Miten on, en pysty maksamaan sovittua erää eräpäivänä, (olen kyllä ottanut perintätoimistoon yhteyttä, mutta en vielä saanut vastausta)joten meneekö luottotiedot samantien vai mitkähän on seuraukset..? :/
maksusuunnitelman muutos
10
1651
Vastaukset
- kekuli
Ehkä sulla ei tänään ole sit luottoja, sorry no bonus.
Tervetuloa kerhoon :) - kokemusta...
Maksusopimuksen muutos riippuu perintätoimistosta, joka tapauksessa ei ne luottotiedot heti mene, sillä vaikka perintätoimisto laittaisi oikeusprosessin vireille on sulla xx-päivää aikaa hoitaa toki hieman saldoltaan kasvanut summa.
Intrum, lindorff ja svea ovat ainakin omalla kohdallani suhtautuneet joustavimmin maksusopimuksen eräpäivän siirtoihin. Intrumista ja Lindorffista olen saanut siirrettyä eräpäivää jopa parilla viikolla eteenpäin. OK - perintä on nihkeämpi, joskus ovat siirtäneet, joskus on puhelimessa jääty pattitilanteeseen, että rahat eräpäivänä tai maksusopimus puretaan ja uutta ei tehdä..- Saa edelleen
Hei. Minulla oli jo käräjäoikeuden haasteita 3, silti oli vielä kaksi viikkoa aikaa maksaa, TAI SOPIA!
Eli, kannattaa rohkeasti soittaa ja sopia, ymmärrystä löytyy.
Itse tyhmänä häpeilin ja pelkäsin, kunnes kohtasin asiat ja astuin esiin, helpotti paljon.
Tsemppiä. - perintäänn00909
Saa edelleen kirjoitti:
Hei. Minulla oli jo käräjäoikeuden haasteita 3, silti oli vielä kaksi viikkoa aikaa maksaa, TAI SOPIA!
Itse tyhmänä häpeilin ja pelkäsin, kunnes kohtasin asiat ja astuin esiin, helpotti paljon.
Tsemppiä.on tossa parit vipit missä on jo ollu eräpäivä niin enkä nyt varmaan pysty maksamaan niitä ennen kuin tulee varmaan perinnästä lappu niin kannattaako nyt ottaa yhteyttä perintätoimistoon ja sopia maksusuunnitelmasta vai odottaa että sieltä tulee lappu en tiedä miten toimia kun ei ole aikaisemmin ollu tämmöistä tilannetta,
- Pojan äiti
perintäänn00909 kirjoitti:
on tossa parit vipit missä on jo ollu eräpäivä niin enkä nyt varmaan pysty maksamaan niitä ennen kuin tulee varmaan perinnästä lappu niin kannattaako nyt ottaa yhteyttä perintätoimistoon ja sopia maksusuunnitelmasta vai odottaa että sieltä tulee lappu en tiedä miten toimia kun ei ole aikaisemmin ollu tämmöistä tilannetta,
perintään, eräpäivän siirto onnistuu paremmin kun olet itse heti yhteydessä ja sopimassa asiaa. Kuluja tulee lisää jos asia menee pidemmälle
- haisunäätänen
Saa edelleen kirjoitti:
Tsemppiä.Mitäs se muuten meinaa, kun netistä olen lukenut, että pikavipit ovat semmoisia velkoja, että ne voidaan laittaa ulosottoon ilman käräjäoikeuden päätöstä? Onko se siis yhtä kuin et kun ulosottoon menee, menee samalla myös luottotiedot?
- kyllä.....
lähtee lisäpäiviä maksamiseen, tosin en ole pyytänyt kuin pari kolme päivää.
- saamaa....
haisunäätänen kirjoitti:
Mitäs se muuten meinaa, kun netistä olen lukenut, että pikavipit ovat semmoisia velkoja, että ne voidaan laittaa ulosottoon ilman käräjäoikeuden päätöstä? Onko se siis yhtä kuin et kun ulosottoon menee, menee samalla myös luottotiedot?
perintä laskua eräpäivään mennessä tai et ole tehnyt maksusuunnitelmaa, niin silloin laina erääntyy välittömästi ja saat maksuhäiriömerkinnän vaikka maksun laiminlyönnistä ei olisi kulunut yli 60 vrk.
- hm...
saamaa.... kirjoitti:
perintä laskua eräpäivään mennessä tai et ole tehnyt maksusuunnitelmaa, niin silloin laina erääntyy välittömästi ja saat maksuhäiriömerkinnän vaikka maksun laiminlyönnistä ei olisi kulunut yli 60 vrk.
- kyllä.........
hm... kirjoitti:
kyllä ja kyllä laki on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780