Kuka heittää kiven.

Eikö tämä erämaa saarnaaja ole joskus sanonut jotenkin näin. "Se kuka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven"
Tämän palstan uskovaiset ovat vallan synnittömiä ja puhtaita.
Sen verran paljon kiviä täällä lentelee ateistia kohti.

20

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Uskovaiset katsos saavat ihan kaiken anteeksi, kunhan vaan hokevat tarpeeksi jeesusjeesusjeesusjeesus. Ateisti taas ei saa anteeksi edes sitä, että on syntynyt. Nykykrisselin versio kuuluu "Heittäköön ensimmäisen kiven se, joka uskoo Jesseen!"

• Pittsburgh

Kukas uskovainen täällä nyt on ateistia "kivellä heittänyt"?

• Pittsburgh kirjoitti:

Kukas uskovainen täällä nyt on ateistia "kivellä heittänyt"?

Putkinäkö.
        Ei nähdä malkaa omassa silmässä.

• kastasten

Voitko näyttää missä kivi olisi lentänyt ateistia kohden?

• illuminatus*

muuta kuin ala-arvoista tekstiä uskovaisia vastaan? Fiksua keskustelua täällä kaipaisi...
      Arvatkaa oma tilanne, antakaa arvo toisillekin.

• -DW-

Raamatuntutkijoiden mukaan se tarina jossa noin sanottiin lisättiin raamattuun satoja vuosia myöhemmin.
      Sitä ei löydy johanneksen evankeliumin aikaisemmista versioista.

Ja sitten hihhulit vielä väittävät että raamattu on muuttumatonta jumalan sanaa :D

• nyt merkille

se, ettei Jeesus tuominnut kivittämistä. Synnittömiä tai sellaiseksi itsensä kuvittelijoita on aina.

• eikkari7

ole synnitön, vaan läpeensä syntinen ,täysin hyvään kykenemätön.Niin kuin kaikki Kristityt.Shalom

• siinähän

sitten helevetti kutsuu heh, pääset paremmalle puolelle!

• eikkari7
        siinähän kirjoitti:

sitten helevetti kutsuu heh, pääset paremmalle puolelle!

on pessyt syntini.Shalom

• quo
        eikkari7 kirjoitti:

on pessyt syntini.Shalom

Koska hän ei ole pessyt vain sinun vaan myös kaikkien muiden synnit niin eihän meillä ole hädän päivää?

Eikö se jotenkin noin mene?

• eikkari7
        quo kirjoitti:

Koska hän ei ole pessyt vain sinun vaan myös kaikkien muiden synnit niin eihän meillä ole hädän päivää?

Eikö se jotenkin noin mene?

Shalom

• quo
        eikkari7 kirjoitti:

Shalom

Miksi noista synneistä sitten pitää niin paljon puhua kun kerran ovat poispestyjä?

• eikkari7
        quo kirjoitti:

Miksi noista synneistä sitten pitää niin paljon puhua kun kerran ovat poispestyjä?

tulee tunnustaa Jeesus ainoaksi pelastukseksi,koska jokainem on syntinen."Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!"sananlaskut8:32

• ertert
        eikkari7 kirjoitti:

tulee tunnustaa Jeesus ainoaksi pelastukseksi,koska jokainem on syntinen."Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!"sananlaskut8:32

"tulee tunnustaa Jeesus ainoaksi pelastukseksi"

Mikä onkin ihan järjetöntä. Koko jutulla ei ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa.

• Stoneman.

Talebanien jälkeinen hallinto inhimillisti tuomioita Afganistanissa.
      Uuden hallinnon edustaja kertoi tuoreeltaan, että kivitystuomiot suoritetaan tästä lähtien pienemmillä kivillä.

• Professori Bart D. Ehrman kertoo kirjassaan Misquoting Jesus, että kyseistä jaetta ei löydy
      vanhimmista tunnetuista käsikirjoituksista.
      Toisin sanoen jae on lisätty (muistaakseni
      Johanneksen evankeliumiin) Raamattuun vasta
      joskus vuoden 1100 jälkeen.

http://www.bartdehrman.com/flv_comedycentral/comedy_central.htm

• Kössönöm

että joku ihminen uskoo samaan jumalaan kuin hän itsekin ja toiseksi tärkeintä on se, että hän uskoo "oikein". Ihan sama mitä tämä "oikea" uskovainen muuten tekee, kunhan uskoo oikein.

Ainakin tämän palstan hihujen kirjoitusten perusteella olen tullut tähän tulokseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1018
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe