TIISTAI-ILTA täynnä ihmisiä (( täällähän tapahtuu jotain(( mutta yöpuulle nyt jookos kookos ananas
ILTA!!!!!!!
32
509
Vastaukset
vielä vähän aikaa jaksaa naputella...sitähän tää päivä on muutenkin ollut, ainakin mulle:)
sammakko17 kirjoitti:
joo hyvä moikkan ...ollaan vähän aikaa///täällä tapahtuu ,onkohan liian jännittävää??
ihmettelen lähinnä...
- siperianhyskyx
peiton alle tekeen taikoja hyvää yötää http://www.youtube.com/watch?v=P0aXY2pM2sA
illassa(((kaksi koiraa tapasi kadulla.Toinen sanoi :munun numeni on musti.mikä sinun nimesi on?en ole varma mutta se on istuDD///
siperianhyskyx kirjoitti:
Koiranpennut http://www.youtube.com/watch?v=Odh2nXVnrLc
mix maukka perusjätkä kiinnostaa(((
- mustaksimaalattu
Ei vielänukuta, mitäs sinä.Siis valveilla .:-)
mitäs minä entäs sinä??ei nukuta,luulin että kaikki nukkumassa )))mutta ei näköjään,olit soppaa tehnyt eilen??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
mitäs minä entäs sinä??ei nukuta,luulin että kaikki nukkumassa )))mutta ei näköjään,olit soppaa tehnyt eilen??
Yö syöppö, tulee harvoin ruokailtua päivällä.Joku väli siihenkin täytyy varata,ei loppu ilta taida kyllä kaikkein paras aika olla,,((((((((((((((
mustaksimaalattu kirjoitti:
Yö syöppö, tulee harvoin ruokailtua päivällä.Joku väli siihenkin täytyy varata,ei loppu ilta taida kyllä kaikkein paras aika olla,,((((((((((((((
mutta pakko syödä hedelmiii,ja marjoja ja ruisleipää)))
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
mutta pakko syödä hedelmiii,ja marjoja ja ruisleipää)))
Oletko dieetillä, minä olen nyt lomautettuna. Vuorokausi rytmi vaan tahtoo heittää,tosin on jännää kokeilla miten vähällä voi tulla toimeen.Käytän vitamiinea korvaamaan, mitä en ruuasta saa,,,:-)
Oletko dieetillä, minä olen nyt lomautettuna. Vuorokausi rytmi vaan tahtoo heittää,tosin on jännää kokeilla miten vähällä voi tulla toimeen.Käytän vitamiinea korvaamaan, mitä en ruuasta saa,,,:-)
mussuttaa hedelmiä))minulla vatsa toimii hyvinDD((( joten ei tartte,minulla on kanssa vuorokauden rytmit sekasin,minä olen sairauslomalla kesään saakka((( ASTMA pahentui...kaikkihan sen tietää,ahaa sä kokeilet miten vähällä tulee toimeen)))se voi olla ihan hyvää jokaiselle välillä??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
mussuttaa hedelmiä))minulla vatsa toimii hyvinDD((( joten ei tartte,minulla on kanssa vuorokauden rytmit sekasin,minä olen sairauslomalla kesään saakka((( ASTMA pahentui...kaikkihan sen tietää,ahaa sä kokeilet miten vähällä tulee toimeen)))se voi olla ihan hyvää jokaiselle välillä??
Harrastin sitä melkein 20 vuotta.Elimistö oppii tulemaan toimeen aika vähällä.Tosin tehtävä työkin vaikuttaa miten täytyy syödä.Kyllä tähän 43vuoteen mennessä on tullut kokeiltua yhtä jos toistakin elämän tapaa.
Harrastin sitä melkein 20 vuotta.Elimistö oppii tulemaan toimeen aika vähällä.Tosin tehtävä työkin vaikuttaa miten täytyy syödä.Kyllä tähän 43vuoteen mennessä on tullut kokeiltua yhtä jos toistakin elämän tapaa.
minä nyt) on aika paljon tehnyt ja joskus nuorempana opetellut tiettyjä tapoja ja ruuankin voi tehdä halvemmalla ja maukkaan saa(( kun itse leipoo tekee laatikot ja laittaa pakkaseen ja syö sieltä ja kaikkea kujeita niksejä /// kirjotinkohan liian vaikeeselkosesti mut ollaan huuhaalla hih suat ottoo seleveeDD///
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
minä nyt) on aika paljon tehnyt ja joskus nuorempana opetellut tiettyjä tapoja ja ruuankin voi tehdä halvemmalla ja maukkaan saa(( kun itse leipoo tekee laatikot ja laittaa pakkaseen ja syö sieltä ja kaikkea kujeita niksejä /// kirjotinkohan liian vaikeeselkosesti mut ollaan huuhaalla hih suat ottoo seleveeDD///
Kotiruoka on aina parempaa kuin eines.En tiedä olisiko maustamisessa,mutta joka tapauksessa.Sinä kerroit potevasi allergiaa,oletko kokeillut siedätys hoitoa.Olen kuullut,että se on tehokas.
Kotiruoka on aina parempaa kuin eines.En tiedä olisiko maustamisessa,mutta joka tapauksessa.Sinä kerroit potevasi allergiaa,oletko kokeillut siedätys hoitoa.Olen kuullut,että se on tehokas.
käsikädessä,olen suolahuonetta kaikkee....vaan ei auta,kärsin ja valvon joskus mutta noy hätä lomaaa..kohta lekurille taas uudet lääkkeet katos kevät alkanut,huomaa sen mun nuhasta( mikä on sun brawuurisi kotiruuassa??
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
käsikädessä,olen suolahuonetta kaikkee....vaan ei auta,kärsin ja valvon joskus mutta noy hätä lomaaa..kohta lekurille taas uudet lääkkeet katos kevät alkanut,huomaa sen mun nuhasta( mikä on sun brawuurisi kotiruuassa??
Itse asiassa osaan valmistaa kaikkia koti ruokia.Mieli ruokiani ovat kaikki keitto ruuat leivän kanssa.
Itse asiassa osaan valmistaa kaikkia koti ruokia.Mieli ruokiani ovat kaikki keitto ruuat leivän kanssa.
entas jotain kansainvälistä tuulahdusta tai kasvissosekeitot herkkuu nam))mutta suolaa tai mausteita ei niin paljoa
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
entas jotain kansainvälistä tuulahdusta tai kasvissosekeitot herkkuu nam))mutta suolaa tai mausteita ei niin paljoa
Tosin joitakin eksoottisia mausteita olen kokeillut.Ja kokannut itselleni eri näköisiä kasvis mössöjä,ne on sitten liittyneet siihen villitykseen mikä minulla on kulloinkin ruuan laitossa sattunut olemaan.,,,Mennäänkö nukkumaan?,,:-)
Tosin joitakin eksoottisia mausteita olen kokeillut.Ja kokannut itselleni eri näköisiä kasvis mössöjä,ne on sitten liittyneet siihen villitykseen mikä minulla on kulloinkin ruuan laitossa sattunut olemaan.,,,Mennäänkö nukkumaan?,,:-)
keskustelut miten sattuu hyää yötä(((
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
keskustelut miten sattuu hyää yötä(((
kauniita niitä zzzzzzzzzzzzzz:-)
- Avenging.Angel
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1170&c=5
Tuota voisi joskus maistaa
- Avenging.Angel
http://www.youtube.com/watch?v=ldzVA-efV6w&feature=related
Sitten aamulla reippaasti ylös.
Löysin hyvän kämpän; http://www.doingitwrong.com/wrong/2939_pic16944.jpg- mustaksimaalattu
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kiltisti heti joooo mutta sulla kiva asunto hih juuh nukkuu mutta käyn tos toni ketjussa poistaa mun juttuja...jos meet ni kauniit unet
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
kiltisti heti joooo mutta sulla kiva asunto hih juuh nukkuu mutta käyn tos toni ketjussa poistaa mun juttuja...jos meet ni kauniit unet
ei kaik mee nukkuun viel... kun koko ajatus maailma mennyt sekasin, mut onnesta =)
jani-31 kirjoitti:
ei kaik mee nukkuun viel... kun koko ajatus maailma mennyt sekasin, mut onnesta =)
en mennyt olen täällä---mikäs sut on onnelliseksi saanut???
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
en mennyt olen täällä---mikäs sut on onnelliseksi saanut???
ja kaunis ihminen =))) jota vaan hitosti täl hetkel ikävöin....
jani-31 kirjoitti:
ja kaunis ihminen =))) jota vaan hitosti täl hetkel ikävöin....
haikailet??mutta missees se on ??jos ei täällä)))
- jani-31
sammakko17 kirjoitti:
haikailet??mutta missees se on ??jos ei täällä)))
Meil vaan sellainen pien välimatka täl hetkel... oon mie siit tainut sanoakkin viestis joskus siulle sen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928