Autokoulua varten pitäis kaks kuvaa toimittaa. Mulla ois ylinmääräisenä kaksi, noin 1,5v vanhaa kuvaa mitkä otettiin opiskelijakorttia varten.
Voinko käyttää nämä? Eipä ole ulkonäkö juuri näistä muuttunut mitenkään..
Käykö 1,5v vanha kuva?
11
481
Vastaukset
- poliisit
Poliisilaitos kyllä ilmoittaa kelpaako nuo kuvat, jos ne on otettu valokuvaamossa, niin luulen että kelpaa.
- Kiki
Kuvat saavat olla maks 6kk vanhat.
Mutta milläs ne sen todistaisi koska ne kuvat on otettu...- sitten
tuo kommentti??? Jos ennestään mopo-kortti, saa sen kortin kuvat "siirtää" B-ajokorttiin ja myös A1-kortin kuvissa sama homma, jos ajat B:tä. Ihmetyttä mistä tuo 6 kk on taas revästy. Lääkärintodistuksessa toimitaan näin mutta empä ole kuullut et valokuvissakin pitää olla joku tuoreustakuu. Taitaa olla tarinoita noi jutut..
- Kiki
sitten kirjoitti:
tuo kommentti??? Jos ennestään mopo-kortti, saa sen kortin kuvat "siirtää" B-ajokorttiin ja myös A1-kortin kuvissa sama homma, jos ajat B:tä. Ihmetyttä mistä tuo 6 kk on taas revästy. Lääkärintodistuksessa toimitaan näin mutta empä ole kuullut et valokuvissakin pitää olla joku tuoreustakuu. Taitaa olla tarinoita noi jutut..
onko toi "sitten" sun oikea nimesi, tai eikö riitä edes pokkaa käyttää ns. vakionimeä?
- eikä epäoleellisuuksiin
Kiki kirjoitti:
onko toi "sitten" sun oikea nimesi, tai eikö riitä edes pokkaa käyttää ns. vakionimeä?
Tuota, mielellään olisin jo nähnyt sun jo tuossa äskeisessä viestissäsi keskittyvän itse asiaan, eikä mihinkään tuollaiseen epäoleelliseen potaskaan. Sitä vähän mietiskelen tässä itse, että mikä sussa itsessäsi jotain vikaa? Ei millään pahalla.
- MINNA J.
Kiki kirjoitti:
sun kanssas..pokkaa mihin? Ihan kun nyt kauheasti "rohkeutta" vaatii tänne kirjottelu..näinkin vakava asia :/ Minnan sain kasteessa nimekseni, joten se olkoon sitten "vakionimeni", jos se sun elämääs ja vastaustas nyt kauheesti helpottaa. Enkä täällä yleensä luuhaa, kuhan kävin uteliaisuuttani vilkasemassa mitä tääl kirjotellaan. Joten voisitko nyt sitten ystävällisesti vastata kysymykseeni?
- Kiki
MINNA J. kirjoitti:
sun kanssas..pokkaa mihin? Ihan kun nyt kauheasti "rohkeutta" vaatii tänne kirjottelu..näinkin vakava asia :/ Minnan sain kasteessa nimekseni, joten se olkoon sitten "vakionimeni", jos se sun elämääs ja vastaustas nyt kauheesti helpottaa. Enkä täällä yleensä luuhaa, kuhan kävin uteliaisuuttani vilkasemassa mitä tääl kirjotellaan. Joten voisitko nyt sitten ystävällisesti vastata kysymykseeni?
tohon kysymykseesi, joka oli varmaan "sun kanssas..pokkaa mihin?"
No pokkaa siihen että käyttäisi aina samaa nimimerkkiä, eikä jatkaisi otsikkoa viestiin tms pelleilyä.
Tai pelkäätkö tosiaan, että jso jotkut huomaa että kirjoitatkin monessa eri viestissä, niin paljastaisit jotain liikaa itsestäsi tai mitä? - MINNA J
Kiki kirjoitti:
tohon kysymykseesi, joka oli varmaan "sun kanssas..pokkaa mihin?"
No pokkaa siihen että käyttäisi aina samaa nimimerkkiä, eikä jatkaisi otsikkoa viestiin tms pelleilyä.
Tai pelkäätkö tosiaan, että jso jotkut huomaa että kirjoitatkin monessa eri viestissä, niin paljastaisit jotain liikaa itsestäsi tai mitä?ymmärtää etten ole tänne aikasemmin kirjottanut, enkä aio jatkaakaan,kun näköjään keskusteluihin sekaantuu keskenkasvuset ja taso on mikä on.. ihme juputtajia. Mukavaa loppuelämää.
- ajattelija/leino
itselläni on armeija-ajalta jääneitä
valokuvia
olen n 60 vuotias
samat kuvat käy edelleenkin ajokorttiin
vuosi vuodelta niitä pitää vain enempi
rutata - voimassa
3 vuotta :)
t. sihteeri - ...
Kuvat tosiaan eivät saisi olla yli 6kk vanhoja. Itse vein poliisilaitokselle vuoden vanhat kuvat ja kysyin että kelpaako, niin ne kelpuutettiin kun en pahemmin ollut ulkonäöltä muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760