Enkelin kohtaaminen

Jukka

Lue uskomaton kertomus enkelin kohtaamisesta!!!
Kertomus on huikaiseva dokumentti siitä mistä todella on kysymys. Ko tarina on Kirjasta Vanja Kristuksen sankari Kirja julkaistiin joskus 1970 luvulla.

http://www.evankeliumi.net/jutut/vanja.html

7

3019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli keuhkokuume

tein paljon upeamman matkan merellä sen jälkeen satulinnoja ja sitten junalla kotiin

• Lautasmuija

Ei keuhkokuume ihmeen tai näyn arvoa vähennä. Ehkä siinä tilassa ihminen herkistyy vastaanottavaisemmaksi. Ei keuhkokuume tms. ole välttämättä ihmeen syy ja vaikka olisikin, niin se olisi silti ihme.

• Onko Heitä
        Lautasmuija kirjoitti:

Ei keuhkokuume ihmeen tai näyn arvoa vähennä. Ehkä siinä tilassa ihminen herkistyy vastaanottavaisemmaksi. Ei keuhkokuume tms. ole välttämättä ihmeen syy ja vaikka olisikin, niin se olisi silti ihme.

Ei keuhkokuume ihmeen tai näyn arvoa vähennä. (Lautasmuijja)

Tätä asiaa olen usein mielessäni pohtinut minäkin. Siten että onko näyt ja etenkin enkeli näyt pantava vain ylimääräisen rasituksen tai sairauden piikkiin. Vai onko ihmisen hermosto ja muut elin toiminnot oltava tietyssä tilassa, ennen kuin henkimaailma näyttäytyy hänelle. Miksi juuri enkelit tai itse jeesus näyttäytyy juuri äärimmäisessä väsymys tai pelko tilassa olevalle ihmiselle. Suomessakin viime sotien aikaan, tietojeni mukaan on Enkelit tai Jeesus näyttäytynyt äärimmilleen väsyneelle miehelle. Tuntematon sotilas: "Jeesus Katossa!" Sanoi haavoittunut sotilas teltassa. Uskon, että enkeleitä on, ja olen tullut pohdinnassani siihen tulokseen, että ihmisen tullessa tiettyyn väsymyksen tilaan hän voi nähdä henkimaailmaan. Eräs hinaajan kujettaja oli äärimmilleen väsyneenä nähnyt pieniä miehiä hinaajan keula kannella. Hän meni lääkärille ja selitti näkunsä." Menet kahdeksi viikoksi lepäämään," sanoi lääkäri. "se on ylirasituksesta johtuvaa" Minulle tuli väsyneenä kyky nähdä ihmiset ikään kuin vedellä täytettyinä haamu ihmisinä. Tälläistä näkemistä oli hetkittäin kun olin äärimmilleen väsynyt. Mielestäni enkelit voi olla ihan luonnollisen ihmisen kaltaisia ja ne onkin joskus auttaneet joitakin ihmisiä, joilla on ollut ongelmia ihan tavallisessa arki elämässään.

• selvä juttu!

Limput ovat evo-atet pihistäneet!

• tuo kirja

ja siinä on ihmeellisiä kokemuksia Vanjan elämästä Kristuksen sotilaana Venäjällä tai silloisessa Neuvostoliitossa. Pitääkin lukea kirja uudestaan ihan jo uskon vahvistukseksi siitä, että Jumala pitää omistaan huolen kaikissa koettelemuksissa. Kiitos linkistä!

• joskus omiaan kovien

kohtaloiden kautta voittoon. Minullakin on tuo kirja ja se on ihmeellinen todistus Herran huolenpidosta vaikeissa hetkissä.

Pitääkin lukea uudestaan ihan vain uskon vahvistamiseksi.

• Lellilä

Melkoinen uskonsankari tämä Vanja.Rohkea ja uskollinen Jumalan palvelija.Miten kaukana ovatkaan suomalaiset nimikristityt juoruilijoineen ja panettelijoineen tästä aidosta kristitystä,ja itsekin olen tästä valovuosien päässä,mutta en olekaan valittu,kuten ei ole useimmat muutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe