Panetko

Mörönsyötti

itsesi täysillä likoon huuhaalla? Oman kuvan, ja muuta maallista mammonaa sekaan, siis omaa, ei vieraan?

29

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

mitään likoon,täähän ON huuhaata!

• kuva on kyllä oma.. tosin sekin kuulemma rippikuva.. so..?;)

• Mörönsyötti

mutta eikös sen riparin voi käydä ihan missä iässä haluu? Siis voihan tuo olla se sun riparikuvakin, kukas muu sen tietää kun sä.

• Mörönsyötti kirjoitti:

mutta eikös sen riparin voi käydä ihan missä iässä haluu? Siis voihan tuo olla se sun riparikuvakin, kukas muu sen tietää kun sä.

kyllä mä oikeesti kävin rippikoulun neljäntoista vanhana niinku tapana on;) Tai siis täytin sinävuonna viistoista.

• i-v atte

ollu siinä tapauksessa jo rippikoulus aika kypsä ikäsekses.;)

• i-v atte kirjoitti:

ollu siinä tapauksessa jo rippikoulus aika kypsä ikäsekses.;)

miten niin kypsä..? Yhtä kypsä oot ittekin;)))

• i-v atte
        a-v kirjoitti:

miten niin kypsä..? Yhtä kypsä oot ittekin;)))

mä ny sillä, vaan sillä silmällä aattelin;)

• i-v atte kirjoitti:

mä ny sillä, vaan sillä silmällä aattelin;)

aattelit..;)

• i-v atte
        a-v kirjoitti:

aattelit..;)

putkiaivo on silmäs;)

• i-v atte kirjoitti:

putkiaivo on silmäs;)

siitä silmästä piuha sinne putkeen.. vai johtaako?;)

• i-v atte
        a-v kirjoitti:

siitä silmästä piuha sinne putkeen.. vai johtaako?;)

sinne.. kait sinne, joku yhteys on.. varmaan valokuitukaapeli;)

• i-v atte kirjoitti:

sinne.. kait sinne, joku yhteys on.. varmaan valokuitukaapeli;)

silleen kirkas olo et se vois olla valokuitukaapeli? Se on varmaan mukava sellanen.. kaapeli..;)

• i-v atte
        a-v kirjoitti:

silleen kirkas olo et se vois olla valokuitukaapeli? Se on varmaan mukava sellanen.. kaapeli..;)

ajatus liikkuu ääntä nopeemmin.. niin mikäs tässä on ollessa, ku ei kerkee kaikkee ajattelemaansa ees puhuun.;)

• Cynthia1

Mitä sitten tuo "likoon laittaminen" tarkoittaneekaan,mutta mulla ainaski on jo perusluonteeni rehellinen,eli puhun mitä tarkoitankin,joskus hieman huumorilla...miettien oonko "väärällä palstalla"...Koska luulisin et Huuhaa tarkoittanee juttuja..mitkä ei todellakaan pidä paikkansa..tai sitten osa pitääkin...tai ei... ;D
      No joo...Tunteella mä kai kirjoittelen...Oon sillee "tunne ihminen"..heh heh..Järki jää usein johki...mihin lie..narikkaan..hihii..(tähän joku sanoo..."se on huomattu"..HaHaaaa)
      Ja koska seison sanojeni takana,niin eipä mua haittaa vaikka kuvani profiilissa onkin...Näkeepähän ihmiset mimmosen näkösen akan kaa pulisee... :))))
      Vaan niitä henk.koht.tietoja..niitä kyllä en anna..Jotain oppinu.."kantapään kautta"..
      Ihmiset osaa olla todella kieroja,ilkeitäkin..
      Eli se vaikka itse on rehellinen,ei kaikki muut sitä ole - sen oon oppinu :(
      Mutta joo...Huuhaalla ollaan...Ni kait pitäis osata Huuhaata kirjoittaakin..No..oon "opin tiellä" ;)
      Päivänjatkoja sulle :) Moiiiiiii :)

• Mörönsyötti

paljon on varotelleet oman kasvokuvan laittamisesta minnekkään netin sivuille, että ainakin tuo varotus mun kohdalla kyllä toimii.

• Cynthia1
        Mörönsyötti kirjoitti:

paljon on varotelleet oman kasvokuvan laittamisesta minnekkään netin sivuille, että ainakin tuo varotus mun kohdalla kyllä toimii.

No ainahan on sanottu et koskaan ei voi olla liian varovainen.

Kaikki tekee niinku parhaansa näkee...
        Kuuntele sydäntäsi ja käytä järkeäsi... :)))

Ääh..taas aika imelää...noh..tää on tätä....mua,hih

• Akkametso69

mutta mieluummin ei kuvaa ollenkaan kuin toisen lainattua.:) Ei ole luvallista laittaa toisen kuvia ilman omistajan lupaa, jos kuva ei ole julkinen.

• kärmes

Minunkin ottamia kuvia on löytynyt useammankin galleriasta, ilman lupaani. No, onneksi eivät sinänsä mitään paljastavia kuvia mutta periaatteessa lupa tarvitaan. Sehän lukee jo ylläpidon ohjeissakin.

• Oltsu.L

aakkosilla :)

Mut Gallerian olen lainannut Suomi24:jältä käyttööni omalla nickillä, omilla kuvilla :)

Suomi on niin pieni maa, et kadullakin tulee Suomi24:jä vastaan... ni parempi olla sitä mitä on.

• Mörönsyötti

oho, no kyllä mä kans jos ois tuommoset edellytykset. Kurkkasin, tuota joooooooooo

• gitta.5.

No juu eikös tehdä toiset nikit kun niitä näyttää muillakin olevan hahaa...:)) ai niin unohdin...on jo...:P vai pitäskös..hmmm

• taas uusi asukasko??huuhaalla??mutta vastaan sun kyssäriin kiltisti))))omiaa kuvaa en ole saanut näkyviin ,mikä lie olen tallentanut mut ootellan....ja huuhhaalla likoon täysillä tjaah jos on ystäviä oikeita///

• Mörönsyötti

asumaan? En kai, kotona varmaan kivempaa, mutta senkun josku jotain tänne tyrkkäsen. Ystäviähän olla pitää, on yksinäistä jos yksin on.

• Mörönsyötti kirjoitti:

asumaan? En kai, kotona varmaan kivempaa, mutta senkun josku jotain tänne tyrkkäsen. Ystäviähän olla pitää, on yksinäistä jos yksin on.

me juteltiinkaan??joo ystiksii kivaa on ollaDD))))mutta toi kuvajuttu on outo??kääk

• Mörönsyötti
        sammakko17 kirjoitti:

me juteltiinkaan??joo ystiksii kivaa on ollaDD))))mutta toi kuvajuttu on outo??kääk

se juttu oli, mutta mun kuvia ei varmasti tule näkymään, arkuuttako vai viisautta.

• Mörönsyötti

jo paikanpäälle tilannekatsausta tekemään ;-D. Eikös niin ole ettei voi tulla takisin jos välillä lähde?

• mustaksimaalattu

osa on ihan vakavasti kirjoitettua ja osa huumorilla.Taidan olla luonteeeltani huuhaa,,,:-)))) .

• gitta5

Galleria ok..:) muu on muuta :))

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe