Minä toimin tänään tiskaajana kotonani.Aika outoa, mutta hyvin se sujui.Noin kaks kyt vuotta avioliitossa.Nyt erossa, ja kumppanini oli sitä mieltä etten saa tiskata.Ruokaa sain kumminkin laittaa,mutten tiskata.Outoa joskus nuo logiikat,,,,hitto minusta tuntuu ettei kaikki täsmää,,,,,,,,,,,(-:,,,,,,,,,,,(((((((((((((((((:
Tiskaajana
10
218
Vastaukset
ruokaa sait laittaa,muttet osannut tiskata)((((((((((((
- mustaksimaalattu
se vain taisi olla joku ihme työn jako,,,, :-)
mustaksimaalattu kirjoitti:
se vain taisi olla joku ihme työn jako,,,, :-)
nyt ymmärrä??mutta muuten teit kotiduunii??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
nyt ymmärrä??mutta muuten teit kotiduunii??
Naisillakin on oltava oma tehtävä kenttänsä.Monet ovat paljon älykkäämpiä,kuin miehet.Miten jos mies sattuukin olemaan hiukan älykkäämpi,,,,,hitto on siinä miettimistä.Samperi sentään jos annettaisiin kumminkin kaiken mennä omalla painollaan,,,,,,,:-)
Naisillakin on oltava oma tehtävä kenttänsä.Monet ovat paljon älykkäämpiä,kuin miehet.Miten jos mies sattuukin olemaan hiukan älykkäämpi,,,,,hitto on siinä miettimistä.Samperi sentään jos annettaisiin kumminkin kaiken mennä omalla painollaan,,,,,,,:-)
mikä tehtäväkenttä???jos mies fiksumpi kyllä sen kädessä pysyy tiskiharja???
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
mikä tehtäväkenttä???jos mies fiksumpi kyllä sen kädessä pysyy tiskiharja???
Se nyt oli aika huvittava juttu.Minun ex naiseni sai melkein raivarin, mikäli erehdyin kodin siivoamiseen. (-:,,,, aika hullua,,,,vai mitä?,,,.
Se nyt oli aika huvittava juttu.Minun ex naiseni sai melkein raivarin, mikäli erehdyin kodin siivoamiseen. (-:,,,, aika hullua,,,,vai mitä?,,,.
päteä siivoamisen kanssa,niin huheijaa jos ei ole muuta pätemisen tarvetta vai oliko???
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
päteä siivoamisen kanssa,niin huheijaa jos ei ole muuta pätemisen tarvetta vai oliko???
Aika hullu juttu, mutta useat ihmiset ovat tekevinään jotain,,,,,,,,,,,,,?.Ei ne teekkään.Mun eksänikin syyyllistyi kyllä niin ihme asioihin .Että ihmetytti miksi joku työn välttely teeetää enempi töitä,kuin varsinaisen työn tekeminen.
Aika hullu juttu, mutta useat ihmiset ovat tekevinään jotain,,,,,,,,,,,,,?.Ei ne teekkään.Mun eksänikin syyyllistyi kyllä niin ihme asioihin .Että ihmetytti miksi joku työn välttely teeetää enempi töitä,kuin varsinaisen työn tekeminen.
tiedän toiset osaa kauniin puhumisen, taidon kuin itse tekemisen,mutta jos välttelee töitä tahattomasti niin ups(((
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
tiedän toiset osaa kauniin puhumisen, taidon kuin itse tekemisen,mutta jos välttelee töitä tahattomasti niin ups(((
menimmekö metsään.Minun edellinen oma kultani teki siis töitä enemmmän niitä vältellessä,kuin niitä tehdessä.Tosin voi sitä kauniistikin puhua, vaikka taakkana olisikin fyysisen työn tekeminen.Mikä estää ajattelemasta,,,,,,,,,,,.(-:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763