Pistäkääs tänne teidän mielestä kaunein SM-liigassa toimiva Cheerleader. Harmi kun Bluesin sivuilla ei löytynyt cheerleadereita.
Itse valitsin HIFK:in Marikan, eli linkistä oikean puoleinen:
http://www.hifkcheerleaders.com/Kuvat/Action/MerviMarika480.jpg
(pankaas sitten suoraa linkkiä eli http:// linkin eteen)
Kaunein Cheerleader?
13
3000
Vastaukset
- Jokeriboy
juu, toi Blondi on kaunis, voisin nussia!
- LätkäHessu
on noi HIFKin muijat ihan vitun siistei,mut valitettavasti suurin osa varattuja niin ei niiltä saa.mut sen tilalt oon pannu kahta Bluesin showgirlsiä&5jokeri cheerleaderiä.ne bluesin muijat oli helvetin rasittavii kummatki(halus suhteen jne...),mut noi Jokerimuijathan on oikee ammattilaishuoria.ei tarvinu kun maksaa 10€ ni niitä sai panna peppuun...no,eipä tässä muuta.
Go Saipa!!!- Jeps..
Joo onhan ne aika.. Mutta jotkut miehet varmasti nauttivat tästä. Eikös niitä olekkin vain 3? Vois olla enemmän, ja sinne rappusille kanssa. Sitten mentäis jo ihan huoraparatiisiksi. No ei.. Ei cheerleadereiden pidäkkään millää talvitakki päällä siellä esittäytyä katsojille. =)
- MIES
Jeps.. kirjoitti:
Joo onhan ne aika.. Mutta jotkut miehet varmasti nauttivat tästä. Eikös niitä olekkin vain 3? Vois olla enemmän, ja sinne rappusille kanssa. Sitten mentäis jo ihan huoraparatiisiksi. No ei.. Ei cheerleadereiden pidäkkään millää talvitakki päällä siellä esittäytyä katsojille. =)
Ette ole saaneet muuta kuin omaa kättänne, ressukat!
- LätkäHessu
Jeps.. kirjoitti:
kolme niistä on kyl suomalaisii,mut yhteensä niitä on kait 25.loput on sitte ulkomaanvahvistuksia venäjältä,virosta&ympäri itäeurooppaa.on varmaa joku Hjalliksen salanen ase toi et miehet käy panee niitä et sais silleen myös lissää Jokerifanei&ne ulkomaanhuorathan on taas ne mitkä suunnilleen tekee Jokerit suomen rikkaammaksi joukkueeks...
Go Saipa - LätkäJokeri
LätkäHessu kirjoitti:
kolme niistä on kyl suomalaisii,mut yhteensä niitä on kait 25.loput on sitte ulkomaanvahvistuksia venäjältä,virosta&ympäri itäeurooppaa.on varmaa joku Hjalliksen salanen ase toi et miehet käy panee niitä et sais silleen myös lissää Jokerifanei&ne ulkomaanhuorathan on taas ne mitkä suunnilleen tekee Jokerit suomen rikkaammaksi joukkueeks...
Go Saipamutta mihin perustat väitteesi. Lyön vetoa että ulkomaalaisia ei ole kuin murto osa jokereiden cheerleadereista. Eikä ole mitään huoria, jos et pysty mitään todistamaan niin pidä mölyt mahassa, pönde lande!
GO JOKERIT GO GO!!! - hifki fani
LätkäJokeri kirjoitti:
mutta mihin perustat väitteesi. Lyön vetoa että ulkomaalaisia ei ole kuin murto osa jokereiden cheerleadereista. Eikä ole mitään huoria, jos et pysty mitään todistamaan niin pidä mölyt mahassa, pönde lande!
GO JOKERIT GO GO!!!Joo oon samaa mieltä "sirkuspelle" fanin kanssa et mitä vittua sä pönde tänne tuut meluu?
- LätkäHessu
LätkäJokeri kirjoitti:
mutta mihin perustat väitteesi. Lyön vetoa että ulkomaalaisia ei ole kuin murto osa jokereiden cheerleadereista. Eikä ole mitään huoria, jos et pysty mitään todistamaan niin pidä mölyt mahassa, pönde lande!
GO JOKERIT GO GO!!!tottahan toi on.siis ihan oikeesti...&onhan ne huoria jos niille maksetaan et ne levittää peppua.ei mun mittää tarvi todistaa,mutta jos sä haluut todistuksen niin käy jossai Helsingin strippiklubeissa.siellä ne jokerimuijat&minä ollaan...
Go Saipa - Ärjylä
LätkäHessu kirjoitti:
tottahan toi on.siis ihan oikeesti...&onhan ne huoria jos niille maksetaan et ne levittää peppua.ei mun mittää tarvi todistaa,mutta jos sä haluut todistuksen niin käy jossai Helsingin strippiklubeissa.siellä ne jokerimuijat&minä ollaan...
Go Saipamun tietääkseen tääl ois tarkotus puhuu lätkäst eikä huorista ym...&tollasest oot takuul vaan nähny unta&heränny aina jonkun navettasian vierest alasti kortsu hanuris...
- katsoja
Taytyy sanoa että hifkillä on kyllä aika kauniit cheerleaderit, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
- TpS
Kauneimmat Cheerleaderit Ovat
Kärppien Sini
Hiflin Lotta
Tpsin Ann - Narttu
Lukon liiderit kaikki helvetin kamalia horoja!!!
Äsiillä kukaan osaa liikkua ja kaikki eri tahtiin!!! - Anonyymi
Kauneimpia on vaikea valita kun niitä on niin paljon, mutta rumin on helppo: Lahden Pelicans cheerleader Isa,
se ei ole suomalainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987