Sain Welhon ohjelmakortin "ilmaiseksi" kokeiluun kuukaudeksi ostaessani vuosi sitten Gigantista digiboxin. Heti kuukauden koeajan jälkeen ilmoitin, etten halua ko palvelua jatkaa (en olisi halunnut korttia alunperinkään). Vuoden päästä tästä sain muistutuslaskun ohjelmakortin vuosimaksusta vuosilta 2009-2010, vaikka en ole saanut ensimmäistäkään laskua. Asian selvittelyn yhteydessä kävi ilmi, että kortti olisi pitänyt ymmärtää palauttaa Welholle. Asiasta ei tosin mainittu mitään, kun korttia minulle tyrkytettiin.
Palautin kortin Welholle ja asian piti olla hoidettu. Nyt tuli kuitenkin jälleen uusi muistutuslasku ja uhkaus, että maksu siirtyy perintätoimiston perittäväksi. Asiakaspalvelun mukaan kortin palautusta ei ole rekisteröity heidän tietoihinsa. Eli, joudun siis maksamaan "kadonneesta" kortista 30 €.
Onko tämä Welhon yleinen toimintatapa?
Täytyy sanoa, että olen ERITTÄIN PETTYNYT, että ilmaisesta kylkiäisestä, jota en olisi edes halunnut, koitui minulle tällainen vaiva ja rahallinen menetys.
Kokemuksia Welhosta
1
429
Vastaukset
- ilmoitus tehty
Valokuvausliike faxasi tiedon että olen muuttanut ja joudun perumaan Welhon kun uudessa talossa ei ole Welhon liittymää eikä voi laittaa. Halusivat talonkirjaotteen asiasta ja niinpä se faxattiin. laskuja sateli vaan. menin toimistoon ja sanoivat ettei ko. faxia ole koskaan tullut ja minulla ON siitä vielä tosite lähetetystä faxista !!! Aika huippua!!! Kyllä kusettaa tai sitten on todella huolimatonta porukkaa työssä tuolla jos faxit noin häipyy!!!No aikanaa näämme kait raastuvassa, onneksi minulla on todiste ja lähetysfaxi on valokuvausliikkeen puhelinnumero. Olkaa varovaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760