Kerran kuulin piispa Whippelin puhuvan Minnesotassa.Hänet tunnettiin "Intiaanien apostolina".Hän lausui nämä kauniit sanat:"Kolmekymmentä vuotta olen pyrkinyt näkemään Kristuksen muodon niissä,joiden kanssa olen ollut eri mieltä."
Kun tämä henki täytää meidät,varjellumme ahdasmielisyydestä,välinpitämättömästäsietämisestä ja kiihkeästä kostonhalusta. Silloin tehoaan ei menetä todistuksemme Hänestä,joka ei tullut sieluja hukuttamaan vaan pelastamaan.
W.H. Griffith Thomas
Kirjasta:Virtoja erämaassa 18.maaliskuuta
Todistuksemme Hänestä
4
288
Vastaukset
Toit huomion arvoisen asian kehiin.
Syytä jokaisen tiedostaa tuo, toimien tietysti sen mukaisesti.
Kiitos sinulle!- e.k-i
Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.
Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.
Vai vanhaa luomusta/luontoa.
Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.
Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.
Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity. e.k-i kirjoitti:
Lähetys-saarnaaja Mauri Wiksten (Keniassa) on myös sanonut.
Kumpaa katselemme. "Katselemmeko kristityssä uutta luomusta Kristuksessa.
Vai vanhaa luomusta/luontoa.
Tämän käsittäminen on auttanut minua paljon suhtautumisessani itseeni,mutta myös uskovaisiin.
Jos jollakin vanhaluonto pääsee välillä valtaan,ja ehkä loukkaa minua.
Ajattelen hän on vain samanlainen kuin minäkin,jonka vanha-luonto ei pyhity.Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.
- e.k-i
jussila55 kirjoitti:
Tulee luettua tätä Virtoja erämaassa päivittäin.Viime sunnuntai meni taas työn merkeissä.Soittelen tulevana sunnuntaina jos ei kutsua tule.Siunausta sinulle ja vaimolesi.kyllä Jeesus on hyvä.
Varmasti hyvä kirja jota luet. Ei muuta kuin työn iloa sinnepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/11310543Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1304261- 1164007
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24433869- 613546
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint532801Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras192326- 572009
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko191592Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu81429