Kello nyt 12.57 Panama City
Ensimmäinen notaari jossa kävin aamupalan jälkeen ilmoitti ettei kiireiltään ehdi selvittämään yhtään mitään. paistoi selvästi läpi ettei ole halua keskustella kanssani winistä.
Toinen ( viereinen talo ) Notaari ei ollut paikalla, jätin viestin. Katsotaan soittaako.
Yhdeltä "" varatuomarilta "" joka pitää toimistoa lähellä hotellia lupasi selvittää kaiken selvitettävissä olevan tämän viikon aikaan.
Lupasin poiketa perjantaina. Annoin 50$ etumaksua joten...Katsotaan nyt. On edellä mainitsemani "" tuomarin "" mukaan mahdollista saada tiedot joita ensimmäisessä viestissäni ilmoitin haluavani. Tarkennetaan nyt kaikille.
1. Onko wincapitanilla säätiö / säätiöitä / rekisteröityjä / rekisteröimättömiä.
2. Onko Hannulla mitään offshore yhtiöitä rekisterissä tai odottamassa rekisteröintiä.
Ja muille kirjoittajille tiedoksi.
En ja en ole missään tekemisissä winin kanssa.
Olen Panamassa kahdesta syystä. Toinen on työ ja toinen on loma. Ja tässä loman ohessa katselen tätä winin-juttua.
Ja kyllä minua ukailtiin jättämään ko asia rauhaan tällä palstalla noin kolmisen viikkoa sitten kun kerroin lähteväni Lomalle ja tutkivani huvikseni tätä winiä samalla jos jää aikaa.
Ilmoitin kyseisen uhkailun ylläpidolle.
Nyt ihan piruuttani otan häppää vähemmän että selvitän ko asiaa mitä vain pystyn ja PISTE.
Joku Ahmed tai vastaava kirjoitti hyvin aiemmin. Kiitos siitä. Se kun on niin että jokainen tekee rahoillaan mitä ikinä haluaa.
Suomi kateellisten maa pitää paikkaansa. Täällä sivustoilla se on hyvä huudella kaikenlaista, mutta kun päivän valoon mennään niin isotkin huutajat / uhkailijat / arvostelijat muuttuvat Mikki-Hiireiksi. Salaa työn ohessa ettei pomo nää kirjoittaa tänne juttuja ja kokee olevansa tärkeä kun saa uhota ja päteä.
No jokainen pelaa tyylillään. Toki häiritsee hiukan nämä " trollit " joita täällä on paljon, mutta kai se onkin se tarkoitus härnätä ihmisiä...ja kun ei ole muuta elämää niin onhan se tietty internetti-elämäkin yksi vaihtoehto.
Lainaten yhden arvostelijan, jonka elämä on täällä sivustoilla syistä joita voin vain arvailla. Ehkä vaimo ei anna, tai 20- vuoden avioliiton jälkeen internetti antaa enemmän kuin oma perhe...tai seksuaalinen suuntautumisesi ei ole hyväksyttävää suomessa ja kun sulla ei ole rahaa et voi matkustaa maahan jos suuntautumisesi hyväksyttäisiin...Tietty toki naapurin navetta on lähellä, mutta taitaa sekin olla jo koluttu loppuun... HA HA HA HA HAA
Niin siis se lainaus tältä yllämainitulta henkilöltä kuuluu :
J A M I T Ä Ä N E T T E VOI !!!
PANAMASTA M.MA TIEDOTTAA
22
1813
Vastaukset
- ei ole vaikea
Ei ole vaikea nähdä tuon kuviosi läpi.
400%:n varmuudella saat "tiedon" säätiöistä ja sitten yllättäen löytyykin keino laittaa lisää rahaa turvaan ja "kumuloitumaan"...
Hyvää lomaa sinne aurinkoon!- Jappe66
Jappe ilmoittaa hekilölle m.ma tutkivansa perin juurin mainitsemasi pankki kuvion. Itse asiassa Jappe heitti porkkanan aasin eteen....vai heittikö.... siinä sulle mietittävää.
Jappe palaa asiaan kun ilmoitettavaa on. Tässä vaiheessa Jappe kuitenkin toteaa....että ilmoittamasi sun-tuubit ja tahnat on kyllä aika.....no enepää komentoimatta ja kun Jappe haluaa olla puolueeton tukin ja palaan asiaan...tai ehkä en......
- mukavia lomanjatkoja
sinne vähn Suomea aurinkoisempaan maahan. Se on tietenkin sun oma asiasi jos haluat joistain asioista ottaa selvää, ei kannata joidenkin turhan päiväisistä uhkailuista välittää.
Kuten itsekkin tiedät, tiedon janoisia tämän asian tienoilta Suomessa riittää.
Muista nyt kuitenkin ensi sijaisesti nauttia lomasta ja auringosta. Vielä kerran hauskaa lomaa ja hyviä ilmoja! - loco pajero
heh heh heee...saahan siitä vierestä kontulan ostarilta nopeesti lisää.
dobre vezern:) - häntää
Kaikki panaman rekisteritiedot netissä eli mene omaan mahdottomuutees.
- tieto.
kävin tsikkaa noita juttuja niin jos joku säätiö on laittanu paprut sisään niin ei se näy netissä ennenkuin se on rekkarissa.ja sit kun on rekkarissa ei sieltä nää kun sen omistaa...Mitä sivuja kävit kattoo ??? Heitä joku osote, ok !!
Siis kato niitä säätiöitä on ihan sairaan paljon. Mistä sen nyt saa tietää kun ne sit omistaa.HÄH.
Saathan sä ytj sivuilta tietää firmat ja jos maksat niin omistajat, mut jos omistaja on vaihtunu niin ei siellä kato heti näy muutokset ja sit kun ne myy niitä lafkojaan ja rekkaane 3 kk sen jälkeen ja heittää eri päivämäärää niihin. olin toss 2006-2008 intiassa ja kun tulin takas niin oli mun nimi yli 13 eri lafkassa. oli siinä sitten selittäminen et ei oo mun juttuja. joku aatanan oli laittanut mut k-pitäjäksi ja hallarin jäseneksi. sain nimeni veks mut helppoo se ei ollu. eipä tuo oo vieläkään selvinny et kuka se oli.hannu..400% varmasti oli.
- täällä on jo
torstai. Olen virittelemässä M.MA:n kanssa yhdistettyä satu- ja namusetäkerhoa. Jäseneksi pääsee 0.5 miljoonalla jenillä optiot objektiivi taskukameraan.
- ...
Jos et nyt joka viestissäsi heti ensimmäiseksi toitottaisi, että tiedät Panaman aikaeron olevan 7 tuntia Suomeen, niin juttusi vaikuttaisi vähän uskottavammalta.
- ketjussa teet?
Mitä sinä tähän ketjuun kirjoittelet, kun edellisessäkin aloittamassasi ketjussa on vielä kysymyksiä joihin et ole vastannut? Vastauksiasi odotellaan siellä. Hopi hopi, vastaamaan siitä pikkuhuijari.
- Missä ketjussa...
ooks mä jäänny ketjuun kiinni...ei vittu...kuka sä oot....Narttu anna pimsuu...pikku narttu...ota mun ketjusta kiinni....missä mä oooon... auta mua..ota mun ketjusta kinni ja vedä mut kuivaksi siis kuiville....mun ketju on pitkä.....ja suuret on pallot........äääääääääääääääääääääähh..
- JUSU"F"
Kerroppa Uralin, niin kuin Sampsa muropuolella, jotta kummalta paikkakunnalta tämä viesti on tullut?
Panamasta vai Konnevedeltä?
JUSU- Taitaapi puhua totta tai si...
Ihan hyvin tehty TROLLI. Meinaan että soitin tuohon hotelliin mitä tuo yksi salapoliisi tuolla toitottaa et on panamassa panemassa ja tutkimassa.
Meni puhelu firman piikkiin, mutta kyllä siellä suomalainen kundi on kirjautuneena. Ei se vastaanotto virkailija sitä suoraan sanonut, piti heittää hiukka juttuu.Mutta joku suomalainen kundi siellä jokatapauksessa on. Onko se sit sattumaa vai ei vai koko juttu trollinpoikanen..
Onko Hannu laittanu kätyrin liikkeelle ja kaikki me saadaan hynää 31.3 niin kun toi yks tossa uhosi. Ei helkkari. mihin tässä enää uskoo..tai no 400% varmuudella uskon sen että ehkä en usko tai 400% varmuudella uskon että uskon että haluaisin uskoa. 400 % ihan varmasti uskon että usko kaikkeen on menny.Tai rehellisesti 399% minusta uskoo että kaikki on pötyä. Toi 1% kaiken varalta. Eihän sitä koskaan tiedä jos se 400% onkin totta.. Totta on kuitenkin se että tossa hotellissa panocityssä on suomalainen.Onkohan se Hannun veli ? Onks sillä veljee? - on kaksoisveli
Taitaapi puhua totta tai si... kirjoitti:
Ihan hyvin tehty TROLLI. Meinaan että soitin tuohon hotelliin mitä tuo yksi salapoliisi tuolla toitottaa et on panamassa panemassa ja tutkimassa.
Meni puhelu firman piikkiin, mutta kyllä siellä suomalainen kundi on kirjautuneena. Ei se vastaanotto virkailija sitä suoraan sanonut, piti heittää hiukka juttuu.Mutta joku suomalainen kundi siellä jokatapauksessa on. Onko se sit sattumaa vai ei vai koko juttu trollinpoikanen..
Onko Hannu laittanu kätyrin liikkeelle ja kaikki me saadaan hynää 31.3 niin kun toi yks tossa uhosi. Ei helkkari. mihin tässä enää uskoo..tai no 400% varmuudella uskon sen että ehkä en usko tai 400% varmuudella uskon että uskon että haluaisin uskoa. 400 % ihan varmasti uskon että usko kaikkeen on menny.Tai rehellisesti 399% minusta uskoo että kaikki on pötyä. Toi 1% kaiken varalta. Eihän sitä koskaan tiedä jos se 400% onkin totta.. Totta on kuitenkin se että tossa hotellissa panocityssä on suomalainen.Onkohan se Hannun veli ? Onks sillä veljee?Oikee Kulta-Hannu on vapaana ja sen veli on nyt vankilassa. Hannu on nyt Pattiksella ja 400 % varmasti nauttii teitin rahoista.
- ja 400 euroo eiku
on kaksoisveli kirjoitti:
Oikee Kulta-Hannu on vapaana ja sen veli on nyt vankilassa. Hannu on nyt Pattiksella ja 400 % varmasti nauttii teitin rahoista.
400 % pöytään.jos oot panamassa niin vastaa mikä on lämpötila ja näätkönnä mainitsemasi hotellin ikkunasta meren vai kaupungin.Ei taida olla vastusta...Kontulassa toi oli hyvä. onko kukaan ollut siinä hotellissa ? toi yksi kirjotti et oli soittanu ja ne oli sanonu et on siellä joku suomalainen äijä, onkos toi tosi vai ei.
Lähetään kaikki panamaan 31.3 kun rahua tulee... - Kake-2
Taitaapi puhua totta tai si... kirjoitti:
Onko Hannu laittanu kätyrin liikkeelle ja kaikki me saadaan hynää 31.3 niin kun toi yks tossa uhosi. Ei helkkari. mihin tässä enää uskoo..tai no 400% varmuudella uskon sen että ehkä en usko tai 400% varmuudella uskon että uskon että haluaisin uskoa. 400 % ihan varmasti uskon että usko kaikkeen on menny.Tai rehellisesti 399% minusta uskoo että kaikki on pötyä. Toi 1% kaiken varalta. Eihän sitä koskaan tiedä jos se 400% onkin totta.. Totta on kuitenkin se että tossa hotellissa panocityssä on suomalainen.Onkohan se Hannun veli ? Onks sillä veljee?Mä pyysin mun tyttöystävää soittamaan kanssa siihen hotelliin (on siis espanjalainen ja puhuu sujuvaa espanjaa). Tyttöystävä sai selville, että hotellissa on suomalainen ja on kirjoilla samassa huoneessa ANA MIRANDAn kanssa!!! Varsinainen uutispommi, musta tuntuu että Panaman mies ei ole kertonut nyt ihan kaikkea!!!!
- tarkennus
Kake-2 kirjoitti:
Mä pyysin mun tyttöystävää soittamaan kanssa siihen hotelliin (on siis espanjalainen ja puhuu sujuvaa espanjaa). Tyttöystävä sai selville, että hotellissa on suomalainen ja on kirjoilla samassa huoneessa ANA MIRANDAn kanssa!!! Varsinainen uutispommi, musta tuntuu että Panaman mies ei ole kertonut nyt ihan kaikkea!!!!
Mä pyysin mummoani soittamaan Panaman lähetystöön. Mummoni (96 vuotta) puhuu sujuvasti ruotsia.
Mummolleni oli kerrottu, että säätiö on tuon hotellin alakerrassa, ja siellä on illalla Cuba Libret tarjouksessa. - töissä CIA:lla
tarkennus kirjoitti:
Mä pyysin mummoani soittamaan Panaman lähetystöön. Mummoni (96 vuotta) puhuu sujuvasti ruotsia.
Mummolleni oli kerrottu, että säätiö on tuon hotellin alakerrassa, ja siellä on illalla Cuba Libret tarjouksessa.He olivat katsoneet satelliitin avulla talon läpi ja kertoivat että siellä alakerrassa pakataan rahaa joululahjapaperiin ja paketit on lähdössä Suomeen päivämäärällä 31.03.2010 Eli ainakin vuosi joudutaan vielä seuraamaan täällä että onko nuo Capitalaiset oikeasti nyt sitten upporikkaita vai vielä rikkaampia
- Miesagentti
töissä CIA:lla kirjoitti:
He olivat katsoneet satelliitin avulla talon läpi ja kertoivat että siellä alakerrassa pakataan rahaa joululahjapaperiin ja paketit on lähdössä Suomeen päivämäärällä 31.03.2010 Eli ainakin vuosi joudutaan vielä seuraamaan täällä että onko nuo Capitalaiset oikeasti nyt sitten upporikkaita vai vielä rikkaampia
tunteekin varmaan Cluson, tuon Cia:n, FBI:n, Stasin, Surete:n, SÄPO:n, erikoislaskuvarjojääkäri-agentin, joka on niin salainen, ettei itsekään tiedä sitä.
- Tu amigo
tarkennus kirjoitti:
Mummolleni oli kerrottu, että säätiö on tuon hotellin alakerrassa, ja siellä on illalla Cuba Libret tarjouksessa.hotelliin nimellä: Tekoneekeri Koikkalainen.
- loco pajero
Kake-2 kirjoitti:
Mä pyysin mun tyttöystävää soittamaan kanssa siihen hotelliin (on siis espanjalainen ja puhuu sujuvaa espanjaa). Tyttöystävä sai selville, että hotellissa on suomalainen ja on kirjoilla samassa huoneessa ANA MIRANDAn kanssa!!! Varsinainen uutispommi, musta tuntuu että Panaman mies ei ole kertonut nyt ihan kaikkea!!!!
Siis puhuuko Espanjalainen sujuvaa Espanjaa?
huh hei....:) - jos koodinimi
Miesagentti kirjoitti:
tunteekin varmaan Cluson, tuon Cia:n, FBI:n, Stasin, Surete:n, SÄPO:n, erikoislaskuvarjojääkäri-agentin, joka on niin salainen, ettei itsekään tiedä sitä.
On 627
- yhtiöitä
Jopa on jälleen yksi munaamassa itseään. Kassakirjalla yhtiöitä. Omapahan on asiaisi mutta sinuna poistuisin kiireesti ja häpeissäni. En ihmettele yhtään vaivaituneita virkailijoita. Pitäähän heidän olla kohteliaita olipa asiakas millainen ego tahansa.
Ja mitähän tuo 50 taalaa oikein vihjaili.
Oletko ihan tosissasi Panamssa näillä asioilla.
Kysy myös yhtiötä nimeltä Worldwide Investment ja sen tasetietoja (jos ovat saatavilla), jonka kautta tuloutukset ovat tulleet. Eivät minkään kassakirjawincapitan.
Voi nonlojen noloa, sankari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780