eräs henkilö on velkaa minulle 450euroa. muutaman päivän päästä tulee sopimuksesamme eräpäivä jolloin lupasi viimeistään maksaa. tiedän että hän ei aio maksaa velkaa takaisin joten mitä voin asian suhteen tehdä?minulla kuitenkin on kirjallinen sopimus jolla hän lupaa maksaa ja hänellä on ollut jo yli 2kk:tta maksuaikaa.
kuinka saada rahat takaisin
5
828
Vastaukset
- paikalliseen
bandidokseen.
- Sargos
Perintätoimisto tai oikeusaputoimisto. Jos velallisesi on tuloton et hyödy asiasta mitenkään, vaan saat itse maksaa vähän kulunkeja.
Saat asian ulosottoon, jos ei maksa ja asiaan saadaan ensin ykspuolinen tuomio käräjäoikeudesta. Velallisesi maksettavaksi tulee sitä enemmän mitä myöhemmäksi asia menee.
Oikeusaputoimistosta voit saada maksuttomasti apua. Tämä riippuu tuloistasi, joten kannattaa soittaa sinne ja ottaa selvää.- ....
Tuskinpa tällaiseen asiaan saat oikeusapua. Intressi on niin pieni, että asialla todennäköisesti katsottaisiin olevan sinun kannalta pieni merkitys. Kannattaa etsiä jostain suppean haastehakemuksen malli ja hakea yksipuolinen tuomio käräjäoikeudesta ja sitten täytäntöönpanohakemus ulosottoon.
- perintätomistot
"ei bandisos" tai sitten ulosottovirasto joka vie käräjäoikeuteen kuluineen jotka ystäväsi maksaa viime kädessä...
- KKPK
1) menet käräjäoikeuteen sillä paikkakunnalla missä asut.
2) täytät etukäteen lapun missä haet yksipuolista velkasaatavaasi häneltä (katso netistä ohjeita, niitä löytyy vaikka kuinka paljon)
3) katsot käräjäoikeuden sivuilta ohjeet ja toimit niiden mukaan.
4) viet asian käräjäoikeuteen ja kun siellä asia jonain päivänä on käsitelty ja olet tämän yksipuolisen tuomion sieltä ko.hlölle saanut, voit lähteä itse hakemaan tätä ulosoton kautta perittäväksi. SIellä tiskillä täytetään taas uusi lappunen, ja liitetään käräjäpäätöksestä kopio mukaan.
Perintätoimistoja ei yksityiset kiinnosta, eikä uo-mies tee yhtään mitään ilman käräjäoikeuden tuomiota.
Lisäksi sun täytyy tietää mitä korkoa häneltä perit ja mistä lähtien. Jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760