Suurin osa ihmisistähän unelmoi, että saisi elämänsä aikana työpaikan, perheen, asunnon, auton, kesämökin ja matkustella.
Näistä mainituista minulla on ainoastaan tuo auto ja asunto, muttei oma.
Minulla on ainakin seuraavia tekemättömiä asioita, jotka jäävät ainakin osittain haaveeksi.
Rakentaa erilaisia radio-ohjattavia lennokkeja, radio-ohjattavia veneitä ja laivoja.
Osittain olen jo näitä rakentanutkin, mutta aikaa ei ole oikein ollut tarpeeksi, eivätkä myöskään sukulaiset ole arvostaneet tämän tyyppisiä harrastuksia.
Yleensä saa vain vähätteleviä kommentteja.
Rakentaa oma lennokkikenttä lennokeille, pieni järvi ja pieniä kanaaleja radio-ohjattaville laivoille ja veneille.
Saada keskittyä erilaisten radio-ohjattavien lennokkien, veneiden ja laivojen rakenteluun ja ohjailuun loppuelämän ajan.
Toinen asia: hankkia vanhoja vielä toimivia tarktoreita, jotka on valmistettu ennen 1960 lukua. Kunhan moottori toimii, niin lopun voikin sitten korjailla kuntoon.
Vähän harvinaisempia tekemättömiä asioita
3
907
Vastaukset
- <<<
MUSTA OIS NASTAA SEURATA JÄÄKIEKKOA.JALKAPALLOA.KORIPALLOA.SALIBANDYA.
JÄÄPALLOA.JÄÄKIEKKOA < ALASARJAT JA ULKOJÄÄT JA SITTEN VIELÄ REISSATA YMPÄRI SUOMEA < JA SITTEN AJAA MM REKKAA < VOLVO FH.SCANIA.MB ACTROS.IVECO.
BUSSIA < VOLVO JA SCANIA JA SITTEN KIERTÄÄ SUOMEA JA EUROOPPAA JA JYRISTELLÄ VOLVO FH 380MPILLÄ TELI PERÄSSÄ < SATAMASTA < TRAVENMUNDE SAKSA < BREMENENIIN JA BREMENISTA AJAA AINA ITALIAAN ASTI JA PIIPAHTAA STUTTGARTISSAKIN < JA KUUNNELLA KANTRIA - iloa...
lapsille noilla ideoilla.
- Piikuvaimo
En itse ole innostunut lennokkien ym. rakentelusta, mutta minusta tuo on kiva ajatus ja harrastus. Ikävä kyllä sen kaltaisia asioita ei arvosteta. Mutta nyt tiedät, että joku jossain ainakin arvostaa! Olet ehkä oivaltanut onnen salaisuuden...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2094646- 1882606
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1261134
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91122- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1381060- 109989