Haluan näin kiittää Lohjan sairaalan ensiapua hyvästä hoidosta lauantaina, kun sain allergisen reaktion. Sain nopeasti apua ja hoitajat jaksoi kiireestä huolimatta olla ystävällisiä. Kiitos! :)
Kiitos Lohjan ensiavulle
6
461
Vastaukset
- Julkisiin kiitoksiin kylläs...
Hyvä tietysti että paranit mutta eikös se hoitaminen ja ystävällinen asenne pitäisi kuulua luonnostaan henkilökunnan tehtäviin ja ominaisuuksiin.
- ihmiset
on järjestään totutettu ynseään palveluun kunnallisellapuolelella ja sitten kun saavat palvelua jonka luulisi olevan itsestäänselvyys, ollaankin kaksinkerroin, kiitos,kiitos kun teette työtänne josta teille maksetaan ja vielä puheitte jopa meille,potilaille anteeksi, nykyisin "asiakkaille" ;)
- Asiakas xxx ent pot xxx
ihmiset kirjoitti:
on järjestään totutettu ynseään palveluun kunnallisellapuolelella ja sitten kun saavat palvelua jonka luulisi olevan itsestäänselvyys, ollaankin kaksinkerroin, kiitos,kiitos kun teette työtänne josta teille maksetaan ja vielä puheitte jopa meille,potilaille anteeksi, nykyisin "asiakkaille" ;)
Sieltä löytyy käsittääkseni joka osastolta palautelaatikko johon voi omat kommenttinsa laittaa,näin ainakin itse asiakkaana olen tehnyt ja myöskin henk.kohtaisesti.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä mutta tuntuu oudolta myös lehdistä luettuna tuo kiitosteleminen asiasta joka pitäisi olla itsestään selvää. - yhteiskunnassa
Asiakas xxx ent pot xxx kirjoitti:
Sieltä löytyy käsittääkseni joka osastolta palautelaatikko johon voi omat kommenttinsa laittaa,näin ainakin itse asiakkaana olen tehnyt ja myöskin henk.kohtaisesti.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä mutta tuntuu oudolta myös lehdistä luettuna tuo kiitosteleminen asiasta joka pitäisi olla itsestään selvää.on itsestään selvää??? Onpas ihmiset katkeria, kun jotkut toiset saa kiitosta, kuin kyseiset henkilöt itse. Tehkää hyviä tekoja, niin joku voi jopa kiittää teitä.
- omituista???
yhteiskunnassa kirjoitti:
on itsestään selvää??? Onpas ihmiset katkeria, kun jotkut toiset saa kiitosta, kuin kyseiset henkilöt itse. Tehkää hyviä tekoja, niin joku voi jopa kiittää teitä.
Tosi omituista jos joku kiittää jotain niin hirvee haloo siitäkin. Oli hyvin tai huonosti niin aina valitetaan. Olen itsekkin saanut Lohjan sairaalassa tosi hyvää palvelua neljä vuotta sitten, kiitosta vaan jälkikäteen, jäi hyvä maku ja ei heti hirvitä jos joutuiskin sinne sisälle. Kiitelkää vaan immeiset jos siltä tuntuu, mieluummin niitä lukee kun ainaista narinaa... ;)
- mikä ihmisiä vaivaa..?
omituista??? kirjoitti:
Tosi omituista jos joku kiittää jotain niin hirvee haloo siitäkin. Oli hyvin tai huonosti niin aina valitetaan. Olen itsekkin saanut Lohjan sairaalassa tosi hyvää palvelua neljä vuotta sitten, kiitosta vaan jälkikäteen, jäi hyvä maku ja ei heti hirvitä jos joutuiskin sinne sisälle. Kiitelkää vaan immeiset jos siltä tuntuu, mieluummin niitä lukee kun ainaista narinaa... ;)
Kai sitä saa kiittää saamastaan hyvästä palvelusta, jos siltä tuntuu.
Täällä näköjään hyökätään heti vastaan, jos kommentti on vähänkään positiivinen. Kovin on negatiivinen ilmapiiri koko palstalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770