Vähän harvinaisempia tekemättömiä asioita

Maa äijä

Suurin osa ihmisistähän unelmoi, että saisi elämänsä aikana työpaikan, perheen, asunnon, auton, kesämökin ja matkustella.
Näistä mainituista minulla on ainoastaan tuo auto ja asunto, muttei oma.

Minulla on ainakin seuraavia tekemättömiä asioita, jotka jäävät ainakin osittain haaveeksi.
Rakentaa erilaisia radio-ohjattavia lennokkeja, radio-ohjattavia veneitä ja laivoja.
Osittain olen jo näitä rakentanutkin, mutta aikaa ei ole oikein ollut tarpeeksi, eivätkä myöskään sukulaiset ole arvostaneet tämän tyyppisiä harrastuksia.
Yleensä saa vain vähätteleviä kommentteja.

Rakentaa oma lennokkikenttä lennokeille, pieni järvi ja pieniä kanaaleja radio-ohjattaville laivoille ja veneille.
Saada keskittyä erilaisten radio-ohjattavien lennokkien, veneiden ja laivojen rakenteluun ja ohjailuun loppuelämän ajan.

Toinen asia: hankkia vanhoja vielä toimivia tarktoreita, jotka on valmistettu ennen 1960 lukua. Kunhan moottori toimii, niin lopun voikin sitten korjailla kuntoon.

3

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<

      MUSTA OIS NASTAA SEURATA JÄÄKIEKKOA.JALKAPALLOA.KORIPALLOA.SALIBANDYA.
      JÄÄPALLOA.JÄÄKIEKKOA < ALASARJAT JA ULKOJÄÄT JA SITTEN VIELÄ REISSATA YMPÄRI SUOMEA < JA SITTEN AJAA MM REKKAA < VOLVO FH.SCANIA.MB ACTROS.IVECO.
      BUSSIA < VOLVO JA SCANIA JA SITTEN KIERTÄÄ SUOMEA JA EUROOPPAA JA JYRISTELLÄ VOLVO FH 380MPILLÄ TELI PERÄSSÄ < SATAMASTA < TRAVENMUNDE SAKSA < BREMENENIIN JA BREMENISTA AJAA AINA ITALIAAN ASTI JA PIIPAHTAA STUTTGARTISSAKIN < JA KUUNNELLA KANTRIA

    • iloa...

      lapsille noilla ideoilla.

    • Piikuvaimo

      En itse ole innostunut lennokkien ym. rakentelusta, mutta minusta tuo on kiva ajatus ja harrastus. Ikävä kyllä sen kaltaisia asioita ei arvosteta. Mutta nyt tiedät, että joku jossain ainakin arvostaa! Olet ehkä oivaltanut onnen salaisuuden...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe