Mitä minulle tapahtui?

Neitseellinenkö synnytys!

Siitä on aikaa 50v. Synnytin tyttölapsen. Aviottoman lapsen synnytys oli aikamoinenen häpeä siihen aikaan.

Minä en tiedä vielätänäkään päivänä, että mitä minulle tapahtui, koska EN OLLUT OLLUT ikina yhdenkään miehen läheisyydessä, enkä minkäänlaisessa sukupuoli kosketuksessa.

Olin vasta 16v, mutta kukas minua olisi uskonut?

Tyttäreni on nyt 50v ja täydellinen kopio minusta. Hän tietää nykysin, että minä hänet synnytin.

Tämä on ollut elämäni mysteerio ja ihme. Mieheni uskoo, että en valehtele, mutta ei kukaan muu ole sitä ikinä uskonut.

Olin ujo tyttö, enkä käynyt missään, muutakuin kirkossa vanhempieni kanssa koulun lisäksi. Sitäkin suurempi oli se että minä aloin odottaa lasta.

Meni pitkälle, ennenkuin minusta näkyi päälisin puolin odous, joten en uskaltanut mainita mitään vanhemmilleni, ennenkuin viimeisessä pakkotilanteessa.

Kyllä siinä tuli monet itkut itkettyä molemmin puolin ja sain iäkseni valehtelijan leiman otsaani. Olin täysin poissa tolaltani ja koulusta "sairauden" vuoksi.

Synnytin lapsen kotona ja äitini otti lapsen omakseen, sanomalla kaikille, että hän sen synnytti.

Kukaan ei epäillyt mitään, vaikka äiti ei ollut käynyt neuvolassa, hän vaan sanoi kätilölle, että ei ollut jaksanut, kun oli luullut että kesken se tulee kuitenkin.

Kukaan ei kysellyt mitään. Asuimme maalla ja lähimpään naapuriinkin oli matkaa 6 ja puoli kilometriä.

Asiaa salattiin kauan, mutta kun menin avioliittoon 22v, niin kerroin miehelleni totuuden. Myös omille aikuisille lapsilleni olen kertonut, että "Leeni täti" onkin oikeasti teidän siskonne.

Uskotteko te minua, että olin koskematon synnyttäessäni tämän lapsen, vai olenko teidänkin mielestänne vain likainen valehtelija?

36

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gynegologinen tutkimuski
    • mielessä...

Musta-aukko selittänee ongelmasi.
      Turvakouluttajani, nimeämättä henkilöä, koulutti siihen aikaan poliisin ja vanginvartijoiden ryhmää meidän lisäksi.
      Hän kertoi tapauksen, kun meni tuttavalääkäri perheeseen saareen veneellä.
      Laiturissa hyökkäsi lääkärin koira hänen päälleen ja tämä lääkäri tappoi koiran siinä hänen edessään.
      Mutta, tälle lääkärille tuli tämä musta-aukko mieleen, hän ei muistanut tappaneensa koiraa vaan syytti tätä kouluttajaa koirasurmasta.
      Luulisin ja uskoisin, että selitys asiaan voi löytyä tuolta.
      On tapahtunut jotain, mikäli jos asiasi on tosi, niin minkä minuus ja mieli sulkee ulkopuolelle tapahtuneen todellisuuden, sekä teon. Se on jokin puolustusreaktio mielen alueella ja se on sinulle todellisuus.
      Eli siitä tapahtumasta ei nouse tietoista mielikuvaa ja jos on ajansaatossa noussutkin, niin se on suljettu ulkopuolelle ja ihminen uskoo sen minkä haluaa uskoa.

• BbB

lääkkeet ottamati?
      Vai ootko provo?

• Trubaduuri

Niin aina, niin aina. Alkaa valheen sanat näin;
      "Mitä minulle tapahtui". Ja sitten se minä vastaa!
      Tai sitten ei.

Yksikään ihmisenalku ei ennenvanhaan voinut saada muutoin alkuansa kuin siittiö-solun ja munasolun
      kohtaaamisella niille etukäteen osoitetussa tahi varatussa "paikassa". Siis tuo ko. munasolun hedelmöityminen. Nykyään kyllä voidaan tuo yhteensaattaminen tehdä naisten synnytyselimien ulkopuolella, laboratoriossa asiaankuuluvien välineiden avulla, tottahan siinä ihmiskättäkin vielä mukana tarvitaan. ;)
      Me kaikki, jotka tunnemme riittävässä määrin ihmisen, miehen/naisen, anatomiaa, kyllä tiedämme
      nuo paikat.
      Siittiösolu ei edes pysy kovin kauan viriilinä, elinkykyisenä, suojattomassa tilassa, eikä se osaa pomppia eikä se osaa hyppiä eikä se edes hallitse seiväshyppyä, eikä se osaa mennä edes takaisin sinne josta se on tullut. ;) Munasolu puolestaan ei edes uskalla elinvoimaisena lähteä uhkarohkeasti seikkailemaan yhdenkään naisen synnytyselimien ulkopuolelle. ;)
      Joten, tapahtui se suuri ihme, jota kutsutaan arkipuheissamme valheeksi, joissakin tapauksissa valkeaksi valheeksi. Miten vaan. Mutta tottakin se voisi olla.

Muuten tuo keksimäsi juttu on kyllä aivan hyvä ja oivallinen keino saada nämä ihmiset ajattelemaan. Siitä saat täyden kympin. Sillä luulen ettet itse tiedä totuutta tuon tyylisestä ilmiöstä.

Mutta, on kyllä pieni poikkeus olemassa, niin sanottu hedelmöityneen munasolun lepotila. Joka virkoaa vasta toimintaan kun kaikki tarvittavat olosuhteet täyttyvät sille otolliseksi.
      Luomakuntamme on täynnä ihmeitä, jo itse jonkin nisäkkään syntyminen elävänä, on suuri ihme. :)

• On nimittäin

tehty sellainen tutkimus, että jossakin ääritapauksessa nainen voi hedelmöityä omasta solustaan. Ehkä yksi viiteen miljoonaan. Tätä aluetta ei ole kovin paljon tutkittu, mutta olen kyllä kuullut aikaisemminkin.

Mutta lapsi on tässä tapauksessa AINA tyttö ja TÄYDELLINEN kopio äidistään. Sillä tässä on tapahtunut jonkunlainen kloonaus. Otappa tarkemmin selvää vaikkapa joltakin asiantuntijalta.

Et ole valehtelija, vaan sinulle on sattunut joko ufo sieppaus tai jotakin.

• Piilossa

Mielenkiintoinen tarina, ottaen huomioon, että kerroit sen kristinusko-palstalla... Herätti huomioni, lystikäs yhteensattumako, että kerroit asiasi täällä. Mariahan oli myös, Raamatun mukaan, nuori ja tuli raskaaksi. ;)) Hassua...

Elän kuitenkin järkimaailmassa enkä usko neitseestä syntymiseen, en Marian enkä sinunkaan kohdallasi.

• benedi= siunattu

Jeesuksen neitseelliseen syntymään, joka on tietenkin ihme!

Mutta yhtäsuuria ihmeitä on veden päällä kävely, vai tekikö Jeesus leveästä laudasta, veden alle laiturin!?
        Tai entä Lasaruksen kuolleista herättäminen., Jairuksen tyttären myös,...ovien läpi kulkeminen,
        viikuna puun kuivettuminen , -- veden viiniksi valmistaminen jne. jne.
        En minä ilkeä tapahtumien kirjoittajia valehtelijoiksi syyttää!

• Neitseellinen...

on oikeasti netseellisesti syntynyt. Poikalapsi ei voi lähteä kehittymään esimerkiksi äidin omasta solusta, niinkuin EHKÄ tyttö "yksi miljaardista" tai jotakin. Koska se on silloin täysi kloonaus äidistä. Näin olen kuullut joskus jonkun selittävän.

• Piilossa
        benedi= siunattu kirjoitti:

Jeesuksen neitseelliseen syntymään, joka on tietenkin ihme!

Mutta yhtäsuuria ihmeitä on veden päällä kävely, vai tekikö Jeesus leveästä laudasta, veden alle laiturin!?
        Tai entä Lasaruksen kuolleista herättäminen., Jairuksen tyttären myös,...ovien läpi kulkeminen,
        viikuna puun kuivettuminen , -- veden viiniksi valmistaminen jne. jne.
        En minä ilkeä tapahtumien kirjoittajia valehtelijoiksi syyttää!

Sinä olet valinnut sen, että uskot noihin tarinoihin. Minä olen valinnut sen, etten usko noihin tarinoihin. Olemme siis eri mieltä. Sinä olet omissa ajatuksissasi oikeassa ja minä omissani, sillä meillä on erilaiset taustat.

• benedi= siunattu
        Piilossa kirjoitti:

Sinä olet valinnut sen, että uskot noihin tarinoihin. Minä olen valinnut sen, etten usko noihin tarinoihin. Olemme siis eri mieltä. Sinä olet omissa ajatuksissasi oikeassa ja minä omissani, sillä meillä on erilaiset taustat.

Tapahtukoon sinulle oman uskosi mukaan ja minulle omani!
        Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä: mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä" Joh 3: 36

Voin minä silti sinulle nyökätä päivän tervehdykseksi, niin kauan kuin olet elämää näkevä!

• Mutta tarinasi on täysin mahdollinen.
      On olemassa ns. valeraskauksia ja on olemassa sen
      loppuvaihekin - neitseellinen synnytys ja lapsi on,
      kuten tarinassasi sanot, täydellinen kopio äidistään.
      Kiitos Jumalalle, että tiede toteaa, ettei pojan
      synnytys ilman isää ole mahdollista.
      Jeesus Kristushan sai verensä Ylhäältä ja sikisi
      Pyhästä Hengestä.

• Neitseellinenkö..

että mitä minulle on tapahtunut? Eihän sitä kukaan usko, mutta MINÄ TIEDÄN, etten ole ollut miehen kanssa ikinä silleen, kun tulin raskaaksi.

Ainut on se, että jos jostakin syystä olen ollut tajutton ja minut on raiskattu, mutta mitään muistikuvaa raiskauksesta minulla ei ole KOSKAAN ollut.

• IDENEB
        Neitseellinenkö.. kirjoitti:

että mitä minulle on tapahtunut? Eihän sitä kukaan usko, mutta MINÄ TIEDÄN, etten ole ollut miehen kanssa ikinä silleen, kun tulin raskaaksi.

Ainut on se, että jos jostakin syystä olen ollut tajutton ja minut on raiskattu, mutta mitään muistikuvaa raiskauksesta minulla ei ole KOSKAAN ollut.

Jes. 7:14
        Sen tähden Herra antaa itse teille merkin:
        neitsyt* tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja
        antaa hänelle nimen Immanuel*.
        [Käännös "neitsyt"
        perustuu Septuagintaan. Hepreankielisen alkutekstin
        alma merkitsee 'nuori nainen'. Nimi Immanuel
        merkitsee 'meidän kanssamme on Jumala'.] [Matt. 1:23]

Matt. 1:23
        -- Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää
        pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel --
        se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme.
        [Jes. 7:14 ]

Ei perustu tietämiseen vaan uskomiseen tuon asian
        siunatun sisällön vastaanottamisen.

Israelkin on neitsyt Jumalan silmissä mutta se
        on hengellinen totuus, fyysisesti Israel on kuin
        haavoittunut enkeli.

Jer. 14:17
        -- Puhu heille nämä sanat: Kyyneleet vuotavat
        silmistäni yötä päivää, taukoamatta. Neitsyt,
        oma kansani, on saanut ankaran iskun,
        parantumattoman haavan! [Jer. 10:19]

Mutta Israelin toivo elää ..

Jer. 31:4
        Minä rakennan sinut uudelleen, taas sinä nouset,
        neitsyt Israel. Jälleen sinä koristaudut
        juhlaan, otat käteesi rummun, lähdet karkeloon
        toisten iloitsevien kanssa!
        [2. Moos. 15:20; Ps. 68:26]

Jer. 31:21
        Pystytä merkkikiviä, aseta tienviittoja, jotta
        tietäisit, mistä tie kulkee. Paina mieleesi tie,
        se polku, jota olet kulkenut. Palaa kotiin,
        neitsyt Israel, palaa takaisin näihin
        kaupunkeihisi!

Kristukselle kihlattu
        ideneb

• muistamasta mitään:
        Neitseellinenkö.. kirjoitti:

Jos olet joutunut raiskauksen uhriksi vaikka omassa kodissasi? Niin silloin järkytyksen aiheuttama shokki voi piiloittaa tapahtuman alitajuntaan pitkäksikin aikaa, jopa koko eliniäksi. Voihan olla niin, että sinä ET HALUA muistaa, jos tekijä on sinulle läheinen, niin voit torjua koko asian pois mielestäsi.

• Gynegologinen tutkimus

Verikoekin toisi asiaan valoa?

• Samanlainen tapaus Englannissa

Ihan samanlainen tapaus on tapahtunut Englannissa. Sielläkin syntyi tyttö, koska nainen voi hedelmöittää ja synnyttää vain naisen, Vasta kun on mies asialla, voi tulla myös poika.
      Olisikohan aika tutkia tuo tapauksesi todella, siinä voisi olla jopa lääketieteellekin ihmettelemistä. Menkää testeihin, että asia selvitetään. Turha teidän on tietoa hautaan viedä, jos kerran sanot, että tapahtuma on totta.

• oli mielen kiintoinen aikoinaan. Näet tästä tapauksesta yritettiin tehdä neitseellistä syntymää. Ne henkilöt jotka olivat Skeptikkoja. aloittivat tämän tapauksen tarkat tutkinnat 9 kuukautta edeltäneeltä ajalta. Tähän asiaan löytyi luonnollinen selitys, joka ei ollut mikään ihme. Näet tämän raskauden alkaminen oli tapahtunut lontoolaisessa yksityis Sairaalassa. Tälle naiselle oli tehty nukutus leikkauksen yhteydessä. Tarkempi tutkimus löysi vielä isänkin, Joka sattui olemaan leikkauksen suorittanut lääkäri. Näet tämä lääkäri teki näitä pikkuleikkauksia aivan yksinään ilman apulaista. Tämäkin mainittu ihme olisi voitu paljastaa tutkimalla naisen yhdeksän kuukautta ennen syntymää käydyt vaiheet. Todellinen neitseellinen syntymä lienee mahdoton.

Olen lukenut näistä luonnon vastaisista tapauksista. En ole muistini kanssa ihan varma koska tapauksesta on kulunut runsaasti yli 50 vuotta. Muistini sanoo tapahtuma paikan olleen Puerto Rico. Tässä tapauksessa juuri 7 vuotta täyttänyt lapsi synnytti Pojan. Tämä Raiskaajakin oli saatu kiini. Tämä poika oli ollut 14 ikäinen. Kuitenkin tämän lapsen äiti kasvatti tämän lapsen omanaan. Tästä lapsesta oli otettu kuvia aikuisena. Tämä poika oli saanut työn valtion virastosta kirjurina. Näin ollen kyllä maailmaan ihmeitä mahtuu.

• Sinua ei ole aikoihin
        Hermanni-itse kirjoitti:

oli mielen kiintoinen aikoinaan. Näet tästä tapauksesta yritettiin tehdä neitseellistä syntymää. Ne henkilöt jotka olivat Skeptikkoja. aloittivat tämän tapauksen tarkat tutkinnat 9 kuukautta edeltäneeltä ajalta. Tähän asiaan löytyi luonnollinen selitys, joka ei ollut mikään ihme. Näet tämän raskauden alkaminen oli tapahtunut lontoolaisessa yksityis Sairaalassa. Tälle naiselle oli tehty nukutus leikkauksen yhteydessä. Tarkempi tutkimus löysi vielä isänkin, Joka sattui olemaan leikkauksen suorittanut lääkäri. Näet tämä lääkäri teki näitä pikkuleikkauksia aivan yksinään ilman apulaista. Tämäkin mainittu ihme olisi voitu paljastaa tutkimalla naisen yhdeksän kuukautta ennen syntymää käydyt vaiheet. Todellinen neitseellinen syntymä lienee mahdoton.

Olen lukenut näistä luonnon vastaisista tapauksista. En ole muistini kanssa ihan varma koska tapauksesta on kulunut runsaasti yli 50 vuotta. Muistini sanoo tapahtuma paikan olleen Puerto Rico. Tässä tapauksessa juuri 7 vuotta täyttänyt lapsi synnytti Pojan. Tämä Raiskaajakin oli saatu kiini. Tämä poika oli ollut 14 ikäinen. Kuitenkin tämän lapsen äiti kasvatti tämän lapsen omanaan. Tästä lapsesta oli otettu kuvia aikuisena. Tämä poika oli saanut työn valtion virastosta kirjurina. Näin ollen kyllä maailmaan ihmeitä mahtuu.

täällä näkynyt. Tuuraatko Timoa joka on matkoilla?

• Satun tietämään
        Sinua ei ole aikoihin kirjoitti:

täällä näkynyt. Tuuraatko Timoa joka on matkoilla?

Tuo edellä kirjoittanut Hermanni ei ole mainitsemasi kuhilas. Eli kuhilas ei ole kirjoitellut nimimerkillä Hermanni. Toivottavasti asia tuli selväksi.

• Asian ratkaisija

Oletteko samaa veriryhmää?

• Neitsseelinen...

kaikessa kuin inteettiset kaksoset, veriryhmää myöten. Tyttäreni on presiis saman kokoinen ja saman näköinen kuin minä hänen iässään, luonnonkiharaisia otsahiuksia myöten. Jotka periytyvät äidin suvusta, mutta meidän perheessä vain minulle ja tyttärelleni. Samoin hampaiden virheasennotkin ja silmien hajataittoisuus. ällistyttävää samannäköisyyttämme ovat ihmetelleet ulkopuolisetkin.

Mutta eihän sekään ole harvinaista,että nuorin "sisar" muistuttaa vanhinta "sisartaan", sillä sisaruksinahan ulkopuoliset meitä edelleenkin pitävät.

• itsellinen "kloonaus...
        Neitsseelinen... kirjoitti:

kaikessa kuin inteettiset kaksoset, veriryhmää myöten. Tyttäreni on presiis saman kokoinen ja saman näköinen kuin minä hänen iässään, luonnonkiharaisia otsahiuksia myöten. Jotka periytyvät äidin suvusta, mutta meidän perheessä vain minulle ja tyttärelleni. Samoin hampaiden virheasennotkin ja silmien hajataittoisuus. ällistyttävää samannäköisyyttämme ovat ihmetelleet ulkopuolisetkin.

Mutta eihän sekään ole harvinaista,että nuorin "sisar" muistuttaa vanhinta "sisartaan", sillä sisaruksinahan ulkopuoliset meitä edelleenkin pitävät.

Olet siis lähtenyt raskaaksi jostakin omasta irtosolustasi, joka on uiskennellut munasolusi sisään. Tämä on niinsanottu "itsellinen hedelmöityminen"!

• on todennäköisesti
        itsellinen "kloonaus... kirjoitti:

Olet siis lähtenyt raskaaksi jostakin omasta irtosolustasi, joka on uiskennellut munasolusi sisään. Tämä on niinsanottu "itsellinen hedelmöityminen"!

tapahtunut sikiäminen sinun omista kantasoluistasi. Olet siis ollut raskaana "itsellesi". Tämä ON MAHDOLLISTA, mutta HYVIN, HYVIN EPÄTODENNÄKÖISTÄ. Senverta harvinaisesta tapauksesta on kuitenkin kysymys.

Oliskohan se ollut yks viitteen sataan miljoonaan? En nyt muista, vaikka kuullut olen. Jokatapauksessa kaltaisijasi LÖYTYY oikeasti, mutta on todella harvassa.

• Asian ratkaisija
        Neitsseelinen... kirjoitti:

Eräs teoria on se, että sinä olet kaksisukupuolinen, sinulla on/ollut kivekset, jotka ovat muodostaneet siittiösoluja, ja näitä on pääsyt kulkeutumaan sinun kohtuusi, ja hedelmöitti on tapahtunut?!

• ei voi muutakaan
        Asian ratkaisija kirjoitti:

Eräs teoria on se, että sinä olet kaksisukupuolinen, sinulla on/ollut kivekset, jotka ovat muodostaneet siittiösoluja, ja näitä on pääsyt kulkeutumaan sinun kohtuusi, ja hedelmöitti on tapahtunut?!

sanoa!

Mutta kun tuo tyttö näyttää tulleen tapahtuman sattuma aikoihin juuri ja juuri naiseksi, niin silloinhan elimistössä myllertää ja kovaa!

Olen kyllä minäkin kuullut että nainen voi joskus hedelmöityä "omillaan!"

Silloin lapsi on AINA tyttö ja täysi kloonaus "emästä", eli äidistä.

• ei voi muutakaan kirjoitti:

sanoa!

Mutta kun tuo tyttö näyttää tulleen tapahtuman sattuma aikoihin juuri ja juuri naiseksi, niin silloinhan elimistössä myllertää ja kovaa!

Olen kyllä minäkin kuullut että nainen voi joskus hedelmöityä "omillaan!"

Silloin lapsi on AINA tyttö ja täysi kloonaus "emästä", eli äidistä.

koska eihän nämä tule ollenkaan esiin jos nainen on avioliitossa, niin sehän on automaattisesti aina silloin avioliiton sisällä syntynyt lapsi. Ei kovinkaan moni hae mitään DNA testiä jos kysymys on avioliitossa syntyneestä lapsesta. En tiedä tuollaisista syntymisistä, mutta niin ihmeellisiä asioita tapahtuu, ettei voi muuta kuin ihmetellä.

• huu, haa palstalle?

Olisi jännä seurata keskustelua, vaikka "huu haa palstalla!

• usko...

Todisteet puuttuvat :)

Hyvä, että löysit itsellesi sopivan tyhmän miehen.

Olen ennenkin kuullut, että uskovat naiset pelkäävät kuollakseen tulevansa itsestään raskaaksi. Heidän mielestään aviottoman lapsen saanti olisi kamalinta, mitä heille voisi tapahtua.

• tapaukselle

Ennen vanhaan rippikoulutytöille on voinut käydä just noin.

• Asian ratkaisija

Eräs teoria on se
      Kirjoittanut: Asian ratkaisija 19.3.2009 klo 18.42

• MAHDOLLISTA?

Siihenhän EI TARVITA siittiöitä, vaan se tapahtuu henkilön omilla soluluilla. Mutta siitä tulee geneettisesti täsmälleen usiinto tästä henkilöstä itsestään. Muistelen, että jokunen vuosi sitten olisi kloonattu joku lamas, tai jotain?!

• Vaikkei ketään pidä valehtelijana pitää ilman todistetita niin eiköhän tällainen juttu kuulu urbaanilegendojen sarjaan.

Jos tämä johtopäätelmä tuntuu liian kovalta niin asian todistaminen on hyvin helppoa vaikkakaan ei halpaa. Geenitutkimuksella on asia on nimittäin helppo tarkastaa... sillä ratkotaan vanhemmuuskysymyksiä ja se ratkaisisi helposti tämänkin.

Jos tutkimus osoittaisi käsityksesi oikeaksi, sehän olisi ihan rahanarvoinen juttu... ei nyt mikään lottovoitto, mutta kuitenkin. Yks sun toinenkin sensaatiolehti haluaisi päästä apajille, mutta oletan, että tapauksesi olisi tieteellisestikin niin arvokas että tutkimusta ja mahdollisia korvauksia voisi riittää vuosiksi.

Mikäli käsityksesi osoittautuisi vääräksi löytyisi samalla geenimateriaalia, jolla voisi ryhtyä metsästämään isää ja samalla pitäisi tietenkin miettiä mahdollisia syitä siihen, miksi sinulla ei ole lapsen alullesaattamisesta muistikuvaa (vaihtoehtoja on useita).

Koska todellinen tieto asiasta on saatavilla, ilman sitä kaikki jutustelu puolesta tai vastaan on turhaa jaaritusta niin hauska ja erilainen kuin tämä onkin palstan normaalin tylsän juupas eipäs vänkäämisen keskellä.

Kai

• eepu*

Eräs teoria on se, että sinä olet kaksisukupuolinen, sinulla on/ollut kivekset, jotka ovat muodostaneet siittiösoluja, ja näitä on pääsyt kulkeutumaan sinun kohtuusi ja näin on hedelmöitti tapahtunut?!    

Kehon genitaalinen tutkimus voisi valaista tätä asiaa!

• Kuulkaahan nyt veljet ja vaikka sisaretkin. Tässä asiassa olette aivan huuhaan perässä juoksevia lahkolaisia väittäessänne, että asia olisi voinut tapahtua niin tai sitten näin tai ehkäpä noin ja että olette ennenkin kuulleet...

Olenhan minäkin näitä tarinoita vuosien varralla lukenut ja joskus nuorena uskonutkin. Tietenkin, ainakin teoriassa, täti voisi olla setä ja äiti voisi olla isä, mutta niin kauan kun tätä ei ole todistettu, puheenne on aivan merkityksetöntä, koska yhtä ainutta todistettua ihmisen syntymään liittyvää tapausta ei tunneta.

Eli mahdollisuus sille, että tässä olisi todellinen neitseellinen syntymä on yksi miljoonista.

Tästä syystä looginen oletus on se, että ko. henkilö nukutettiin unilääkkeellä, hypnotisoitiin tai traumatisoitiin niin, ettei raskauden alkuun liittyvistä tapahtumista ole muistoa.

Joillakin liskoilla, linnuilla, hyönteisillä ja kaloilla partenogenesis voi toki tapahtua luonnossakin. Ei kuitenkaan nisäkkäillä. Se, että Japanissa on erittäin monimutkaisen prosessin jälkeen onnistuttu synnyttämään partenogeneettinen hiiri tai Koreassa ja Italiassa partenogeneettistä runkosolumassaa, ei paljoa auta. Vieläkään ei tunneta yhtään todistettua tapausta.

DNA24 niminen laboratorio tarjoaa kahden henkilön DNA testiä (nk. isyystesti, joka tässä tapauksessa olisi tietenkin lapsesta ja äidistä) hintaan 298 euroa. Testin pohjana käytetään suun sisäpuolelta posken limakalvosta otettua sylkinäytettä. Eli helppo homma.

Ja jos aloituksen tehnyt sisko todella haluaa tietää, mitä hänelle tapahtui niin paras mennä testiin. Jos edellämainittu testi on aloitteen tekijälle liian kallis, eiköhän laiteta, palstalaiset, vaikka keräten pieni kolehti ja tarjota taloudellista apua. Näin siis siinä tapauksessa, että totuus ylipäätään kiinnostaa. Testi on 100% varma ja yksinkertainen.

Jostakin syystä kuitenkin luulen (vaikken tiedä), että aloitteen tekijä haluaa suojella itseään ja tytärtään mahdolliselta traumaattiselta testitulokselta ja säilyttää ennemmin testittömän epävarmuuden kuin löytää testiin perustuvan totuuden. Hyvä niinkin, vaikka ehdotukseni geneettisestä tutkimuksesta oli ihan vakavasti tarkoitettu.

Toivotan siunausta ja kiitän hauskasta aloituksesta ja, testien kanssa tai ilman, kiitellään Herraa elämästä ja hänen armostaan. Mutta eiköhän tehdä se ilman legendoja ja turhaa mielikuvituksen lentoa.

Kai

• eepu*

Eläpäs Kai nyt noin kiihdy otetaan ihan rauhallisesti, täällähän keskustellaan, eikö niin, sillä Totuutta ei ole vielä tässä asiassa sanottu, älä siis loukkaa ketään, sovitaanko näin?!

Eräs teoria on siis se, että hän on kaksisukupuolinen, ja näin hänellä olisi kivekset, jotka ovat muodostaneet siittiösoluja, ja näitä on pääsyt kulkeutumaan hänen kohtuun ja näin on hedelmöitti tapahtunut?!

Joten äläpäs Kai tyrmää heti asiaa ja loukkaa ihmistä, otetaan asia ihan rauhallisesti, eikö niin?!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3722
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      96
      2702
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2337
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2315
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe