Suurin osa ihmisistähän unelmoi, että saisi elämänsä aikana työpaikan, perheen, asunnon, auton, kesämökin ja matkustella.
Näistä mainituista minulla on ainoastaan tuo auto ja asunto, muttei oma.
Minulla on ainakin seuraavia tekemättömiä asioita, jotka jäävät ainakin osittain haaveeksi.
Rakentaa erilaisia radio-ohjattavia lennokkeja, radio-ohjattavia veneitä ja laivoja.
Osittain olen jo näitä rakentanutkin, mutta aikaa ei ole oikein ollut tarpeeksi, eivätkä myöskään sukulaiset ole arvostaneet tämän tyyppisiä harrastuksia.
Yleensä saa vain vähätteleviä kommentteja.
Rakentaa oma lennokkikenttä lennokeille, pieni järvi ja pieniä kanaaleja radio-ohjattaville laivoille ja veneille.
Saada keskittyä erilaisten radio-ohjattavien lennokkien, veneiden ja laivojen rakenteluun ja ohjailuun loppuelämän ajan.
Toinen asia: hankkia vanhoja vielä toimivia tarktoreita, jotka on valmistettu ennen 1960 lukua. Kunhan moottori toimii, niin lopun voikin sitten korjailla kuntoon.
Vähän harvinaisempia tekemättömiä asioita
3
883
Vastaukset
- <<<
MUSTA OIS NASTAA SEURATA JÄÄKIEKKOA.JALKAPALLOA.KORIPALLOA.SALIBANDYA.
JÄÄPALLOA.JÄÄKIEKKOA < ALASARJAT JA ULKOJÄÄT JA SITTEN VIELÄ REISSATA YMPÄRI SUOMEA < JA SITTEN AJAA MM REKKAA < VOLVO FH.SCANIA.MB ACTROS.IVECO.
BUSSIA < VOLVO JA SCANIA JA SITTEN KIERTÄÄ SUOMEA JA EUROOPPAA JA JYRISTELLÄ VOLVO FH 380MPILLÄ TELI PERÄSSÄ < SATAMASTA < TRAVENMUNDE SAKSA < BREMENENIIN JA BREMENISTA AJAA AINA ITALIAAN ASTI JA PIIPAHTAA STUTTGARTISSAKIN < JA KUUNNELLA KANTRIA - iloa...
lapsille noilla ideoilla.
- Piikuvaimo
En itse ole innostunut lennokkien ym. rakentelusta, mutta minusta tuo on kiva ajatus ja harrastus. Ikävä kyllä sen kaltaisia asioita ei arvosteta. Mutta nyt tiedät, että joku jossain ainakin arvostaa! Olet ehkä oivaltanut onnen salaisuuden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418