Parhaimmassa tapauksessa kisajoukkueen runko moudostuun näistä pelaajista: Pitkänen, T.Ruutu, M.Koivu, Miettinen, Pihlström, Koistinen, Nummelin, Hagman, Salmela, Lydman, Rinne, Bäckström, Lehtonen
joukkue mm-kisoihin
8
343
Vastaukset
- pablo83
kattelaan ja seuraillaan nhllän runkosarja loppuun...
- lukkofan89
Tuo on hyvä joukkoe. Olli Jokinen olisi hyvä lisä joukkoeeseen mutta näyttää kerrankin siltä että Jokinen pelaa hnl:än pudotuspelejä. Ja Jokinen on hyvässä piste tahdissa Galgaryssä.
Mun mielestä euroopasta voisi tulla yksi maalivahti.
Mun mielestä kolme hyvää vaihtoehtoa mm-joukkoeen maalivahdiksi euroopasta ovat Jokerien Juuso Riksman, Jypin Sinuhe Wallinheimo tai Lukon Petri Vehanen. - Jejejejej
Ei paha, jos nämä vain saatavana niin ilman muuta joukkueeseen, itse sitä mieltä että sm-liigasta joukkueeseen vain Kapanen,Toni Koivisto, Jokela ja Riksman kolmos molariksi.
- lukkofan89
Mä todella toivon et Kapanen olisi joukkoeessa mukana mut Jukka Jalonenhan päättää kenet ottaa joukkoeeseen.
Mut ainahan Suomen maajoukkoe on aiheuttanut kritiikkiä julkistamisen jälkeen. - Jukka J-O
lukkofan89 kirjoitti:
Mä todella toivon et Kapanen olisi joukkoeessa mukana mut Jukka Jalonenhan päättää kenet ottaa joukkoeeseen.
Mut ainahan Suomen maajoukkoe on aiheuttanut kritiikkiä julkistamisen jälkeen.Eiköhän Kapanenkin pääse Suomen MM-joukkueeseen.Vaikea vielä lähteä spekuloimaan ketkä pääsevät kisoihin kun NHL on ollut niin ennätystasainen.NHL:stä varmistuneita pelaajia jotka ovat käytettävissä alkavat olemaan Sean Bergenheim,Jarkko Ruutu,Toni Lydman ja Kari Lehtonen.Anssi Salmela tulee todennäköisesti pelaamaan AHL:ssa pleijareita.Euroopasta kisoihin kelpuuttaisin seuraavat pelajaat,Sami Kapanen,Niko Kapanen,Riku Hahl,Mika Pyörälä,Jukka Hentunen,Petteri Nummelin,Janne Niinimaa,Mikko Lehtonen ja Janne Niskala.
- lukkofan89
Jukka J-O kirjoitti:
Eiköhän Kapanenkin pääse Suomen MM-joukkueeseen.Vaikea vielä lähteä spekuloimaan ketkä pääsevät kisoihin kun NHL on ollut niin ennätystasainen.NHL:stä varmistuneita pelaajia jotka ovat käytettävissä alkavat olemaan Sean Bergenheim,Jarkko Ruutu,Toni Lydman ja Kari Lehtonen.Anssi Salmela tulee todennäköisesti pelaamaan AHL:ssa pleijareita.Euroopasta kisoihin kelpuuttaisin seuraavat pelajaat,Sami Kapanen,Niko Kapanen,Riku Hahl,Mika Pyörälä,Jukka Hentunen,Petteri Nummelin,Janne Niinimaa,Mikko Lehtonen ja Janne Niskala.
Juu nhl:stä on todella vaikea sanoa mitkä joukkoeet jatkavat playofsseihin mitkä joukkoeet jäävät playffsien ulkopuolella.
Koska mm-kisat ovat Sveitsissä? - Näin;)
lukkofan89 kirjoitti:
Juu nhl:stä on todella vaikea sanoa mitkä joukkoeet jatkavat playofsseihin mitkä joukkoeet jäävät playffsien ulkopuolella.
Koska mm-kisat ovat Sveitsissä?1.kenttä
Lehtinen M.koivu Miettinen
Nummeliin lehtonen
2.kenttä
virtanen immonen philman
niinimaa salmela
3.kenttä
kapanen hahl bergenheim
Niskala Seikola
4.kentä
j.ruutu Nokelainen Philström
Maalivahdit:
Bäckström, Lehtonen ja Sulander - leijonapaitaan
Näin;) kirjoitti:
1.kenttä
Lehtinen M.koivu Miettinen
Nummeliin lehtonen
2.kenttä
virtanen immonen philman
niinimaa salmela
3.kenttä
kapanen hahl bergenheim
Niskala Seikola
4.kentä
j.ruutu Nokelainen Philström
Maalivahdit:
Bäckström, Lehtonen ja Sulanderei oo jäätyilyyn varaa. Immonen ehkä pääsee joukkueeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760