Kaunein Cheerleader?

Juha.

Pistäkääs tänne teidän mielestä kaunein SM-liigassa toimiva Cheerleader. Harmi kun Bluesin sivuilla ei löytynyt cheerleadereita.

Itse valitsin HIFK:in Marikan, eli linkistä oikean puoleinen:

http://www.hifkcheerleaders.com/Kuvat/Action/MerviMarika480.jpg



(pankaas sitten suoraa linkkiä eli http:// linkin eteen)

13

2911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokeriboy

      juu, toi Blondi on kaunis, voisin nussia!

    • LätkäHessu

      on noi HIFKin muijat ihan vitun siistei,mut valitettavasti suurin osa varattuja niin ei niiltä saa.mut sen tilalt oon pannu kahta Bluesin showgirlsiä&5jokeri cheerleaderiä.ne bluesin muijat oli helvetin rasittavii kummatki(halus suhteen jne...),mut noi Jokerimuijathan on oikee ammattilaishuoria.ei tarvinu kun maksaa 10€ ni niitä sai panna peppuun...no,eipä tässä muuta.

      Go Saipa!!!

      • Jeps..

        Joo onhan ne aika.. Mutta jotkut miehet varmasti nauttivat tästä. Eikös niitä olekkin vain 3? Vois olla enemmän, ja sinne rappusille kanssa. Sitten mentäis jo ihan huoraparatiisiksi. No ei.. Ei cheerleadereiden pidäkkään millää talvitakki päällä siellä esittäytyä katsojille. =)


      • MIES
        Jeps.. kirjoitti:

        Joo onhan ne aika.. Mutta jotkut miehet varmasti nauttivat tästä. Eikös niitä olekkin vain 3? Vois olla enemmän, ja sinne rappusille kanssa. Sitten mentäis jo ihan huoraparatiisiksi. No ei.. Ei cheerleadereiden pidäkkään millää talvitakki päällä siellä esittäytyä katsojille. =)

        Ette ole saaneet muuta kuin omaa kättänne, ressukat!


      • LätkäHessu
        Jeps.. kirjoitti:

        Joo onhan ne aika.. Mutta jotkut miehet varmasti nauttivat tästä. Eikös niitä olekkin vain 3? Vois olla enemmän, ja sinne rappusille kanssa. Sitten mentäis jo ihan huoraparatiisiksi. No ei.. Ei cheerleadereiden pidäkkään millää talvitakki päällä siellä esittäytyä katsojille. =)

        kolme niistä on kyl suomalaisii,mut yhteensä niitä on kait 25.loput on sitte ulkomaanvahvistuksia venäjältä,virosta&ympäri itäeurooppaa.on varmaa joku Hjalliksen salanen ase toi et miehet käy panee niitä et sais silleen myös lissää Jokerifanei&ne ulkomaanhuorathan on taas ne mitkä suunnilleen tekee Jokerit suomen rikkaammaksi joukkueeks...

        Go Saipa


      • LätkäJokeri
        LätkäHessu kirjoitti:

        kolme niistä on kyl suomalaisii,mut yhteensä niitä on kait 25.loput on sitte ulkomaanvahvistuksia venäjältä,virosta&ympäri itäeurooppaa.on varmaa joku Hjalliksen salanen ase toi et miehet käy panee niitä et sais silleen myös lissää Jokerifanei&ne ulkomaanhuorathan on taas ne mitkä suunnilleen tekee Jokerit suomen rikkaammaksi joukkueeks...

        Go Saipa

        mutta mihin perustat väitteesi. Lyön vetoa että ulkomaalaisia ei ole kuin murto osa jokereiden cheerleadereista. Eikä ole mitään huoria, jos et pysty mitään todistamaan niin pidä mölyt mahassa, pönde lande!

        GO JOKERIT GO GO!!!


      • hifki fani
        LätkäJokeri kirjoitti:

        mutta mihin perustat väitteesi. Lyön vetoa että ulkomaalaisia ei ole kuin murto osa jokereiden cheerleadereista. Eikä ole mitään huoria, jos et pysty mitään todistamaan niin pidä mölyt mahassa, pönde lande!

        GO JOKERIT GO GO!!!

        Joo oon samaa mieltä "sirkuspelle" fanin kanssa et mitä vittua sä pönde tänne tuut meluu?


      • LätkäHessu
        LätkäJokeri kirjoitti:

        mutta mihin perustat väitteesi. Lyön vetoa että ulkomaalaisia ei ole kuin murto osa jokereiden cheerleadereista. Eikä ole mitään huoria, jos et pysty mitään todistamaan niin pidä mölyt mahassa, pönde lande!

        GO JOKERIT GO GO!!!

        tottahan toi on.siis ihan oikeesti...&onhan ne huoria jos niille maksetaan et ne levittää peppua.ei mun mittää tarvi todistaa,mutta jos sä haluut todistuksen niin käy jossai Helsingin strippiklubeissa.siellä ne jokerimuijat&minä ollaan...

        Go Saipa


      • Ärjylä
        LätkäHessu kirjoitti:

        tottahan toi on.siis ihan oikeesti...&onhan ne huoria jos niille maksetaan et ne levittää peppua.ei mun mittää tarvi todistaa,mutta jos sä haluut todistuksen niin käy jossai Helsingin strippiklubeissa.siellä ne jokerimuijat&minä ollaan...

        Go Saipa

        mun tietääkseen tääl ois tarkotus puhuu lätkäst eikä huorista ym...&tollasest oot takuul vaan nähny unta&heränny aina jonkun navettasian vierest alasti kortsu hanuris...


    • katsoja

      Taytyy sanoa että hifkillä on kyllä aika kauniit cheerleaderit, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

    • TpS

      Kauneimmat Cheerleaderit Ovat

      Kärppien Sini
      Hiflin Lotta
      Tpsin Ann

    • Narttu

      Lukon liiderit kaikki helvetin kamalia horoja!!!
      Äsiillä kukaan osaa liikkua ja kaikki eri tahtiin!!!

    • Anonyymi

      Kauneimpia on vaikea valita kun niitä on niin paljon, mutta rumin on helppo: Lahden Pelicans cheerleader Isa,
      se ei ole suomalainen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe