselle yli 350.000,- Mitäs sanotte!
        Hienoa, kun mulla on sponsori joka osaa tietokonehommat ja on valmis auttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe