Ihmeellisiä

kalaturk

Ovat naiset ja miehet saa kärsiä vai mitä mieltä tästä uutisesta:

Malesialainen maanviljelijä erehtyi luulemaan naapuriaan apinaksi kohtalokkain seurauksin. Mies kuuli pihaltaan outoa ryskettä ja mennessään tarkistamaan tilanteen hän näki tumman hahmon kiipeilemässä puussa hedelmiä varastaen. Mies ampui apinaksi luulemaansa hedelmävarasta ja tämä putosi puusta. Silloin paljastui, että kyseessä ei ollutkaan apina vaan miehen naapuri. Onneksi ampumahaava ei ollut kovin vakava ja nainen pääsi pian sairaalaan hoitoon. Nyt ampujaa odottaa kuitenkin kova tuomio.

18

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuisQuuuuu

naapurin tädit tekeekin saadakseen kiusata naapurin setää...Minkäs se mies sille voi yhtään mitään et hällä on yliherkkä liipasinsormi ja viel karseen huono näkökykykin;o)...

• kalaturk

Lasit hukassa kun ei kunnolla osunu :/
        Oisko pitänyt ekaks kysyä ett ootko apina?

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Lasit hukassa kun ei kunnolla osunu :/
        Oisko pitänyt ekaks kysyä ett ootko apina?

samaan tapaan, kun täällä kotosuomessa.."Ootko hirvi"..ja sitä rataa;o)...

Mä olen aivan varma et sillä miekkosella oli jääny veskiin päivälehden päälle ne tiimarista hankitut okuläärit..Siks se huitas ampua ohitshe...;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

samaan tapaan, kun täällä kotosuomessa.."Ootko hirvi"..ja sitä rataa;o)...

Mä olen aivan varma et sillä miekkosella oli jääny veskiin päivälehden päälle ne tiimarista hankitut okuläärit..Siks se huitas ampua ohitshe...;o)...

Ettei käy näin...

http://www.youtube.com/watch?v=bC4xnp4AHqA

• MuisQuuuuu

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Suomen kansallista urheilulajia;o)...

Vielä yrittämmän uuvelleen josko osus,

http://www.youtube.com/watch?v=KcjfyeZtJ-M&feature=related

• MuisQuuuuu

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

En ikuna osuis..En edes uskaltais osuttaakaan sillä pyssykällä mittään elikkoo..Hyvä, että kärpäslätkällä kärppästä:o/...

Sie paljon rohkeempi...keskustelet ukkomiehen kanssa :/

Hyttysen tapon ennätykseni on muuten 74 yhellä läppäsyllä ( laskennalle on todistaja )

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Sie paljon rohkeempi...keskustelet ukkomiehen kanssa :/

Hyttysen tapon ennätykseni on muuten 74 yhellä läppäsyllä ( laskennalle on todistaja )

Keskustelet nyt eronneen naisen kanssa..Ne vasta pahimpia ovatkin:o/...Tämmänen vosu...Kaksi kertaa nainut..;o)...

Nythän miäh peljästyinkin..joukkoteurastuksen suorittajan kanssa keskustelen...ja viel ihan vapaaehtoisesti...:o/...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Keskustelet nyt eronneen naisen kanssa..Ne vasta pahimpia ovatkin:o/...Tämmänen vosu...Kaksi kertaa nainut..;o)...

Nythän miäh peljästyinkin..joukkoteurastuksen suorittajan kanssa keskustelen...ja viel ihan vapaaehtoisesti...:o/...

Tauko...mutt pistettii just lusikat jakoon ;o)

Ei ollut kyse teurastuksesta sitä paitsi...löin aika kevyestä suorastaan hellästi ;)))

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

Tauko...mutt pistettii just lusikat jakoon ;o)

Ei ollut kyse teurastuksesta sitä paitsi...löin aika kevyestä suorastaan hellästi ;)))

Heheheh...siis hellästi..se muuttaakin kaiken..Vai mitähän arvon jyry sanoo..heheheheh;o))...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Heheheh...siis hellästi..se muuttaakin kaiken..Vai mitähän arvon jyry sanoo..heheheheh;o))...

On sellanen työjako et mie tiskaan astiat...:((((

Ja vielä metsästyksestä...oon ampunut ilmakivaarilla västäräkin n. 40 v sitten. En uskaltanut kertoo kelleen...älä siekään paljasta.

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

On sellanen työjako et mie tiskaan astiat...:((((

Ja vielä metsästyksestä...oon ampunut ilmakivaarilla västäräkin n. 40 v sitten. En uskaltanut kertoo kelleen...älä siekään paljasta.

vaikenen, kuin muuri ;o)...

Meillä tekee kotiduunit se, joka ehtii..Taitaa mennä tasan:o)...

Mä paljastan nyt Sinulle jotain...tosi karseeta..Ihan ihmettelen ittekkin miten MÄ kykenin olemaan niin kylmäverinen....:o/...

Joskus ennenmuinoin..silloin tuoreena ollessa..(emäntäkoulussa) mä salvoin..sianpotsin..:o/...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

vaikenen, kuin muuri ;o)...

Meillä tekee kotiduunit se, joka ehtii..Taitaa mennä tasan:o)...

Mä paljastan nyt Sinulle jotain...tosi karseeta..Ihan ihmettelen ittekkin miten MÄ kykenin olemaan niin kylmäverinen....:o/...

Joskus ennenmuinoin..silloin tuoreena ollessa..(emäntäkoulussa) mä salvoin..sianpotsin..:o/...

että olet pienelle possulle voinut olla noin raaka ://

Kumpi määrittele, että menee tasan :(

• MuisQuuuuu
        kalaturk kirjoitti:

että olet pienelle possulle voinut olla noin raaka ://

Kumpi määrittele, että menee tasan :(

Mut kanaselta en uskaltanu kaulaa poikkasta..:o/...

Määrittelyn mittarina toimii tyytyväisyys..molempien tyytyväisyys;o)...

• kalaturk
        MuisQuuuuu kirjoitti:

Mut kanaselta en uskaltanu kaulaa poikkasta..:o/...

Määrittelyn mittarina toimii tyytyväisyys..molempien tyytyväisyys;o)...

Uskon noihin molempiin...

• MuisQuuuuu

• kalaturk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe