kun tulette tänne Ateismi-palstalle arvostelemaan ihmiset elintapoja, synnynnäisiä ominaisuuksia sekä valintoja, minulle tulee aina mieleen, että tilanne on suunnlleen sama kuin jos minä menisin Martta-kerhon edustajana Valmisryokien Ystävät -sivulle haukkumaan siellä viihtyviä.
"Senkin kyykäärmeitten sikiöt! Ettekö v*u viitsi edes ruskeaa kastiketta itse laittaa! Ette osaa, höh! Pervot, pitäisihän teidän sydämessänne tietää, että Pyhä Esiliina Taivan kattiloiden iankaikkisessa kirkkaudessa tuomitsee tekonne ankarasti ja joudutte sen takia vielä ikuiseen kärsimykseen! Valmiskastike on synneistä suurimpia, perkule, kokonaisia kaupunkeja on Pyhä Esiliina sen takia joutunut tuhoamaan, iankaikkisen rakkautensa nimessä! Elämänne on tyhjää ilman Pyhää Esiliinaa!"
Ettekö tajua itse, kuinka nurinkurista tuo on?
uskovaiset
9
335
Vastaukset
- quo
Voipa olla nurinkurista mutta niistä saa joskus sellaisia adrenaliini-kiksejä jotka piristää. Turhaa täällä on hihojaan poltella. Viihdettähän tämä aika lailla on.
- ja outoa
Olipa kiukkuinen viesti. Miksi muuten rinnastit ateistit valmisruokien ystäviin?
- qmp
Ehkä hän haluaa siirtää keskustelun syntymätaipumuksiin ja valmiskastikkeisiin.
- ei..
taida olla sinun vahvoja alojasi.
"Olipa kiukkuinen viesti."
Uskovien kiukutteluahan siinä ihmeteltiin. minä en ymmärrä, mikei jokainen saa elää miten haluaa, esimerkiksi jos sattuu olemaan homoseksuaali ja löytää kumppanin itselleen - eikö se ole vain yksinkertaisesti hyvä ja onnellinen asia? Jos nyt tykkää Blåbandin pataruuista, niin mitä se liikuttaa sitä, joka tekee ateriansa eri tavalla? Eikö jokainen voisi hoitaa oman ruokahuoltonsa kuten seksielämänsäkin aivan omalla tavallaan, kun ei lakia rikota eikä ketään pakoteta mihinkään (tietenkään)?
Kun siihen tullaan jonkin olemattoman olennon iankaikkisia "totuuksia" tarjoilemaan ja vielä tuomitsemaan ihmisen normaali elämä ja onnen aiheet, niin se minua vain ihmetyttää.- qmp
iaurwen kirjoitti:
minä en ymmärrä, mikei jokainen saa elää miten haluaa, esimerkiksi jos sattuu olemaan homoseksuaali ja löytää kumppanin itselleen - eikö se ole vain yksinkertaisesti hyvä ja onnellinen asia? Jos nyt tykkää Blåbandin pataruuista, niin mitä se liikuttaa sitä, joka tekee ateriansa eri tavalla? Eikö jokainen voisi hoitaa oman ruokahuoltonsa kuten seksielämänsäkin aivan omalla tavallaan, kun ei lakia rikota eikä ketään pakoteta mihinkään (tietenkään)?
Kun siihen tullaan jonkin olemattoman olennon iankaikkisia "totuuksia" tarjoilemaan ja vielä tuomitsemaan ihmisen normaali elämä ja onnen aiheet, niin se minua vain ihmetyttää.Perustele "olematon olento". Määrittele "normaali elämä". Miksi tarjoilet näitä "iankaikkisina totuuksina"?
- ertert
qmp kirjoitti:
Perustele "olematon olento". Määrittele "normaali elämä". Miksi tarjoilet näitä "iankaikkisina totuuksina"?
"Perustele "olematon olento"."
Olento, jota ei ole olemassa.
"Määrittele "normaali elämä"."
Elämä, jota ihminen luontaisesti elää.
"Miksi tarjoilet näitä "iankaikkisina totuuksina"?"
Ei niitä tarjoiltu sellaisina.
- H.H.
Ensi kerralla sitten kakkulat päähän, koska olethan kykeneväinen tuottamaan typovapaata tekstiä. Jookosta?
Minusta olisi muuten joskus mukavaa nähdä, pystyisitkö aloittamaan puhtaalta pöydältä, tarjoilemaan ja syömään siististi, sekä muutenkin haluaisin nähdä oletko keskustelukuntoinen hieman vaikeammissakin asioissa. Onko sinulla mielessäsi mitään hyvää - ja toki asiaankuuluvaa - aloitusta?siis sitä edellistä, rekkaamatonta, enkä koske sinuun enää pitkällä tikullakaan. Ei ole mitään sanottavaa enää. Tulkitse ihan miten haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764