hurja matka

Manat

Olin Saatanan ja demoneitten matkassa pitkin maapalloa. oli se rajua menoa, kun suurkaupungin yli veivät minua arviolta noin 500km/t. Koko ajan kuului armoton surina ja yleensä hirvittävä mekkala koko ajan. Sitten oltiin jo toisella puolella maapalloa muutamassa sekunnissa.
Koko matkan ajan demonit teki tuhotyötään ihmisiin eri tavoilla. Akkiä pysähdyttiin ja Saatana alkoi arvuuttelemaan kysymyksillä ja jos arvaisin väärin, se aikoi katkaista kummankin käden ranteesta poikki. En kuitenkaan peljännyt kun se on jo vanha tuttava, sitten se vei minut rajulle matkalle hirvittävää kyytiä ja sanoi samalla että sinulla on vahvat ranteet. Sen jälkeen se luovutti, ei sinulle auta mikään, mitä teen. Tämä oli yksi lyhyt kuvaus lukemattomista matkoista mitä olen joutunut tekemään ja tosi.

6

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeet?

vai ???????????????????

• äläkä usko

Saatanaa! Saatana valehtelee ja petkuttaa! Saatana yrittää houkutella sinut helvettiin. Ja usko pois helvetissä ei ole mukavaa lue Raamattu ja mieti sitten haluatko oikeesti seurata Saatanaa ja joutua helvettiin. Olen varma että et varmasti halua. Raamatussa kuvataan selkeästi minkälaista on helvetissä Vanhassa Testamentissa joissakin kohdissa sekä Uudessa Testamentissa välillä. Jumalan siunausta sinulle.

• Manat

Kiitos hyvästä vastauksesta. Tarkoitinkin kertomuksen varoitukseksi, olin jo silloin uskossa Jeesukseen ja hän halusi näyttää Saatanan eri tapoja toimia ja tuhota. Olen ollut kymmeniä kertoja käymässä eri helvetinkolkissa ja useampia kertoja myös taivaassa. Tiedän kyllä varmasti kumpaan haluan ja uskon että moni muukin haluaa jos samat kokemukset käy läpi.
        Ilman näitä kokemuksia, en olisi näin tasapainoinen ja onnellinen ja oikealla tiellä.

• kertoa
        Manat kirjoitti:

Kiitos hyvästä vastauksesta. Tarkoitinkin kertomuksen varoitukseksi, olin jo silloin uskossa Jeesukseen ja hän halusi näyttää Saatanan eri tapoja toimia ja tuhota. Olen ollut kymmeniä kertoja käymässä eri helvetinkolkissa ja useampia kertoja myös taivaassa. Tiedän kyllä varmasti kumpaan haluan ja uskon että moni muukin haluaa jos samat kokemukset käy läpi.
        Ilman näitä kokemuksia, en olisi näin tasapainoinen ja onnellinen ja oikealla tiellä.

niistä muista kokemuksista? Minkälaista oli taivassa ja helvetissä? Minkälainen ja minkä näköinen on Saatana? Minkälaisia on demonit? Ja minkä näköisiä? Minulla on demonikokemus olin juuri nukahtamaisillani kun mieleeni yhtäkkiä tuli demoni, keltavihreä, torahampainen jolla oli pitkät kädet, sormet ja kynnet. Sen iho oli epätasainen ja ryppyinen. Sillä oli myös suuret silmät se oli lieskojen keskellä ja yritti pelotella minua. Olen kuitenkin uskossa niin minun ei tarvitse pelätä demoneja vaikka ne on yrittänytkin pelotella.

• vielä kysyä
        kertoa kirjoitti:

niistä muista kokemuksista? Minkälaista oli taivassa ja helvetissä? Minkälainen ja minkä näköinen on Saatana? Minkälaisia on demonit? Ja minkä näköisiä? Minulla on demonikokemus olin juuri nukahtamaisillani kun mieleeni yhtäkkiä tuli demoni, keltavihreä, torahampainen jolla oli pitkät kädet, sormet ja kynnet. Sen iho oli epätasainen ja ryppyinen. Sillä oli myös suuret silmät se oli lieskojen keskellä ja yritti pelotella minua. Olen kuitenkin uskossa niin minun ei tarvitse pelätä demoneja vaikka ne on yrittänytkin pelotella.

näitkö sitä samaa demonia minkä olen nähnyt?

• Manat
        kertoa kirjoitti:

Ero on valtava, sitä ei voi mitata meidän normeilla. Saatana voi esiintyä tuhansina eri hahmoina niinkun demonit. Demoneita olen kohdannut satoja, toinen toistaan sekopäisemmän näköisiä. Me joudumme niiden kanssa tekemisin lähes päivittäin, mutta ne ovat niin lieviä kohtaamisia, että ajattelemme tunteen kuuluvan normaalielämään. Minulle ne alkoivat liian tuttavalliseksi silloin kun aloin pyytämään Jeesusta ratkaisemaan muutamia pulmia. Mutta kun niitä ei voi oikein järjellä selittää, kun saa oman kokemuksen, niin ainakin osittain ymmärtää. Taivaassa kävin 15 vuotta sitten ensimmäisen kerran. Sekin oli niin voimakas hyvä kokemus, että ei tahdo itsekkään aina ymmärtää. Lyhyesti kerottuna siellä oli äärimmäisen rauhallista, kaunista ja tunsi itsestään kun siellä käveli ja tapasi outoja ihmisin, että ei kanna synnin taakaa milliäkään niinkuin täällä. Ihmisiä kohtaan tunsi todella voimakasta henkistä rakkautta, niin että kysyinkin enkeliltä että voiko tämä olla totta. Eräs mies tuli ojentaen kullattuja sormikkaita ja sanoi jos haluat tehdä täällä jotain, niin ota nämä. Olen täällä maanpäällä käsillä tekevä, ehkä sielläkin, jos sinne pääsen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe