salkkarit on paras
sit tulee helppo elämä
ja kotikatu on nyt noussut top3 seen kanssa.
ennen oli kotikatu top 20 suomalaissarjoista.
nousu on ollut huima
aivan mahtavaa
2
533
Vastaukset
- tapio1923
näin vanhana miehenä sitä tulee mietittyä että miten hitossa tää maailman suunta on voinut mennä tähän pisteeseen?!kun minä olin nuori ei ollut mitään tollaisia telkkareita tai mitään tollaisia tietokoneita.me keksittiin ihme kyllä todella paljon muuta "kivaa" kivaa tekemistä.ilmanmuuta se oli ulkona!nykyajan nuoret,lapset ja muutkin saisivat oppia tekemään muuta kuin töllöttämään telkkaria.vai top3 no silmät sinulla ovat kovilla tv fanilla.pilaa vaan elämä,terveys ja silmät töllöttimellä,niin katotaan 10 vuoden päästä mikä sinun tuloksesi on.t:tapio mäkinen 87.v
- se tv-fani 1985
emmä sitä tarkottanu,että haluisin pilata silmäni tai terveyteni.sanoin vaan mitä telkkari ohjelmat ovat parasta ajan vietettä.voi vitun ääliö tapio!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405