mä vaan oisin impille sanonut että, muistit väärin... :)
Myöhästyin...
88
1353
Vastaukset
saanks kysyy sulta yhtä asiaa??
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kysy pos...
oli jollain nikittömallä hyvä kyssäri( nimittäin vanha juttu juu juu mutta/kun sulla on miehiä ystävänä,katotko sen onko se ukkomies vai vapaa?? mä nimittäin en ole tollen ajatellut vaan höpötellyt ja kavereina pitännyt,niin mitenkäs sinä??siis jos on miehiä ystävänä,niin eikö niitä ajatella kaverina ?? ihan heitin ilmaan ,en kenenkään mieltä pahoita)))
sammakko17 kirjoitti:
oli jollain nikittömallä hyvä kyssäri( nimittäin vanha juttu juu juu mutta/kun sulla on miehiä ystävänä,katotko sen onko se ukkomies vai vapaa?? mä nimittäin en ole tollen ajatellut vaan höpötellyt ja kavereina pitännyt,niin mitenkäs sinä??siis jos on miehiä ystävänä,niin eikö niitä ajatella kaverina ?? ihan heitin ilmaan ,en kenenkään mieltä pahoita)))
kaks sanoa minäkin, vähän persiilleen on huuhaa mennyt tuon takia että, yritetään tuoda esille kuka on mitäkin...
Minä en ole eritellyt kirjoittajia muun kuin sen mukaan kuka mitäkin kirjoittaa, miettimättä lain onko aviossa/avossa tahi sinkku, yks hailee minulle...Silipa-Tuuli kirjoitti:
kaks sanoa minäkin, vähän persiilleen on huuhaa mennyt tuon takia että, yritetään tuoda esille kuka on mitäkin...
Minä en ole eritellyt kirjoittajia muun kuin sen mukaan kuka mitäkin kirjoittaa, miettimättä lain onko aviossa/avossa tahi sinkku, yks hailee minulle...kannanoton tähän assissen,kun ei todellakaan mieti kuka ja kuka ei....ja entäs naiset heh juuh on perseelleen menny tai yli,miten sen taas ottaa??
sammakko17 kirjoitti:
kannanoton tähän assissen,kun ei todellakaan mieti kuka ja kuka ei....ja entäs naiset heh juuh on perseelleen menny tai yli,miten sen taas ottaa??
kirjoittamaan huuhaata, sehän tämän palstan ensijainen tarkoitus on...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kirjoittamaan huuhaata, sehän tämän palstan ensijainen tarkoitus on...
ilo puseroo tai suru mutta se siittä ja sen kastävyydestä(((
sammakko17 kirjoitti:
ilo puseroo tai suru mutta se siittä ja sen kastävyydestä(((
pois sulkea että ihmiset ystävystyy, rakastuukin...
Kuitenkin, palstakirjoitukset voisivat pysyä huuhaamaisina rakastumisista huolimatta...Silipa-Tuuli kirjoitti:
pois sulkea että ihmiset ystävystyy, rakastuukin...
Kuitenkin, palstakirjoitukset voisivat pysyä huuhaamaisina rakastumisista huolimatta...assiin olla jotkut rakastuu ja pysyy sitten taka-alalla ja taas toiset ei...mutta se siittä
- onkin
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minä en ole eritellyt kirjoittajia muun kuin sen mukaan kuka mitäkin kirjoittaa, miettimättä lain onko aviossa/avossa tahi sinkku, yks hailee minulle...silipa.sammakko taas vaa yrittää rikkoo kaikkee ja olla minä ite.
- impi-lempi
Mitä se silippa nyt hourii ?? TAAS...
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
minä vaan sitä luutimishommmaa, ko sä et muistanut, siis eilistä tarkoitan... :)
Mitä luutimishommaa?? Mä oon nyt ihan pihalla...apuvaaa...auta vanhaa tätiä, dementia vaivaa ja niin pois päin ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Mitä luutimishommaa?? Mä oon nyt ihan pihalla...apuvaaa...auta vanhaa tätiä, dementia vaivaa ja niin pois päin ;O))
tuossa ketjussa joka jo poistui, sinä kysyit että, muistatko väärin kun mielestäsi ei ollut eilen SEFULLA siivouspäivää, *siivottiin, mä muistan...* :)
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tuossa ketjussa joka jo poistui, sinä kysyit että, muistatko väärin kun mielestäsi ei ollut eilen SEFULLA siivouspäivää, *siivottiin, mä muistan...* :)
KIITOS ystäväiseni, kirjotit hyvin ymmärrettävää tekstiä ;O)) Mä muistan, että vähän hutiloitiin siinä siivoomisessa ;O)
impi-lempi kirjoitti:
KIITOS ystäväiseni, kirjotit hyvin ymmärrettävää tekstiä ;O)) Mä muistan, että vähän hutiloitiin siinä siivoomisessa ;O)
että mä tykkään tuosta sanasta noin isolla kirjoitettuna, heh...
Joo, saatat olla oikiassakin, en niin tarkkaan katsonut...- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
että mä tykkään tuosta sanasta noin isolla kirjoitettuna, heh...
Joo, saatat olla oikiassakin, en niin tarkkaan katsonut...Etkö tiennyt, että olen aina oikeassa ?? *ihmettelee*
HAH !
- Vilma.
mistä myöhästyit?
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
vastaus tulee tässä, myöhästyin...
Myöhästyin vaan...nyt ei enää uuvu
esimerkiksi nukkumaan menossa ja heräämisessä, varsinkin aamulla heräämisessä... :•)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mörrit on semmosii... :)
Mutta mörri, *nyt et myöhästynyt...* :)enkö ollukki nyt reipas, en myöhästyny yhtään, vaikka mörri oonkin... :•)
Joku toinen ei olis ehtiny ennen mörriä, nih... :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
enkö ollukki nyt reipas, en myöhästyny yhtään, vaikka mörri oonkin... :•)
Joku toinen ei olis ehtiny ennen mörriä, nih... :•)oot tainnut salaa harjoitella... :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
oot tainnut salaa harjoitella... :)
tuossa aamuherätyksissä olis mörrillä vielä petraamista, tuo aamuhorros meinaa viihtyä mörrin korvien välissä pitkään aamuisin... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
tuossa aamuherätyksissä olis mörrillä vielä petraamista, tuo aamuhorros meinaa viihtyä mörrin korvien välissä pitkään aamuisin... :•)
aloitat mielikuvaharjoittelulla, *kyllä se siitä...* :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
aloitat mielikuvaharjoittelulla, *kyllä se siitä...* :)
Jotenkin oon sitkeempää sorttia heräämään aamulla ja tuo mielikuvaharjoittelu tuntuu ilkeeltä, mielikuvissa joku päässä sanoo *nuku vaan..*
Mitäs jos Silippa viskaisit ämpärillisen vettä mörrin korville joka aamu kello kuusi? Siinä olis sellanen herätys, ettei mielikuvaharjoituksia tarviis... :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
Jotenkin oon sitkeempää sorttia heräämään aamulla ja tuo mielikuvaharjoittelu tuntuu ilkeeltä, mielikuvissa joku päässä sanoo *nuku vaan..*
Mitäs jos Silippa viskaisit ämpärillisen vettä mörrin korville joka aamu kello kuusi? Siinä olis sellanen herätys, ettei mielikuvaharjoituksia tarviis... :•)eikö ole vaikuttava sana isolla kirjoitettuna? :)
Minäkö kuudelta nousisin ja hennoilla käsilläni täysinäistä ämpäriä kantaisit, *no en...* :)- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
eikö ole vaikuttava sana isolla kirjoitettuna? :)
Minäkö kuudelta nousisin ja hennoilla käsilläni täysinäistä ämpäriä kantaisit, *no en...* :)Mulla on tekijänoikeus tuohon HAH-sanaan, sun pitää aina muistaa mainita käyttäessäsi sitä mun nimeni, impi, ettei kukaan vaan luule, jotta sä oisit sen itse keksinyt ;O))
Ja hei, toi Mörri ei oo laiska mies, vaikka aamu-uninen onkin, kävi tuolla mulla vierailulla ...testailemassa...;O))) impi-lempi kirjoitti:
Mulla on tekijänoikeus tuohon HAH-sanaan, sun pitää aina muistaa mainita käyttäessäsi sitä mun nimeni, impi, ettei kukaan vaan luule, jotta sä oisit sen itse keksinyt ;O))
Ja hei, toi Mörri ei oo laiska mies, vaikka aamu-uninen onkin, kävi tuolla mulla vierailulla ...testailemassa...;O)))aina HAH-sanan yhteydessä muistaa mainita sinut, HÖH, sitten mä en käytä enään tuota HAH sanaa...
Huomasitkos impi, mörri on mieheksi aika ahkera, ei laiskamies lain, mitä nyt vähän aamu-uninen, se hälle sallitaan... .)Silipa-Tuuli kirjoitti:
eikö ole vaikuttava sana isolla kirjoitettuna? :)
Minäkö kuudelta nousisin ja hennoilla käsilläni täysinäistä ämpäriä kantaisit, *no en...* :)Nii muuten onkin mörrinkin mielestä, hieno isoilla kirjoittaa tuo sana...
Niin, mitäpäs sitä ny kuudelta heräämään vedenkantoon, eiköhän niitä herättämismetodeja muitakin löydy, vaikkei sängystä noustaiskaan... :•)- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
aina HAH-sanan yhteydessä muistaa mainita sinut, HÖH, sitten mä en käytä enään tuota HAH sanaa...
Huomasitkos impi, mörri on mieheksi aika ahkera, ei laiskamies lain, mitä nyt vähän aamu-uninen, se hälle sallitaan... .)mainita mun nimi, ettäs kehtaatkin !! Pidä hyvänäs HAH...En mää tykännytkään siitä, PAH, ihan tylsä sana olikin .
Ja juu, aamu-unisuus on sallittu juttu, jopa hyväksyttävä !! - impi-lempi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Nii muuten onkin mörrinkin mielestä, hieno isoilla kirjoittaa tuo sana...
Niin, mitäpäs sitä ny kuudelta heräämään vedenkantoon, eiköhän niitä herättämismetodeja muitakin löydy, vaikkei sängystä noustaiskaan... :•)Kyllä mä tiedän ne muut keinot...herättämiseen, eikä todellakaan kannata sillon nousta ylös ;O))
impi-lempi kirjoitti:
mainita mun nimi, ettäs kehtaatkin !! Pidä hyvänäs HAH...En mää tykännytkään siitä, PAH, ihan tylsä sana olikin .
Ja juu, aamu-unisuus on sallittu juttu, jopa hyväksyttävä !!iltaunisuudesta mitään sanokkaan, HAH... (impin loihima sana, HEH...)
impi-lempi kirjoitti:
Kyllä mä tiedän ne muut keinot...herättämiseen, eikä todellakaan kannata sillon nousta ylös ;O))
impisein löysin HAH taas nua jutut hiano nainen(((
impi-lempi kirjoitti:
Kyllä mä tiedän ne muut keinot...herättämiseen, eikä todellakaan kannata sillon nousta ylös ;O))
Heitetään lapiollinen kusiaispesää mörrin peiton alle, arvasinko? :•)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
iltaunisuudesta mitään sanokkaan, HAH... (impin loihima sana, HEH...)
HAH®... Parempi illan virkku ja aamun torkku, kuin illantorkku ja aamuntorkku... :•)
- impi-lempi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Heitetään lapiollinen kusiaispesää mörrin peiton alle, arvasinko? :•)
Mutta eikös silloin kannattas ponkasta hyvinkin lujaa sängystä ylös, tarkoitin jotain hellempää, ettei KANNATA nousta ylös ;O)))))
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
impisein löysin HAH taas nua jutut hiano nainen(((
mutta meen pois häirittemästä ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Mutta eikös silloin kannattas ponkasta hyvinkin lujaa sängystä ylös, tarkoitin jotain hellempää, ettei KANNATA nousta ylös ;O)))))
että niinpäin, herätään, muttei nousta ylös... :•)
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
hourit ystävä kiltti
en mä houri, mutta mä päästän noi nuoret jatkamaan juttujaan täällä ;O))
impi-lempi kirjoitti:
en mä houri, mutta mä päästän noi nuoret jatkamaan juttujaan täällä ;O))
mutta, VAIN JA AINOASTAAN tuossa nuoret sanassa, heheee... :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
nuari pari..nuarta porukkoo myö ollaan impin kaa vanahoja
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
nuari pari..nuarta porukkoo myö ollaan impin kaa vanahoja
Älä ihmeessä mee silipan aikana sanoon noin, siitä saadaan kuulla koko loppuvuoden *huokaus* ;O))))))))
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kai sä leikkii ymmärrät ?? ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Älä ihmeessä mee silipan aikana sanoon noin, siitä saadaan kuulla koko loppuvuoden *huokaus* ;O))))))))
Syyllistyisin moiseen, no en...
HUHUHEIIII... tuo sammakon kirjoittama on kopsattu, impisein tämä näin...
myö ollaan impin kaa vanahoja
HEHEEEEE....impi-lempi kirjoitti:
impiiiiiii se vahingossa lisahti,....kihertäää
- impi-lempi
Mä putosin jakkaralta , kun nauroin niin ;O)))) Täällä sitä nyt ollaan , lattian rajassa ...ja hihitetään ;O)
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
että annoitkin mulle "aseen" ihan käteen ojennettuna... :)
HAH
- impi-lempi
Kato ny , mitä sait aikaan ;O))))
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
mulla vedet tippuu silimistä työ outta hupsuja))
Tää on kuules vakava juttu, ettäs tiät ! Mä pidin itteeni viä nuorena ja nyt silippa alkaa kiusii mua vanhaksi...Byääääääääh
impi-lempi kirjoitti:
Tää on kuules vakava juttu, ettäs tiät ! Mä pidin itteeni viä nuorena ja nyt silippa alkaa kiusii mua vanhaksi...Byääääääääh
koira kattoo pää kallellaan että mittee toi nauraaa ,elä ikke tarjoon nenäliinaa
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
koira kattoo pää kallellaan että mittee toi nauraaa ,elä ikke tarjoon nenäliinaa
*Niisk* Sun koiras takia lopetan, vain ja ainoastaan sen takia, itkemisen ;O)))
sie out nuari likka pah,siun kanssa hih
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ne osittain multa mennyt, jäljellä vain nuoruus... :)
Mä kuolen nauruun ;O)))))))))))))))))))
impi-lempi kirjoitti:
Mä kuolen nauruun ;O)))))))))))))))))))
nyt olokee kunolla,mörrikin juoks karkuun minkä tassuiltaan piäs ,mänköhän syömään manssikkoita
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
nyt olokee kunolla,mörrikin juoks karkuun minkä tassuiltaan piäs ,mänköhän syömään manssikkoita
tultiinkohan me häiritteen niitä, ihan tosi ?? ;O)))))
impi-lempi kirjoitti:
tultiinkohan me häiritteen niitä, ihan tosi ?? ;O)))))
silttä minnuu naurattaa....huuettaan mörri takas...
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Tuu takas, silippa kaipailee sua, me mennään pois sammakon kanssa, häirittemästä !! :)
sammakko17 kirjoitti:
Mä silleen sulokkaasti kuiskaan...
mörrii, *mä täällä ja sitten nuo pari karjuvaa naista, impi ja sammakko...*impi-lempi kirjoitti:
Tuu takas, silippa kaipailee sua, me mennään pois sammakon kanssa, häirittemästä !! :)
MÖRRRIII SILIPPAA UOTTAA MANSIIKOITTEN KAAAA
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mörrii, *mä täällä ja sitten nuo pari karjuvaa naista, impi ja sammakko...*Mä mitään enää huuda, hoida itte miesasiasi *kyllä on avuton naisihminen*
impi-lempi kirjoitti:
Mä mitään enää huuda, hoida itte miesasiasi *kyllä on avuton naisihminen*
SILIPPALLE ET SANO NOIN NIH SE ON NIIN KILTTI LÄDY
impi-lempi kirjoitti:
on mielikuvaharjoitukset menneillään huomisaamua varten... :•)
Kiva muuten kirjoitella näin tyttöporukassa, mörri nyt ei oo tyttö, mutta kait tänne aina yks mörri mahtuu välillä... :•)
Älkää menkö pois, täällä ootte vaan... Silippa tulee, kunhan ehtii. :•)impi-lempi kirjoitti:
Mä mitään enää huuda, hoida itte miesasiasi *kyllä on avuton naisihminen*
Asiaahan mä puhuin, kattos sun ja sammakon viestejä, *karjuitte kurkku suorana, luulis hävettävän, naisimmeiset...* :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mörrii, *mä täällä ja sitten nuo pari karjuvaa naista, impi ja sammakko...*Kuin teetkin tuon, aina se vaan tepsii mörrille... :•)
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Asiaahan mä puhuin, kattos sun ja sammakon viestejä, *karjuitte kurkku suorana, luulis hävettävän, naisimmeiset...* :)
*huokaus* jaa ja nyt me karjutaan, toiset kaikkensa tekee, että saisit Mörris takasin ja sä kiittämätön nainen et edes ymmärrä olla KITOLLINEN meille !! :O/
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Kuin teetkin tuon, aina se vaan tepsii mörrille... :•)
vain kuiskaus, se riittää, vai mitä mörrini? :)
impi-lempi kirjoitti:
*huokaus* jaa ja nyt me karjutaan, toiset kaikkensa tekee, että saisit Mörris takasin ja sä kiittämätön nainen et edes ymmärrä olla KITOLLINEN meille !! :O/
TOSIANKIN AJATELTIN SUN PARASTA...
- impi-lempi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
on mielikuvaharjoitukset menneillään huomisaamua varten... :•)
Kiva muuten kirjoitella näin tyttöporukassa, mörri nyt ei oo tyttö, mutta kait tänne aina yks mörri mahtuu välillä... :•)
Älkää menkö pois, täällä ootte vaan... Silippa tulee, kunhan ehtii. :•)jos vielä käyttää vaikka rexonaakin ;O)
Mutta toi silippa on niin rasittava...*huokaus*
Pistä se kuriin ja opeta sille vähän käytöstapoja , jookos ? ;O) - impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
sä oot oppinut kuiskaamaan, kävitkö sä jotain näyttelijäkouluu ja montako vuotta ?? Mä en muuta muista susta ,kun sun nielurisas ja hampaas...aina suuna ja päänä...:O/
impi-lempi kirjoitti:
sä oot oppinut kuiskaamaan, kävitkö sä jotain näyttelijäkouluu ja montako vuotta ?? Mä en muuta muista susta ,kun sun nielurisas ja hampaas...aina suuna ja päänä...:O/
NYT mennnään tuu ....jo hopi hopi
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
NYT mennnään tuu ....jo hopi hopi
mennään, mennään ....
Silipa-Tuuli kirjoitti:
pieni hento Silipan kuiskaus saa mörrin hereille ja valppaaksi, se riittää... :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
pieni hento Silipan kuiskaus saa mörrin hereille ja valppaaksi, se riittää... :•)
*tuus tiskaan...* :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tuo impi aina suuna ja päänä. :)
päänä ,ei kerkee mittään sannoo höh)))
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
päänä ,ei kerkee mittään sannoo höh)))
Juuri laitoin uuden aloituksen ja kiitän seurasta, ja te tollain puhutte täällä mun selän takana...hävetkää!!
Silipa-Tuuli kirjoitti:
*tuus tiskaan...* :)
*hehheh...*
Kyllä Silippani kyllä, tuun tiskaamaan... :•)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376