tuulilasin pesu

mifsö

En ymmärrä, miksi jotkut tekee tätä. Ajetaan esim jotain motaria pitkin, jossa kaksi kaistaa. Minut ohittaa auto, ja jää sitten siihen eteen ajelemaan samaa vauhtia itseni kanssa, joudun ehkä jopa hölläämään hieman kaasua tämän takia. Saman tien alkaa tuulilasin pesu, kuivallakin kelillä. Paskainen pesupilvi leijailee tuulilasiini, ja joudun sitä sitten pyyhkimään, moneen kertaan vaikka ei muuten tarttis.

Jos kerran ohitti, niin olisi sitten mennyt ja kovaa ja kauas. Ja tuulilasin voisi pestä muuallakin, kuin takana tulevan edessä. Shaatana!

11

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luultavasti

mersukuski

• hölmistynyt

pyyhkijät on sitä varten että paska vesi pyyhitään välittömästi pois, eikä pienestä kannata hermostua, jos lentää pesuneste ni minkäs sille voi.

• tuulta seilorien purjeisiin

Eiköhän se syy ole tämä tavanomaisin:

- et osaa pitää ajonopeuttasi ilman kirittäjää ts. köröttelet 10-15 km/h alle rajoituiksen

- ...heräät huomatessasi rinnalle ilmestyneen toisen auton ja kiihdytät suurimpaan sallittuun tai vähän ylikin

- roikut perseessä pari kilometriä, kunnes väli pääsee venähtämään liikaa ja "näkymätön vetonaru katkeaa" ts. et enää aja toisen määräämään tahtiin, vaan seilaat ominesi rajoitus -15...0 km/h

Vaan huoli pois, et mitenkään erotu joukosta. 80 % muista autoilijoista ajaa ihan samalla tyylillä.

• nähnyt parkkipaikalla

menet autolIjalle haastamaan riitaa , kun sait vettä päälles. lapsellinen olet ja raukkis .

OLET RIIDAN HAASTAJA . OLET RAUKKIS JA HUOMION KIPEÄ

• seppo.

Minä koulutan aina tuollaisia kusipäitä, jotka räiskyttää pesuvesiä naamalleni. Yksi konsti on antaa valohoitoa, eli rämpyttää valoja niin kauan, että etummainen huomaa ja ymmärtää häipyä. Tai sitten seurata vaikka kotipihaan asti ja antaa kunnon palaute ja selkäsaunan kanssa.

• hölmistynyt

aika hölmö tapa, ei kannata tehä noin.

• lasinpesusta.
        hölmistynyt kirjoitti:

aika hölmö tapa, ei kannata tehä noin.

Minusta on outoa, että joku suuttuu siitä, että saa ilmaisen lasinpesun..Ja jos toisen perässä köröttely ei miellytä, aja ohi ja mene lujempaa, tai jää reilusti taaemmas. Minä ainakin ajan juuri sitä nopeutta kuin haluan, eli rajoitusten mukaan ellei liukkaus tms aiheuta syytä sitäkin hiljaisempaan nopeuteen, ja pesen lasini juuri silloin, kun sen likaisuus alkaa häiritsemään. Mutta sitä en ymmärrä, miksi mennä ohi ja sitten ajaa edessä samaa vauhtia?? Itse ajelen yleensä pakettiautolla, joka on toisille kuin punainen vaate härälle, eli ohitettava vaikka kailta menisi henki!

• hölmistynyt
        lasinpesusta. kirjoitti:

Minusta on outoa, että joku suuttuu siitä, että saa ilmaisen lasinpesun..Ja jos toisen perässä köröttely ei miellytä, aja ohi ja mene lujempaa, tai jää reilusti taaemmas. Minä ainakin ajan juuri sitä nopeutta kuin haluan, eli rajoitusten mukaan ellei liukkaus tms aiheuta syytä sitäkin hiljaisempaan nopeuteen, ja pesen lasini juuri silloin, kun sen likaisuus alkaa häiritsemään. Mutta sitä en ymmärrä, miksi mennä ohi ja sitten ajaa edessä samaa vauhtia?? Itse ajelen yleensä pakettiautolla, joka on toisille kuin punainen vaate härälle, eli ohitettava vaikka kailta menisi henki!

niin minäkin teen jos lasi on liian likainen niin kyllä pesen, tänäänkin yksi tollo ajoi perseessä kiinni ja sai ilmaisen lasin pesun, eikä hermostunut, vaan hymyili, täytyykö tehdä sellainen tarra lappu jossa lukee näin: älä aja liian lähellä tai saat ilmaisen lasin pesun, tuoko auttaisi pysymään melko hyvin pois perästä roikkumasta? olen jo suunnitellun noita varotus tarroja

• autolija

anna itsellesi opetus eli selkäsauna itelle..
        siinä sulle opetusta ja mä annan sulle sellasen selkäsaunan että muistat lopun ikää.

• (/&S(=S)DDKJ

Se takana ajava oli kyllästynyt jatkuvasti pyyhkimään tuulilasiaan kurasta ja päätti siirtyä eteesi, jolloin hänen tuulilasinsa pysyy puhtaana.

Itsekästä, mutta totta.

• hölmistynyt

siinä on selitys haloo, tuo turvalin unohtaminen on outo kun ei muisteta sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6175
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3796
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2811
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2340
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2231
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1699
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1312
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      33
      1248
    Aihe