Nordean verkkopankki

ddddddddddzz

On ruvennut kyrsimään se, miten heikosti on verkkopankissa tilikohtaista tietoa. Minulla on useita tilejä ja lapsillakin sekä käyttö- että säästötilit joita pääsen hallinnoimaan. Itselläni on vielä pari määräaikaista tiliä.

Missään ei näy tilien päivän korko% tai muuta korkotietoa eikä määräaikaisessa muistaakseni loppumispäivää. Lasten tilit oli avattu 06/2008 ja mitään korkoa ei niille näkynyt tulleen, jota myös ihmettelen.

Onko pankilla tarkoitus saada minut soittelemaan asiakaspalveluun, jossa heti ruvetaan kauppaamaan rahastoja ja eläkevakuutuksia ym?
Nythän selvästi kannattaakin rahaa laittaa johonkin ihme rahastoihin, kun niiden arvo ropisee koko ajan alaspäin. Kulut ovat varmasti ihan kiitettävät, kävi rahastojen arvolle miten tahansa. Nykyään on kaikki yrittäjän riski (lue: Nordea) vyörytetty yksityishenkilöille (pankin asiakkaat). Aikaisemmminhan porvarit puolustelivat yrittäjien voittoja sillä, että yrittäjät joutuvat ottamaan riskejä ja siitä ikäänkuin hyvityksenä saavat hyvät voitot. Nyt asiakkaat kantavat riskit ja pankit ottavat voitot. Mitä se tällainen peli on?

3

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyy kaikki

tilit sekä määräaikaistalletukset korkoineen ja eräpäivineen ja voit itse tehdä määräaikaistalletukset minkä pituisiksi haluat.
      Mulla on myös Nordeassa tili,mutta kyseisiä palveluja ei sieltä löydy,haluavat ilmeisesti asiakkaan hiostettavaksi tiskille.

• Nig-muuttunut

muuttunut Nordea vajaassa kolmessa vuodessa,
      silloin kyllä näkyi,
      syyskesän 2007 jälkeen siellä ei maksettu enää kilpailukykyisiä korkoja, jolloin isommat jutut vaihtuivat muualle.

veikkaan että loppuvuodesta alkaa maksamana suhteellisesti muihin verrattuna parempia korkoja, kun arvatenkin tulenee rahapulaa, tai se pahenee.

• ddddddddddzz

Pitää kuulemma itse laskea prime% - jotain niin siitä tietää mitä saa korkoa. Ai ai kun korot muuttuvat usein, joten niitä on hankala päivittää nettipankkiin.
        Kyseltyäni lasten säästötilin koroista kuulin, että ne maksetaan aina kerran vuodessa siten että eka kerta on tasan yhden vuoden päässä tilinavauspvm:stä.

Yksi määräaikainen tili joka minulla on mennyt "umpeen", ei enää näy ainakaan verkkopankissa missään. Mielestäni sen olisi syytä näkyä, jotta en unohda sitä Nordean ilmaiseen käyttöön lojumaan 0% korolla. Tai sitten minun pitäisi olla muistiltani virkeämpi. n. 25000 euron määräaikaistilistä on kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe