Minulle on aivan sama parkuuko hyysäri joku minua rasistiksi ! Olen kokenut senverran rasismia ensin itse, että olen muuttanut kantaani voimakkaasti kokemuksista viisastuneena joistakin maahanmuuttajista/pakolaisista. Mitta täyttyy lopulta kun huudellaan,tönitään kahviloissa ja syljetään kengille kaduilla (osa kokemuksistani). Joku hassu sanoo kuinka kulttuurimme rikastuu, mutta eiköhän se liene lopulta sittenkin köyhtyvän? Erittäin huolestuttavaa on ettei näistä asioista saisi jonkun päättäjän mielestä, joka on aivan pihalla, edes ottaa kantaa (esim. rikollisista jotka eivät edes yritä sopeutua), epätoivoisesti yritetään vaientaa kansalaisten mielipiteitä. Se on rehellisten maahanmuuttajien/pakolaisten ja meidän kaikkien "etu ja turva" että pois nämä jotka paljastuvat rikollisiksi ja keinottelijoiksi, koska sana kulkee "kuinka tänne pääsee" ja lisää on tulossa! Huom. Me osaamme tulevaisuudessa kaikki käyttäytyä ikävästi jos niin haluamme!
Pidetäänkö meitä pilkkana ?
Asioista on puhuttava rehdi...
3
190
Vastaukset
- On unohdettu kokonaa
Pääasia on että saadaan pakolaisille hyvät olot liiankin hyvät.Päättäjät on menettäny lopullisesti järkensä.Nykymeno suomessa oksettaa.
- Pakkotyökarenssilainen
on Suomen tulevaisuuden toivo:
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2009-03-16,104:2:599295,1:0:0:0:0:0:
- HÖPÖ HÖPÖ
Kyllä mekin osaamme käyttäytyä tosi ikävästi ja se hetki on ihan lähellä. Ei taida päättäjät tajuta minkälaisen karhunpalveluksen he tekevät rehellisille maahanmuuttajille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827