"jos kone hajoaa takuuaikana, se joko korjataan tai vaihdetaan uuteen – mutta lisäksi asiakas saa rahat takaisin. Yhtiön Pohjoismaiden myyntipäällikkö Frank Harkins epäilee, että muilla valmistajilla ei ole tähän kanttia".
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=37181&tyyppi=1
Harkinsin mukaan yhtiö tutkii rahat takaisin -takuun ulottamista kotikoneisiinkin. "Se ei välttämättä toimi, koska lupaus nostaa koneen hintaa ehkä 15–20 eurolla. Kuluttajat katsovat vain hintalappua, yrityksissä osataan laskea kokonaiskustannuksia."
Toshiba: Jos kone hajoaa se korjataan
ja rahat takaisin
3
145
Vastaukset
- eri-mies
paljon muutakin, kuin hintalappua. Ainakin viisastuin vahingosta, eikä seuraava merkki ole aasialainen.
Minä ostin kerran telkkarin, jota luulin Saloraksi, koska etupaneelissa luki niin. Takana olevassa kyltissä luki sitten Luxor ja kun avasin takakannen, niin kaikissa osissa sisällä luki Toshiba.
- jo 10 vuotta
pari vanhaa harmaata Tosiba kannettavaa, rumia ja painavia, heittäisin pois mutta on niin armottoman kovia ja kestäviä työkoneita, monta muuta merkkiä on samana aikana sanonut työsopimuksen yksipuolisesti irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811416
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211016
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114878Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46868- 18806
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652