Enkelin kohtaaminen

Jukka

Lue uskomaton kertomus enkelin kohtaamisesta!!!
Kertomus on huikaiseva dokumentti siitä mistä todella on kysymys. Ko tarina on Kirjasta Vanja Kristuksen sankari Kirja julkaistiin joskus 1970 luvulla.

http://www.evankeliumi.net/jutut/vanja.html

7

2945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli keuhkokuume

tein paljon upeamman matkan merellä sen jälkeen satulinnoja ja sitten junalla kotiin

• Lautasmuija

Ei keuhkokuume ihmeen tai näyn arvoa vähennä. Ehkä siinä tilassa ihminen herkistyy vastaanottavaisemmaksi. Ei keuhkokuume tms. ole välttämättä ihmeen syy ja vaikka olisikin, niin se olisi silti ihme.

• Onko Heitä
        Lautasmuija kirjoitti:

Ei keuhkokuume ihmeen tai näyn arvoa vähennä. Ehkä siinä tilassa ihminen herkistyy vastaanottavaisemmaksi. Ei keuhkokuume tms. ole välttämättä ihmeen syy ja vaikka olisikin, niin se olisi silti ihme.

Ei keuhkokuume ihmeen tai näyn arvoa vähennä. (Lautasmuijja)

Tätä asiaa olen usein mielessäni pohtinut minäkin. Siten että onko näyt ja etenkin enkeli näyt pantava vain ylimääräisen rasituksen tai sairauden piikkiin. Vai onko ihmisen hermosto ja muut elin toiminnot oltava tietyssä tilassa, ennen kuin henkimaailma näyttäytyy hänelle. Miksi juuri enkelit tai itse jeesus näyttäytyy juuri äärimmäisessä väsymys tai pelko tilassa olevalle ihmiselle. Suomessakin viime sotien aikaan, tietojeni mukaan on Enkelit tai Jeesus näyttäytynyt äärimmilleen väsyneelle miehelle. Tuntematon sotilas: "Jeesus Katossa!" Sanoi haavoittunut sotilas teltassa. Uskon, että enkeleitä on, ja olen tullut pohdinnassani siihen tulokseen, että ihmisen tullessa tiettyyn väsymyksen tilaan hän voi nähdä henkimaailmaan. Eräs hinaajan kujettaja oli äärimmilleen väsyneenä nähnyt pieniä miehiä hinaajan keula kannella. Hän meni lääkärille ja selitti näkunsä." Menet kahdeksi viikoksi lepäämään," sanoi lääkäri. "se on ylirasituksesta johtuvaa" Minulle tuli väsyneenä kyky nähdä ihmiset ikään kuin vedellä täytettyinä haamu ihmisinä. Tälläistä näkemistä oli hetkittäin kun olin äärimmilleen väsynyt. Mielestäni enkelit voi olla ihan luonnollisen ihmisen kaltaisia ja ne onkin joskus auttaneet joitakin ihmisiä, joilla on ollut ongelmia ihan tavallisessa arki elämässään.

• selvä juttu!

Limput ovat evo-atet pihistäneet!

• tuo kirja

ja siinä on ihmeellisiä kokemuksia Vanjan elämästä Kristuksen sotilaana Venäjällä tai silloisessa Neuvostoliitossa. Pitääkin lukea kirja uudestaan ihan jo uskon vahvistukseksi siitä, että Jumala pitää omistaan huolen kaikissa koettelemuksissa. Kiitos linkistä!

• joskus omiaan kovien

kohtaloiden kautta voittoon. Minullakin on tuo kirja ja se on ihmeellinen todistus Herran huolenpidosta vaikeissa hetkissä.

Pitääkin lukea uudestaan ihan vain uskon vahvistamiseksi.

• Lellilä

Melkoinen uskonsankari tämä Vanja.Rohkea ja uskollinen Jumalan palvelija.Miten kaukana ovatkaan suomalaiset nimikristityt juoruilijoineen ja panettelijoineen tästä aidosta kristitystä,ja itsekin olen tästä valovuosien päässä,mutta en olekaan valittu,kuten ei ole useimmat muutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe