Kuinkahan paljon työntekijät yhteensä varastavat rahaa yrittäjiltä höpöhöpö sairaslomien muodossa, noin vuositasolla? Varmaan yhden valtionvelan verran ainaki. Onko muita arvioita?
Kuinka paljon varastaa duunarit?
8
582
Vastaukset
- poissaolosta
Et kai sentään epäile lääkäreiden etiikkaa ja ammattitaitoa?
- Menestyvä yrittäjä
Suattaapi olla että epäilen ja suattaapi olla että en epäile. Ei kai lääkärit ole mitään jumalasia olentoja sentään jotka ei tee virheitä tai laiminlyö työtään?
Ja jos menet lääkärille ja sanot että oksensin aamulla 5 kertaa, niin luuletko että käskee painua töihin?
Tai jos saa aiheesta saikkua 3 pv ja tauti meneeki ohi yhdessä, tai 2 päivässä, niin kuinka moni työntekijä menee kolmantena sairaslomapäivänä töihin? Aika harva..
- rehellisiä ja
rehtejä yrittäjiä?
Kuinka paljon ketkut yrittäjät kuppaavat rahaa yhteiskunnalta??- Menestyvä yrittäjä
Mitä mä kysyin?
Avaa oma keskutelu,pöllö. - ...olla...
Menestyvä yrittäjä kirjoitti:
Mitä mä kysyin?
Avaa oma keskutelu,pöllö....melko kokovartalokyrpä koko jätkä ?
- menestyvä yrittäjä
...olla... kirjoitti:
...melko kokovartalokyrpä koko jätkä ?
Mukava mies oon. Tollot ihmiset vaan ärsyttää.
Teet itte ja olet tyytyväinen.
- Kokenut.
Ne varastavat vaikka koko yrityksen, jos pystyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760