-Niki Siren (Rapperswil, Sveitsi)
-Mika Viinanen (Lukko)
-Jarmo Jokila (TuTo)
-Jerry Ahtola (HIFK)
-Toni Kluuskeri (A-junnut)
-Juho Santanen (TuTo)
-Jani Keränen (Jokipojat)
-Sami Kautto (Jukurit)
Lähtemässä:
-Tuomas Suominen
-Mikko Eloranta
-Ilari Filppula
-Aki Uusikartano
-Jamie Johnson
-Antti Halonen
-Joonas Järvinen
-Alexander Salak
Ensi kauden pelaajia
6
533
Vastaukset
- usko tota sun listaa
ihan itse keksit ton listan?vai löittekö kavereiden kanssa viisaat päät yhteen?
- et sinä
usko kuitenkaan.
- poekamies
Mitäpä noihin nimiin nyt sanoisi...
Lähtijöistä kirpaisee oikeastaan vain Suominen ja Salak. Salakin lähtö on itsestään selvyys ja on myös ollut kaikkien tiedossa.
Eloranta: Hinta ja laatu ei kohtaa, vaikka onkin ollut pirteä pleijareissa.
Filppula: Väläytellyt välillä, mutta rooli 4. ketjussa ei tee ketään tyytyväiseksi.
Uusikartano: Alkukaudesta hyvä, sen jälkeen huono. Piristyi hieman Eloranen ja Juntin välissä.
Johnson: Yhden kauden keikkatyöläinen.
Halonen: Saa mennä. Pari myllyä kaudessa, joista toisessa pahasti käkeen. Pelillinen anti heikkoa.
Järvinen: Soisin jatkavan, sillä läpimurto on edelleen tekemättä.
Mitenkäs Hannus? Maalitykki viilettää 4. ketjussa...Kenen etu? Ei kenenkään, eli Hannus lihoiksi. Kuokkanen on varma lähtijä.
Tulijoista en sano mitään. Suunta on kyllä oikea, mutta selkeä 1. maalivahti ja 1. sentteri pitäisi hankkia. - kausi 2009-2010
Atte Engren 2010
fredrik norrena 2011
Marko Kiprusoff 2010
Niko Kluuskeri 2011
aki berg 2012
Markus Nordlund 2010
Veli-Matti Vittasmäki 2010
Joonas Järvinen (jatko sopimus)
2 ulkomaalaista pakkia
Tommi Hannus 2010
Tommi Laine 2010
Toni Jalo 2010
Tomas Sinisalo 2010
Max Kolu (jatko sopimus)
Ville Vahalahti 2010
Tuomas Suominen (jatko sopimus)
Sami Venäläinen 2010
Antti Reivonen 2010
Antti Erkinjuntti 2011
Aki Uusikartano 2010
Ilari Filppula 2010
Jarkko Hattunen 2010
1 ulkomaalainen
mika viinanen
jarmo jokila
matti aho- jollain on
sentään faktat hallussa
- tulevaisuuteen
jollain on kirjoitti:
sentään faktat hallussa
no katsomme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808