neuvokaa

kysymys koskee vähemmistö r...

olen joutunut useamman henkilön kanssa keskusteluun kysymys on henkilöistä jotka sanovat olevansa uskossa ja ovat vihaa ja katkeruutta täynnä mitä tapahtuu henkilöille kun jeesus tulee hakemaan omansa jotka sanovat olevansa uskossa ja kuitenkaan jeesuksen veri ei oo päässyt vapauttamaan vihasta ja katkeruudesta ja jotkut sanovat olevansa jopa oikeutettuja tähän

29

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhahhhei

Oletko koskaan kuullut lauseenrakentamisesta, välimerkeistä ja/tai kappalejaosta?

Muutenhan tekstisi näytti lähinnä siltä, että jonkun läheisesi olisi piakkoin syytä huolestua mielenterveytesi puolesta.

• Elisama

Jos jonkun niin sinun puolesta tässä on syytä huolestua.

• Tuom.

sinun motiivisi on pilkata täällä hädänalaisia ihmiisiä? Jos sinä et usko, niin mitä tekemistä sinulla on yleensä täällä pieksää suutasi? Oletko ollut koskaan kiinnostunut uskonasioista? Tiedätkö mitä on Pyhän Hengenn pilkka?

Kerro oma tarinasi, niin varmaan saat siihen keskustelukumppanin. Tämä ei ole sitä. Vastaa, niin jospa ihmiseksi kasvusi voisi vielä orastaa!

• Huhahhhei
        Elisama kirjoitti:

Jos jonkun niin sinun puolesta tässä on syytä huolestua.

saa huolestua tai olla huolestumatta. Verta, vihaa, katkeruutta yms tulvivat sekavat purskaukset kai ovat sitten teille ihan normaalia jokapäiväistä elämää. Minkäpä minä sille voin.

Kummallista, että kun pistää täysin päättömän ja selkeästi jonkinlaisen ammattiavun tarpeessa olevan henkilön jutun sekaan vaikkapa nyt sanan "jeesus", se ei uskovissa koskaan soita hälytyskelloja. Ei, se on profetointia tai vastaavaa.

Ei mikään ihme että teillä on uskottavuusongelma.

• Ystävyydellä

Huhahei sinulla on välillä hyvää kritiikkiä ja järki puheitakin,mutta joskus ihmisillä joilla on sairaus,vamma tms. voi olla vaikeuksia kirjoittaa asiaansa oikein kaiken maailman kielioppien mukaan.Hyväksytään se näissä keskusteluissa.Vaikka lääkkeet on hyvä ottaakin.

• Tuom.
        Huhahhhei kirjoitti:

saa huolestua tai olla huolestumatta. Verta, vihaa, katkeruutta yms tulvivat sekavat purskaukset kai ovat sitten teille ihan normaalia jokapäiväistä elämää. Minkäpä minä sille voin.

Kummallista, että kun pistää täysin päättömän ja selkeästi jonkinlaisen ammattiavun tarpeessa olevan henkilön jutun sekaan vaikkapa nyt sanan "jeesus", se ei uskovissa koskaan soita hälytyskelloja. Ei, se on profetointia tai vastaavaa.

Ei mikään ihme että teillä on uskottavuusongelma.

huhhahhei nyt hävisi? Tässä ollaan kohta huolestuneita sinusta. Sinuakun juuri aletaan kaipaamaan, niin sinä häivytkin? Jospa sinä huomasit´kin, että sinusta välitetäänkin ja aloit itkuisena ja häpeissäsi lymyilemään? Tule mökistäs, niin ratkotaan näitä iäisyysongelmia. Sinun etusi on se että voit anonyymisti purkaa tuntojasi kasvojasi menettämättä. Sinua rakastetaan.

• Huhahhhei
        Tuom. kirjoitti:

huhhahhei nyt hävisi? Tässä ollaan kohta huolestuneita sinusta. Sinuakun juuri aletaan kaipaamaan, niin sinä häivytkin? Jospa sinä huomasit´kin, että sinusta välitetäänkin ja aloit itkuisena ja häpeissäsi lymyilemään? Tule mökistäs, niin ratkotaan näitä iäisyysongelmia. Sinun etusi on se että voit anonyymisti purkaa tuntojasi kasvojasi menettämättä. Sinua rakastetaan.

Miten niin "hävisin"? Logiikkasi on lievästi sanottuna perseestä, jos joku, joka on juuri kirjoittanut palstalle, on "hävinnyt" sieltä.

Kyllä minä tiedän, että minua rakastetaan :)

• Tuom.
        Huhahhhei kirjoitti:

Miten niin "hävisin"? Logiikkasi on lievästi sanottuna perseestä, jos joku, joka on juuri kirjoittanut palstalle, on "hävinnyt" sieltä.

Kyllä minä tiedän, että minua rakastetaan :)

olet ...seestä liikkeellä. Sehän pomppas näppäimistölle kuin kumiukko. Ketkä muut sinua rakastaa. Mitä luulet, rakastaako Jumala sinua? Kerro lisää profeetallisesta aatteestasi, kun niin innoissasi niitä kommentoit. Täällä on muuten helppo olla oikeassa, kun me niin monesti olemme väärässä. Oikeassaolemisen ideologiassa ja logiikassa on helpointa se osio, missä vain osoitetaan toisen ajatukset vääriksi tai hölmöiksi, kertomatta omaa skenaariotaan. Tässä suhteessa sinulla olisi käyttöä tutkia kaikki(?) historian profetiat, mitkä eivät ole toteutuneet. Sopisiko?

• Huhahhhei
        Tuom. kirjoitti:

olet ...seestä liikkeellä. Sehän pomppas näppäimistölle kuin kumiukko. Ketkä muut sinua rakastaa. Mitä luulet, rakastaako Jumala sinua? Kerro lisää profeetallisesta aatteestasi, kun niin innoissasi niitä kommentoit. Täällä on muuten helppo olla oikeassa, kun me niin monesti olemme väärässä. Oikeassaolemisen ideologiassa ja logiikassa on helpointa se osio, missä vain osoitetaan toisen ajatukset vääriksi tai hölmöiksi, kertomatta omaa skenaariotaan. Tässä suhteessa sinulla olisi käyttöä tutkia kaikki(?) historian profetiat, mitkä eivät ole toteutuneet. Sopisiko?

tiedä rakastavatko sinun mielikuvitusolentosi ketään. Kysy itse.

Ei minulla ole mitään tarvetta tutkia yhtään mitään. Olen täällä vain pitämässä hauskaa kustannuksellanne. Tosikkous kun on ehtymätön luonnonvara uskovaispiireissä. Onneksi :D

Eikä kenenkään tarvitse osoittaa palstan profeettojen olevan väärässä. He tuppaavat tekemään sen ihan itse. Tai no, oikeastaanhan profetian toteuttaminen on helppoa, siihenhän on olemassa se vanha tuttu, hyväksi havaittu kaava: Otetaan tikka, heitetään se seinään, piirretään tikan ympärille taulu niin, että tikka on napakympissä. Osuu aina. Ja siinä samalla voivat parhaat profeetoista tienata hyvät summat rahaakin. Haluatko esimerkkejä :)

• Huhhahhei
        Ystävyydellä kirjoitti:

Huhahei sinulla on välillä hyvää kritiikkiä ja järki puheitakin,mutta joskus ihmisillä joilla on sairaus,vamma tms. voi olla vaikeuksia kirjoittaa asiaansa oikein kaiken maailman kielioppien mukaan.Hyväksytään se näissä keskusteluissa.Vaikka lääkkeet on hyvä ottaakin.

Ja olen pahoillani, jos loukkasin jotakuta terveydellisistä syistä. Ehkä sanansa voisi joskus valita huolellisemminkin.

Mutta itse asiaahan se ei muuta miksikään: Ihminen, jonka päässä pyörivät moiset asiat, on yleensä ammattiavun tarpeessa. Ihan oman itsensäkin takia. Mikään sekopäinen lahkolaishuuhaa kun ei tuollaiseen auta, päinvastoin.

• uudestsyntyneet

Moni sanoo uskovansa Jumalaan ja harrastaa jopa kokouksissa käymistä ym muotokristillisyyttä, mutta jos ihminen kantaa vihaa ja katkeruta , niin ihminen ei ole vapautunut silloin synneistään, ei ole uudestisyntynyt. Tottakai paholainen tekee kaikkensa että saisi pidettyä itsellään ihmisen kaikella mahdollisella tavalla ja kuiskii korvaan ja uskottelee että ihminen on uskossa "jos vain uskoo ja hiukan harrastaa kristillisyyttä, niin on taivasmatkalainen".Mutta se on pahan valhetta. Jos ihminen tosissaan etsii jumalaa ja tahtoo seurata Jumalan tahtoa ja antaa elämänsä Jeesuksen käsiin, niin silloin ihminen vapautuu synnin kahleista, katkeruus ja viha ovat syntiä ja synti erottaa Jumalasta. Voi uskovainenkin suuttua, mutta on rukoiltava ettei ala kantamaan kaunaa ja jää syntiin kiinni ja joudu näin eroon Jumalasta. Itse olin katkeruuden aiheuttamana monia vuosia luopion teillä ja maailma alkas aivan itestään viemään syvemmälle, silti oli ns. nimikristitty, mutta tiesin että olin joutunut eroon jumalasta ja kuljin lihan teitä. Kun vihdoin tuli elämääni pysähdyksen paikka ja huusin jumalan puoleen ja halusin antaa elämäni uudestaa ja kokonaan jumalan käsiin, niin jumala kuuli huutoni ja sain rauhan sydämeeni ja kaikki vanha katkeruus ja uudemmatkin katkeruudet ym kaikki kahleet katkesivat ja sain olla vapaa synneistä. oli todella ihanaa ja vapauttavaa päästä vapaaksi katkeruudesta ja synneistä, tunsin ja tunnen nyt olevani vapaa ja minulla on pelastusvarmuus. tiedän että jos Jeesus nyt noutaa omansa pois, niin minä olen pelastettujen joukossa. Tätä varmuutta minulla ei ollut silloin kun olin luopumuksen tiellä ja katkeroituksessa. katkeruus on pirun ansa pitää ihminen otteessaan. Mitä ihminen edes voittaa sillä jos vihaa jotain ihmistä? ei yhtään mitään! katkera ihminen tuhoaa vain itseään ja väsyttää itsensä vihaamalla, ei se ihminen jota vihaat niin vihastasi "haavoitu". vihaava ihminen haavoittaa vaan vihaamalla itseään ja on valinnut synnin tien halutessaan ja uskotellessaan itselleen että on oikeutettu katkeruuteen ja vihaan. on myös todella vaikeita asioita esim hyväksikäyttö ja raiskaukset, jossa uhrin on varmasti vaikea olla vihaamatta ihmistä joka on satuttanut. mutta tiedän senkin kokemuksesta, että siihenkin Jumala antaa voiman, niin ettei minun tarvitse vihata kyseistä ihmistä, eikä oikeastaan ajatellakkaan häntä ym. Jumala on antanut ja antaa voiman kaikkeen. Jumala huolehtii, sen olen saanut kokea päivittäin ja yliluonnollisella tavalla. Olen ihan tavallinen perheellinen ihminen ja onnellinen. Onnellinen uskosta ja kun tiedän että Jumala kulkee kanssani joka hetki.

• AMEN!

Aloittaja tarkoitti vähemmistöryhmään eli HOMOIHIN kohdistuvaa vihaa, ja sinäkin nyt todistat, että homoutta ei saa vastustaa.

• Ylkä tulee
        AMEN! kirjoitti:

Aloittaja tarkoitti vähemmistöryhmään eli HOMOIHIN kohdistuvaa vihaa, ja sinäkin nyt todistat, että homoutta ei saa vastustaa.

3. Mooseksen kirja 18: 22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

Mikäli pidät Raamattua auktoriteettinäsi, niin miten ihmeessä väännät tästä jotenkin toisen.

-jarmo-

• Raamatun mukaan
        AMEN! kirjoitti:

Homilu ja homous on syntiä ja tähän ei aloitusteksissä kylläkää viitattu.

• evank.
        Raamatun mukaan kirjoitti:

Homilu ja homous on syntiä ja tähän ei aloitusteksissä kylläkää viitattu.

19:11-12

• vähemmistöä
        AMEN! kirjoitti:

kysymys koskee vähemmistö r...

ROTUA TAI ROMANEJA

ei todellakaan homoja!!!!!Mitenkä väännät r:stä h:n?

• Elisama

Jumalan Sanaa tutkimalla näkee ettei sellainen ihminen ole oleva kerran taivaassa.

• asia

sen näkee nopeasti ja vaikka mistä raamatusta. taivaassa ei ole syntiä ja kantamalla mukana ei taivaaseen pääse, sen sanoo raamatun sana.

• Jope.48.
        asia kirjoitti:

sen näkee nopeasti ja vaikka mistä raamatusta. taivaassa ei ole syntiä ja kantamalla mukana ei taivaaseen pääse, sen sanoo raamatun sana.

Sinulla on armo hukassa. Room.7:14-20. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan minä vihaan, sitä mitä teen. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. 11:6. Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.

• mutta on
        Jope.48. kirjoitti:

Sinulla on armo hukassa. Room.7:14-20. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan minä vihaan, sitä mitä teen. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. 11:6. Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.

eri asia elää ja olla katkera, elää katkeruudessa. Syntisiä me kaikki ollaan ja langetaan jatkuvasti, jos ei muuten niin ainakin jatkuvasti mielessään arvostellaan vastaantulevia ja moititaan jne... Jumala on armollinen ja antaa anteeksi jos sitä halutaan ja pyydetään. Ei uskova ihminen elä katkeruudessa, voi tietenkin langeta siihenkin, mutta nousee jälleen. En tuomitse ketään, mutta viha on syntiä ja ei ie taivaaseen se katkeruuden tie. Viimeisellä tuomiolla jokainen saa tekojensa mukaan, ei Jumal silittele toisen päätä joka katkeruudessa elämänsä on elänyt että "olit ihan oikeutettu katkeruuteen ja vihaan, pääset taivaaseen".

1 Tim 1;5 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.

Katkera ja vihainen ihminen ei selvästikään rakasta, ainakaan vihattavaa ihmistä, eikä silloin sydän ole puhdas, eikä myöskään omatunto ole hyvä.

1 tim 4;12 ole sinä uskovaisten esikuva puheessa,vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa...

• Kokonaisuuden
        asia kirjoitti:

Kyllä meillä uskovilla on syntejä, joku tupakoi, toinen puhuu pahaa läheisistään, joku on katkera ja joku on sitä ja tätä.
        Joka on synnitön niin astukoon esiin, ei meinaan ilmottaudu muita kuin Jeesus yksin.
        Tämän näkee nopeasti vaikka mistä Raamatusta.
        Mikäli ihminen on uudestisyntynyt niin annetaan Jumalalle aikaa valmistaa häntä ja parantaa hänen haavojaan. meinaan muuten meistä ei kukaan pääsee taivaaseen ja taitaa pikemmin olla niin että jotka pitävät itseään synnittömänä niin eivät ole taivaskelpoisia.
        Muistetaan myöskin raamatun vertaus kahdesta rukoilijasta: Toinen löi rintaansa ja pyysi Jeesusta armahtamaan ja toinen kiitti siitä ettei ole syntisen kaltaisen ja Jeesus mielistyi rintaansa lyöjään.

• näin on
        Kokonaisuuden kirjoitti:

Kyllä meillä uskovilla on syntejä, joku tupakoi, toinen puhuu pahaa läheisistään, joku on katkera ja joku on sitä ja tätä.
        Joka on synnitön niin astukoon esiin, ei meinaan ilmottaudu muita kuin Jeesus yksin.
        Tämän näkee nopeasti vaikka mistä Raamatusta.
        Mikäli ihminen on uudestisyntynyt niin annetaan Jumalalle aikaa valmistaa häntä ja parantaa hänen haavojaan. meinaan muuten meistä ei kukaan pääsee taivaaseen ja taitaa pikemmin olla niin että jotka pitävät itseään synnittömänä niin eivät ole taivaskelpoisia.
        Muistetaan myöskin raamatun vertaus kahdesta rukoilijasta: Toinen löi rintaansa ja pyysi Jeesusta armahtamaan ja toinen kiitti siitä ettei ole syntisen kaltaisen ja Jeesus mielistyi rintaansa lyöjään.

mutta ihmisellä täytyy silti olla halu päästä katkeruudestaan vapauteen, jos on uudestisyntynyt. Uudestisyntynyt ei puolustele syntejään miksi saisi niin tehdä ja olla "oikeutettu syntiin".

• Näkökantaa
        mutta on kirjoitti:

eri asia elää ja olla katkera, elää katkeruudessa. Syntisiä me kaikki ollaan ja langetaan jatkuvasti, jos ei muuten niin ainakin jatkuvasti mielessään arvostellaan vastaantulevia ja moititaan jne... Jumala on armollinen ja antaa anteeksi jos sitä halutaan ja pyydetään. Ei uskova ihminen elä katkeruudessa, voi tietenkin langeta siihenkin, mutta nousee jälleen. En tuomitse ketään, mutta viha on syntiä ja ei ie taivaaseen se katkeruuden tie. Viimeisellä tuomiolla jokainen saa tekojensa mukaan, ei Jumal silittele toisen päätä joka katkeruudessa elämänsä on elänyt että "olit ihan oikeutettu katkeruuteen ja vihaan, pääset taivaaseen".

1 Tim 1;5 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta.

Katkera ja vihainen ihminen ei selvästikään rakasta, ainakaan vihattavaa ihmistä, eikä silloin sydän ole puhdas, eikä myöskään omatunto ole hyvä.

1 tim 4;12 ole sinä uskovaisten esikuva puheessa,vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa...

Autan työssäni rikoksen uhreiksi joutuneita uskovia, raiskauksen, pahoinpitelyiden ja osa on menettänyt työkuntonsa vammauduttuaan uhrina.
        Ajatelkaa hieman. Pitäisikö minun sanoa pyörätuoliin vammautuneelle rakasta rikoksentekijää.
        Tämä on vuosien prosessi ja muutamat ovat pystyneet sanomaan että sydänmessään haluavat antaa anteeksi, mutta lihassa nousee vielä katkeruuden tunteita.
        Jeesuksella on oma aikansa ja hoputtamalla teemme vain pahaa.

• asian ydin
        Näkökantaa kirjoitti:

Autan työssäni rikoksen uhreiksi joutuneita uskovia, raiskauksen, pahoinpitelyiden ja osa on menettänyt työkuntonsa vammauduttuaan uhrina.
        Ajatelkaa hieman. Pitäisikö minun sanoa pyörätuoliin vammautuneelle rakasta rikoksentekijää.
        Tämä on vuosien prosessi ja muutamat ovat pystyneet sanomaan että sydänmessään haluavat antaa anteeksi, mutta lihassa nousee vielä katkeruuden tunteita.
        Jeesuksella on oma aikansa ja hoputtamalla teemme vain pahaa.

ja pääasia, että on halu päästä vapauteen vihasta. itse kerroin tuossa ylempänä hiukan omaa tarinaani ja olen myös uhri, tänäpäivänä vapaa katkeruudesta, Jumalan armosta ja rakkaudessa.

• "Tänä päivänä

jos kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako syämiänne"

Katkera ihminen on paaduttanut sydämensä, koska sallii itsensä olla vihainen, vastin Jumalan tahtoa.

Heb 3:12 "Katsokaa veljet ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta"

heb 4;16 "Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan".

heb 12;1-3
      pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,
      2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.
      3 Ajatelkaa häntä, joka syntisiltä on saanut kärsiä sellaista vastustusta itseänsä kohtaan, ettette väsyisi ja menettäisi toivoanne.

• on rakkaus

Jumala on rakkaus!

1 piet 3;8-

olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
        9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
        10 Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta,
        11 kääntyköön pois pahasta ja tehköön hyvää, etsiköön rauhaa ja pyrkiköön siihen.
        12 Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan.

• Jeesuksen opetuslapsi

Sen tiedän, että se ei ole Jumalan tahto vaan Saatanan tahto. Jumala tahtoo vapauttaa vihasta ja katkeruudesta, mitkä ovat lihan mielen hedelmää. Rauha, ilo ja rakkaus ovat Pyhän Hengen hedelmiä. Tähän liittyy oleellisesti, että osaa antaa ankeeksi itseään tehdyt rikkomukset ja syytökset. Jeesus sanoi: "Antaaka anteeksi, niin teille anteeksi annetaan". Tätä kautta Jumalan rauha ja armo ja totuus tulevat Pyhässä Hengessä. Saatana pyrkii rikkomaan ennenkaikkea Herran opetuslasten yhteyden. Jeesus toivoo, että hänen omansa rakastavat toisiaan. Kuitenkaan meidän ei tule luopua pyhityksestä, mikä voi tapahtua vain Jumalan totuudessa. Jeesus rukoili: "Pyhitä heidät totuudessa". Jumala haluaa totuutta salatuimpaan saakka. Jumalan armo ei koskaan hyväksy valhetta vaan vaatii aina totuutta. Sentähden Jeesus sanoi: "Joka tulee totuuteen (valkeuteen), saa armon (anteeksiantamuksen)".

• Saara

Eipä tuohon mitään lisättävää ole! :)

• uudesti syntynyt jumalan lapsi

muutamat ymmärsi aivan oikein.Kun jeesus saa meidät pelastaa niin silloin uudesti synnymme ja kaikki entinen on anteeksi annettu ja JUMALA suuressa armossaan katkaisee vihan ja katkeruuden siteet jos annamme hänen tehdä sen kohdaltamme sillä portti on ahdas jonka kautta päästään taivaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe