Voi perjantai sentää..suvi sunnuntai....
Mulla hajos kahvinkeitin...Yhyyy...
Ja keittiös meni proput...Ja sitte vielä joku automaatti sähkö taulu..mist mää en tajuu tuon taivaallista...
Pitääkö täst sähkölaitoksel soittaa vai pystyyks ite jotain vääntää...ÄÄh..
Ja se kahvinkeitinkö proput poltti...Voi V...sanon mä..Ja tietenkin kun keitin rikki ni just sillo tekee mieli kahviiki...niimpä tietenki... *MRRR'
Kismittäääää :((((
36
786
Vastaukset
- vaan
uutta ostamaan
- Cynthia1
Eipä se muu auta *huoks* ainaskaa kahvinjanoon :)))
- mutta...
Cynthia1 kirjoitti:
Eipä se muu auta *huoks* ainaskaa kahvinjanoon :)))
...se voi viiä ajatukset muualle vähäks aikaa (~3min :))
- Vikaan män...
mutta... kirjoitti:
Mä vastasin sun vastaukseen tohon mun juttuun jota siis ei ollukkaan, olimpas kömpelö, sori :))
- Cynthia1
mutta... kirjoitti:
3 min. vaa.....Mä sanoisin et 5 min. :DDD
- Cynthia1
Vikaan män... kirjoitti:
Mä vastasin sun vastaukseen tohon mun juttuun jota siis ei ollukkaan, olimpas kömpelö, sori :))
Oleksää huuhaa huuhaalla? :DDD
- ..............................
Cynthia1 kirjoitti:
Oleksää huuhaa huuhaalla? :DDD
Moon niin hätäne ;)
- Cynthia1
.............................. kirjoitti:
Moon niin hätäne ;)
Hiljaa hyvää tulee ;)))))
- hiljaa...
Cynthia1 kirjoitti:
Hiljaa hyvää tulee ;)))))
Usonhaa mie ;p
- Cynthia1
hiljaa... kirjoitti:
Usonhaa mie ;p
"poika...sä alat oppia" :DDDD
Vai tyttö....No...anyway.... :) - ojaa kaada
Cynthia1 kirjoitti:
"poika...sä alat oppia" :DDDD
Vai tyttö....No...anyway.... :)Mää oon MIÄS, omast miälest ;)
- Cynthia1
ojaa kaada kirjoitti:
Mää oon MIÄS, omast miälest ;)
nainen...luulisin ainaski...HaHaaa..
Illanjatkoi vaan...Mä niin onnessani ku taas keittiös kaikki toimii :))) - tarkistaa...
Cynthia1 kirjoitti:
nainen...luulisin ainaski...HaHaaa..
Illanjatkoi vaan...Mä niin onnessani ku taas keittiös kaikki toimii :)))...aina välillä, tai tarkistuttaa ;p
- mörfi laki.
Niin se akallakii on aina pää kipee just tu tekee miäli... :p
- Cynthia1
Aina ei saa tahtoaan läpi..vaikka kuinka haluttais... :DD
Milloin sitte kahvii...milloin sitte jotain muuta ;) - helppoo...
Cynthia1 kirjoitti:
Aina ei saa tahtoaan läpi..vaikka kuinka haluttais... :DD
Milloin sitte kahvii...milloin sitte jotain muuta ;)Jos autom. sulakkeet niin napsit kaikki vivut vaan samaan asentoon (lienee yläasennossa ok)
- Cynthia1
helppoo... kirjoitti:
Jos autom. sulakkeet niin napsit kaikki vivut vaan samaan asentoon (lienee yläasennossa ok)
Juu..kaikki muut on yläasennos paitsi keittiön...alaspäin...Eikä se pysy ylhäällä...
Mikä sitten lie automaatin tarkoitus? - oikosulussa.
Cynthia1 kirjoitti:
Juu..kaikki muut on yläasennos paitsi keittiön...alaspäin...Eikä se pysy ylhäällä...
Mikä sitten lie automaatin tarkoitus?Jos (fiksuna toki :)) irroitit sen keittimen seinästä ja slti sulake ei pysy asennossa saattaa olla että jotain kärväs ja män oikariin :(
Varmaan kannattas soittaa jollekii s-alan virmalle jotta mitä nyt tehräs. - Cynthia1
oikosulussa. kirjoitti:
Jos (fiksuna toki :)) irroitit sen keittimen seinästä ja slti sulake ei pysy asennossa saattaa olla että jotain kärväs ja män oikariin :(
Varmaan kannattas soittaa jollekii s-alan virmalle jotta mitä nyt tehräs.Niinkö meinaat??Kääk...
Noh...Se on sitte soitettava vaa asiantuntija paikalle...hmm - mieleen.
Cynthia1 kirjoitti:
Niinkö meinaat??Kääk...
Noh...Se on sitte soitettava vaa asiantuntija paikalle...hmmSiellä on kuormitusta liikaa ku se sulake ponnaa heti vikatila asentoon, vaan ku en oo asijantuntija niin kannattaa kysyy second opinnion :)
- Cynthia1
mieleen. kirjoitti:
Siellä on kuormitusta liikaa ku se sulake ponnaa heti vikatila asentoon, vaan ku en oo asijantuntija niin kannattaa kysyy second opinnion :)
Thanks.... :))))
- kärmes
Cynthia1 kirjoitti:
Mikä sitten lie automaatin tarkoitus?...niin ota kahvinkeittimen piuha pois pistorasiasta ja koita sitten, josko sulake pysyisi yläasennossa. Jos ei pysy ylhäällä niin sitten tosiaan on oikosulku jossain ja ilmeisesti pistorasiassa. Mutta ota ensin kaikki keittiökoneet irti pistorasioista esim. mikrot ym. ja kokeile jos suleke pysyy päällä eli ylhäällä.
Automaatin tarkoitus on murheen karkoitus...;)))
No joo, todellisuudessa se helpottaa asioita eli ei tarvitse ostaa uutta sulaketta palaneen tilalle, vaan pelkkä napin nosto ylös riittää ja taas on sulake ehjä... - Cynthia1
kärmes kirjoitti:
...niin ota kahvinkeittimen piuha pois pistorasiasta ja koita sitten, josko sulake pysyisi yläasennossa. Jos ei pysy ylhäällä niin sitten tosiaan on oikosulku jossain ja ilmeisesti pistorasiassa. Mutta ota ensin kaikki keittiökoneet irti pistorasioista esim. mikrot ym. ja kokeile jos suleke pysyy päällä eli ylhäällä.
Automaatin tarkoitus on murheen karkoitus...;)))
No joo, todellisuudessa se helpottaa asioita eli ei tarvitse ostaa uutta sulaketta palaneen tilalle, vaan pelkkä napin nosto ylös riittää ja taas on sulake ehjä...JEEE...pelastajani...Voisin halii suukottaa ihan mitä vaa...JIHUU....KIITOS KIITOS KIITOS!!!Toimii!! :)))))
Otin vaa sen keittimen tietty irti....no...Mikro oli viel kii...silleen ei vipu pysyny ylhäällä..siellä taulussa siis...heh..
Mut tein niinku neuvoit...irroitin kaikki....kävin taululla...nostin vivun ja JEEEE se pysy ylhäällä....
Ihanaa...Taas näkyy...Lamput toimii...JESSSS
Tästä hyvästä jäät mun mieleen...(hih... :) ) - kärmes
Cynthia1 kirjoitti:
JEEE...pelastajani...Voisin halii suukottaa ihan mitä vaa...JIHUU....KIITOS KIITOS KIITOS!!!Toimii!! :)))))
Otin vaa sen keittimen tietty irti....no...Mikro oli viel kii...silleen ei vipu pysyny ylhäällä..siellä taulussa siis...heh..
Mut tein niinku neuvoit...irroitin kaikki....kävin taululla...nostin vivun ja JEEEE se pysy ylhäällä....
Tästä hyvästä jäät mun mieleen...(hih... :) )Kiitos kiitos ja halisuukotukset SINULLE :)))
Tosiaan, vika voi siten olla muussakin kuin kahvinkeittimessä eli pistä kahvinkeittimen piuha pistorasiaan ja keitin päälle, niin näet että onko vika siinä vai jossain muussa laitteessa.
Näin se vika helposti löytyy ja muista, että esim. moccamasteri ottaa tehoa noin 1500 wattia eli melkos paljon...;))) - Voi teittii :)
Cynthia1 kirjoitti:
JEEE...pelastajani...Voisin halii suukottaa ihan mitä vaa...JIHUU....KIITOS KIITOS KIITOS!!!Toimii!! :)))))
Tästä hyvästä jäät mun mieleen...(hih... :) )Olisit uskonna ku jo sanoin tossa aikasemmin :D
Mutta hienoo ku toinen kehotus uppos ;)
">> Jos (fiksuna toki :)) irroitit sen keittimen seinästä..."
Mutta siis oot sä viksu kuiteskii ;p - Cynthia1
kärmes kirjoitti:
Kiitos kiitos ja halisuukotukset SINULLE :)))
Tosiaan, vika voi siten olla muussakin kuin kahvinkeittimessä eli pistä kahvinkeittimen piuha pistorasiaan ja keitin päälle, niin näet että onko vika siinä vai jossain muussa laitteessa.
Näin se vika helposti löytyy ja muista, että esim. moccamasteri ottaa tehoa noin 1500 wattia eli melkos paljon...;)))Mulla vaa tommonen peruskeitin...ja joo..testasin sitä jo...virta tulee päälle muttei se lähe keittää... :( Taitaa olla rikki eli vika siinä..Harmi vaan...hyvä ku vuoden vanha,mut ollu kyllä kovassa käytössä..heh
Mää ku oon "kahvimummo" ;)
Ja vielä kerran myös ---->*haliiiiii* - Cynthia1
Voi teittii :) kirjoitti:
Olisit uskonna ku jo sanoin tossa aikasemmin :D
Mutta hienoo ku toinen kehotus uppos ;)
">> Jos (fiksuna toki :)) irroitit sen keittimen seinästä..."
Mutta siis oot sä viksu kuiteskii ;pJa määhän irrotin sen keittimen...*mrrr*...:)
En vaa tajunnu mikrooki irrottaa :DDDDD
Ei sitä ny kaikkii tajuu...:))))
Nyt ens kerta tiijän...jos taas..... :))))
Vaan kiitos ny sullekki...höpööö ;) - kärmes
Cynthia1 kirjoitti:
Mulla vaa tommonen peruskeitin...ja joo..testasin sitä jo...virta tulee päälle muttei se lähe keittää... :( Taitaa olla rikki eli vika siinä..Harmi vaan...hyvä ku vuoden vanha,mut ollu kyllä kovassa käytössä..heh
Mää ku oon "kahvimummo" ;)
Ja vielä kerran myös ---->*haliiiiii*Sun keittimelle siis tuli tunnit täyteen :)
Keittimistä yleensä hajoaa lämpövastus eli sellainen vastus, joka hajoaa kun keitin ylikuumenee ja se ylikuumeneminen taas johtuu termostaatin hajoamisesta. On niin kallis vika korjata, että uuden keittimen hankkiminen tulee halvemmaksi vaikka olisi tuttu korjaajakin ;)
Nyt ei muuta ku pannukahveet hellalle porisemaan...;))) - Cynthia1
kärmes kirjoitti:
Sun keittimelle siis tuli tunnit täyteen :)
Keittimistä yleensä hajoaa lämpövastus eli sellainen vastus, joka hajoaa kun keitin ylikuumenee ja se ylikuumeneminen taas johtuu termostaatin hajoamisesta. On niin kallis vika korjata, että uuden keittimen hankkiminen tulee halvemmaksi vaikka olisi tuttu korjaajakin ;)
Nyt ei muuta ku pannukahveet hellalle porisemaan...;)))Pannukahvi onkin parempaa ku suodatin... :)
Se vaan on työläsempää ni ei kotona muka jaksa/viitti tms.Mökeillä tai leirielämässä eri juttu..ku pakkokin välillä...ilman sähköö..nuotiolla vaan keitellä :))
Illanjatkoja sulle :))))
- gitta5
mä tarjoon sulle just keitettyy kahviiii:) kyl sul on huono tuuri:( no nyt vaan uutta keitintä kehiin:)
- Cynthia1
Tuoreen kahvin tuoksu jo leijuu mun nokassa ....nam....
Eikä tuossa keittimessä ny mitää...niitä ny uusii saa..mut...toi hemskutin sähkö...ku ei tuu valoo keittiöön ei... :((( Luojan kiitos jääkaappi,pakastin ja hella sentää toimii...
Joskus ottaa päähän ettei oo miestä auttamas...vaan onhan noita...alan asiantuntijoita ;) hih.....tarttee vaa soittaa mies paikalle...HaHaaaa *öhöm*NO EI VAISKAA...tai tietty ihan siis...nooh...kyl sää tiijät... :))))))
- Cassis-Alma
tuo muakin, just Kismettiä ja kaffeeta, ja niin hyvää ettei sanotuksi saa,,,*_*,,,
- Cynthia1
Sä oot ilkee... :(((
Mut eipä tuo tehoo muhun...tai no...toi kismet...hmm..voih...nami....
Mutta mutta...kärmes jo pelasti mut,joten kaikki hyvin.... Niih... :))))
- Avenging.Angel
kurjaa jos vehkeet reistailee
http://www.youtube.com/watch?v=kvBiSW5QFKY&feature=related
Cat solves printer-problem(with subtitle)- Cynthia1
Toi kisu vois munki tulostinta tulla kattoo..Se kun ryttää paperin myttyyn :(
Mut jestas...kaikenlaisii videoi...Ihanii... :))
Nyt hetkeks muualle...Illanjatkoi...Moiiiii
- ken ties
soita janille ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774