Huomenna on tasaarvoisuuden päivä,mitä sinulle tasa-arvoisuus merkitsee.siitä mitä se oli tähän päivään.Minusta tänä päivänä naisia näkee enemmän työaloilla johtotehtävissä(
heps
49
866
Vastaukset
pyykinpesukoneita tai astianpesukoineita,matot pestiin ja vaatteet pestiin rannalla,miehet teki ulkotyön...
- Vilma.
kaiket päivät laiskottelevat ja kiusaavat
viattomia miehiä-----ei ei ei sammakko
ei tää oo oikein------ei muutako raskaisiin koti
hommiin vaan----eivätpähän jaksa sit mäkättää niin paljon-----siittäkin ne näkee vaivaa jos mies ottaa torkut sohvala ja katsoo urheilua
ei se oikeen oo----nih
uso sie van minnuu---kyllä mää tiedän
miten elämä pitää mennä
musta tulee seuraava suomen presitentti Vilma. kirjoitti:
kaiket päivät laiskottelevat ja kiusaavat
viattomia miehiä-----ei ei ei sammakko
ei tää oo oikein------ei muutako raskaisiin koti
hommiin vaan----eivätpähän jaksa sit mäkättää niin paljon-----siittäkin ne näkee vaivaa jos mies ottaa torkut sohvala ja katsoo urheilua
ei se oikeen oo----nih
uso sie van minnuu---kyllä mää tiedän
miten elämä pitää mennä
musta tulee seuraava suomen presitenttihmm laiskottelevat ja kiusaavat miehiä,jaahas nyt tuli tekstii wilmalta,wai resitentti susta tulee jaahas///
- i-v atte
huomenna nalkuttaa oikeen olantakaa.;)
- i-v atte
sammakko17 kirjoitti:
entäs jos tulee takas??sanot että tasa-arvoo wai??
tasa-arvon nimissä pitää ymmärtää silloin olla edes yks päivä hihkumati.;)
i-v atte kirjoitti:
tasa-arvon nimissä pitää ymmärtää silloin olla edes yks päivä hihkumati.;)
sie nyt hihkumatta??)) mitäs sie itse olet mieltä,totteutuukos teillä kotona??tasaarvo
- i-v atte
sammakko17 kirjoitti:
sie nyt hihkumatta??)) mitäs sie itse olet mieltä,totteutuukos teillä kotona??tasaarvo
vaimo hihkuu ja mä on kuuntelevinani:)
i-v atte kirjoitti:
vaimo hihkuu ja mä on kuuntelevinani:)
hihkuu juuh taitaa olla iha riiissi jos vaimo nalakuttaa AINA
- i-v atte
sammakko17 kirjoitti:
hihkuu juuh taitaa olla iha riiissi jos vaimo nalakuttaa AINA
tapoja naisilla, kuten vaimollakin oli aikoinaan se kyseli usein, et mihin oon menossa ja kerran sit laukaisin, ettenhän mäkään sun menemisiäs kysele, et elä viitti aina olla utelemassa;)
i-v atte kirjoitti:
tapoja naisilla, kuten vaimollakin oli aikoinaan se kyseli usein, et mihin oon menossa ja kerran sit laukaisin, ettenhän mäkään sun menemisiäs kysele, et elä viitti aina olla utelemassa;)
miehiäkkin jotka kyselee// älä yleistä naisset,kyllä löytyy miehissäkin) TOI on ärsyttävä piirre jos ei ulukona saa käydä edes jos pitemmälle menee niin eri asia,siis päivä on poikessa,yleensä sanotaan meen asiolle täts it
- Musta Ritari
synnyttäkö miehet kohta tasa-arvon nimissä? Ei synnytä. Ja kuka kakarat hoitaa. Päiväkodissa niistä kasvaa vaan räppäreitä. Ei oo maailma enää entisensä paitti Baijerin maasudulla, jossa eukot käyttä mekkoja miehet nahkapöksyjä. Kunnon nainen, pudostessaan kellarin portaat alas, huikkaa vielä miehelleen tuonko tummaa vai vaaleta tullessani.
- Musta Ritari
sammakko17 kirjoitti:
Katos nyt kysyn sulta,kunnon nainen iski ihan korvaan)) mikä on susta kunnon nainen??
semmonen säntillisesti naimisissa oleva nainen joka vieraiden tullessa kylään tarjoaa virvokkeita eikä nalkuta olen juonnista tai muusta turhanpäiväisestä ja mesten keskustellessa tärkeistä asioista naiset voi jutella muista jutista. Jas jos nytten sitten ei ole naimisissa oleva nainen niin semmonen joka haluaa sitä. Ei mikään semmonen kukkona tunkiolla hääräävä amtsooni.
Musta Ritari kirjoitti:
semmonen säntillisesti naimisissa oleva nainen joka vieraiden tullessa kylään tarjoaa virvokkeita eikä nalkuta olen juonnista tai muusta turhanpäiväisestä ja mesten keskustellessa tärkeistä asioista naiset voi jutella muista jutista. Jas jos nytten sitten ei ole naimisissa oleva nainen niin semmonen joka haluaa sitä. Ei mikään semmonen kukkona tunkiolla hääräävä amtsooni.
minkälainen olis kunnon mies,rehellinen vastuunsa tunteva,siisti ja hyvät tavat noin suurin piirtein,,,jotai jäi viälä ai niin huumorinkukka ja jotai mut jaa...
- Musta Ritari
sammakko17 kirjoitti:
minkälainen olis kunnon mies,rehellinen vastuunsa tunteva,siisti ja hyvät tavat noin suurin piirtein,,,jotai jäi viälä ai niin huumorinkukka ja jotai mut jaa...
mää... :-)
Musta Ritari kirjoitti:
mää... :-)
sielläkö oot näin monen vuoden jälkeen ihquu...DDD// heh huuhmorilla
- Musta Ritari
sammakko17 kirjoitti:
sielläkö oot näin monen vuoden jälkeen ihquu...DDD// heh huuhmorilla
mää oon. Mutta en kovin kauaa. Kannattaa pitää kiirettä...
- hieno asia...
Meille on töihin otettu nuoria insinööri-naisia ja se ei ole ollenkaan hassumpi juttu. Ovat niin mukavia ja hyvännäköisiä notta...;-)
Siis todellisia enkeleitä...- Simon Templar
insinööriblondi suorastaan "puhaltaa" kaikki huolet pois. ;-)
Simon Templar kirjoitti:
nyt on pakko kyssyy sulta,että nuoruus ja kauneusko se on pääassii??ja ettei vanha ja viisas nainen kelepoo??
- Simon Templar
sammakko17 kirjoitti:
nyt on pakko kyssyy sulta,että nuoruus ja kauneusko se on pääassii??ja ettei vanha ja viisas nainen kelepoo??
iästä mitään sanonu, mutta eikö se oo kivaa jos pipin "puhaltaaja" on nuorempi. :-)
Simon Templar kirjoitti:
iästä mitään sanonu, mutta eikö se oo kivaa jos pipin "puhaltaaja" on nuorempi. :-)
aena se silimällä näyttää kivalle,jos on nuar ja kommee miäsDD(((
- juuri sen....
Simon Templar kirjoitti:
tekee nuori ja viehkeä insinööri-neitonen...;-D
- mikhaildenisov
päästää johtopaikoille,he ovat liian kovia!
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
ahaa sieltäkin tulee vai on liian kovia)) miten perustelet???
kuuntelen heitä TV;stä ja muutenki!
mikhaildenisov kirjoitti:
kuuntelen heitä TV;stä ja muutenki!
kuvan,toisista mutta kyllä naiset on pehmeitä ja äidillisiä useat ei kaikki////
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
kuvan,toisista mutta kyllä naiset on pehmeitä ja äidillisiä useat ei kaikki////
tuon tapanen nais-chef parikymmentä v sitten,
halus olla muutaki ku pomo!))) mikhaildenisov kirjoitti:
tuon tapanen nais-chef parikymmentä v sitten,
halus olla muutaki ku pomo!)))olisi sellainen pehmeä,kiva ,hauska,ei kaikki naiset oo nipoja(((
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
olisi sellainen pehmeä,kiva ,hauska,ei kaikki naiset oo nipoja(((
ainaki kropaltaan!!
- Alien-8
tasa-arvo toteutunut.Uimahalleissa on vieläkin vain naispuolisia siivoojia.Miksi?
;=))niin miksiköhän?? ja kantapään kautta tiedän ei ole helpoin työ((( mutta miksiköhän naisia ei ole sitten enempää auto tai jossain monttuhommissa??
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
niin miksiköhän?? ja kantapään kautta tiedän ei ole helpoin työ((( mutta miksiköhän naisia ei ole sitten enempää auto tai jossain monttuhommissa??
Johtuukohan se fysiikasta?Monttuhommat ovat raskaita.Tiedän kokemuksesta.
Autohommissako?Tuota tuota...mikäs se jakopään tiiviste taas olikaan..;)? Alien-8 kirjoitti:
Johtuukohan se fysiikasta?Monttuhommat ovat raskaita.Tiedän kokemuksesta.
Autohommissako?Tuota tuota...mikäs se jakopään tiiviste taas olikaan..;)?ahaa fysiikan vikako???tjaa löytyi sulta mörkö kaapista hih mutta en tiiä jakopään tiiviste on edes??mutta jotkut tietää(((
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
ahaa fysiikan vikako???tjaa löytyi sulta mörkö kaapista hih mutta en tiiä jakopään tiiviste on edes??mutta jotkut tietää(((
sanoa suoraan,että naiset eivät tiedä auton sisuksista mitään.Joku olisi voinut vaikka loukkaantua:)
Jospa annetaan kummankin sukupuolen tehdä niitä juttuja,jotka parhaiten hallitsevat:)Lastenhoitajaksi mies ei sovi,koska silloin testosteronin tuotanto lakkaa,ja miehestä tulee vässykkä;) Alien-8 kirjoitti:
sanoa suoraan,että naiset eivät tiedä auton sisuksista mitään.Joku olisi voinut vaikka loukkaantua:)
Jospa annetaan kummankin sukupuolen tehdä niitä juttuja,jotka parhaiten hallitsevat:)Lastenhoitajaksi mies ei sovi,koska silloin testosteronin tuotanto lakkaa,ja miehestä tulee vässykkä;)jos mun pitäs opiskella jotai autoo??pyöränkin vien korjattavaks tutulle,kyllä on parempi että molemmat hoitaa sen asian minkä taitaavat((
sitä, että samantasoisesta työstä pitäisi maksaa sama palkka sukupuoleen katsomatta.
Ja sitten kotielämässä sitä, että työt jaetaan osaamisen ja taitojen mukaan. Minusta ne työt tekee se, joka kotona osaa..olkoot sitten kyseessä ns. miesten työt tai naisten työt. Ei niin, että mies laittaa ruokaa/opettelee väkisin, jos ei halua ja osaa...tai naisen pitää tehdä remonttia.
Lasten hoito on sellainen työ, johon minun mielestä tulee kummankin osallistua.huh mä näitten miesten kanssa vaan keskustellut,ai niin wilma mutta asiaa palkka jos samalaista duunia tekee..mutta entäs sitten auto??osaakko korjata??ja miten se ruohikon leikkuu??
- Satumainen.Nainen...
sammakko17 kirjoitti:
huh mä näitten miesten kanssa vaan keskustellut,ai niin wilma mutta asiaa palkka jos samalaista duunia tekee..mutta entäs sitten auto??osaakko korjata??ja miten se ruohikon leikkuu??
autosta katsoa, öljyt ja renkaat...jäähdyttäjän nesteet.
Ja nurmikon olen minä ajanut joka kesä, mikäli en ole delegoinut lapsille hommaa.;)
Mutta, kyllä minä mielelläni annan miehen hoitaa ne työt, mitkä paremmin osaa ja minä hoidan ne jotka minä osaan ja kehtaan.;-P Satumainen.Nainen... kirjoitti:
Ja nurmikon olen minä ajanut joka kesä, mikäli en ole delegoinut lapsille hommaa.;)
Mutta, kyllä minä mielelläni annan miehen hoitaa ne työt, mitkä paremmin osaa ja minä hoidan ne jotka minä osaan ja kehtaan.;-Pja nurmikot mutta on helpompi pyytää miestä tekemään jostain kumman syystä)))
- kalaturk
Satumainen.Nainen... kirjoitti:
Mutta, kyllä minä mielelläni annan miehen hoitaa ne työt, mitkä paremmin osaa ja minä hoidan ne jotka minä osaan ja kehtaan.;-PMinunkin mielestä työt jaetaan sen mukaan mitä osaa...esim. pyykinpesu nykylaiteineen ja ohjeineen ei onnistu meikäläiseltä mitenkään...samoin ne oheistyöt ;)
- impi-lempi
mitä mun piti sanoa ;O)
kalaturk kirjoitti:
Minunkin mielestä työt jaetaan sen mukaan mitä osaa...esim. pyykinpesu nykylaiteineen ja ohjeineen ei onnistu meikäläiseltä mitenkään...samoin ne oheistyöt ;)
aivan duunit jaetaan mitä osaa ja mitä ei toinen )))ja pullanpaisto on kait naistenduunii)))
- kalaturk
sammakko17 kirjoitti:
aivan duunit jaetaan mitä osaa ja mitä ei toinen )))ja pullanpaisto on kait naistenduunii)))
Meill se nähtävästi ei oo kummankaa hommii..:(((((
- impi-lempi
Täällä ihana ilma, aurinko paistaa ja lumet saa kyytiä...;O)
joo tempasin tulla käymään,mutta eix oo assiit niin että kummallekin kuuluu duunit mies tekee omat ja nainen omat...kumpikin mitä osaa////
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
joo tempasin tulla käymään,mutta eix oo assiit niin että kummallekin kuuluu duunit mies tekee omat ja nainen omat...kumpikin mitä osaa////
se tekee , ken osaa ja kerkii ...
impi-lempi kirjoitti:
se tekee , ken osaa ja kerkii ...
ei tää nyt niin vakavaa ole hupsheijaa////
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908