Demarit ovat virkakoneistoon soluttautumalla ja poliittisilla kaupoillaan pilanneet maan.
Heidän pahin tekonsa on peruskoulun tasapäistävä vaikutus.
He raukat luulevat, että vain demarihallinnossa kasvaa tasa-arvoinen ihminen.
Todellisuudesssa me olemme kuitenkin hyvin erilaisia kapasiteetiltamme. Se tulisi huomioida jo lapsuudesta alkaen.
Minä säälin demareita, koska heillä ei ole kykyä ymmärtää koko asiaa.
Demarit pilanneet Suomen
96
1911
Vastaukset
- kukaeiymmärrämitä
Kyllä tässä armaassa Suomen maassa virkakoneistosssakin on niin herra kuin narriakin ja demaria, kokoomuslaista, keskustaa ja asemalle jääneitäkin löytyy!
Jos olet huomannut/tiedostanut kuinka muut eivät huomaa todellisuuta niin miksi et ole valaissut heitä asiasta? Vai etkö ole ymmärtänyt asiaa ennen kuin nyt?- Der Lehrer
Minulla on kymmenien vuosien kokemus erilaista sosioekonomisista lähtökohdista tulleiden nuorten kouluttamisesta. Mielipiteeni pohjautuu siihen.
Olen nähnyt kansakoulupohjan ja peruskoulupohjan vaikutuksen eron kasvatuksessa.
Mielestäni suomalaiset on hallittu ja vaiennettu passiivisiksi ja kyvyttömiksi luomaan mitään uutta.
Siitä kantaa päävastuun holhoajademarityperistö.
Sinä tietysti edelleen hoet mantraa hyvinvointivaltiosta, mutta mene esim kaupan kassajonoon ja etsi hyvinvoivan näköistä porukkaa.
Tunnen sitäpaitsi kymmeniä demareita ja vain yhtä heistä voi pitää keskivertoa viisaampana.
Summa, summarum: Jos ette kerran tiedä jatkuvan ja yhä pienipiirteisemmän päsmäröinnin vaikutusta yksilöön, niin poistukaa takavasemmalle ja pitäkää huulenne yhdessä! - demareiden
Der Lehrer kirjoitti:
Minulla on kymmenien vuosien kokemus erilaista sosioekonomisista lähtökohdista tulleiden nuorten kouluttamisesta. Mielipiteeni pohjautuu siihen.
Olen nähnyt kansakoulupohjan ja peruskoulupohjan vaikutuksen eron kasvatuksessa.
Mielestäni suomalaiset on hallittu ja vaiennettu passiivisiksi ja kyvyttömiksi luomaan mitään uutta.
Sinä tietysti edelleen hoet mantraa hyvinvointivaltiosta, mutta mene esim kaupan kassajonoon ja etsi hyvinvoivan näköistä porukkaa.
Tunnen sitäpaitsi kymmeniä demareita ja vain yhtä heistä voi pitää keskivertoa viisaampana.
Summa, summarum: Jos ette kerran tiedä jatkuvan ja yhä pienipiirteisemmän päsmäröinnin vaikutusta yksilöön, niin poistukaa takavasemmalle ja pitäkää huulenne yhdessä!aikaansaama kansamme rikastaminen näytti kasvonsa:
Kymmenvuotiaat uhkailivat nuorisoa puukolla
Kaksi 10 - 12-vuotiasta poikaa uhkaili 1990-luvun alussa syntyneitä nuoria puukolla Vantaan Myyrmäessä lauantai-iltana.
Tapahtuma sai alkunsa puoli kahdeksan aikaan illalla, kun neljästä nuoresta koostunut porukka oleskeli Myyrmäen aseman grillillä. Porukkaan kuului kaksi tyttöä ja poikaa. He poistuivat grilliltä Nuorisokeskus Arkin suuntaan ja matkalla he törmäsivät kahteen poikaan.
Pojat haastoivat riitaa ja heittelivät nuoria lumipalloilla. He myös potkaisivat toista nuorista miehistä, jonka jälkeen mies pääsi pakenemaan paikalta.
Tämän jälkeen pojat palasivat jäljelle jääneiden nuorten luokse. He pahoinpitelivät toisenkin nuoren miehen ja ottivat puukon esille.
Kahakan aikana nuorimies sai painettua pojan maahan, mutta pojan kaveri tuli auttamaan toverinsa vapaaksi. Kun nuorimies lähti juoksemaan Arkin suuntaan, poika heitti puukon miehen selkää kohti. Puukko lensi ohi miehestä ja tämä sai heitettyä puukon Liesitorin sillalta alas.
Tämän jälkeen pojat päättivät hyökätä vielä tyttöjenkin kimppuun ja löivät toista tyttöä kasvoihin. Pahoinpitelyn jälkeen pojat juoksivat karkuun ja noutivat puukon talteen.
Poliisilla on tiedossa poikien henkilöllisyydet.
- Nyt sosiaaliviranomaiset räpistelevät heidän kanssaan, kun he ovat noin nuoria, kommentoi komisario Vantaan poliisilaitokselta.
Nuoret tunnistivat pojat häiriköiksi, jotka ovat ennenkin rettelöineet Myyrmäen alueella.
Samantyylinen tapaus sattui helmikuun lopulla Helsingin Herttoniemessä, kun pikkupojat uhkailivat samanikäistä 8-vuotiasta poikaa linkkuveitsellä.
Vartti - nojonmarkkinat
Der Lehrer kirjoitti:
Summa, summarum: Jos ette kerran tiedä jatkuvan ja yhä pienipiirteisemmän päsmäröinnin vaikutusta yksilöön, niin poistukaa takavasemmalle ja pitäkää huulenne yhdessä!Minulla on kymmenien vuosien kokemus erilaisista sosioekonomisista lähtökohdista tulleiden nuorten kouluttamisesta. Sillä lailla, olet ihan toteuttamasa tuota yhä pienipiirteisimmän päsmäröinin vaikutusta yksilöön ja et edes näe siinä mitään ongelmaa, se on jossain sosiaalidemokkratiassa, ei kuolussa/kouluttajissa!!
Työskentelet kansakunnan kaapin päällä ja auot päätäsi kuin jakoavain! Minä en ole mitään, en tee mitään, en aio mitään, enkä tule tekemäänkään mitään, MINÄ OLEN VAIN TÖISSÄ TÄÄLLÄ! Sinä olet yksi noista halitsijoista/holhoajista yksi niistä holhoajatyperyksistä! Katsoppa peiliin ja mieti kuka sitä opetustyötä tekee, millä asenteella?? Yksi asia on aivan varma: asenteesi demariholhoustyperistöön välittyy satavarmasti näihin koulutettaviisi, sitä saa mitä tilaa!
Aikuinen, opettaja ja kokee, että hän ei tee mitään pieleen, ajattelee joidenkin demareiden olevan vastuussa koulussa näkyvistä ongelmista on pöllö, huuhkaja! Kouluissa ei lasten pahoivoinnin anneta näkyä tai sanotaanko lasten erilaisten ongelmien/kehityshäiriöiden ei anneta tulla näkyviksi.
Kaikki energia menee asioiden selittelyyn ja peittelyyn, ei opettamiseen tai siihen, että lapsen/lasten ongelmille/asioille tehtäisiin oikeasti jotain! Missä on se aikuinen/vastuuntuntoinen rehtori/opettaja joka sanoo asiat halki! Pystyy kertomaan sen hyväosaisen toimihenkilön lapsen häiriökäyttäytymisestä vanhemmille, eikä ryhdy syyllistämään sen sosioekonomisesti heikompi osaisen lasta niin kuin ihan säännönmukaisesti nykyisin tapahtuu? - Der Lehrer
nojonmarkkinat kirjoitti:
Minulla on kymmenien vuosien kokemus erilaisista sosioekonomisista lähtökohdista tulleiden nuorten kouluttamisesta. Sillä lailla, olet ihan toteuttamasa tuota yhä pienipiirteisimmän päsmäröinin vaikutusta yksilöön ja et edes näe siinä mitään ongelmaa, se on jossain sosiaalidemokkratiassa, ei kuolussa/kouluttajissa!!
Työskentelet kansakunnan kaapin päällä ja auot päätäsi kuin jakoavain! Minä en ole mitään, en tee mitään, en aio mitään, enkä tule tekemäänkään mitään, MINÄ OLEN VAIN TÖISSÄ TÄÄLLÄ! Sinä olet yksi noista halitsijoista/holhoajista yksi niistä holhoajatyperyksistä! Katsoppa peiliin ja mieti kuka sitä opetustyötä tekee, millä asenteella?? Yksi asia on aivan varma: asenteesi demariholhoustyperistöön välittyy satavarmasti näihin koulutettaviisi, sitä saa mitä tilaa!
Aikuinen, opettaja ja kokee, että hän ei tee mitään pieleen, ajattelee joidenkin demareiden olevan vastuussa koulussa näkyvistä ongelmista on pöllö, huuhkaja! Kouluissa ei lasten pahoivoinnin anneta näkyä tai sanotaanko lasten erilaisten ongelmien/kehityshäiriöiden ei anneta tulla näkyviksi.
Kaikki energia menee asioiden selittelyyn ja peittelyyn, ei opettamiseen tai siihen, että lapsen/lasten ongelmille/asioille tehtäisiin oikeasti jotain! Missä on se aikuinen/vastuuntuntoinen rehtori/opettaja joka sanoo asiat halki! Pystyy kertomaan sen hyväosaisen toimihenkilön lapsen häiriökäyttäytymisestä vanhemmille, eikä ryhdy syyllistämään sen sosioekonomisesti heikompi osaisen lasta niin kuin ihan säännönmukaisesti nykyisin tapahtuu?Olen tehnyt kaikkeni saadakseni nuoret ajattelemaan omilla aivoillaan eri näkökulmista.
- niinpitikinloppua
Der Lehrer kirjoitti:
Olen tehnyt kaikkeni saadakseni nuoret ajattelemaan omilla aivoillaan eri näkökulmista.
Varmaan olet tehnyt voitavsi saadaksesi nuoret ajattelemaan omilla aivoillaan eri näkökulmista, niin demari ja duunari vanhemmatkin tekevät. Se ajattelemaan saattaminen ei kyllä poista yhdenkään kasvattajan vastuuta nuorten hyvinvoinnista, ei koulussa, ei kotona.
Lasten ongelmien tulisi saada näkyä, ne pitää ammattikasvattajan tunnistaa ja tunnistatkin, mutta niille pitää myös tehdä jotain: sanoa vanhemmille SUORAAN JA SUOMEKSI niin kuin asia on, ei sitä miten pitäisi olla! Vanhempia saa/pitää ohjata, heille saa/pitää kertoa asiat niin, että he ymmärtävät etteivät ole huonoja/kelvottomia vaan on ongelmia/asioita joita voi muuttaa/korjata! Se auttaa, koeta edes kerran! Eihän siitä tykätä, mutta se ei ole tarkoituskaan vaan auttaa näitä nuoria kasvamaan terveesti, terveeseen suuntaan! Ja tulokset eivät näy heti! - Der Lehrer
nojonmarkkinat kirjoitti:
Minulla on kymmenien vuosien kokemus erilaisista sosioekonomisista lähtökohdista tulleiden nuorten kouluttamisesta. Sillä lailla, olet ihan toteuttamasa tuota yhä pienipiirteisimmän päsmäröinin vaikutusta yksilöön ja et edes näe siinä mitään ongelmaa, se on jossain sosiaalidemokkratiassa, ei kuolussa/kouluttajissa!!
Kaikki energia menee asioiden selittelyyn ja peittelyyn, ei opettamiseen tai siihen, että lapsen/lasten ongelmille/asioille tehtäisiin oikeasti jotain! Missä on se aikuinen/vastuuntuntoinen rehtori/opettaja joka sanoo asiat halki! Pystyy kertomaan sen hyväosaisen toimihenkilön lapsen häiriökäyttäytymisestä vanhemmille, eikä ryhdy syyllistämään sen sosioekonomisesti heikompi osaisen lasta niin kuin ihan säännönmukaisesti nykyisin tapahtuu?Kyllä minä aivan takuulla kannan oman vastuuni ja hyvin, sen ovat muutkin sanoneet.
Viitekehys, jossa olen toiminut on kuitenkin muiden rakentama, siihen en voi vaikuttaa koska sen rakentajat eivät järkipuhetta ole kuunnelleet.
Demarit ovat edelleen mielestäni vastuussa monesta tasapäistävästä asiasta, peruskoulu mukaan lukien. He ovat myös liialla ja väärin kohdistuneella holhoamisella typistäneet ihmisen aloitekyvyn ja luovuuden.
Mene vaikka kaupan kassajonoon katsomaan miten surullinen ja alistuneen kiireinen nykyihminen on.
On turha jeesustella; perseellään tämä yhteiskunta on. - demaritrakentaneet
Der Lehrer kirjoitti:
Kyllä minä aivan takuulla kannan oman vastuuni ja hyvin, sen ovat muutkin sanoneet.
Viitekehys, jossa olen toiminut on kuitenkin muiden rakentama, siihen en voi vaikuttaa koska sen rakentajat eivät järkipuhetta ole kuunnelleet.
Demarit ovat edelleen mielestäni vastuussa monesta tasapäistävästä asiasta, peruskoulu mukaan lukien. He ovat myös liialla ja väärin kohdistuneella holhoamisella typistäneet ihmisen aloitekyvyn ja luovuuden.
Mene vaikka kaupan kassajonoon katsomaan miten surullinen ja alistuneen kiireinen nykyihminen on.
On turha jeesustella; perseellään tämä yhteiskunta on.No jos demarit on rakentaneet niin miksi helvetissä fiksut, osaavat, pystyvät, kaikkivaltiaat kokoomuslaiset, vihreät, keskusta ja ruotsalainen kansanpuolue EIVÄT OLE TEHNEET MITÄÄN asioiden oikealle tolalle saattamiselle?? Oletteko te kädettömiä, jalattomia, toimimaan kykenemättömiä, mitä häh??
Viitekehys opettajalla luokassa on oppilaiden lisäksi se oma persoona, ymmärrys jolla oppimateriaalia lasten ja nuorten päähän siirretään! Siihen kehykseen ei millään muulla instanssilla ole mitään sanomista tai tekoa! Lasten ja nuorten ongelmat ovat ASIOITA joille voidaan tehdä paljonkin jos halutaan, nyt hyssytellään ja piilotellaan! Siinä se viitekehys on! Siellä viitekehyksen sisällä on kyllä helkatin paljon muitakin kuin demareita! - keksitty ?
Der Lehrer kirjoitti:
Summa, summarum: Jos ette kerran tiedä jatkuvan ja yhä pienipiirteisemmän päsmäröinnin vaikutusta yksilöön, niin poistukaa takavasemmalle ja pitäkää huulenne yhdessä!Olen onnellinen, että saatoin aikoinaan käydä kouluni ennen peruskoulun saapumisen aikakautta ja opetusjärjestelmän pilaantumista. Siitä on ollut suuri apu laaja-laisen ja kriittisen ajattelutavan kehittymisessä
Suomalaisen peruskoulun esimerkkihän otettiin silloisesta Derkkulasta (DDR). Siinä valtiossa,jos missä, poloinen kansa oli viimeisen päälle alistettu palvelemaan sairasta systeemiä. - typeräätyperää
keksitty ? kirjoitti:
Olen onnellinen, että saatoin aikoinaan käydä kouluni ennen peruskoulun saapumisen aikakautta ja opetusjärjestelmän pilaantumista. Siitä on ollut suuri apu laaja-laisen ja kriittisen ajattelutavan kehittymisessä
Suomalaisen peruskoulun esimerkkihän otettiin silloisesta Derkkulasta (DDR). Siinä valtiossa,jos missä, poloinen kansa oli viimeisen päälle alistettu palvelemaan sairasta systeemiä.Ehkä peruskoulu olisi sinustakin tehnyt enemmän omilla aivoilla ajattelevan ihmisen, ei mitään asennevammaista vanhaa huuhkajaa, joka tuijottaa taakse kun eteenpäin pitäisi katsoa ja mennä! Mutta kukin lahjoillaan ja älyllään!
Jotenkin niin lapsellinen, asenteellinen tuo toteamuksesi, että kun Suomesssa koulua uudistettiin niin eikös teidän katseenne kääntyneet itään: mistä sieltä löytyisi Suomen mallia lähinnä oleva systeemi?? Ruotsista meillä muistaakseni mallia otettiin ja se on lännessä! - muuttamattomana
typeräätyperää kirjoitti:
Ehkä peruskoulu olisi sinustakin tehnyt enemmän omilla aivoilla ajattelevan ihmisen, ei mitään asennevammaista vanhaa huuhkajaa, joka tuijottaa taakse kun eteenpäin pitäisi katsoa ja mennä! Mutta kukin lahjoillaan ja älyllään!
Jotenkin niin lapsellinen, asenteellinen tuo toteamuksesi, että kun Suomesssa koulua uudistettiin niin eikös teidän katseenne kääntyneet itään: mistä sieltä löytyisi Suomen mallia lähinnä oleva systeemi?? Ruotsista meillä muistaakseni mallia otettiin ja se on lännessä!Peruskoulu otettiin kyllä käyttöön SUORAAN JA muuttamattomana ITÄ-SAKSASTA.
Täällä ihailtiin Itä-Saksan TEHOKASTA JA TASA-ARVOISTA koulujärjestelmää ja se lainattiin sieltä SUORAAN tänne, mitään muuttamatta ja mitään siihen lisäämättä. - ihanhyväsysteemi
muuttamattomana kirjoitti:
Peruskoulu otettiin kyllä käyttöön SUORAAN JA muuttamattomana ITÄ-SAKSASTA.
Täällä ihailtiin Itä-Saksan TEHOKASTA JA TASA-ARVOISTA koulujärjestelmää ja se lainattiin sieltä SUORAAN tänne, mitään muuttamatta ja mitään siihen lisäämättä.Jos noin oikeasti on niin hyvä me, sillä on ollut hyvä koulutusjärjestelmä/systeemi.
- "oppari" oli parempi
typeräätyperää kirjoitti:
Ehkä peruskoulu olisi sinustakin tehnyt enemmän omilla aivoilla ajattelevan ihmisen, ei mitään asennevammaista vanhaa huuhkajaa, joka tuijottaa taakse kun eteenpäin pitäisi katsoa ja mennä! Mutta kukin lahjoillaan ja älyllään!
Jotenkin niin lapsellinen, asenteellinen tuo toteamuksesi, että kun Suomesssa koulua uudistettiin niin eikös teidän katseenne kääntyneet itään: mistä sieltä löytyisi Suomen mallia lähinnä oleva systeemi?? Ruotsista meillä muistaakseni mallia otettiin ja se on lännessä!Tietenkään en tyytynyt opiskelu-urallani pelkkään keskikouluun. Siitä jatkettiin lukioon ja ylioppilaskeväänä tuli koulusta jopa stipendi mukaan. Ja yliopistosta on kaksi tutkintoa, sekä vähän muuta "sälää" siihen päälle.
- keskivertolaiskalle
ihanhyväsysteemi kirjoitti:
Jos noin oikeasti on niin hyvä me, sillä on ollut hyvä koulutusjärjestelmä/systeemi.
Onhan se hyvä koulujärjestelmä keskivertolaiskalle.
Kaikki opetus tähtää siihen, että keskivertolaiskojen mukaan tehdään opetussuunnitelmat.
Fiksuimmatkaan oppilaat eivät saa tuossa järjestelmässä oppia yhtään enempää, mitä keskivertolaiskat pystyvät omaksumaan.
Peruskoulu on tasapäistävä järjestelmä, joka tappaa niin luovuuden, kuin viisaudenkin kehittämisen.
Onhan se kaltaisellesi tyhmälle ihanhyväsysteemi, kun sinua viisaammat eivät saa sinua enempää opetusta. (Eipähän pääse eliitiksi). - Kaltaisenityhmälaiska
keskivertolaiskalle kirjoitti:
Onhan se hyvä koulujärjestelmä keskivertolaiskalle.
Kaikki opetus tähtää siihen, että keskivertolaiskojen mukaan tehdään opetussuunnitelmat.
Fiksuimmatkaan oppilaat eivät saa tuossa järjestelmässä oppia yhtään enempää, mitä keskivertolaiskat pystyvät omaksumaan.
Peruskoulu on tasapäistävä järjestelmä, joka tappaa niin luovuuden, kuin viisaudenkin kehittämisen.
Onhan se kaltaisellesi tyhmälle ihanhyväsysteemi, kun sinua viisaammat eivät saa sinua enempää opetusta. (Eipähän pääse eliitiksi).Mitään yleistä pohjakoulujärjestelmää ei tehdä sen laiskimman/tyhmimmän tai ahkerimman/älykkäimmän mukaan missään maailman kolkassa, varsinkin kun se on ilmainen ja kaikille sama!! TIEDÄTKÖ SAATANAN VIISAS KANSAKUNNAN KYNTTILÄ, TUO ON SILLE TYHMIMMÄLLEKKIN PÄIVÄNSELVÄÄ! Vain joillekkin todella tyhmille snobeille se pitää rautalangasta vääntää, eikä sittenkään ole varmaa meneekö jakeluun, niin umpiluuta pää tuntuu olevan! Jos eliitti on niin pirun omahyväistä ja tyhmää kuin sinä kirjoitit niin, Luoja armahda meitä!
- Opettaja peruskoulusta
Kaltaisenityhmälaiska kirjoitti:
Mitään yleistä pohjakoulujärjestelmää ei tehdä sen laiskimman/tyhmimmän tai ahkerimman/älykkäimmän mukaan missään maailman kolkassa, varsinkin kun se on ilmainen ja kaikille sama!! TIEDÄTKÖ SAATANAN VIISAS KANSAKUNNAN KYNTTILÄ, TUO ON SILLE TYHMIMMÄLLEKKIN PÄIVÄNSELVÄÄ! Vain joillekkin todella tyhmille snobeille se pitää rautalangasta vääntää, eikä sittenkään ole varmaa meneekö jakeluun, niin umpiluuta pää tuntuu olevan! Jos eliitti on niin pirun omahyväistä ja tyhmää kuin sinä kirjoitit niin, Luoja armahda meitä!
Älä tule tänne huutamaan luulojesi perusteella.
Montako opetussunnitelmaa sinä olet laatinut?
Fiksuimmatkaan oppilaat eivät saa tässä peruskoulujärjestelmässä oppia yhtään enempää, mitä keskivertolaiskat pystyvät omaksumaan.
Peruskoulu on tasapäistävä järjestelmä, joka tappaa niin luovuuden, kuin viisaudenkin kehittämisen. - eivoioppiaei
Opettaja peruskoulusta kirjoitti:
Älä tule tänne huutamaan luulojesi perusteella.
Montako opetussunnitelmaa sinä olet laatinut?
Fiksuimmatkaan oppilaat eivät saa tässä peruskoulujärjestelmässä oppia yhtään enempää, mitä keskivertolaiskat pystyvät omaksumaan.
Peruskoulu on tasapäistävä järjestelmä, joka tappaa niin luovuuden, kuin viisaudenkin kehittämisen.Ole mistä koulusta haluat ja opettaja tai ei, fiksut voivat oppia ihan niin paljon kuin opetetaan, ohjataan oppimaan, missään, ei misään ei oppivelvollisuuslaissa, ei peruskoulua säätelevissä asetuksissa tai opetussuunitelmista määräävissä laeissa/asetuksissa määrätä, että fiksut oppilaat eivät saa oppia enempää luin mitä opetusuunnitelma edellyttää!
Sinulta se luovuus on hukkunut jonkun muistion mutkaan ja viisautta, ymmärrystä vuodetkaan eivät ole antaneet, ikävä kyllä, mutta se ei ole peruskoulun tai heikompilahjaisten lasten eikä minunkaan vikani tai syyni! Katso peiliin, mitä näkyy? - Opettaja peruskoulusta
eivoioppiaei kirjoitti:
Ole mistä koulusta haluat ja opettaja tai ei, fiksut voivat oppia ihan niin paljon kuin opetetaan, ohjataan oppimaan, missään, ei misään ei oppivelvollisuuslaissa, ei peruskoulua säätelevissä asetuksissa tai opetussuunitelmista määräävissä laeissa/asetuksissa määrätä, että fiksut oppilaat eivät saa oppia enempää luin mitä opetusuunnitelma edellyttää!
Sinulta se luovuus on hukkunut jonkun muistion mutkaan ja viisautta, ymmärrystä vuodetkaan eivät ole antaneet, ikävä kyllä, mutta se ei ole peruskoulun tai heikompilahjaisten lasten eikä minunkaan vikani tai syyni! Katso peiliin, mitä näkyy?Kyllähän fiksu voi oppia, jos hän osaa hakea oppinsa peruskoulun ulkopuolisesta opetuksesta.
Koululaitoksessa edetään sen keskivero-oppilaan tason mukaan, eikä opetussuunnitelmasta saa poiketa erityisen lahjakkaidenkaan oppilaiden kohdalla.
Kyllä he joutuvat turhautuneena seuraamaan keskivertolaiskureiden oppimisvauhtia.
Näin sosialidemokraattinen Itä-Saksasta lainattu koulujärjestelmä toimii.
VALITETTAVASTI! - varma.kosto
Der Lehrer kirjoitti:
Summa, summarum: Jos ette kerran tiedä jatkuvan ja yhä pienipiirteisemmän päsmäröinnin vaikutusta yksilöön, niin poistukaa takavasemmalle ja pitäkää huulenne yhdessä!Kirjoittaja tuntee itsensä muita ylemmäksi ja viisaammaksi! Todellisuudessa hänen mielensä on kaksijakoinen! Toisaalta päällepäin olemukseltaan luotettavan tuntuinen, mutta sisäisesti hän on Hitlerin tyyppinen salakavala. Valmis toisin ajattelijoiden ligvitointiin!
- Selvä psykopaatin kirjoi
varma.kosto kirjoitti:
Kirjoittaja tuntee itsensä muita ylemmäksi ja viisaammaksi! Todellisuudessa hänen mielensä on kaksijakoinen! Toisaalta päällepäin olemukseltaan luotettavan tuntuinen, mutta sisäisesti hän on Hitlerin tyyppinen salakavala. Valmis toisin ajattelijoiden ligvitointiin!
Selvä psykopaatin kirjoitus!
- ......-
muuttamattomana kirjoitti:
Peruskoulu otettiin kyllä käyttöön SUORAAN JA muuttamattomana ITÄ-SAKSASTA.
Täällä ihailtiin Itä-Saksan TEHOKASTA JA TASA-ARVOISTA koulujärjestelmää ja se lainattiin sieltä SUORAAN tänne, mitään muuttamatta ja mitään siihen lisäämättä.peruskoulumalli tuli Suomeen Yhdysvalloista Englannin kautta.
"kirja tarkastelee hyvin kriittisesti sitä "kasvatusopillista poliittista joukkoliikettä", joka Yhdysvalloista käsin valloitti länsimaisten hyvinvointivaltioiden koululaitokset 1960- ja 1970-luvuilla ja joka "halveksi objektiivista ja eksaktia tietoa ja perusti koululaitoksen utopioiden varaan". Perustana on vaikuttavaan asemaan noussut tasa-arvon rousseaulainen tulkinta, joka "arvioi ihmisten syntyvän psyykkisiltä ominaisuuksiltaan samanlaisina ja kaikkien psyykkisten erojen johtuvan yhteiskunnallisista seikoista, erityisesti syrjinnästä"
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8258269/38531245 - jo pitkään
......- kirjoitti:
peruskoulumalli tuli Suomeen Yhdysvalloista Englannin kautta.
"kirja tarkastelee hyvin kriittisesti sitä "kasvatusopillista poliittista joukkoliikettä", joka Yhdysvalloista käsin valloitti länsimaisten hyvinvointivaltioiden koululaitokset 1960- ja 1970-luvuilla ja joka "halveksi objektiivista ja eksaktia tietoa ja perusti koululaitoksen utopioiden varaan". Perustana on vaikuttavaan asemaan noussut tasa-arvon rousseaulainen tulkinta, joka "arvioi ihmisten syntyvän psyykkisiltä ominaisuuksiltaan samanlaisina ja kaikkien psyykkisten erojen johtuvan yhteiskunnallisista seikoista, erityisesti syrjinnästä"
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8258269/38531245sitä se on kun ei iltalehteä ja seiskaa kummempia lueta.
- tulee kuitenkin
......- kirjoitti:
peruskoulumalli tuli Suomeen Yhdysvalloista Englannin kautta.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8258269/38531245sinä, että peruskoulun jälkeen USA:ssa koulu alkaa oikeasti maksamaan, varattomien vanhempien jälkikasvu ei juurikaan pääse jatkamaan opiskeluja.
- L Vattulainen
haukkua demareita eihän sellaista puoluetta enää ole olemassakaan jollaiseksi se perustettiin alunperin. Mikä lienee "kaulusköyhälistön" asioden ajaja tätä nykyä, joka sijoittuu noitten päätöstensä perusteella, joita eduskunnassa ajaa tuonne kokoomuksen ja keskustan välimaille. Alunperinhän sosiaalidemokratia aate perustettiin ajamaan heikompiosaisten etuja, ainakin minun käsitykseni mukaan, mutta nythän tämä on sellainen puolue joka puree rumasti heikommassa osassa olevien äänestäjiensä kättä. En yhtään ihmettele jos tulee vaaleissa tupiin, jos on sama antaako äänensä kokoomukselle vai demareille.
- Der Lehrer
Miten voit tietää, ettei sääliäni kukaan kaipaa, ellet ole demari?
- Tuhokokoomus
Der Lehrer kirjoitti:
Summa, summarum: Jos ette kerran tiedä jatkuvan ja yhä pienipiirteisemmän päsmäröinnin vaikutusta yksilöön, niin poistukaa takavasemmalle ja pitäkää huulenne yhdessä!Ja yhtäkään heistä ei voi pitää keskivertoa viisaampana !
- mitä kuka häh
Tuhokokoomus kirjoitti:
Ja yhtäkään heistä ei voi pitää keskivertoa viisaampana !
No mistähän johtuu että Oikeusministeriön tutkimuksen mukaan Sdp:n ja Persujen kannattajat äänestävät kaikkein eniten luulojen perustalta.
- Finis finlandiae 2009
Valtion tuloverokertymä pienenee viimevuotisesta miljardilla, arvonlisäverokertymä miljardilla ja yritysten maksamat verot puolellatoista. Samalla hallitus haluaa ottaa 40-60 miljardia lisävelkaa seuraavan 4 vuoden aikana. Suomella on nykyisin noin 50 miljardia euroa velkaa.
Entisen velan päälle otettuna se tarkoittaa sitä, että vuonna 2013 maksamme, ja joka vuosi siitä eteenpäin, viisi miljardia euroa PELKKIÄ lainan korkoja.
MITTAKAAVAN VUOKSI:
-Jos maksuun lankeava korko kerättäisiin tuloveroina, jokainen veronmaksaja joutuisi maksamaan nykyisen verotaakan lisäksi KOLMANNEKSEN lisää
-Jos valtiontaloudessa säästettäisiin tuo summa niin pitäisi lopettaa puolustusvoimat, sisäasiainministeriö ja ulkoministeriö
-Jos kaikkia suomalaisia, jotka tienaavat yli neljäkymmentätuhatta euroa verotettaisiin 100% veroasteella, saataisiin tämä korko katetuksi
-jos arvonlisävero korotettaisiin kolmeenkymmeneen prosenttiin, selviäisimme kuluttamalla koroista
Ruohonjuuritason palkkatöistä ansionsa saavat kokoomuslaiset ovat uskonlahkon jäseniin verrattavissa olevia täysin sokeita ja kuuroja raasuja. Heidän hihhulointiaan käytetään armotta hyväksi ja heille nauretaan Kokoomuseliitin kokouksissa.
Katainen tulee jäämään historiaan valtiovarainministerinä, joka tuhosi Suomen kansantalouden kivijalkaa myöten.- kokoomussitätätä
Kyllä te demaritkin osaatte sen velan oton ja köyhän kyykytyksen, puritte omianne luuhun asti olessanne hallitusvastuussa. Siinä lähti pankkituen nimellä nonen yrityksen omaisuus ja monen yksityisen takausvastuu realisoitui. En perkele kovin hehkuttaisi, yksinhuoltajavähennys verotuksessa lähti kuin tellkä häkistä, työeläkkeistä vietiin osa, eläkeindeksiä leikattiin ja niin edelleen!!!
Lapsilisiä ei ole korotettu kuin viime vuosituhannella, työläisiä on työsopimuslain vastaisissa työsuhteissa pilvin pimein ja täällä entistä kyykyttäjä kumppania moititaan! Perkele, syökää hattu kiveltä, mutta älkää halkaisko hampaitanne! Demarien pitää muistaa ketkä heille valtakirjan eduskuntaan ovat antaneet, toimia oikeudenmukaisen, suomalaisen tavan mukaan! Muuten olette historiaa! - Männikkö rytisöö
kokoomussitätätä kirjoitti:
Kyllä te demaritkin osaatte sen velan oton ja köyhän kyykytyksen, puritte omianne luuhun asti olessanne hallitusvastuussa. Siinä lähti pankkituen nimellä nonen yrityksen omaisuus ja monen yksityisen takausvastuu realisoitui. En perkele kovin hehkuttaisi, yksinhuoltajavähennys verotuksessa lähti kuin tellkä häkistä, työeläkkeistä vietiin osa, eläkeindeksiä leikattiin ja niin edelleen!!!
Lapsilisiä ei ole korotettu kuin viime vuosituhannella, työläisiä on työsopimuslain vastaisissa työsuhteissa pilvin pimein ja täällä entistä kyykyttäjä kumppania moititaan! Perkele, syökää hattu kiveltä, mutta älkää halkaisko hampaitanne! Demarien pitää muistaa ketkä heille valtakirjan eduskuntaan ovat antaneet, toimia oikeudenmukaisen, suomalaisen tavan mukaan! Muuten olette historiaa!Niin... Kokoomus ei siis voi tehdä mitään väärää koska sadan tai kymmenen vuoden päähän kun historiaa valikoiden katsellaan niin ennenkin on tehty huonoja päätöksiä...
SEKÖ ON KOKOOMUKSEN TALOUSPOLITIIKAN AINOA PUOLUSTUS???
Tajuatko ollenkaan sitä mittakaavaa millä nyt ollaan menossa metsikköön?
Ihan "off topic". Mikä on tämä teidän kokoomuslaisten vimma toivottaa eri mieltä olevat suomalaiset milloin mihinkin ilmansuuntaan samalla kun hallituspuolueena olette juuri nyt vastuussa pakolaismäärän kasvusta? Aiotteko kenties vaihtaa kansan jos se ei ymmärrä suurta nerokkuuttanne? - suomalaisten työpaikat
Männikkö rytisöö kirjoitti:
Niin... Kokoomus ei siis voi tehdä mitään väärää koska sadan tai kymmenen vuoden päähän kun historiaa valikoiden katsellaan niin ennenkin on tehty huonoja päätöksiä...
Ihan "off topic". Mikä on tämä teidän kokoomuslaisten vimma toivottaa eri mieltä olevat suomalaiset milloin mihinkin ilmansuuntaan samalla kun hallituspuolueena olette juuri nyt vastuussa pakolaismäärän kasvusta? Aiotteko kenties vaihtaa kansan jos se ei ymmärrä suurta nerokkuuttanne?Esitä vaihtoehto, jolla voitaisiin säilyttää suomalaisten työpaikat nyt, kun firmoilla ei ole lähes lainkaan tulorahoitusta.
Valtio joutuu takaamaan niille lainoja tai jopa lainaamaan Finveran kautta työllisyyden ylläpitämiseen palkkarahoja firmoille.
Älä marise, vaan kerro, miten muuten työpaikat voidaan pitää yllä tässä lamatilanteessa? - luetarkasti
Männikkö rytisöö kirjoitti:
Niin... Kokoomus ei siis voi tehdä mitään väärää koska sadan tai kymmenen vuoden päähän kun historiaa valikoiden katsellaan niin ennenkin on tehty huonoja päätöksiä...
Ihan "off topic". Mikä on tämä teidän kokoomuslaisten vimma toivottaa eri mieltä olevat suomalaiset milloin mihinkin ilmansuuntaan samalla kun hallituspuolueena olette juuri nyt vastuussa pakolaismäärän kasvusta? Aiotteko kenties vaihtaa kansan jos se ei ymmärrä suurta nerokkuuttanne?..vaan haukun demareita! Perkele te saakelin verenimijät todella olette pitäneet hyväosaisten puolta! Aivan samalla tavalla kuin kokoomus nyt, se oli sinipuna hallituksen aikaan pirun hyvässä opissa, nekään eivät olisi paremmin osanneet köyhää kupata kuin mitä te teitte!
Perusturvan korotus on sidottu ansiosidonnaisen työttömyysturvan korotukseen, MIKSI?? Miksi niiden ihmisten joilla ei ole mitään työhistoriaa, jotka joutuvat tulemaan toimeen sillä perusturvalla eivät saa mitään parannusta toimeentuloonsa?? Se ei ole ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta pois! Työehtosopimukset eivät koske enää kaikkia työntekijöitä vaan vain kokoaikaisia vakituisia työntekijöitä!
Perkale, suuri osa työntekijöistä on siitä ulkona ja silti niitä hyväosaisia duunreita hyysätään! He ovat vähemmistönä, milloin siellä aletaan laskemaan muutakin kuin se mitä omassa pusissa on!!??? - Männikkö rytisöö
luetarkasti kirjoitti:
..vaan haukun demareita! Perkele te saakelin verenimijät todella olette pitäneet hyväosaisten puolta! Aivan samalla tavalla kuin kokoomus nyt, se oli sinipuna hallituksen aikaan pirun hyvässä opissa, nekään eivät olisi paremmin osanneet köyhää kupata kuin mitä te teitte!
Perusturvan korotus on sidottu ansiosidonnaisen työttömyysturvan korotukseen, MIKSI?? Miksi niiden ihmisten joilla ei ole mitään työhistoriaa, jotka joutuvat tulemaan toimeen sillä perusturvalla eivät saa mitään parannusta toimeentuloonsa?? Se ei ole ansiosidonnaisesta työttömyysturvasta pois! Työehtosopimukset eivät koske enää kaikkia työntekijöitä vaan vain kokoaikaisia vakituisia työntekijöitä!
Perkale, suuri osa työntekijöistä on siitä ulkona ja silti niitä hyväosaisia duunreita hyysätään! He ovat vähemmistönä, milloin siellä aletaan laskemaan muutakin kuin se mitä omassa pusissa on!!???Voit olla huoletta. Kohta on vain 10% kansasta, jota on syytä kadehtia. Sen lisäksi kannattaisi käydä vaikka www.eduskunta.fi ja tarkastaa kuka täällä asioita päättää jos on 70-luku jäänyt aivoissa luuppiin...
Maassa, jossa muutama tyyppi repii päälle 18 miljoonan euron käytännössä verovapaita vuosiansioita osinkotuloina, vaahdontasi "hyväosaisten duunareiden hyysäyksestä" kuulostaa pelkästään masentavaakin masentavammalta typeryydeltä.
Nokialta "hyysätään seuraavaksi" 700 hyväosaista duunaria pihalle alkukevään aikana "hyysättyjen" kymmenien tuhansien seuraksi. Loput pääsevät Nokian tilauksesta säädetyn "valvontahyysäyksen" piiriin. Provisiopalkalla "hyysätyt" duunarit tipahtivat kaulaansa myöten pissaan jo joulukuussa.
Euroopan kalleinta ruokaa "hyysättynä hyväosaisena duunarina", Euroopan huonoimman irtisanomissuojan piirissä ja alhaisella ostovoimalla TOISTAISEKSI mussutellen
Männikkö rytisöö - varma.kosto
luetarkasti kirjoitti:
..vaan haukun demareita! Perkele te saakelin verenimijät todella olette pitäneet hyväosaisten puolta! Aivan samalla tavalla kuin kokoomus nyt, se oli sinipuna hallituksen aikaan pirun hyvässä opissa, nekään eivät olisi paremmin osanneet köyhää kupata kuin mitä te teitte!
Perkale, suuri osa työntekijöistä on siitä ulkona ja silti niitä hyväosaisia duunreita hyysätään! He ovat vähemmistönä, milloin siellä aletaan laskemaan muutakin kuin se mitä omassa pusissa on!!???lojumisesta! Vastaukseni on: Kylmä EI! Mene sinä vaikka siivoamaan,niin tiedät miten rahaa hankitaan. Mutta ethän sinä loinen osaa muuta, kuin vaatia, että joku sinut elättää! Olen kunnon duunarina sitä mieltä, että ilmaista rahaa ei ole!
Joten jotain sinun paskiaisen tulisi vastikkeeksi tehdä eikä vaan loisia! Mitä nykyhallitus voi sille, että demareitten kouluttamat vässykät eivät saa nykyisellään suomalaisia tuotteita myydyksi? Ei nykyhallitus ole vielä pystynyt vaikuttamnaan juuri millään tavalla esim. koulutuspolitiikkaan.
Lukukausimaksuistakin tuli hirveä älämölöö. Eli jos edes hallitus ei pysty vaikuttamaan tällaisiin asioihon, sehän tarkoittaa sitä, että porvarihallituksella ei ole valtaa. Valta on jollain muulla? ...ja eikö tappiosta vastaa aina se, jolla on valtaa?
Tosta velasta muuten ollen. Tiesitkö muuten, että maailmassa on enemmän velkaa kuin käytössä olevaa rahaa. Suomi on 1 maailman vähiten velkaantuneita. maita Jos tämä velka maksettaisiin takaisin, tarkoittaisi se sitä, että maailmasta loppuisi fyffe. Pähkäilepä sitä.
'
- demarit särkevät
herkät soittimet. Heitä tolloja viisaampia ei sallita.
Yliopistot ovat jo pahassa pulassa demareiden oikkujen vuoksi.
Siellä ei suvaita viisautta, vaan se tukahdutetaan.
Minä tiedän, mistä kirjoitan.
Demrius on yhteiskunnan syöpä, joka tuhoaa hitaasti, mutta varmasti.
Siksipä olisikin kiire saada demarit pois kaikenlaisesta päätöksenteosta, vain 10 prosentin maksimiedustus demareille, olkoonpa sitten kysymyksessä mikä asia tahansa.
Siihen se tulevaisuudessa meneekin.- myös yhteiskunnan
Sinä kirjoitat totta ja oikeaa asiaa. Demarit
pitää saada - hitaasti, mutta varmasti - pois vallasta ja päätöksenteosta - niin paljon harmia ja haittaa he ovat valtiollisella tasolla vuosikymmnenien mittaan aiheuttaneet.
Viimeiset lähes 30 vuotta ovat menneet lisäksi oikein "presidentillisessä suojeluksessa".
Eiköhän siihenkin kohtaan saada pikapuoliin muutos.....
Demarit on ällöttäviä, demarit on kuvottavia, aina ajatelemassa vain itseään - ja samaan aikaan käsi syvällä veronmaksajan taskussa viemässä viimeisiäkin lantteja.
Nyt ne ovat tietysti jo pois tolaltaan, kun eivät pääse hallitukseen, mutta tämä on vasta alkusoittoa - a short introduction - itse asiaan.
Näytetään demareille paikkansa: se ainakaan ole soittamassa ensiviulua valtion rahoilla ja resursseilla. Tämä tarkoitgtaa käytännössä, että demareilla EI ole maan hallitukseen lähivuosina
yhtään mitään asiaa. Huutakoot ja meuhkatkoot opposition riveissä sen minkä ehtivät. Näin on näreet. Demareista ja demarihaitoista on tämä kansa nyt saanut tarpeekseen. - myös yhteiskunnan
pitää saada - hitaasti, mutta varmasti - pois vallasta ja päätöksenteosta - niin paljon harmia ja haittaa he ovat valtiollisella tasolla vuosikymmnenien mittaan aiheuttaneet.
Viimeiset lähes 30 vuotta ovat menneet lisäksi oikein "presidentillisessä suojeluksessa".
Demarit on ällöttäviä, demarit on kuvottavia, aina ajatelemassa vain itseään - ja samaan aikaan käsi syvällä veronmaksajan taskussa viemässä viimeisiäkin lantteja.
Nyt ne ovat tietysti jo pois tolaltaan, kun eivät pääse hallitukseen, mutta tämä on vasta alkusoittoa - a short introduction - itse asiaan.
Näytetään demareille paikkansa: se ainakaan ole soittamassa ensiviulua valtion rahoilla ja resursseilla. Tämä tarkoitgtaa käytännössä, että demareilla EI ole maan hallitukseen lähivuosina
yhtään mitään asiaa. Huutakoot ja meuhkatkoot opposition riveissä sen minkä ehtivät. Näin on näreet. Demareista ja demarihaitoista on tämä kansa nyt saanut tarpeekseen. - Liehuri
Mielsestäni on aivan hyvä, kun viitsit uhrata edustavuuttasi ja toit julki meille kaikille luettavaksi että, "Demrius on yhteiskunnan syöpä...". Ja toiseksi, " siellä ei suvaita viisautta". Ikävää, mutta liian totta.
Kokemustiedon mukaan heidän - soittimensa kielet on rautalankaa ja virittimet piikkilankaa -. - Yleislakko- uhkailu ei o
myös yhteiskunnan kirjoitti:
yhtään mitään asiaa. Huutakoot ja meuhkatkoot opposition riveissä sen minkä ehtivät. Näin on näreet. Demareista ja demarihaitoista on tämä kansa nyt saanut tarpeekseen.
- Olavi Oriatsalo
Ympäristöhallinnossa näitä mädätyksiä on erityisen paljon toteuttamassa poliittisia intohimojaan kansantalousesta sen enempää kuin kenenkään muunkaan taloudesta välittämättä.
http://blogit.yle.fi/mot/suomen-ymparistokeskus-mutu?page=2 - tasapäädemarit
Der lehrer (opettaja) on kyllä mielipiteissään varman päällä ja oikeassa pitkän kokemuksensa ja näkemyksensä vuoksi.
Demarit ovat pitkässä juoksussa pilanneet tämän maan rapakuntoon yleisessä ja yhteisessä tasapäistämispoliitkassaan.
Oppivelvollisuuskoulutuksessakaan ei pystytä millään tavalla huomioimaan ns. lahjakkaita lapsia, vaan luokan huonoimman ja heikoimman ehdoilla mennään vuodesta toiseen.
Ilmankos syntyy sitten sekoiluja ja levottomutta luokissa,kun osa on jo oppinut, osa vasta oppii ja osa omjo pudonnut kyydistä. Joku saattoi jäädä asemaallekin siinä tohinassa. Mutta tämä on sitä demarien ddr:läistä toiveunta. Me vaan jatkamme, vaikka DDR kaatui valtiona jo 20 vuotta sitten.- päätäynnätyhjää
Varmoja mielipiteitä voi olla, mutta se ei tarkoita, että olisi oppinut jotakin, todella nähnyt ja huomannut. Nykyisessä peruskoulussakin on oppilaita jotka oppivat muakutetun opetussuunnitelman mukaan, aivan niin kuin vanhaan hyvään keskikouluaikaankin. Oppiarvot eivät ihmisen viisautta ymmärrystä lisää, sydämen sivistystä anna, ikävä kyllä.
Demarit, KOKOOMUS, KESKUSTA, VIHREÄT, ruotasalainen kansanpuolue, KAIKKI ovat olleet pilaamassa tätä Suomea rapakuntoon! Oppivelvollisuuskoulussakin pystytään huomioimaan niin lahjakkaakin kuin heikompilahjaisetkin oppilaat jos halua ja harrastusta riittää tehdä sitä vaativaa kasvattajan työtä, helppoa se ei ole.
Sekoiluja kouluissa ja työpaikoilla yleensä syntyy kun ongelmia peitellään ne eivät saa näkyä, ihmiset koetaan huonoiksi, kelpaamattomiksi, ei asioita tai sairautta, asioita jotka voidaan korjata ja muuttaa. Alkoholisoituneen perheen lapsi erottuu joukosta kuin varis punatulkuista tai mielenterveysongelmaisen lapsi, saavatko lapset apua, tulevatko he kuulluiksi, nähdyiksi muuten kuin syrjittyinä ja kiusattuina?? Käsi sydämelle, kanasakunnan kynttilät: näin on jos rehellisiä ollaan ja tämä päti siinä vanhassa hyvässä systeemissäkin!
- oman puolueensa
Demareita ei kannata sääliä,koska sääli on sairautta ja toisaalta tauti on itse aiheutettu.
Demarit ovat pilanneet Suomen, sen me tiedämme. Antaa heidän nyt kaikessa rauhassa pilata oma seniorijäsenten miehittämä puolueensa.
Heillähän jäsenten keski-ikä on reippaasti yli 60 vuotta, olisiko parin vuoden päästä jo 65 vuotta. Puolueella on takanaan suuri menneisyys, mutta tulevaisuudesta ei ole niinkään varmuutta.- eiyksindemarit
Demereita sen enempää kuin muitakaan Suomen puolueita ei pidä sääliä ja ihan selvä sukupolven vaihdos on menossa puolueissa, kaikissa ei vain demareissa.
Kyllä niitä reippaasti ylikeski-iän olevia jäseniä on joka puolueesa ja joka lähtöön. Tulevaisuudesta emme tiedä minkään puolueen osalta, vielä. Ken elää se näkee! - jäänyt puolue
eiyksindemarit kirjoitti:
Demereita sen enempää kuin muitakaan Suomen puolueita ei pidä sääliä ja ihan selvä sukupolven vaihdos on menossa puolueissa, kaikissa ei vain demareissa.
Kyllä niitä reippaasti ylikeski-iän olevia jäseniä on joka puolueesa ja joka lähtöön. Tulevaisuudesta emme tiedä minkään puolueen osalta, vielä. Ken elää se näkee!Kyllä minusta se, että puolueen jäsenten keski-ikä on kunnolla yli 60 vuotta kertoo aika heikon ja kelvottoman viestin kyseisen puolueen tilasta: nuoriso ei puolueeseen tule ja tulevaisututa ei ole. Ja näin on asiat nimenomaan demareilla.
Jäseninä sinnittelevät ne jo kauan sitten työuransa päättäneet puolueen eläkeläiset,jotka vielä jossain kaukaisissa kuvitelmissa ovat tekevinään sitä kuuluisaa vallankumousta ja odottavat demarien tuovan heille elämän eväät.
Eivät ymmärrä ja jaksa uudistua sen vertaa,
että käsittäisivät demareilla olleen suuren menneisyyden, mutta olemattoman pienen tulevaisuuden. Käyvät vielä vanhasta muistista puolueosaston kokouksissa, tilaavat punikkilehteä ja äänestävät sitä ainoaa ja oikeaa demaria,joka ensimmäisen kerran valittiin 20 tai 30 vuotta tehtäväänsä. Miltä voi tulevaisuus tällaisen puolueen osalta näyttää?
Aika surkealta, selvähän se. - eiyksindemaritole
jäänyt puolue kirjoitti:
Kyllä minusta se, että puolueen jäsenten keski-ikä on kunnolla yli 60 vuotta kertoo aika heikon ja kelvottoman viestin kyseisen puolueen tilasta: nuoriso ei puolueeseen tule ja tulevaisututa ei ole. Ja näin on asiat nimenomaan demareilla.
Jäseninä sinnittelevät ne jo kauan sitten työuransa päättäneet puolueen eläkeläiset,jotka vielä jossain kaukaisissa kuvitelmissa ovat tekevinään sitä kuuluisaa vallankumousta ja odottavat demarien tuovan heille elämän eväät.
että käsittäisivät demareilla olleen suuren menneisyyden, mutta olemattoman pienen tulevaisuuden. Käyvät vielä vanhasta muistista puolueosaston kokouksissa, tilaavat punikkilehteä ja äänestävät sitä ainoaa ja oikeaa demaria,joka ensimmäisen kerran valittiin 20 tai 30 vuotta tehtäväänsä. Miltä voi tulevaisuus tällaisen puolueen osalta näyttää?
Aika surkealta, selvähän se.Kyllä näitä nestoreita on koka puolueessa ja aika uudistuskyvyttömiä olemme täällä Suomessa koska kaikki teolliset työpaikat ovat lähdössä, vaikka on oikeistolainen enemnistöhallitus!
En pidä mitenkään pahana jos ihmiset ovat vielä senioreinakin aktiivisesti yhteiskuntapolitiikassa mukana, heillä on kokemusta ja sen mukanaan tuomaa viisautta ja yhteyksiä joita nuoremmilta puuttuu.
Aika surkealta meidän kaikkien suomalaisten elämä näyttää jos emme saa työpaikkoja pidettyä täällä vaan menetämme ne. Minä kunnioitan jokaisen ihmisen vilpitöntä vakaumusta oli puoluekanta tai elämänkatsomus mikä hyvänsä. - rahat pois
eiyksindemaritole kirjoitti:
Kyllä näitä nestoreita on koka puolueessa ja aika uudistuskyvyttömiä olemme täällä Suomessa koska kaikki teolliset työpaikat ovat lähdössä, vaikka on oikeistolainen enemnistöhallitus!
En pidä mitenkään pahana jos ihmiset ovat vielä senioreinakin aktiivisesti yhteiskuntapolitiikassa mukana, heillä on kokemusta ja sen mukanaan tuomaa viisautta ja yhteyksiä joita nuoremmilta puuttuu.
Aika surkealta meidän kaikkien suomalaisten elämä näyttää jos emme saa työpaikkoja pidettyä täällä vaan menetämme ne. Minä kunnioitan jokaisen ihmisen vilpitöntä vakaumusta oli puoluekanta tai elämänkatsomus mikä hyvänsä.antakaa ne koko kansan kukkaroon.kaikki varastaa ja valehtelee.
- Der Lehrer
jäänyt puolue kirjoitti:
Kyllä minusta se, että puolueen jäsenten keski-ikä on kunnolla yli 60 vuotta kertoo aika heikon ja kelvottoman viestin kyseisen puolueen tilasta: nuoriso ei puolueeseen tule ja tulevaisututa ei ole. Ja näin on asiat nimenomaan demareilla.
Aika surkealta, selvähän se.Nyt tuo Demarien uudistumiskyvyttömyys näkyy myös kannatuksessa erittäin selvästi.
Parempaa ei toki ole tulossa jos Perussuomalaiset täyttävät jälkeen jääneen poliittisen tyhjiön.
Milloinkahan täällä herätään "kasakan nauruun" ja nähdään peruskoulun yksilöä rappeuttava vaikutus?
- saaneet aikaiseksi
entistä hullumpaa kähmintää ja sekoilua. Aika turha itkeä että demarit sitä ja demarit tätä.
- sdp = mafia
sdp ja sak suomen virallinen mafia, ei mitään tekemistä demokratialla näillä
- ominaisuuksistaan ;)
sdp = mafia kirjoitti:
sdp ja sak suomen virallinen mafia, ei mitään tekemistä demokratialla näillä
Porvareilla vain demokratia on hyvin hyvin pienen ja vauraan sisäpiirin omassa käytössä. Ulkopuolisethan ovat heille vain sitä "karjaa" jolla laskut maksatetaan ;)
- sdp = ei demokratiaa
ominaisuuksistaan ;) kirjoitti:
Porvareilla vain demokratia on hyvin hyvin pienen ja vauraan sisäpiirin omassa käytössä. Ulkopuolisethan ovat heille vain sitä "karjaa" jolla laskut maksatetaan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=N8rumMBXsN4
heh, se demokratia ei kuulu sdp/sak akselille ;) - Raimo Sailaksen eväillä
ominaisuuksistaan ;) kirjoitti:
Hoitomaksun poisti Arja Alho ja Terveyskeskusmaksujen nosto ja varallisuusveron poiston päätti Paavo Lipponen. Varallisusveron poitohan oli kytketty työnantajan puolelta TUPOON ! Se ei taatusti olisi kulunut palkkaneuvotteluihin, mutta vesipäätä vedettiin huulesta joka helavatin mutkassa.
kuka poisti rikkailta varallisuusverot ?
Näin tekivät hallituksessa SDPn vastuulliset ministerit Tuomioja, Heinäluoma, Kalliomäki, Haatainen, Filatov, Huovinen ja Rajamäki.
Eläkeläisten perusosan nyrhivät joilla oli työeläkettä vähäsen,eli työläisiltä jotka itse maksoivat palkastaan kansaneläkemaksuja,laskivat myös tuntuvasti lapsilisiä. Köyhiä ei ole muistettu siinä puolueessa tipan tippaa. - äänestä
en äänestä enää SDP:tä
- Ajankohtainen kakkonen 2
- gp-man
Kestää kauan, jotta poltettu maa alkaa taas vihertää. Ainakin pari vaalikautta.
- tv7...
SAKn homotus on raamatun vastaista toimintaa, nuo jumalattomat tuholaiset ovat kuin heinäsirkkaparvi.
- muistamaan !!!
Seuraavissa eduskuntavaaleissa, jotka ovat itse asiassa aika pian - noin 1½ vuoden kuluttua - demareille näytetään kyllä paikkansa. Sen vaalituloksen he tulevat muistamaan koko loppuikänsä.
Porvarit tulevat ja korjaavat potin ja vasemmistopuolueita viedään kuin pässiä narussa.
Tulos ei heitä tietenkään miellytä, koska tappiot ovat suuria.... mutta - ei auta. Kansan mielipiteestä ei voi valittaa.
Sitten vielä pitää saada vaihdettua tasavallaan presidentti. Silläkin suunnalla alkaa kansa olla jo aika kypsynyt tilanteeseen....mutta, muutos on tulossa. Odotellaan.- Hyvä esimerkki
Valassa olevasta demarista: aikaansaamaton, mitäänsanomaton, turhake,
asioidensotkija, osaa tuhlata verorahoja kitisee räksyttää
nimittää vastoin hallituksen esityksiä epäpäteviä demareita.
Ei osaa edustaa Suomea kuvittelee olevansa hyväkin pressa...!!! - huolest. stadilainen
Hyvä esimerkki kirjoitti:
Valassa olevasta demarista: aikaansaamaton, mitäänsanomaton, turhake,
asioidensotkija, osaa tuhlata verorahoja kitisee räksyttää
nimittää vastoin hallituksen esityksiä epäpäteviä demareita.
Ei osaa edustaa Suomea kuvittelee olevansa hyväkin pressa...!!!Halosen mielestä pätevyydellä ei ole väliä demaria nimitettäessä.
Vähemmiston presidentti ei voi olla enemmistön presidentti , kerta ajaa vähemmistön asiaa enemmistön kärsiessä siitä, se ei ole demokratiaa vaan digtatuuria.
- varma.kosto ja
ja jutta. paskat haistattavat työtömille.
- jutta haisee
jutta haisee... ja pahalle.
- köyhine kurittaja
Sanotaan mitä sanotaan, onko sdp oikeall vai vasemmalla, niin huoja päätöksiä he vain tekevät, ei voi peruskoulupohjalla ministereiltä muuta odottaakkaan.
Senpä takia on parempi antaa punaiset kuolla pois, vallankumous meni jo .- myöhässä...
viimeinen punakaartilainen eli 111-vuotiaaksi elänyt Aarne Arvonen kuoli vuonna 2008.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=1&ag=4&t=573&a=5007 - L Vattulainen
Ookko nää laskenu montako ministeriä on hallituksessa ollut ja on pelkällä peruskoulupohjalla. Eiköhän sieltä löytyne jotain muitakin tutkintoja, päätellen noista ratkaisuista joita siellä tehdään. Saattaisi olla järkevämpiäkin ja ymmärrettäviä tuloksia jos ne pähkäiltäsiin talonpoikaisjärjellä. Ei annettaisi mennä "omalla painolla" kuten nyt tehdään täällä armaassa Suomessamme. Nuuhitaan vain vanhoja jälkiä, mutta niinhän se on jotta se jälkiviisaus on sitä helpointa viisautta monen mielestä. Ja pisteitä irtoaa!
- ja loppuu kokonaan
SDPn politiikan tuhovaikutus on ollut niin totaalinen, että menee taas aikaa että porvarit laittaa kaikki kuntoon.
punikit kuolee suomesta pois. - pätkätyötä tekeville
vuosilomia. Jo on aikoihin eletty! Mitä pätkätyöläinen tekisi lomalla?
Toisaalta, sallivat opettajille älyttömän pitkät kesä- ja talvilomat, syyslomat, kevätlomat jne.- orjatöitä on
Ja vaativat lisää rahaa TYPiin eli orjatöihin.
sairasta.
- 17,5 % nyt
tästä on hyvä mennä torjuntavoittoon 15% ... torjuntavoittoa pukkaa
- sekin riittää!
Minulla on aivan sama näkemys. Tuonne 15 - 16 % tasolle asettuu demarien kannatus tulevissa ek-vaaleissa, joten eipä juuri ole aihetta hurraukseen. Vaaleihin on vielä aikaa luokkaa 1½ vuotta, ja monenlaista ehtii tapahtua.
Demarien kannatuksessa ei kuitenkaan piiiiitkääään aikaan ole ollut näkyvissä mitään positiivista kehitystä, eikä kyllä ole ollut aihettakaan.
Puoluejohdon kannattaa jo hyvissä ajoin ruveta asennoitumaan, että seuraavassa eduskunnassa on enää runsaat 30 demaria, joka tietää myös taloudellisia menetyksiä, ellei SAK ison kouransa kanssa juokse apuun....
Kansalaiset pitävät demarit hyvin mielellään edelleen oppositiossa tulevat vuodet, kun meillä on tulossa hyvä porvarikoalitio maan johtoon vuoden 2011 ek-vaalien jälkeen. Ja myös presidentti vaihtuu porvariksi vuonna 2012. Se vasta iso ilo onkin.
- jutta on huono
jutta on kanamaisuudessaan sdpn pohjanoteeraus.
- Jäsenmaksut demareille?
Uusin osoitus loputtomasta demrimafiasta on tämä Julkisten ja hyvinvointialojen
(JHL) liiton huikea maksuvirta riihikuivia seteleitä demaripuolueelle. Tuntuu olevan valtaisa rahahana JHL:llä ja loputon rahan tarve ahneilla demareilla.... - terroria
MItä vastaa terroristi punikki
- turha puolue
Punikit luultavasti vastaisivat, että heille kelpaa kaikki fyrkka, minkä vaan pystyvät mistään kuppaamaan.
Mitä tuollainen maailmanlopun puolue tekee lehdissä mainituilla valtavilla rahavirroilla, kun kannatus ei muuta kuin vähenee vuosi vuodelta?
Kova yritys ja paine on päällä vaaleista toiseen, mutta kannatus vain niukentuu.
Hukkaa menevät niin Paperiliiton, Metalliliiton kuin JHL:nkin lahjoitusrahat, itse asiassa porvareille ja medialle ohjautuvat. Eikä kannatus silti nouse. Kansa on viisastunut. Tyhjän saa pyytämättäkin. - Onko ?
turha puolue kirjoitti:
Punikit luultavasti vastaisivat, että heille kelpaa kaikki fyrkka, minkä vaan pystyvät mistään kuppaamaan.
Mitä tuollainen maailmanlopun puolue tekee lehdissä mainituilla valtavilla rahavirroilla, kun kannatus ei muuta kuin vähenee vuosi vuodelta?
Kova yritys ja paine on päällä vaaleista toiseen, mutta kannatus vain niukentuu.
Hukkaa menevät niin Paperiliiton, Metalliliiton kuin JHL:nkin lahjoitusrahat, itse asiassa porvareille ja medialle ohjautuvat. Eikä kannatus silti nouse. Kansa on viisastunut. Tyhjän saa pyytämättäkin.Mitäs sanotte http://keskustelu.suomi24.fi/node/8389561 tästä ?
- senjälkeen..
Onko ? kirjoitti:
Mitäs sanotte http://keskustelu.suomi24.fi/node/8389561 tästä ?
kun sdp on poistunut kuvuioista. Ja se aika ei ole enää kaukana..
- + orja työt
työttömät kiittää sdptä orjatöistä, sakn maine mennyt.
- ja tehtaat lähtee
Demarit ovat luoneet vitun tyhmän järjestelmän ja kiitos sen työpaikat lähtee Suomesta halvemman verotuksen maihin.
- enpä tiennyt
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/08/asumistuki_nostaa_vuokria_941866.html?origin=rss
Kukaan ei tarvitsisi asumistukia, jos vuokrat olisivat pienemmät. Mitä enemmän vuokrat nousee, sitä suuremmat ovat asumistuet eli sitä enemmän veropotista menee pois palveluista ja arvatkaa minne, rikkaimpien taskuihin.
Asumistuet ovatkin miljardien eurojen huijaus, jossa verorahaa suorastaan lahjoitetaan yhteiskunnallisten palveluiden sijasta vuokrabisnekseen ja vuokranantajien pääomatuottoihin. Samat, jotka tekevät lakeja, sijoittavat sitten varojaan vuokra-asuntoihin, joista saa muhkeat voitot, kun asumistuet nostavat vuokratasoa jatkuvasti.
Kuitenkin kansalle luodaan kuvaa, että asumistuet ovat jotenkin köyhien auttamista, vaikka sehän ei olekaan ollenkaan totuus. Asumistuki menee suurimmaksi osaksi vuokran nousuun eli vuokrabisneksen tuottoihin. Ilman asumistukia vuokrat laskisivat, asuminen halpenisi ja verorahaa jäisi esimerkiksi terveydenhuoltoon, opetukseen tai veronkevennyksiin elvyttämään taloutta. - Pruustinna
Demareille tärkeää on vain valta. On helpompi hallita tasapäisesti peruskoulutettuja, joille on kaikille kaadettu sama sosialidemokraattinen oppi päähän. Demareita pelottaa kaikkein eniten sellaiset ihmiset, jotka kykenevät ajattelemaan omilla aivoillaan. Sen takia tällaisia tapauksia on kaikin tavoin kyettävä estää.
Demarit ovat pääkaupunkiseudullakin halunneet lakkauttaa ja estää kristillisten koulujen toiminnan. En vielä tämän takia heitä epäkristillisiksi nimittäisi. Näistä kouluista oppilaat ovat saaneet hyviä oppimistuloksia. Väitänpä että parempia kuin demarien suosimista kouluista.- Tökköuatra
Stasi- listan mukaan demareissa olisi valmiutta myös maanpetturuuteen.
- varovastinna
on tärkeää koulutuksessakin. Toivottavasti demarit eivät estä islamilaisten koulujen perustamista Helsinkiin.
- Oglikarkki
Kerrankin on näkökulmaa!
- Der Schüler
on Suomeen saatu paljon lahjakkaita ihmisiä opintielle. Entisaikaan maaseudun lapset ja kaupunkien vähävaraiset jäivät vähälle koulutukselle.
Siinä olet oikeassa, että demarit ovat saaneet aikaan myös huonoja asioita, kuten pitkät kesälomat muillekin kuin koululaisille.- Katso peiliin
Missä ne paljon lahjakkaat näkyy? Näen vain itsetunnotonta nöyristelyä ja keskinkertaisuutta sekä sairasta vallanhimoa, siis demariutta.
- Demarit kivenä keng
Mitä pitkällä tämän maan kehitys olisikaan, jos demarit eivät olisi vuosikymmeniä jarruttaneet armaan isänmaamme kehitystä kohti parempia aikoja ?
- der Schüler
Demarit kivenä keng kirjoitti:
Mitä pitkällä tämän maan kehitys olisikaan, jos demarit eivät olisi vuosikymmeniä jarruttaneet armaan isänmaamme kehitystä kohti parempia aikoja ?
liian paljon. Sodan jälkeen noustiin taloudellisesti, kun metsätöistä tuli rahaa sadoille tuhansille pienviljelijöille ja hevosille, maaseuden tilattomille ja jokivarsien uittomiehille. Aseveljiä ei jätetty. Sisävesillä tervahöyryt puksuttivat propsilauttoja ja parrulasteja. Massa- ja paperitehtaat, samoin sahat, syytivät tavaraa maailmalle ja satamajätkät selvittivät lastaukset ja purkaukset. Merimiehilläkin oli aikaa tuoda rahaa satamakaupunkeihin, joissa kauniimpi sukupuoli huolehti heidän hyvinvoinnistaan. Kunnanlääkäri teki diagnoosit ja määräsi lääkkeet, jotka apteekkari myi, ja sai hyvän toimeentulon. Ei pidetty pitkiä vuosilomia, poikkeuksena opettajat, saksaksi der Lehrer.
60-luvulta alkaen on menty siihen suuntaan, että ihmisille on opetettu vieraita kieliä (der Lehrer) ja informaatiotekniikkaa yms. Insinöörejä ja akateemisia on liikaa, kännykkäteollisuuden ja elektroniikan kupla on puhkeamassa, kymmenet tuhannet jääneet työttömiksi. Ei kelpaa enää marjanpoiminta eikä halonhakkuu nykypolvelle. Liiton tai Loimaan kassa maksaa työttömille ja kunta pitää lopuista huolen.
Jo on aikoihin eletty! - Der Lehrer
der Schüler kirjoitti:
liian paljon. Sodan jälkeen noustiin taloudellisesti, kun metsätöistä tuli rahaa sadoille tuhansille pienviljelijöille ja hevosille, maaseuden tilattomille ja jokivarsien uittomiehille. Aseveljiä ei jätetty. Sisävesillä tervahöyryt puksuttivat propsilauttoja ja parrulasteja. Massa- ja paperitehtaat, samoin sahat, syytivät tavaraa maailmalle ja satamajätkät selvittivät lastaukset ja purkaukset. Merimiehilläkin oli aikaa tuoda rahaa satamakaupunkeihin, joissa kauniimpi sukupuoli huolehti heidän hyvinvoinnistaan. Kunnanlääkäri teki diagnoosit ja määräsi lääkkeet, jotka apteekkari myi, ja sai hyvän toimeentulon. Ei pidetty pitkiä vuosilomia, poikkeuksena opettajat, saksaksi der Lehrer.
60-luvulta alkaen on menty siihen suuntaan, että ihmisille on opetettu vieraita kieliä (der Lehrer) ja informaatiotekniikkaa yms. Insinöörejä ja akateemisia on liikaa, kännykkäteollisuuden ja elektroniikan kupla on puhkeamassa, kymmenet tuhannet jääneet työttömiksi. Ei kelpaa enää marjanpoiminta eikä halonhakkuu nykypolvelle. Liiton tai Loimaan kassa maksaa työttömille ja kunta pitää lopuista huolen.
Jo on aikoihin eletty!Allekirjoitan kaiken luettelemasi, alkuperäinen ajatukseni kuitenkin on hieman toinen.
Ihmisistä on muovattu aloitekyvyttömiä ja apaattisia harmaita hiirulaisia. Toivoa ei silminnnähden enää ainakaan ulospäin näy. Omana itsenään oleminen harmaan massan keskellä on tehty lähes mahdottomaksi.
Näen siihen kolme syytä: 1. Itäinen hallintokulttuuri (kansalainen tarvitsee valvontaa kaikessa).
2. Kasvatus yleisesti ottaen pääsääntöisesti kieltämällä.
3. Peruskoulun tasapäistävä vaikutus ja sen myötä välinpitämättömyys.
Käsitykseni mukaan virkamieskunta ( hallinto) on lisääntynyt räjähdysmäiseti -70 luvun puolivälistä alkaen.
Demarit ovat pieniä katkoja lukuunottamatta olleet vallankahvassa siitä lähtien ja ehtineet tuhota paljon kansallista identiteetti ja sen myötä itsetuntoa.
Presidenteistä heikoimmin tähän mennessä on onnistunut Koivisto -90 luvun laman arkkitehtinä, Halonen näyttää alittavan Koiviston tason.
Kaikenkaikkiaan demareiden internationalisminen laissez faire tyyli on tuhoisa.
Meillä oli sentään ennen isänmaa, nyt on aika hiljaista sillä rintamalla. En edelleenkään tajua, ettei demareilla ole identiteetin muodostumisen perusta selvillä. - X nuori
Der Lehrer kirjoitti:
Allekirjoitan kaiken luettelemasi, alkuperäinen ajatukseni kuitenkin on hieman toinen.
Ihmisistä on muovattu aloitekyvyttömiä ja apaattisia harmaita hiirulaisia. Toivoa ei silminnnähden enää ainakaan ulospäin näy. Omana itsenään oleminen harmaan massan keskellä on tehty lähes mahdottomaksi.
Näen siihen kolme syytä: 1. Itäinen hallintokulttuuri (kansalainen tarvitsee valvontaa kaikessa).
Käsitykseni mukaan virkamieskunta ( hallinto) on lisääntynyt räjähdysmäiseti -70 luvun puolivälistä alkaen.
Demarit ovat pieniä katkoja lukuunottamatta olleet vallankahvassa siitä lähtien ja ehtineet tuhota paljon kansallista identiteetti ja sen myötä itsetuntoa.
Presidenteistä heikoimmin tähän mennessä on onnistunut Koivisto -90 luvun laman arkkitehtinä, Halonen näyttää alittavan Koiviston tason.
Meillä oli sentään ennen isänmaa, nyt on aika hiljaista sillä rintamalla. En edelleenkään tajua, ettei demareilla ole identiteetin muodostumisen perusta selvillä.kyllähän tämä Suomen amerikkalaistuminen on jo mennyt liian pitkälle. Sehän ilmenee joka asiassa. Ei kadullakaan montaa askelta tarvitse ottaa, kun taas törmää amerikkalaisuuteen. Onhan siinä hyviäkin puolia, mutta suomalaiset menettävät lopunkin suomalaisuutensa, jos näin jatketaan.
- Suomen korjaustalkoo
Der Lehrer kirjoitti:
Allekirjoitan kaiken luettelemasi, alkuperäinen ajatukseni kuitenkin on hieman toinen.
Meillä oli sentään ennen isänmaa, nyt on aika hiljaista sillä rintamalla. En edelleenkään tajua, ettei demareilla ole identiteetin muodostumisen perusta selvillä.Opettaja (der Lehrer) on jälleen kerran todella oikeassa kirjoituksessaan. Demarit ovat pilanneet maamme monella tavalla ja nöyryyttäneet kansaa vuosikymmenestä toiseen - ja siitä huolimatta edelleen jotkut pöpipäät äänestävät demareita.
Tällaiseen lopputulokseen johtaa tietysti demareiden aivan liian pitkä hallintokausi ja demariviroilla kyllästetty hallintokulttuuri. Kyllä me suomalaiset totisesti parempaa ansaitsisimme.
Jospa nyt olisi päästy jo hyvään alkuun, kun demarit on saatu karkoitettua vallan kammareista, vuonna 2011 on ek-vaali tja vuonna 2012 vaihtuu rouva tasavallan presidentti jokonkuhun isänmaalliseen porvariin, joka todella ymmärtää mistä TP:n tehävässä oikeasti on kysymys. Myös demari Erkki Liikasen palli Suomen Pankissa on kohta kyseenalaien, kun virkkausi täytyy. Katsotaan kenet tasavallan hallitus nimittää tehtävään.
Kyllä demareita saadaan hitaasti, mutta varmasti pois hallintokuvioita sotkemasta, mutta iso laiva ei käänny kovin nopeasti. Joten odotellaan hyviä kerrannaisvaikutuksia tässä ajan mittaan - varsinkin, kun ensi kevään vaaleissa demarit nähdäkseni ottavat komeasti takkiin - eikä heillä edelleenkään ole asiaa hallitukseen. Sillä siisti ! - der Schüler
Suomen korjaustalkoo kirjoitti:
Opettaja (der Lehrer) on jälleen kerran todella oikeassa kirjoituksessaan. Demarit ovat pilanneet maamme monella tavalla ja nöyryyttäneet kansaa vuosikymmenestä toiseen - ja siitä huolimatta edelleen jotkut pöpipäät äänestävät demareita.
Tällaiseen lopputulokseen johtaa tietysti demareiden aivan liian pitkä hallintokausi ja demariviroilla kyllästetty hallintokulttuuri. Kyllä me suomalaiset totisesti parempaa ansaitsisimme.
Jospa nyt olisi päästy jo hyvään alkuun, kun demarit on saatu karkoitettua vallan kammareista, vuonna 2011 on ek-vaali tja vuonna 2012 vaihtuu rouva tasavallan presidentti jokonkuhun isänmaalliseen porvariin, joka todella ymmärtää mistä TP:n tehävässä oikeasti on kysymys. Myös demari Erkki Liikasen palli Suomen Pankissa on kohta kyseenalaien, kun virkkausi täytyy. Katsotaan kenet tasavallan hallitus nimittää tehtävään.
Kyllä demareita saadaan hitaasti, mutta varmasti pois hallintokuvioita sotkemasta, mutta iso laiva ei käänny kovin nopeasti. Joten odotellaan hyviä kerrannaisvaikutuksia tässä ajan mittaan - varsinkin, kun ensi kevään vaaleissa demarit nähdäkseni ottavat komeasti takkiin - eikä heillä edelleenkään ole asiaa hallitukseen. Sillä siisti !Moni asia oli ennen paremmin, kun sivistys ja koulutus sekä korkeat virat kulkivat perintönä sivistys- ja johtajasukujen nuoremmille polville. Patruunat elivät mukavasti ja virkamiehillä oli palvelijat. Nykyisin maalta nousseet johtajat rohmuavat optioita sun muita kohtuuttomia etuja, kun hyvääkään palkkaa saavilla virkamiehillä, professoreilla tai tohtoreilla, ei juuri koskaan ole kotiapulaisia. Onneksi on kotitalousvähennys ja hieno juttu, että on vapaa muutto-oikeus Euroopassa. Formulakuskit ja muut huiput pääsevät asumaan Monacoon ja muihin veroparatiiseihin. Samoin sadat tuhannet suomalaiset ovat saaneet leipätyön Ruotsista ym. Toivotaan, että eivät tule tänne täyttämään vanhainkoteja.
- Kimmon makea elämä
der Schüler kirjoitti:
Moni asia oli ennen paremmin, kun sivistys ja koulutus sekä korkeat virat kulkivat perintönä sivistys- ja johtajasukujen nuoremmille polville. Patruunat elivät mukavasti ja virkamiehillä oli palvelijat. Nykyisin maalta nousseet johtajat rohmuavat optioita sun muita kohtuuttomia etuja, kun hyvääkään palkkaa saavilla virkamiehillä, professoreilla tai tohtoreilla, ei juuri koskaan ole kotiapulaisia. Onneksi on kotitalousvähennys ja hieno juttu, että on vapaa muutto-oikeus Euroopassa. Formulakuskit ja muut huiput pääsevät asumaan Monacoon ja muihin veroparatiiseihin. Samoin sadat tuhannet suomalaiset ovat saaneet leipätyön Ruotsista ym. Toivotaan, että eivät tule tänne täyttämään vanhainkoteja.
Demareiden kansanedsutaja Kimmo Kiljunen viimeaikaisine matkarahaveivauksineen on taas kerran elävä esimerkki ja todiste demareiden suhtautumsiesta parlamenttityöhön (= vähät välittää mistään....), kunhan vaan oma etu tulee aina ensimmäisenä hoidettua ja talous turvattua.
Kainaloinen kananen vaan mukaan ja kansan rahoilla kurvailemaan Kauko-Itään. Niin sitä pitää.
mahtaako Kimmo muistaa, että ensi vuonna on ek-vaalit ja kansa päättää, jatkaako Kimmo makeaa elämää vai ei ?
- demareita
Kuinka paljon parempi Suomi olisikaan ilman demareiden kahta viimeistä vuosikymmentä. Jos demarit saavat päättää asiat menee koko ajan huonommaksi. Ovat kehdanneet tuloeroistakin meuhkata, mutta tuloerot on kyllä taatusti laitettu aina kasvamaan demujen hallintokaudella.
- milloin loppuu
Demarit tosiaan ajoivat alas toimivan koulujärjestelmän. Koulutusta tehdään kaikkein tyhmimpien ehdoilla ja lahjakkaat erityisoppilaat kärsii. Suomi kärsii demareista.
- Ovet ei aukene demar
Demareilla noita ns. pahoja tekoja riittää vuosikymmenien varrelta, vaikka toiseille jakaa. Silti eivtä osaa edes hävetä, vaan kirkkain silmin ova ttaas pyrkimäsäs kohti vallan saleja. Ei toksi,, ovet eivtä aukene heille.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994