Todistuksemme Hänestä

Kerran kuulin piispa Whippelin puhuvan Minnesotassa.Hänet tunnettiin "Intiaanien apostolina".Hän lausui nämä kauniit sanat:"Kolmekymmentä vuotta olen pyrkinyt näkemään Kristuksen muodon niissä,joiden kanssa olen ollut eri mieltä."

Kun tämä henki täytää meidät,varjellumme ahdasmielisyydestä,välinpitämättömästäsietämisestä ja kiihkeästä kostonhalusta. Silloin tehoaan ei menetä todistuksemme Hänestä,joka ei tullut sieluja hukuttamaan vaan pelastamaan.

W.H. Griffith Thomas
Kirjasta:Virtoja erämaassa 18.maaliskuuta

4

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toit huomion arvoisen asian kehiin.
      Syytä jokaisen tiedostaa tuo, toimien tietysti sen mukaisesti.

      Kiitos sinulle!

      • e.k-i

        Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.

        Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.

        Vai vanhaa luomusta/luontoa.

        Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.

        Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.

        Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity.


      • e.k-i kirjoitti:

        Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.

        Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.

        Vai vanhaa luomusta/luontoa.

        Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.

        Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.

        Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity.

        Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.


      • e.k-i
        jussila55 kirjoitti:

        Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.

        Varmasti hyvä kirja jota luet. Ei muuta kuin työn iloa sinnepäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe