Minkä takia enkelit ei käy.....

mika33..

Kiertelemässä maapallolla ja parantamassa.

ja miten niiden voimat toimii?

31

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maapallolla

Ps.91:11-12 Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.
      Ps.91:4 Hän levittää siipensä yllesi, ja sinä olet turvassa niiden alla.

• Enk-el

Vastaus kysymykseesi: Silloinhan ihmiset eivät koskaan oppisi löytämään omaa voimaansa!

Enkeleillä on sama voima kuin meillä ihmisilläkin (me olemme enkeleitä/henkiolentoja kun emme ole täällä), mutta useimmiten emme vain ole tietoisia tästä voimastamme. Elämme nyt kuitenkin aikaa, jolloin olemme ihmiskuntana jälleen löytämässä tämän 'the secret'in!

• ihmistä

Korkeampia voimia.

• mika33..

Elämme nyt kuitenkin aikaa, jolloin olemme ihmiskuntana jälleen löytämässä tämän 'the secret'in!

Ja miten sen voi löytää.

Eli mikä tämä voima on ja miten sen saa esiin.

• Enk-el
        mika33.. kirjoitti:

Elämme nyt kuitenkin aikaa, jolloin olemme ihmiskuntana jälleen löytämässä tämän 'the secret'in!

Ja miten sen voi löytää.

Se voima on meissä jokaisessa oleva luomisvoimamme. Nyt ihmiskunta, tai ainakin osa siitä, alkaa saavuttaa sellaisen tietoisuuden tason, jolloin TIEDÄMME OLEVAMME LUOJIA JA VOIMME LUODA ELÄMÄÄMME TIETOISESTI. Se ei ole kuitenkaan aivan näin yksinkertaista kuin parilla sanalla kerrottuna kuulostaa, vaan tähän 'tietoisuuteen' on pyrittävä ja kasvettava siihen.

Siis etsimällä tietoa - nykyään sitä on kaikille saatavana - siitä, ketä me olemme, miksi olemme ja mikä on kaiken tarkoitus eli nämä henkisen etsinnän peruslähtökohdat. Eli lyhyesti sanottuna: "Tunne itsesi" tai "Jumalan valtakunta on sisällänne" on ensimmäiset tärkeät vihjeet tämän voiman etsintään; kukaan ei voi sitä toiselle antaa, vaan jokaisen on löydettävä se itsestään!

Se on voima jota olemme aina käyttäneet, mutta tietämättöminä siitä olemme luoneet elämäämme aina lähes samojen kaavojen mukaan ja usein juuri sitä, mitä emme haluaisi.

• jenny.
        mika33.. kirjoitti:

Ja miten sen voi löytää.

Kyse on tästä paljon puhutusta "maapallon värähtelytason noususta".

Suomeksi sanottuna se tarkoittaa sitä, että ihmiset oppivat löytämään "sisäisen jumaluutensa", eli kykenevät tulevaisuudessa (ja osa jo nyt) ilmentämään jumalallisia ominaisuuksia ITSESSÄÄN.

Joidenkin ihmisten kohdalla myös jopa itseluodut ns. "ihmeet" ovat mahdollisia, ts. sekin kyky aktivoituu.

Lopputuloksena tulee siis olemaan ns. "parempi maailma" = maapallo.

Mutta kaikki alkaa ensin ITSESTÄ. Sitten kun tuon kaiken löytää itsessään, sitä voi jakaa myös ympäristöön ja "opettaa" muita ihmisiä aktivoimaan tuo ominaisuus itsessään, jne...

• kirkkaus

Eivät enkelit odota pyyntöä vaan he suojelevat meitä! Henkivaeltajat taas palvelevat meitä ja auttavat meitä he vain odottavat pyyntöä

• jenny.

Niinhän ne käykin ja kierteleekin (mm. parantamassa ihmisiä).

Niitä pitää vain ensin PYYTÄÄ auttamaan.:)

• Metsät.

emme pyydä ensisijaisesti enkeleiltä palvelusta. Me rukoilemme Jeesuksen nimessä, ja Hän lähettä palvelevat henget meille enkelien hahmossa.Jos tätä eroa et älyä tehdä, niin sitten olet auttamattomasti hukassa. Kokemusta omaava! Ja luulen että sitä kokemusta sinulla on vielä paljon saavuttamatta. Sillä minä olen ollut totaalisesti, henkisesti ja yliluonnollisesti aivan pihalla näissä asioissa. Ja sinä olet nyt aivan samassa tilanteessa. Mutta ystävänä en voi enempää sinua vakuuttaa ja varoittaa, koska sinä itse ratkaiset iäisyyskohtalosi. Rakkaudella: Metsätienkulkija.

• Nimetön
        Metsät. kirjoitti:

emme pyydä ensisijaisesti enkeleiltä palvelusta. Me rukoilemme Jeesuksen nimessä, ja Hän lähettä palvelevat henget meille enkelien hahmossa.Jos tätä eroa et älyä tehdä, niin sitten olet auttamattomasti hukassa. Kokemusta omaava! Ja luulen että sitä kokemusta sinulla on vielä paljon saavuttamatta. Sillä minä olen ollut totaalisesti, henkisesti ja yliluonnollisesti aivan pihalla näissä asioissa. Ja sinä olet nyt aivan samassa tilanteessa. Mutta ystävänä en voi enempää sinua vakuuttaa ja varoittaa, koska sinä itse ratkaiset iäisyyskohtalosi. Rakkaudella: Metsätienkulkija.

sieltä,kiitos Metsätienk. hyvin varoitettu, niinkuin meidän tuleekin, ainakin tällä palstalla.

Lue tästä alempaa otsikko: ST.Betahny (muistinko oikein) siellä lisää kristittyjen näkökulmaa ja vähän muittenkin

• Me ateistit
        Nimetön kirjoitti:

sieltä,kiitos Metsätienk. hyvin varoitettu, niinkuin meidän tuleekin, ainakin tällä palstalla.

Lue tästä alempaa otsikko: ST.Betahny (muistinko oikein) siellä lisää kristittyjen näkökulmaa ja vähän muittenkin

Me ajattelemme että ei enkeleitä ole olemassakaan. Kaikki vallan hyvin tietävät että enkelit eivät esimerkiksi paranna irtilähteneitä raajoja. Jos enkeleitä olisi ja niillä olisi parantamisen voima, niin miksi ihmeessä tämä voima sitten olisi rajoitettu parantamaan vain taudeista ja vammoista mistä voi parantua ihan muutenkin. Lisäksi vallan hyvin tiedämme että tälläkin hetkellä osa ihmisistä kärsiin suunnattomista kivuista ja rukoilu ei poista tätä faktaa. Joukossa on myös lapsia jotka eivät mitenkään voi olla vaikka syntisiä tai jotenkin tätä koetusta ansainneitä...vai voivatko olla? Vai ovatko kaikki kärsijät jotenkin ansainneet tuskansa, heitä koetellaan, osa suurempaa suunnitelmaa tai vaikka vääräuskoisia.

Jos henkiolentoja kuitekin olisi olemassa, niin haluaisinko minä ihailla niitä. Tuskin, vaan pikemminkin haistattaisin niille pitkät puolueellisuuden takia ja menisin protestiksi helvettiin jos pakko olisi.

Jos joku on eri mieltä niin voi avoimesti keskustelemalla yrittää vaikuttaa mielipiteeseeni. Takuulla vaihdan kantani jos perustelu on vain tarpeeksi hyvä.

• ollaanpa
        Me ateistit kirjoitti:

Me ajattelemme että ei enkeleitä ole olemassakaan. Kaikki vallan hyvin tietävät että enkelit eivät esimerkiksi paranna irtilähteneitä raajoja. Jos enkeleitä olisi ja niillä olisi parantamisen voima, niin miksi ihmeessä tämä voima sitten olisi rajoitettu parantamaan vain taudeista ja vammoista mistä voi parantua ihan muutenkin. Lisäksi vallan hyvin tiedämme että tälläkin hetkellä osa ihmisistä kärsiin suunnattomista kivuista ja rukoilu ei poista tätä faktaa. Joukossa on myös lapsia jotka eivät mitenkään voi olla vaikka syntisiä tai jotenkin tätä koetusta ansainneitä...vai voivatko olla? Vai ovatko kaikki kärsijät jotenkin ansainneet tuskansa, heitä koetellaan, osa suurempaa suunnitelmaa tai vaikka vääräuskoisia.

Jos henkiolentoja kuitekin olisi olemassa, niin haluaisinko minä ihailla niitä. Tuskin, vaan pikemminkin haistattaisin niille pitkät puolueellisuuden takia ja menisin protestiksi helvettiin jos pakko olisi.

Jos joku on eri mieltä niin voi avoimesti keskustelemalla yrittää vaikuttaa mielipiteeseeni. Takuulla vaihdan kantani jos perustelu on vain tarpeeksi hyvä.

Sitä reteetä, oikein haistateltaisiin ja helvettiinkin protestiksi. Hyvää matkaa vaan.

• lähteny raajoja
        Me ateistit kirjoitti:

irti? Ei kai? Jos on se on saatanan temppu. Saatana tekee kaikkensa vahingoittaakseen ihmisiä. Enkelit ja Jumala taas tekee kaikkensa suojellakseen ja auttaakseen ihmisiä. Saatanan tavoite on saada mahdollisimman moni ihminen helvettiin ja aiheuttaa ihmisille vaan pahaa. Jumala rakastaa ihmisiä ja haluaa että kaikki pelastuu ja pääsee taivaaseen. Jumala ei aiheuta mitään pahaa. Saatana on kaiken pahan ja saastaisuuden alku ja juuri, saatana on valitettavasti nyt tämän maailman ruhtinas maailmanloppuun saakka. Tämä maailma on pahan vallassa. Ja tässä maailmassa on meneillään hyvän ja pahan taistelu. Onneksi joku päivä tulee saatanan lopullinen tappio.
        Jumalan siunausta sinulle.

• Laduntall.
        Me ateistit kirjoitti:

taivaaseen (kestää ikuisuuden), kuin terveenä helvettiin (kestää myös ikuisuuden). Ajallinen aika täällä maan päällä on hetkisen kestävä ikuisuuden rinnalla.

• jenny.
        Me ateistit kirjoitti:

Se "viattomien lasten kärsimys" on yleensä AIKAISEMMISSA elämissä hankittua ns. "karmavelkaa", joka on jäänyt "maksettavaksi"...

Ts. jos aikaisemmassa elämässäsi aiheutit vamman/kuoleman jollekulle, tod.näk. joudut itse saman "kohtalon" uhriksi "tällä kierroksella".

(Tiedän, että kohta saan vastustusta niiltä, jotka EIVÄT usko jälleensyntymään.)

• Metsät.
        jenny. kirjoitti:

Se "viattomien lasten kärsimys" on yleensä AIKAISEMMISSA elämissä hankittua ns. "karmavelkaa", joka on jäänyt "maksettavaksi"...

Ts. jos aikaisemmassa elämässäsi aiheutit vamman/kuoleman jollekulle, tod.näk. joudut itse saman "kohtalon" uhriksi "tällä kierroksella".

(Tiedän, että kohta saan vastustusta niiltä, jotka EIVÄT usko jälleensyntymään.)

sinulta jenny, ovatko minun kristilliset ajatukset sinulle vieraita? Minulle enkelit ovat palvelevia henkiä Jeesuksessa, joka voi sielunn pelastaa. Karmaa ei tässä uskossa ole.

Aikaisemmin uskoin tuohon tapaan niinkuin sinäkin, joten ymmärrän sinua. Kunnioituksella, Metsienkulkija.

• Pinkki-Hiiri
        Metsät. kirjoitti:

sinulta jenny, ovatko minun kristilliset ajatukset sinulle vieraita? Minulle enkelit ovat palvelevia henkiä Jeesuksessa, joka voi sielunn pelastaa. Karmaa ei tässä uskossa ole.

Aikaisemmin uskoin tuohon tapaan niinkuin sinäkin, joten ymmärrän sinua. Kunnioituksella, Metsienkulkija.

Se taitaa kuitenkin mennä, ainakin minun kohdalla on käymässä niin. Olen todiste jennyn väittämään. Olen saanut maksaa todella rankasti edellisen elämäni (kenties aiempienkin) mokia. Saman työn jonka edellisessä tyrin todella pahasti (aiheutin todella monien mielenterveyden heikentymisen vääränlaisilla leikkauksilla) saan tässä elämässä sovitettua vain hyvyyden teoilla. Seuraavaksi elämäksi minulle on luvattu harmoniaa ja rauhallista tasapainoista elämää.

• jenny.
        Pinkki-Hiiri kirjoitti:

Se taitaa kuitenkin mennä, ainakin minun kohdalla on käymässä niin. Olen todiste jennyn väittämään. Olen saanut maksaa todella rankasti edellisen elämäni (kenties aiempienkin) mokia. Saman työn jonka edellisessä tyrin todella pahasti (aiheutin todella monien mielenterveyden heikentymisen vääränlaisilla leikkauksilla) saan tässä elämässä sovitettua vain hyvyyden teoilla. Seuraavaksi elämäksi minulle on luvattu harmoniaa ja rauhallista tasapainoista elämää.

...eli olet saanut kosketuksen aikaisempaan/aikaisempiin elämiisi...?

Et kai vain joskus ollut jokin pahamaineinen "kallonporaaja" keskiajalta...?;)

(No en viitsi pilailla enempää vakavalla asialla.)

• Pinkki-Hiiri
        jenny. kirjoitti:

...eli olet saanut kosketuksen aikaisempaan/aikaisempiin elämiisi...?

Et kai vain joskus ollut jokin pahamaineinen "kallonporaaja" keskiajalta...?;)

(No en viitsi pilailla enempää vakavalla asialla.)

harrastin lobotomiaa, leikkauksia joita tehtiin mielensairaille niin turhaan ja heidän mielensä sillä tuhottiin ja jopa turha nobel-palkintokin siitä annettiin. Tämän vuoksi tässä elämässä toinen vanhemmistani mielensairas annettiin jotta oppisin. Ja nyt olenkin paljon viestiä heiltä saanut korkeasta älykkyydestään. Oppaiksi heidät minulle kenties annettiin.

maailmako on sekaisin mennyt vielä vanhempieni nuoruudessa heidät yhteisöön huolittiin, nyt aliarvioidaan ei kuunnella.

Lobotomiasta on vain vähän aikaa Suomessa en sitä harrastanut vaan täällä tehtiin 1940-1960 vuosina niitä.

• KUKAAN EI USKO
        jenny. kirjoitti:

JOS TUNTEE RAAMATTUA,,NIIN TIETÄÄ ETTEI ME ELETÄ,MONTA KERTAA.JEESUS VERTAA IHMISEN KUOLEMAA NUKKUMISEEN,ETTÄ IHMINEN ON SILLOIN TÄYSIN TIEDOTTOMASSA TILASSA,SIIHEN SAAKKA KUNNES ON YLÖS NOUSEMUS!!!

SAATANA USKOTTELEE JA LAITTAA IHMISET VALEHTELEMAAN UUDESTISYNTYMIS KIERTEESTÄ! ELI KARMANLAISTA!

• Aritta
        KUKAAN EI USKO kirjoitti:

JOS TUNTEE RAAMATTUA,,NIIN TIETÄÄ ETTEI ME ELETÄ,MONTA KERTAA.JEESUS VERTAA IHMISEN KUOLEMAA NUKKUMISEEN,ETTÄ IHMINEN ON SILLOIN TÄYSIN TIEDOTTOMASSA TILASSA,SIIHEN SAAKKA KUNNES ON YLÖS NOUSEMUS!!!

SAATANA USKOTTELEE JA LAITTAA IHMISET VALEHTELEMAAN UUDESTISYNTYMIS KIERTEESTÄ! ELI KARMANLAISTA!

ei ole faktakirja eikä totuus.

• Pinkki-Hiiri
        KUKAAN EI USKO kirjoitti:

Sinä olet valinnut toistaiseksi ainakin kertomasi kaltaisen tien, arvaappa onko meidän Aritan kanssa kiva sitten taivaassa kääntymässä käydessämme katsoa sinuakin siellä nukkuvien joukoissa kuorsaamassa, sillä olit kaiken ikäsi saarnannut ja luonut sanomaasi, siksi sielä nukut. Ja silti me jotka sinä täällä tuomitset saatamme saada jopa luvan herättää sinut niin maanpäällä kuin taivaassa :)

• ainakin

Jeesus parantaa sairaita. Tämän tiedän henkilökohtaisesti kokemuksesta.

En ole ikinä kuullut enkelin parantavan eikä Raamattu sellaisesta mainitse mitään. Mutta usko Jeesukseen kyllä pelastaa.

• tulevat pyydettäessä

Valon parantajaenkelit parantavat pyydettäessä. Silloinkin vain jos henkilön karma sallii parantamisen. Jotta apu voi tulla ihmisen "muurin" läpi ja saapua perille, niin ihmisen täytyy ensin olla auttanut jotakuta toista. Kun autat niin se avaa avun tulemisen mahdollisuuden sinulle.

• kuolematon sielu

deeevakhaanissa (sanskr.) siis vanhoja ja kokeneita sieluja.
      Parantaminen on vähän niinkuin karmaan sekaantumista tosin jonkinverran he voivat auttaa ja opastaa.
      Maapallolle ei sopisi enää ihmisiä jos kaikki parannettaisiin ja suojeltaisiin onnettomuuksilta.
      Julmasti sanottu, mutta näin on.
      En tiedä miten heidän voimat toimii, mutta
      ehkä he omaavat valkoisina maagikkoina salattuja voimia, sellaisia joita me tavalliset tallaajat emme kestäisi.

• ottoalli

silkkaa eksytystä. Sentähden, sinä etsivä ihminen, mene seurakuntiin kysymään, ettet joudu huijattavaksi.

Onko sinulla varaa pelleillä oman iankaikkisuusosasi kanssa ? Minusta ei ole.

• Aritta

Et sinä voi tietää mikä on totuus ja mikä ei. Yhtä hyvin se voit olla sinä joka harhauttaa.

• kuolematon sielu

Arittan kanssa neuvotaan.

• Aritta
        kuolematon sielu kirjoitti:

Arittan kanssa neuvotaan.

meidänkin neuvot on hyviä. Oikeastaan ihan loistavia!

• jenny.
        Aritta kirjoitti:

;);)

• jenny.
        Aritta kirjoitti:

Niin ja nyrkkisääntönä:

(Omasta mielestäni)

Kaikki, mitä rakentaa rakkautta, suvaitsevaisuutta ja yhteisymmärrystä sekä poistaa pelkoja, on TOTUUS ja Luojasta.

Ja sama käänteisesti...

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3703
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3609
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3322
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32