vielä mahtuu jokunen katselija. Lähde : lippupalvelu.
4000 lippua myyty
9
503
Vastaukset
- RojasUljas
Varmaan 6500-7500 lippua jo myyty ja potentiaalia melkein lauantain menestykseen.
JYPiläiset on kateellisia hei.- ja ostin lippuni juuri
näin minulle sanottiin, helvetistäkö minä tiedän pitääkö paikkansa. Tuhannen lipun päivävauhtia kuulemma on myyty, mutta uskovat kiihtyvän. Eiköhän huomisella pelilläkin ole jotain merkitystä asiaan.
- Toops
ja ostin lippuni juuri kirjoitti:
näin minulle sanottiin, helvetistäkö minä tiedän pitääkö paikkansa. Tuhannen lipun päivävauhtia kuulemma on myyty, mutta uskovat kiihtyvän. Eiköhän huomisella pelilläkin ole jotain merkitystä asiaan.
Tuossa on sellainenkin pikku erhe, etteivät lippupalvelun myyjät saa edes näyttää kuinka täydeltä halli näyttää, saati kertoa kuinka monta lippua on myyty. Eikä se näy myyjille suoraan järjestelmästä.
- hallin kapasiteetti oli?
ja ostin lippuni juuri kirjoitti:
Kauppa käy Ryynikylän "areenaan" kuin siima?
- olet vainoharhainen
Toops kirjoitti:
Tuossa on sellainenkin pikku erhe, etteivät lippupalvelun myyjät saa edes näyttää kuinka täydeltä halli näyttää, saati kertoa kuinka monta lippua on myyty. Eikä se näy myyjille suoraan järjestelmästä.
näin minulle nyt kuitenkin sanottiin. Joskus saa vastauksen, kun vaan älyää kysyä. Sen todenperäisyydestä en tiedä paskan vertaa.
- Money Mään
Harmi, että tuli tylsä Jyp puolivälierissä vastaan. Jos olisi tullut joku värikkäämpi joukkue niin lauantainakin olisi voinut olla 11.800 ihmistä paikalla.
No minkäs Jyp itselleen mahtaa. En minäkään normaalisti mene runkosarjassa Jyppiä katsomaan muuten kuin jos saan ilmaiset liput jostakin.- ole hyvä kun
peliin on vielä kuitenkin yli 3 päivää aikaa ?? Runkosarjassa Tps - Hifki ottelussa ei ollu neljää tuhatta edes kaiken kaikkiaan, saati etukäteen myytynä.
- ja ilmaislippua kerjää
valitettavasti, teitä jotka ei ole paikalle vaivautuneet on monta, liian monta.
- Lippupalvelu.
G-katsomo on tänään taas avattu myyntiin,eli mainoslakanat on poistettu. Eli lippuja menee hyvin kaupaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760