Siis mun mielestä Kasainen puhui ihan asiaa kokouksessa. Se osaa mennä silleen niinku todella taidokkaasti asioiden ytimeen. Se puhuu tosi tenhoavasti ja jotenki mäkin sen tunsin miten fantastista kaikki on kun se sen sano.
Vähän niinku kokoomusnuoret kanssa, jotka on aina niinku tosi ajan tasalla ja ne niinku aina ajattelee kaikkien parasta. Ne puhu nuuskasta tosi pitkään ja muistakin sellaisista asioista. Ja oikeasti nuuskahan se on mikä suomalaisia opiskelijanuoria on eniten niinku mietityttänyt viime vuosina. Se on ehkä silleen pahin ongelma mikä on opiskelevilla nuorilla. Tai ainakin ne on miettiny sitä.
Mulla ei ole patiota, mutta kyllä se on tosi tärkeetä, että jos sellainen on, niin se niinku hoidettais kuntoon.
Kasainen asiamies
2
84
Vastaukset
- wwbb
Näin laman keskellä kaikkein tärkein on tietenkin patiot.Ne meidän täytyy laittaa ensitilassa.Nuuska on myös yksi niistä tärkeistä.Ne kun me ensin saamme kuntoon, ne muut pienet puutteet tulee kuin itsestään.On se sitten fantastista korjatulla patiolla panna nuuskaa huuleen.
- Vaikka
Kotihymy-nimellä.
Siinä sympaattinen kokkariperhe ja hullun hauska mellakoitsija, jolla on huonon huono perhetausta työttömine vanhempineen, kohtaavat meidän Kotihymy-verkollamme mainostamassa ihmis-pehmis-läheistä kokkari-pokkari-politiikkaa. Ethän ole vihainen, vaikka et tänne pääsekään? Katsotaan tellua! Joo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740