Kerran kuulin piispa Whippelin puhuvan Minnesotassa.Hänet tunnettiin "Intiaanien apostolina".Hän lausui nämä kauniit sanat:"Kolmekymmentä vuotta olen pyrkinyt näkemään Kristuksen muodon niissä,joiden kanssa olen ollut eri mieltä."
Kun tämä henki täytää meidät,varjellumme ahdasmielisyydestä,välinpitämättömästäsietämisestä ja kiihkeästä kostonhalusta. Silloin tehoaan ei menetä todistuksemme Hänestä,joka ei tullut sieluja hukuttamaan vaan pelastamaan.
W.H. Griffith Thomas
Kirjasta:Virtoja erämaassa 18.maaliskuuta
Todistuksemme Hänestä
4
266
Vastaukset
Toit huomion arvoisen asian kehiin.
Syytä jokaisen tiedostaa tuo, toimien tietysti sen mukaisesti.
Kiitos sinulle!- e.k-i
Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.
Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.
Vai vanhaa luomusta/luontoa.
Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.
Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.
Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity. e.k-i kirjoitti:
Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.
Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.
Vai vanhaa luomusta/luontoa.
Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.
Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.
Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity.Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.
- e.k-i
jussila55 kirjoitti:
Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.
Varmasti hyvä kirja jota luet. Ei muuta kuin työn iloa sinnepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011