Mikä on Suomen Adventtikirkon kanta sapattina kauppojen aukiolemiseen (virallinen kanta) ja Toivonlinnan oppilaiden pakkokasvisruokkimiseen?
Suomen Adventtikirkon virallinen kanta
2
99
Vastaukset
- virallinen kanta
Mikä on Suomen adventtikirkon virallinen kanta ympärileikkaukseen, sianlihaan ja soijanakkeihin?
Täällä ei kukaan anna kirkon lausuntoja- ei ole koskaan antanut.
Kirkon lausunnot annetaan poikkeuksetta Tampereen piirikunnasta.
Kirkko ei ymmärtääkseni ota ja ole ottanut kantaa kauppojen aukioloihin. Mitä se hyödyttäisi?
Jokainen kun ymmärtää itse asioida milloin itse lystää.
Toivonlinnaan ei ole pakko mennä.
Kierrä kaukaa Toivonlinna ja pidä lapsesikin turvallisen etäisyyden päässä, ja osta sianihraa paljon kaupasta, tee sianpääsylttyä, osta kinkkua ja toppaa kuumaan sianrasvaan leipäkuutioita paistinpannussa.
Näin saat sydänkohtauksen jo nuorena, ja voit poistua hyvissä ajoin Toivonlinnan läheisyydestä luonnollisesti.
Kirkko omistaa maailmalla paljon terveyslaitoksia, kouluja ja sairaaloita humanitaarisista syistä.
Niihin ei ole pakko mennä.
Niiden käytävillä ihmiset tekevät työtään ja opiskelevat, eivät ole enkeleitä eikä jumalolentoja, joten taivasta kohti ei kannata loukkaantua.
Ole itse enkeli rakkaudessa tapasi mukaan ja ahmi läskiä ja ihraa.
Hörpi vaikka verta päälle, ja pyyhi perse uskonnollisilla kirjoilla.
Olet kalkkiskin ennen aikojaan kun kolesteroli tukkii kaikki paikat.
Älä hyvä Jumala opeta lapsiasi terveelliseen elämään. Tapa ne heti mieluimmin, etteivät kidu taudeissa.
Heh, älä ihan tosissasi ota.
Siunausta
jari laurila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725