Tietääkö kukaan JT aktiivi jäsen rehellisesti miten koko vartiotorni järjestö toimii luonnossa?
Jos näin luulee voi vapaasti kertoa/todistaa!
Olen kuulolla/silmällä?
Osaako?
36
1184
Vastaukset
- lueskella
- neitoni
osa oli oikein mut monta asiaa väärin,aika asiallinen kyllä mutta ei faktoja niinku luulin
- kiitos.
neitoni kirjoitti:
osa oli oikein mut monta asiaa väärin,aika asiallinen kyllä mutta ei faktoja niinku luulin
Johanneksen poika on ollut noin 30 vuotta JT. Voisitko sinä eritellä vaikkapa pari väärää asiaa sivustolta, niin tutkiskellaan yhdessä ovatko väärin vai oletko itse tietämätön tai väärin ymmärtänyt.
- Rehellisesti?
neitoni kirjoitti:
>Luin sivusi
neitoni 16.3.2009 klo 23.57
osa oli oikein mut monta asiaa väärin,aika asiallinen kyllä mutta ei faktoja niinku luulin <
Kerro vain mitä tarkoitat?
Olen kuulolla! - Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
>>...ei faktoja niinku luulin
Sun faktageneraattori yskii jotenkin, tämä jäi kesken:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000042425098 - Jouni-Olavi_pynnonen
neitoni kirjoitti:
Herrasmiehiä on liikenteessä ja yksi pirteä nainen, joka on varmaankin sydämellä liikkeellä, sitä en epäile, mutta kun keskustellaan faktoista ja opeista, niin silloin on hyvä perustella asiansa.
Kun taas puhutaan elämästä, joka on minun mieliaiheeni nyt, niin silloin sydämen ääni on se oikea ääni, eikä se paljon perusteluja tarvitse. Oletko ajatellut neitoni, että tämä palsta ei välttämättä ole sinun palstasi. Jos haluat olla Jehovan todistaja, niin ole, mutta turhaan sinä puolustat asiaa, jota et todellisuudessa tietä, etkä tunne. Täällä on miehiä, kokeneita miehiä, kuten Markku Meilo. Hän tietää. Hän perustelee. Eikö se auta sinua näkemään, että nyt ei naisellisuus paina vaa-assa paskaakaan, kun puhutaan asioista.
Naisena minä sinusta pidän, siitä ei ole kysymys, mutta tapasi ja tyylisi suhtautua asioihin on jotenkin niin tavattoman tyhmää, että hävettää katsella.
Jos en olisi varattu, niin panisin sinua niin, että rauhoittuisit, sitä sinä tarvitset, munaa...ja tämä ei ole se paikka...Täällä on miehiä, jotka pystyvät ajattelemaan muullakin päällä kuin alapäällä...se toimii, alapää, yleensä paremmin, kun ei ajattele mitään vaan puskee menemään. - Jouni-Olavi_pynnonen
neitoni kirjoitti:
niin se johtuu siitä, että olen vihainen, kun joku nainen sotkeutuu asioihin, mistä hän ei tunnu tietävän yhtään mitään ja on kuvottavaa suoraan sanoen. Ole nainen ja tiedä paikkasi.
Olisin voinut tehdä tämän yksityisesti, mutta koska tunnut olevan kissa pöydällä, niin pöyhin sinua niin, että varmasti hilseet pöllyää...pöllyääkö? - viisautta!
Jouni-Olavi_pynnonen kirjoitti:
Herrasmiehiä on liikenteessä ja yksi pirteä nainen, joka on varmaankin sydämellä liikkeellä, sitä en epäile, mutta kun keskustellaan faktoista ja opeista, niin silloin on hyvä perustella asiansa.
Kun taas puhutaan elämästä, joka on minun mieliaiheeni nyt, niin silloin sydämen ääni on se oikea ääni, eikä se paljon perusteluja tarvitse. Oletko ajatellut neitoni, että tämä palsta ei välttämättä ole sinun palstasi. Jos haluat olla Jehovan todistaja, niin ole, mutta turhaan sinä puolustat asiaa, jota et todellisuudessa tietä, etkä tunne. Täällä on miehiä, kokeneita miehiä, kuten Markku Meilo. Hän tietää. Hän perustelee. Eikö se auta sinua näkemään, että nyt ei naisellisuus paina vaa-assa paskaakaan, kun puhutaan asioista.
Naisena minä sinusta pidän, siitä ei ole kysymys, mutta tapasi ja tyylisi suhtautua asioihin on jotenkin niin tavattoman tyhmää, että hävettää katsella.
Jos en olisi varattu, niin panisin sinua niin, että rauhoittuisit, sitä sinä tarvitset, munaa...ja tämä ei ole se paikka...Täällä on miehiä, jotka pystyvät ajattelemaan muullakin päällä kuin alapäällä...se toimii, alapää, yleensä paremmin, kun ei ajattele mitään vaan puskee menemään. - neitoni
Rehellisesti? kirjoitti:
>Luin sivusi
neitoni 16.3.2009 klo 23.57
osa oli oikein mut monta asiaa väärin,aika asiallinen kyllä mutta ei faktoja niinku luulin <
Kerro vain mitä tarkoitat?
Olen kuulolla!se sivusto oli ku armeijan raportti.
Täysin harkitusti tehty,saatu näyttämään kamalalta.
Toki on joka viikottaiset kokoukset,2 kertaa.
Kentällä saa käydä ku haluaa,ei ketään käsketä koskaan tai pakoteta.Ja naurettavaa et kierrosvalvojan nkolla ollaan jottain yli-ihmisiä,ite kai oot yrittäny olla.Tunnen niin monta kierrosvalvoja pariskuntaa,aivan tavallisia ihmisiä,jotku ujompia,jotku puheliaita,ei esitä jottain.Tää sivusto oli provosoiva,enkä ees kaikkee lukenu,sori vain - neitoni
Jouni-Olavi_pynnonen kirjoitti:
Jos en olisi varattu, niin panisin sinua niin, että rauhoittuisit, sitä sinä tarvitset, munaa...ja tämä ei ole se paikka...Täällä on miehiä, jotka pystyvät ajattelemaan muullakin päällä kuin alapäällä...se toimii, alapää, yleensä paremmin, kun ei ajattele mitään vaan puskee menemään.sulle en antais ikuna kikuna,oot niin naisia halveksiva.
Minä tunnen JT ja vaikka oon hyvännäkönen se ei tee musta tyhmää,lähetäänkö siitä.
Lue rauhas Meilon pitkäpiimäset sepustukset,mut valetta on paljo ja teeskentelyä.Ei tee muuta ku piiloutuu vuosilukujen taa ja sörssii Hesan konventteja tahallaan,on siinä teiän sankari. - Markku_Meilo
neitoni kirjoitti:
sulle en antais ikuna kikuna,oot niin naisia halveksiva.
Minä tunnen JT ja vaikka oon hyvännäkönen se ei tee musta tyhmää,lähetäänkö siitä.
Lue rauhas Meilon pitkäpiimäset sepustukset,mut valetta on paljo ja teeskentelyä.Ei tee muuta ku piiloutuu vuosilukujen taa ja sörssii Hesan konventteja tahallaan,on siinä teiän sankari.>>Lue rauhas Meilon pitkäpiimäset sepustukset,mut valetta on paljo ja teeskentelyä.
Kuten esimerkiksi?
>>Ei tee muuta ku piiloutuu vuosilukujen taa
Minkä kultin esittämistä vuosiluvuista on kyse? Miten piiloudun niiden taakse?
>>ja sörssii Hesan konventteja tahallaan,
Kuvailisitko hieman mitä tarkoitat?
- koo.koo
" JT aktiivi jäsen rehellisesti "
jt ja rehellisyys. HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOHOOHOHOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO - HÖH HÖH
Jehovan todistajien aktiivi jäsenet löydät muualta kuin täältä.
Jehovanan todistajilla on virallinen kotisivu, mene sinne ja katso.
Puhelin luettelossa on myös Jehovan todistajat, soita numeroon ja kysele niin saat rehellisen vastauksen.- koo.koo
" saat rehellisen vastauksen."
Taitaa olla jt kevättä rinnassa, kun noin vitsiä pukkaa.
HOHOHOHOHOHOHO.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.HOOOHOHOHOHOHOHO. - HÖH HÖH
koo.koo kirjoitti:
" saat rehellisen vastauksen."
Taitaa olla jt kevättä rinnassa, kun noin vitsiä pukkaa.
HOHOHOHOHOHOHO.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.HOOOHOHOHOHOHOHO.Kyllä täällä on ihan kesä ! Kukat kukkii ja linnut laulaa ! Ihan pian lähden uimaan !
Siksi varmaan tuleekin totuutta kerrotuksi. - koo.koo
HÖH HÖH kirjoitti:
Kyllä täällä on ihan kesä ! Kukat kukkii ja linnut laulaa ! Ihan pian lähden uimaan !
Siksi varmaan tuleekin totuutta kerrotuksi.Anna mun kaikki kestää. Kevättä rinnassa on _sanonta_. En puhunut mitään vuodenajoista. Ihmisellä voi olla "kevättä rinnassa" vaikka syksyllä.
Uimaan? Muista pitää kyselyaukko kiinni edes silloin , niin et joudu tilastoihin. - HÖH HÖH
koo.koo kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää. Kevättä rinnassa on _sanonta_. En puhunut mitään vuodenajoista. Ihmisellä voi olla "kevättä rinnassa" vaikka syksyllä.
Uimaan? Muista pitää kyselyaukko kiinni edes silloin , niin et joudu tilastoihin.Tosikoita suomalaiset kaikki tyynni !
Mutta rehellisyys maan perii. Sekin vanha sanonta, aineskin silloin kun minä olin vielä suomessa.
Tilastoissa olen kyllä jo, muta en suinkaan kyselyaukon takia.
Kuten sanottu, nyt uimaan niin tunteet viilenee vedessä kun muuten on niin kuuma päivä että päähän käy . - HÖH HÖH
koo.koo kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää. Kevättä rinnassa on _sanonta_. En puhunut mitään vuodenajoista. Ihmisellä voi olla "kevättä rinnassa" vaikka syksyllä.
Uimaan? Muista pitää kyselyaukko kiinni edes silloin , niin et joudu tilastoihin.Tosikoita suomalaiset kaikki tyynni !
Mutta rehellisyys maan perii. Sekin vanha sanonta, aineskin silloin kun minä olin vielä suomessa.
Tilastoissa olen kyllä jo, muta en suinkaan kyselyaukon takia. - koo.koo
HÖH HÖH kirjoitti:
Tosikoita suomalaiset kaikki tyynni !
Tilastoissa olen kyllä jo, muta en suinkaan kyselyaukon takia.Laita vielä kolmas kerta sama viesti, niin ehkä sitten ymmärrän.
- Markku_Meilo
>>Jehovan todistajien aktiivi jäsenet löydät muualta kuin täältä.
Joo, näin on, fiksuimmat toteaa homman liian vaikeaksi ja jättävät itsensä nolaamisen alemmalle tasolle.
>>Jehovanan todistajilla on virallinen kotisivu, mene sinne ja katso.
Näin on poliittisilla puolueillakin, menkää ja katsokaa niitä.
>>Puhelin luettelossa on myös Jehovan todistajat, soita numeroon ja kysele niin saat rehellisen vastauksen.
Olen kirjoittanut kirjeen paikallisseurakuntaan ihan tutun vanhimman nimellä. Ehkä syynä on joulukiireet, mutta vastaus on vasta tulossa - tai sitten ei. - HÖH HÖH
koo.koo kirjoitti:
Laita vielä kolmas kerta sama viesti, niin ehkä sitten ymmärrän.
Ei ollut tarkoitus laitella monia viestejä, mutta mulla tuli tieto että mun viesti ei mennyt perille ja laitoin siksi uuden (toisen).
Uskon kyllä että viisaana ihmisenä ymmärrät yhdestäkin viestistä mitä tarkoitan ! (?) - HÖH HÖH
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Jehovan todistajien aktiivi jäsenet löydät muualta kuin täältä.
Joo, näin on, fiksuimmat toteaa homman liian vaikeaksi ja jättävät itsensä nolaamisen alemmalle tasolle.
>>Jehovanan todistajilla on virallinen kotisivu, mene sinne ja katso.
Näin on poliittisilla puolueillakin, menkää ja katsokaa niitä.
>>Puhelin luettelossa on myös Jehovan todistajat, soita numeroon ja kysele niin saat rehellisen vastauksen.
Olen kirjoittanut kirjeen paikallisseurakuntaan ihan tutun vanhimman nimellä. Ehkä syynä on joulukiireet, mutta vastaus on vasta tulossa - tai sitten ei.Miksi ihmeessä luulet että täällä sivuilla vastaileminen ois vaikeaa ?---Päinvastoin !
Mutta moni viisas ei jaksa turhaan aikaansa ja voimiaan täällä kulutella ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista, varsinkaan, kuten olet huomannut, monien kirjoittajien elämänohje on : "hanttiin vain, vaikka asiasta en tiedä yhtään mitään."
Vilpittömät kysymykset ovat asia erikseen. Sellaiseen on mukava antaa vastaus. Eikä sellaisen esittäjä yleensä jaksa väitellä sillä tyylillä kuin tän palstan muutamat sielut näyttävät tekevän.
Sinä olet täällä "roikkunut" ja ilmeisesti vuosikaudet ja ollut todistaja ja tiedät varsin hyvin todistajien opetukset siksi ihmettelen mitä näiden sivujen sisältö sinulle antaa ?
Onko tarkoituksesi vain väitellä väittelyn ilosta? Eikö kannattais jo elää tätä päivää ja jättää menneet, kun niitä ei takas kuitenkaan saa ?
Varmaan veljet tuntevat ja tietävät taustasi ja katsovat sinulle vastaamisen ajan hukaksi.
Ihmettelinkin että miksi vaivannuit heille kirjoittamaan, kun kuitenkin tiedät veljien suhtautumisen sinuun ja muihinkin sinun laisiisi ?
Olet jo sen ikäinen että oletko ajatellut mitä tapahtuu sit kun et enää vaikuta näillä sivuilla ? Kaikki mihin olet uhrannut hirvittävän määrän tunteja on yht äkkiä pois !
Eikö olis viisaanpaa keskittyä johonkin mistä jää jotain jälkiä elämästään ? Kun olet pois ei kukaan muista että kerran täällä vaikutti MM. Minusta se on "Tyhjää ja tuulen tavoittelua." (tosin niin on moni muukin asia tässä elämässä)
Tässä muutama ajatukseni ! - Baltasar ei kirjautuneena
HÖH HÖH kirjoitti:
Miksi ihmeessä luulet että täällä sivuilla vastaileminen ois vaikeaa ?---Päinvastoin !
Mutta moni viisas ei jaksa turhaan aikaansa ja voimiaan täällä kulutella ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista, varsinkaan, kuten olet huomannut, monien kirjoittajien elämänohje on : "hanttiin vain, vaikka asiasta en tiedä yhtään mitään."
Vilpittömät kysymykset ovat asia erikseen. Sellaiseen on mukava antaa vastaus. Eikä sellaisen esittäjä yleensä jaksa väitellä sillä tyylillä kuin tän palstan muutamat sielut näyttävät tekevän.
Sinä olet täällä "roikkunut" ja ilmeisesti vuosikaudet ja ollut todistaja ja tiedät varsin hyvin todistajien opetukset siksi ihmettelen mitä näiden sivujen sisältö sinulle antaa ?
Onko tarkoituksesi vain väitellä väittelyn ilosta? Eikö kannattais jo elää tätä päivää ja jättää menneet, kun niitä ei takas kuitenkaan saa ?
Varmaan veljet tuntevat ja tietävät taustasi ja katsovat sinulle vastaamisen ajan hukaksi.
Ihmettelinkin että miksi vaivannuit heille kirjoittamaan, kun kuitenkin tiedät veljien suhtautumisen sinuun ja muihinkin sinun laisiisi ?
Olet jo sen ikäinen että oletko ajatellut mitä tapahtuu sit kun et enää vaikuta näillä sivuilla ? Kaikki mihin olet uhrannut hirvittävän määrän tunteja on yht äkkiä pois !
Eikö olis viisaanpaa keskittyä johonkin mistä jää jotain jälkiä elämästään ? Kun olet pois ei kukaan muista että kerran täällä vaikutti MM. Minusta se on "Tyhjää ja tuulen tavoittelua." (tosin niin on moni muukin asia tässä elämässä)
Tässä muutama ajatukseni !On osa Raamatullista kristillisyyttä: 2.Joh.7.
Niistä: "jotka tungettelevat taloihin" pitää selkeästi varoittaa ihmisiä! 2.Tim.3:1-9. - HÖH HÖH
Baltasar ei kirjautuneena kirjoitti:
On osa Raamatullista kristillisyyttä: 2.Joh.7.
Niistä: "jotka tungettelevat taloihin" pitää selkeästi varoittaa ihmisiä! 2.Tim.3:1-9.Mitähän toi nyt tarkottaisi ??? Voitko itse selventää mitä ajat takaa, tai joku muu ???
- neitoni
HÖH HÖH kirjoitti:
Miksi ihmeessä luulet että täällä sivuilla vastaileminen ois vaikeaa ?---Päinvastoin !
Tässä muutama ajatukseni !oon useasti kirjottanu Meilolle et lopeta,nauti elämästäs ny mitä sitä on,mut ei ei...
pakkomielle hälle kai tää touhu,halveeraa naisia etupääs minua,mut antais olla - kyllä kyllä...
neitoni kirjoitti:
oon useasti kirjottanu Meilolle et lopeta,nauti elämästäs ny mitä sitä on,mut ei ei...
pakkomielle hälle kai tää touhu,halveeraa naisia etupääs minua,mut antais ollaEi tarvi Meilon lopettaa, vaan jatkaa kovalla vauhdilla vaan ja antaa selventävää tietoa VT seuran edesottamuksista, KATOS kun kaikkea oppisekoiluja sun muita VT seuran NURJANPUOLEN HISTORIOITA ei kaikki Jt:eet edes tiedä, tietoa hän levittä...Markku varmaan nauttii (toivottavasti) kun saa levittää sitä tietoa mitä hällä on muille.
Meitä on varmaan tätäkin palstaa lukevilla monilla suu auki monta kertaa kun "äkkäämme" että ai noinko nuo "jutut" olivatkin.
Yritäppä sinäkin neitoni vähän "äkätä" niin viisaammaks tulet...
"pakkomielle", kyllä ihminen lopetta kun se hänestä tuntuu ylivoimaiselta, ei sinun eikä muiden käskystä...
"halveeraa naisia", sinun ajatuksia ja kommentteja kyllä monesti moni ihmettelee, mutta kyllä varmaan tälläkin palstalla kaikki antaa toisille ihmisarvon, räikeistäkin mielipiteistä huolimatta! - Markku_Meilo
HÖH HÖH kirjoitti:
Tässä muutama ajatukseni !>>Miksi ihmeessä luulet että täällä sivuilla vastaileminen ois vaikeaa ?---Päinvastoin !
Päättelen asian siitä, että jehovantodistajat esittävät väitteitä, joiden perusteisiin esitettyihin kysymyksiin ei tule vastauksia. Jos henkilö elää tunteessa, että hänen esittämänsä asia kestää kritiikin, niin jotain jää puolitiehen.
>>Mutta moni viisas ei jaksa turhaan aikaansa ja voimiaan täällä kulutella ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista,
Vt-seuran oppikysymykset eivät ole jehovantodistajille tyhjänpäiväisiä. Merkittävimmät Vt-seuralle ominaiset oppinäkemykset ovat niin tärkeässä asemassa, että niiden julkin en kiistäminen johtaa vaikeuksiin ja mahdilliseen erittamiseen.
>>varsinkaan, kuten olet huomannut, monien kirjoittajien elämänohje on : "hanttiin vain, vaikka asiasta en tiedä yhtään mitään."
Saatan olla väärässäkin, mutta käsittäisin olevani vastuussa ainaostaan omista kirjoituksistani.
>>Sinä olet täällä "roikkunut" ja ilmeisesti vuosikaudet ja ollut todistaja ja tiedät varsin hyvin todistajien opetukset siksi ihmettelen mitä näiden sivujen sisältö sinulle antaa ?
Olisiko vaikea tai perätin mahdoton ajatella, että saattaisin antaa sivustolle jotain?
>>Onko tarkoituksesi vain väitellä väittelyn ilosta?
Ei
>>Eikö kannattais jo elää tätä päivää ja jättää menneet, kun niitä ei takas kuitenkaan saa ?
Miksi olet huolissani ajankäytöstäni? Olenko väärässä kun ajattelen, että samalla logiikalla olet valmis antamaan vastaavan ohjeen vaikka entiselle narkkarille, joka tekee vapaaehtoistyötä nykyisten narkkareiden auttamiseksi?
>>Varmaan veljet tuntevat ja tietävät taustasi ja katsovat sinulle vastaamisen ajan hukaksi.
Toki noinkin jehovantodistaja voi itseään pettää, mutta ei kannata unohtaa, että tätä palstaa lukee myös sellaiset, joita ollaan rakkauspommittamassa Vt-kulttiin. En elä siinä harhassa, että kirjoitteluni saisi mielenhallinnassa olevan jehovantodistajan eroamaan kultista. Tuosta mielenhallinnasta irrottautuiminen on kuin alkoholismista irtautuminen, aloitte ei tule ulkoa, vaan todistajan omasta päätöksestä.
>>Ihmettelinkin että miksi vaivannuit heille kirjoittamaan, kun kuitenkin tiedät veljien suhtautumisen sinuun ja muihinkin sinun laisiisi ?
Toisen kerran; mikä sidos sinulla on Vt-seuraan, koska näet asian noin kapea-alaisesti?
>>Olet jo sen ikäinen että oletko ajatellut mitä tapahtuu sit kun et enää vaikuta näillä sivuilla ?
Toisen kerran; miksi olet huolissasi ajankäytöstäni, koska et minua ja ajankäyttöäni tunne?
>>Kaikki mihin olet uhrannut hirvittävän määrän tunteja on yht äkkiä pois !
Se on mitätön ponnistus ja ajankäyttö sen rinnalla, että olisin ollut koko elämäni valheellisessa kultissa - arvatenkin et siitä olisi huolissasi?
>>Eikö olis viisaanpaa keskittyä johonkin mistä jää jotain jälkiä elämästään ?
Mitä suosittaisit ihan ensimmäiseksi?
>>Kun olet pois ei kukaan muista että kerran täällä vaikutti MM.
Jos sinulle on merkityksellistä jollekin palstalle jäävä ikuinen muisto, niin miksi ajattelet, että se olisi minulle tärkeää?
>>Minusta se on "Tyhjää ja tuulen tavoittelua." (tosin niin on moni muukin asia tässä elämässä)
Toistamiseen; onko entisen narkkarin vapaaehtoistyö myös tuulen tavoittelua? - HÖH HÖH
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Miksi ihmeessä luulet että täällä sivuilla vastaileminen ois vaikeaa ?---Päinvastoin !
Päättelen asian siitä, että jehovantodistajat esittävät väitteitä, joiden perusteisiin esitettyihin kysymyksiin ei tule vastauksia. Jos henkilö elää tunteessa, että hänen esittämänsä asia kestää kritiikin, niin jotain jää puolitiehen.
>>Mutta moni viisas ei jaksa turhaan aikaansa ja voimiaan täällä kulutella ja väitellä tyhjänpäiväisistä asioista,
Vt-seuran oppikysymykset eivät ole jehovantodistajille tyhjänpäiväisiä. Merkittävimmät Vt-seuralle ominaiset oppinäkemykset ovat niin tärkeässä asemassa, että niiden julkin en kiistäminen johtaa vaikeuksiin ja mahdilliseen erittamiseen.
>>varsinkaan, kuten olet huomannut, monien kirjoittajien elämänohje on : "hanttiin vain, vaikka asiasta en tiedä yhtään mitään."
Saatan olla väärässäkin, mutta käsittäisin olevani vastuussa ainaostaan omista kirjoituksistani.
>>Sinä olet täällä "roikkunut" ja ilmeisesti vuosikaudet ja ollut todistaja ja tiedät varsin hyvin todistajien opetukset siksi ihmettelen mitä näiden sivujen sisältö sinulle antaa ?
Olisiko vaikea tai perätin mahdoton ajatella, että saattaisin antaa sivustolle jotain?
>>Onko tarkoituksesi vain väitellä väittelyn ilosta?
Ei
>>Eikö kannattais jo elää tätä päivää ja jättää menneet, kun niitä ei takas kuitenkaan saa ?
Miksi olet huolissani ajankäytöstäni? Olenko väärässä kun ajattelen, että samalla logiikalla olet valmis antamaan vastaavan ohjeen vaikka entiselle narkkarille, joka tekee vapaaehtoistyötä nykyisten narkkareiden auttamiseksi?
>>Varmaan veljet tuntevat ja tietävät taustasi ja katsovat sinulle vastaamisen ajan hukaksi.
Toki noinkin jehovantodistaja voi itseään pettää, mutta ei kannata unohtaa, että tätä palstaa lukee myös sellaiset, joita ollaan rakkauspommittamassa Vt-kulttiin. En elä siinä harhassa, että kirjoitteluni saisi mielenhallinnassa olevan jehovantodistajan eroamaan kultista. Tuosta mielenhallinnasta irrottautuiminen on kuin alkoholismista irtautuminen, aloitte ei tule ulkoa, vaan todistajan omasta päätöksestä.
>>Ihmettelinkin että miksi vaivannuit heille kirjoittamaan, kun kuitenkin tiedät veljien suhtautumisen sinuun ja muihinkin sinun laisiisi ?
Toisen kerran; mikä sidos sinulla on Vt-seuraan, koska näet asian noin kapea-alaisesti?
>>Olet jo sen ikäinen että oletko ajatellut mitä tapahtuu sit kun et enää vaikuta näillä sivuilla ?
Toisen kerran; miksi olet huolissasi ajankäytöstäni, koska et minua ja ajankäyttöäni tunne?
>>Kaikki mihin olet uhrannut hirvittävän määrän tunteja on yht äkkiä pois !
Se on mitätön ponnistus ja ajankäyttö sen rinnalla, että olisin ollut koko elämäni valheellisessa kultissa - arvatenkin et siitä olisi huolissasi?
>>Eikö olis viisaanpaa keskittyä johonkin mistä jää jotain jälkiä elämästään ?
Mitä suosittaisit ihan ensimmäiseksi?
>>Kun olet pois ei kukaan muista että kerran täällä vaikutti MM.
Jos sinulle on merkityksellistä jollekin palstalle jäävä ikuinen muisto, niin miksi ajattelet, että se olisi minulle tärkeää?
>>Minusta se on "Tyhjää ja tuulen tavoittelua." (tosin niin on moni muukin asia tässä elämässä)
Toistamiseen; onko entisen narkkarin vapaaehtoistyö myös tuulen tavoittelua?Kiitos vastauksestasi.- Oli mielenkiintosta lukea mitä ajattelet.
Kyllä kritiikkiä voi olla, sehän vain laittaa perustelemaan kantaansa.
Jehovan todistajien oppikysymykset hyväksyn kyllä, koska nehän perustuvat Raamattuun, tietty jos en uskois Raamattuun tilanne olisi toinen.
Ei ollut tarkoitus syyllistää Sinua toisten kirjoittelusta, mutta varmasti olet huomannut joidenkin tyylin jotka eivät osaa vaihtaa ajatuksia toisten kanssa jos ajatukset eroavat toisistaan.
En ole huolissani Sinun ajankäytöstä, se oli lähinnä retorinen kysymys.
Kunnioitan entistä knarkkaria joka on päässyt jaloilleen ja tekee vapaaehtoistyötä,vaikka se apu mitä hän voi antaa onkin vain tilapäistä, eikä tuo ikuista elämää autettaville. Silti se on hienoa työtä !
Sidokseni Jehovan todistajiin ? Olen todistaja ja ollut sitä jo kauan. (itse asiassa muistan sinut 60 luvulta, silloin konventit oli pieniä)
Jaa´a mitä suosittelisin Sinulle muuta kuin tätä kirjoittelua ?---- Olisko universiteetissä vaikka joku 5 pisteen virkkuukurssi johon vois hakea ?
Näin-- tulikohan sunnilleen kaikkeen oleelliseen (tyydyttävä ) vastaus ? Toivon niin. - ajatus tämäkin
kyllä kyllä... kirjoitti:
Ei tarvi Meilon lopettaa, vaan jatkaa kovalla vauhdilla vaan ja antaa selventävää tietoa VT seuran edesottamuksista, KATOS kun kaikkea oppisekoiluja sun muita VT seuran NURJANPUOLEN HISTORIOITA ei kaikki Jt:eet edes tiedä, tietoa hän levittä...Markku varmaan nauttii (toivottavasti) kun saa levittää sitä tietoa mitä hällä on muille.
Meitä on varmaan tätäkin palstaa lukevilla monilla suu auki monta kertaa kun "äkkäämme" että ai noinko nuo "jutut" olivatkin.
Yritäppä sinäkin neitoni vähän "äkätä" niin viisaammaks tulet...
"pakkomielle", kyllä ihminen lopetta kun se hänestä tuntuu ylivoimaiselta, ei sinun eikä muiden käskystä...
"halveeraa naisia", sinun ajatuksia ja kommentteja kyllä monesti moni ihmettelee, mutta kyllä varmaan tälläkin palstalla kaikki antaa toisille ihmisarvon, räikeistäkin mielipiteistä huolimatta!Katsis Meilonkin jo pikkuhijaa siirtyä nykypäivään ja alkaa puhua uusista asioista !
Tai jos hänellä on jo dementia , eikä muista kuin vanhoja asioita ?!
Tai mistäpä hän uutta tietoa saiskaan !?
En ole muuten edes vaivautunut tarkistamaan miten paljon hän liioittelee asioita tai käsittää väärin kun hän puhuu sata vuotta vanhoja juttuja. - HÖH HÖH
neitoni kirjoitti:
oon useasti kirjottanu Meilolle et lopeta,nauti elämästäs ny mitä sitä on,mut ei ei...
pakkomielle hälle kai tää touhu,halveeraa naisia etupääs minua,mut antais ollaMiksi minä Meiloa pelkäisin.Voihan se olla pakkomielle hänelle tää kirjoittelu, en tiedä, mutta hän saa pitää mielipiteensä ja minä omani.
Ei mua hetkauta hänen vanhat muistelot sinne eikä tänne. Voin kyllä joskus kommentoida jos sille tuulelle satun. Enkä yleensäkään tiedä kuin kauan tätä jaksaa kirjoitella kun elämässäni on muutakin puuhastelua. Täällä menee samat jutut vuodesta toiseen ja harvan kanssa voi asiallisia mielipiteitä vaihtaa, eriäviäkin. - Markku_Meilo
HÖH HÖH kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.- Oli mielenkiintosta lukea mitä ajattelet.
Kyllä kritiikkiä voi olla, sehän vain laittaa perustelemaan kantaansa.
Jehovan todistajien oppikysymykset hyväksyn kyllä, koska nehän perustuvat Raamattuun, tietty jos en uskois Raamattuun tilanne olisi toinen.
Ei ollut tarkoitus syyllistää Sinua toisten kirjoittelusta, mutta varmasti olet huomannut joidenkin tyylin jotka eivät osaa vaihtaa ajatuksia toisten kanssa jos ajatukset eroavat toisistaan.
En ole huolissani Sinun ajankäytöstä, se oli lähinnä retorinen kysymys.
Kunnioitan entistä knarkkaria joka on päässyt jaloilleen ja tekee vapaaehtoistyötä,vaikka se apu mitä hän voi antaa onkin vain tilapäistä, eikä tuo ikuista elämää autettaville. Silti se on hienoa työtä !
Sidokseni Jehovan todistajiin ? Olen todistaja ja ollut sitä jo kauan. (itse asiassa muistan sinut 60 luvulta, silloin konventit oli pieniä)
Jaa´a mitä suosittelisin Sinulle muuta kuin tätä kirjoittelua ?---- Olisko universiteetissä vaikka joku 5 pisteen virkkuukurssi johon vois hakea ?
Näin-- tulikohan sunnilleen kaikkeen oleelliseen (tyydyttävä ) vastaus ? Toivon niin.>>Kiitos vastauksestasi.- Oli mielenkiintosta lukea mitä ajattelet.
Ei kuitenkaan niin mielenkiintoista, että yksilöityihin kysymyksiin olisi ollut selvästi erottuvat vastaukset.
>>En ole huolissani Sinun ajankäytöstä, se oli lähinnä retorinen kysymys.
Jees, kunhan huolestuit retorisesti - hellyttävää.
>>Kunnioitan entistä knarkkaria joka on päässyt jaloilleen ja tekee vapaaehtoistyötä,vaikka se apu mitä hän voi antaa onkin vain tilapäistä, eikä tuo ikuista elämää autettaville. Silti se on hienoa työtä !
Hienoa, että et ole huolissasi entisen narkkarin ajankäytöstä. Tämän jälkeen lienee helpompaa päästä irti entisten jehovantodistajien ajankäytön murehtimisesta.
>>Sidokseni Jehovan todistajiin ? Olen todistaja ja ollut sitä jo kauan. (itse asiassa muistan sinut 60 luvulta, silloin konventit oli pieniä)
Minä taas en muista koskaan tunteneeni ketään HÖH HÖH -nimistä jehovantodistajaa. - HÖH HÖH
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Kiitos vastauksestasi.- Oli mielenkiintosta lukea mitä ajattelet.
Ei kuitenkaan niin mielenkiintoista, että yksilöityihin kysymyksiin olisi ollut selvästi erottuvat vastaukset.
>>En ole huolissani Sinun ajankäytöstä, se oli lähinnä retorinen kysymys.
Jees, kunhan huolestuit retorisesti - hellyttävää.
>>Kunnioitan entistä knarkkaria joka on päässyt jaloilleen ja tekee vapaaehtoistyötä,vaikka se apu mitä hän voi antaa onkin vain tilapäistä, eikä tuo ikuista elämää autettaville. Silti se on hienoa työtä !
Hienoa, että et ole huolissasi entisen narkkarin ajankäytöstä. Tämän jälkeen lienee helpompaa päästä irti entisten jehovantodistajien ajankäytön murehtimisesta.
>>Sidokseni Jehovan todistajiin ? Olen todistaja ja ollut sitä jo kauan. (itse asiassa muistan sinut 60 luvulta, silloin konventit oli pieniä)
Minä taas en muista koskaan tunteneeni ketään HÖH HÖH -nimistä jehovantodistajaa.Juu, katsos nimeni oli silloin ihan toinen, jota en nyt voi kuitenkaan sinulle paljastaa.
Kerron sinulle erään piirteen että tiedät että puhun totta. Sinulla oli Rower henk. auto ja asuit Tehtaankadulla !(Tehtaankadun kohdalla voi dementtia jo vähän vaivata, anteeksi jos niin on) - Epäilenkö turhaan?
ajatus tämäkin kirjoitti:
Katsis Meilonkin jo pikkuhijaa siirtyä nykypäivään ja alkaa puhua uusista asioista !
Tai jos hänellä on jo dementia , eikä muista kuin vanhoja asioita ?!
Tai mistäpä hän uutta tietoa saiskaan !?
En ole muuten edes vaivautunut tarkistamaan miten paljon hän liioittelee asioita tai käsittää väärin kun hän puhuu sata vuotta vanhoja juttuja."En ole muuten edes vaivautunut tarkistamaan miten paljon hän liioittelee asioita tai käsittää väärin kun hän puhuu sata vuotta vanhoja juttuja."
Niin! Voisitko vaivautua? Vai pelkäätkö että voisit vaivautua? - HÖ HÖH
Epäilenkö turhaan? kirjoitti:
"En ole muuten edes vaivautunut tarkistamaan miten paljon hän liioittelee asioita tai käsittää väärin kun hän puhuu sata vuotta vanhoja juttuja."
Niin! Voisitko vaivautua? Vai pelkäätkö että voisit vaivautua?En pelkää mitään, mutta ajattelen niin että tyhjän saa pyytämättäkin.
Minä elän nykypäivässä ja tässä riittää haasteita ihan tarpeeksi. - Markku_Meilo
HÖH HÖH kirjoitti:
Juu, katsos nimeni oli silloin ihan toinen, jota en nyt voi kuitenkaan sinulle paljastaa.
Kerron sinulle erään piirteen että tiedät että puhun totta. Sinulla oli Rower henk. auto ja asuit Tehtaankadulla !(Tehtaankadun kohdalla voi dementtia jo vähän vaivata, anteeksi jos niin on)>>Juu, katsos nimeni oli silloin ihan toinen, jota en nyt voi kuitenkaan sinulle paljastaa.
Ei väliä, oleellisemmatkin asiat jäivät jotenkin sivuosaan. - Epäilenkö turhaan?
HÖ HÖH kirjoitti:
En pelkää mitään, mutta ajattelen niin että tyhjän saa pyytämättäkin.
Minä elän nykypäivässä ja tässä riittää haasteita ihan tarpeeksi....raamattuun uskova?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938