Wincapitalaiset

ennen/nyt

2007:
Sponssi: "Vitun tyhjätaskut! Teillä ei ole rohkeutta lähteä sijoitustoimintaan mukaan ja tästä syystä jäätte köyhäläisiksi. Meikä poika se irtasanoutui töistä ja naaraattaa ja naatitaan thaimaan lämmössä joka päivä!"

Peräkammarinpoika: "Iskä ja äitee, nyt olisi mahtava sijoitustilaisuus tiedossa, naapurin Juuso on jo tienannut parikymmentätuhatta pienellä alkusijoituksella. Ajattelin jotta jos laitetaan maatilapantiksi ja otetaan kunnon pankkilaina, niin meistä tulee miljonääräjä parissa vuodessa..."

2008:
Viranomaiset sponssille: "...täten omaisuus on takavarikoitu ja missä ovat BMW-katumaasturin avaimet. Jaaha, siellähän ne ovat kiitos. Teillä on nyt maastapoistumiskielto ja varmaan vangitsemismääräys on tulossa, joten asennoitukaa tällätavoin tulevaisuutteen.

Pankinjohtaja peräkammarinpojan vanhemmille: "Tilanne on nyt paha, velka erääntyy ja kasvaa kovaa tahtia, joten olisi parempi, jos laittaisitte tilan itse myyntiin, ettei sitä jouduta vuoden, ehkä kahden päästä, pakkolunastamaan. Siinä tapauksessa saatte tilasta vähemmän ja jäätte mahdollisesti vielä velkaa pankille. Miten teidän poikanne muuten jakselee..?"

2009:
Sellikaveri sponsille: "Moro, mä oon Make Hell's Angels pyöräkerhosta. Varmaan tiedät meidät, jos meille vittuillaa, niin kuolema korjaa, joten kaikki mitä on sun on tästä lähtien myös minun. Oletko jo ostanut tummelia itsellesi?

Peräkammarin pojan vanhemmat: "Lepää rauhassa... Ei siitä tilasta niin paljoa olisi ollut väliä..."

2

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähteä mukaan

2007:
      Sponssi: "Kuulin just yhestä uudesta sijoitusmenetelmästä. Tuttava en tehnyt pienessä ajassa kovia tuottoja ja sen siihen neuvonut kaveri suosittelee kavereillee "johtotähden" hankkimista kulkupeliksi, koska tulevaisuus on aika lailla rahantäytteistä, sori-en voi ottaa sinua mukaan, koska siihen voi suositella luotettavaa, varakasta henkilöä"

Minua jäi harmittamaan että minua ei kysytty mukaan. No ei minulla kyllä olisi ollut varaakaan lähteä mihinkään sijoittelemaan kun ei ole mistä sijoittaa. Tuo Sama kaveri yritti minulle markkinoida jotain huoltoasema bonus menetelmää jokin aika sitten ja en silloin lähtenyt vaan hieman taisin loukata hänen näkemystään.

Satuin samalle TB-huoltoasemalle eräänä päivänä kun kävin jakeluautollani siellä syömässä lounasta. Sponssi oli ilmeisesti jo tehnyt kovasti rahaa ja uusia rikkaita kavereita, koska tervehtivät toisiaan sanomalla "Morjens sano rikkaat toisilleen" Hieman myöhemmin olin todellakin jo kateellinen koska tuo sponssi ja useat taksi-isännät lähtivät ulkomaille ja kiertelivät monia hienoja paikkoja.

2009: Minua ihmetyttää miten taksi voi mennä konkurssiin. Kukaan ei Tb:llä enää puhu siitä sijoitusaiheesta, ei ole puhunut aikoihin.
      Oli mukavaa kun yhtenä päivänä kaksi taksi-isäntää tuli minun pöytään istumaan ja kysyi että mitäs sulle kuuluu ja tehtiin kimppalotto yhdessä.

• jatkuu.

"Oli mukavaa kun yhtenä päivänä kaksi taksi-isäntää tuli minun pöytään istumaan ja kysyi että mitäs sulle kuuluu ja tehtiin kimppalotto yhdessä. "

Elämä jatkuu, kävi niin tai näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen