Kertokaa uskovaiset

Frank Black

En ymmärrä minkä takia se että joku ei usko samalla lailla tai ollenkaan on uhka teille. Jos joku ei usko maahisiin, tonttuun, joulupukkiin tai jumaliin niin mitä sitten?
Jos jossain bussin kyljessä lukee että "Jumalaa tuskin on", mitä sitten? Eikö se tee teitä uskovaisia entistä vahvemmiksi vai oletteko niin heikkoja että alatte epäillä itsekkin?
Antakaa ihmisten olla rauhassa uskomuksineen tai uskomattomuuksineen. Kyllä ihminen loppujen lopuksi itse päättää luki bussin kyljessä mitä tahansa.

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se pahinta

juuri olisi, jos ihmiset alkaisivat miettiä ja tehdä itsenäisiä päätöksiä. Hys, hys: älkää miettikö, älkää ajatelko itse! Kyllä piispa taas TV:ssä kertoo, kuinka lapsellista ajattelua ateistit edustavat.

• joka sanoo vihaavansa ateisteja...

• Kössönöm
        Zelig kirjoitti:

joka sanoo vihaavansa ateisteja...

Ei tosin tainnut olla silloin enää pressana. Vai oliko?

• Kössönöm kirjoitti:

Ei tosin tainnut olla silloin enää pressana. Vai oliko?

en ole ihan varma. Bush vanhempi virkkoi myös, että
        ateisteilta tulisi ottaa kansalaisuus pois.

• Kössönöm

että entä jos on samalla tekstillä varustettu T-paita päällä (niitä on myynnissä), niin saako se paita päällä mennä Tampereen liikennelaitoksen bussiin, vai pitääkö ottaa paita sitä ennen pois:)))))

• uskossa

Ihmettelet:
      < minkä takia se että joku ei usko samalla lailla tai ollenkaan on uhka teille. >

Taitaa olla juuri päinvastoin, että me uskossaolevat olemme uhka TEILLE, ateisteille, mielestänne.

Jatkat:
      >

Ei se uskovaista hetkauta. Hän tietää, että Jumala ON!

Yhtä hyvin bussin kyljessä voisi lukea:

" JEESUS ELÄÄ JA HÄN TULEE TAKAISIN!"...
      eikä se vaikuttaisi ateistiin, ilmeisestikään, mutta saisi uskovan nyökäyttämään päätään hyväksymisen merkiksi.

>

Ehkä, mutta meidän tehtävämme on julistaa ilosanomaa pelastuksesta ateisteillekin. On sitten heidän asiansa, minkä valinnan he itsekukin tekevät.

Jumala ei ketään kadotukseen lähetä. Kyllä ihminen itse paikkansa valitsee,JOS valitsee, sekään ei ole niin varma.

Lutherin mukaan, ei ole mitään vapaata ratkaisuvaltaa.

• Frank Black

... oli antisemitistinen mielipuoli joka näki noitia ja paholaisia kaikkialla. Calvin oli työhullu, Melanchtonista en tiedä. Eli ei kauhean hyviä esimerkkejä nuo uskonpuhdistuksen isit!

• ertert

"Taitaa olla juuri päinvastoin, että me uskossaolevat olemme uhka TEILLE, ateisteille, mielestänne. "

Niin, jotkut tappaa lääkäreitä ja jotkut lentelevät pilvenpiirtäjiin uskonsa ajamina. Jotkut haluavat riistää muilta yhdenmukaiset oikeudet ja jotkut haluavat sotkea uskontonsa tieteeseen. Kyllä niitä uskon luomia uhkia löytyy vaikka kuinka historian varrelta. Samaa ei oikein voi sanoa ateismista, koska ateismi ei ole mikään oppi, joka ajaisi ihmiset tekemään asioita.

"Ei se uskovaista hetkauta."

Paitsi Särkiötä ja jotain TKL:n toimitusjohtajaa.

"Jumala ei ketään kadotukseen lähetä. Kyllä ihminen itse paikkansa valitsee,JOS valitsee, sekään ei ole niin varma."

Niin tai näin, sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa vaan vallan.

• valta/ajatukset
        ertert kirjoitti:

"Taitaa olla juuri päinvastoin, että me uskossaolevat olemme uhka TEILLE, ateisteille, mielestänne. "

Niin, jotkut tappaa lääkäreitä ja jotkut lentelevät pilvenpiirtäjiin uskonsa ajamina. Jotkut haluavat riistää muilta yhdenmukaiset oikeudet ja jotkut haluavat sotkea uskontonsa tieteeseen. Kyllä niitä uskon luomia uhkia löytyy vaikka kuinka historian varrelta. Samaa ei oikein voi sanoa ateismista, koska ateismi ei ole mikään oppi, joka ajaisi ihmiset tekemään asioita.

"Ei se uskovaista hetkauta."

Paitsi Särkiötä ja jotain TKL:n toimitusjohtajaa.

"Jumala ei ketään kadotukseen lähetä. Kyllä ihminen itse paikkansa valitsee,JOS valitsee, sekään ei ole niin varma."

Niin tai näin, sillä ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa vaan vallan.

Oli, kai, kristityistä uskovista kyse. Ei muslimeista puhuta 'uskovina'.

- Valta ja oikeudenmukaisuus......valta on JUMALAN.

"Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni", sanoo Herra.
        9."Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne"(Jes.55:8,9).

Ihmisen 'oikeudenmukaisuus', mitä se on? VAIN Jumala on oikeudenmukainen, eikä ihminen, et sinäkään, voi sitä ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe